Partyflock

Forumonderwerp · 737043

Werkzaam bij Struikgewas
Waarschuw beheerder
hier kunnen Danael, Peter..., =TechnoJunk=, WYNN, Tish, ~SCHRaNZeR~Dumb & Dumber...,Bountygurl,.+TechnolisT+.Agent007,speedy nick verder ouwehoeren :jaja:
beter dan al die andere topics verneuken dacht ik zo :D
laatste aanpassing

Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Waarschuw beheerder
Wie moet er dan gaan roeien?!

Ik zou al op de uitkijk staan :yes:
Waarschuw beheerder
IK roeien!!!! Jij was hier degene met de geweldige spierballen toch?!

Maar goed ben de moeilijkste niet! Zorg jij dan voor de benodigdheden om de boot te beklimmen, sexy (undercover) pakje voor de dames ed...

Waarschuw beheerder
Mooie Catwoman-style sexy outfitjes met bijpassende laarsjes en zweep ?!

Nee die heb ik niet 8)

Jij was hier degene met de geweldige spierballen toch?!

Die staan al een dag in het stijfsel zodat het er nog een beetje behoorlijk uitziet joh, kan ik toch niet mee gaan roeien... ;)
Waarschuw beheerder
Ok dus als we het aan jou overlaten zitten we straks in naakt in een boot te roeien, met jou op de uitkijk...
Hmmmmm....

Waarschuw beheerder
8)

Je hebt me ook te snel door he ;)

Roeiende vrouwen > beregeil :9

Regel nou gewoon maar een kaartje, dan gaan we lekker billen-schudden zaterdag!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zal kijken wat ik kan doen... Ga me nu weer ff nuttig maken! Werkse nog!
(k)

Waarschuw beheerder
donateur
Hoe vond je het zaterdag Rian ?!

Gezellig!! Lekkere muziek en leuke mensen :lief:

Heb echt zin in zaterdag! lekker housen :jaja:

Waarschuw beheerder
Wordt ook echt weer gezellig zaterdag :yes: stelletjes-avond haha ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Hoe was jullie eerste nachtje in t nieuwe huis?! Kamertje nog lekker ingwijdt:P

Jup O:)
Wilde nog een vers sapje komen brengen vanochtend, maar had geen zin in een tuf in m'n bek :P

Wilde eigenlijk vanacht nog ff op jullie springen en jullie een nachtkusje geven, maar heb jullie toch maar laten slapen... Was ook wel een beter later geworden dan verwacht;)

We hebben je nog horen thuiskomen, we sliepen pas om 2 uur (zie post hierboven O:) )maar hadden geen zin om je te roepen.. te druk enzo ;)

--------------
Is er op marktplaats trouwens nix voor redelijke prijzen te krijgen? Of in het loveboat topic zelf? Moeten toch mensen door de griep zijn geveld?

--------------
Daantje! Thnx! Kijk ff hoe het gaat met geld, maar anders kom ik logeren vrijdag!! Ga zo gelijk Luke ff mailen dat ik dan voor vrijdag op de lijst wil, vraag ik het gelijk voor plus 1 :)
En ff kijken of ik z'n maffe broertje zover krijg ook te komen, heb altijd de grootste lol met Asley, dit weekend ook weer 8)

Waarschuw beheerder
Lijkt me heel gezellig Tesje (L)

Lekker mee met de Alkmaarse jongens... Zuipen in de Atlantis en daarna thuis bij Jaan lekker afteren (Y)
Mag je in mijn kingsize bed slapen, ga ik lekker bij mn broertje op de kamer... Ferdie maakt me natuurlijk af anders, ik ben niet te vertrouwen B)

Maar hoe zit het dan met die dag daarna? Ik ga (moet nog ff kijken hoe dat precies zit) waarschijnlijk Stephanie ophalen in H'sum voordat we naar Loveboat gaan en ik weet eigenlijk niet hoe het met Sjoerd en Liane zit, of die ook nog moeten meerijden...

Ga je 's middags al naar huis/Ferdie of wil je ook meerijden?!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ga je 's middags al naar huis/Ferdie of wil je ook meerijden?!

Nee, thuis heb ik nix te zoeken, neem gelijk een tas met spullen voor heel het weekend mee :yes:
Maar denk dat ik toch nog wel fftjes dat vriendje van mij me wil zien :lief:
Weet alleen niet hoelaat ik wakker ben.. voor hetzelfde geld zijn we pas om 17.00 wakker omdat de after té gezellig was haha O:)

Ferdie maakt me natuurlijk af anders, ik ben niet te vertrouwen

Is het echt zo erg? ;)

Maar hoe zit het dan met die dag daarna? Ik ga (moet nog ff kijken hoe dat precies zit) waarschijnlijk Stephanie ophalen in H'sum voordat we naar Loveboat gaan en ik weet eigenlijk niet hoe het met Sjoerd en Liane zit, of die ook nog moeten meerijden...

Kweenie, denk dat ik gewoon 's middags ergens de trein naar fer pak, en dan vanaf daar met hem meega, eerst nog ff middagje chill bank hangen daar, en dan naar de boot..
Maar misschien is het een idee als fer dan bv ook al eerder komt naar jou.. en we bij jou soort van pre-meeting houden ofzo..?

Heb er iig zin in!!! 8)

Waarschuw beheerder
Top id (Y)

Hangt dan alleen ff een beetje van Sjoerd en Liane af... Als ze die nacht ervoor in Maurik slapen rijden ze met Peet en Rian mee, zijn ze in Alkmaar dan rijden ze met mij mee (Y)

Maar stel nou dat ze dus in Maurik slapen, dan rij ik in mn eentje... En dan komt Ferdie, zie ik jullie een paar uurtjes en dan moet ik eerst langs Hilversum rijden...
Heeft ook niet zoveel zin natuurlijk :D

Weet je wat, we zien het wel, we laten ons gewoon verassen (Y)

Even iets heel anders:

What the fuck is dit?!

https://partyflock.nl/SECTION/party/ACTION/single/PARTYID/35381

Wat moet ik me hier bij voorstellen!?
Waarschuw beheerder
donateur
Wat moet ik me hier bij voorstellen!?

Ik weet het niet.. maar klinkt me echt heel leuk! Krijg gelijk weer blije NJOY gevoelens enzo 8)

Logistiek betreffende zaterdag moeten we idd nog ff kijken dan.. zien we dan wel.. heb heel zondag nog voor Fer :) :lief:

Waarschuw beheerder
Precies, gun ons ook wat lekkere Tes hapjes :9

NJOY dus... Laat maar zitten... Niet mijn ding (N)

We zien het wel Tes, zorg nou eerst maar eens dat je vrijdag meegaat...
Gaan we de Atlatis eens even laten zien hoe er gehoused moet worden op Luke B)
Waarschuw beheerder
donateur
Zeg niet dat het NJOY wordt.. helemaal niet zelfs.. heel andere organisatie en een heel ander concept.. ík krijg alleen op het moment met alles wat buiten, muziek, festival, meerdere dagen, enz enz te maken heeft uberblije NJOY/FYM/enz feelings.. meer persoonlijk dus.. :)

Waarschuw beheerder
NJOY/FYM/enz

Het is maar goed dat je niet persoonlijk bent, want na deze vergelijking zou ik persoonlijk toch mijn twijfels hebben bij de geloofwaardigheid van dat E.H.G. achter je nick :flower:

Lalala :9

Nee hoor schat, ik weet wat je bedoelt... Ik heb ook al weer zo'n zin in de festivalletjes en alles daar omheen :kwijl:
Zon, house, gezelligheid, vakantie... Brrrr... wat is het koud buiten :@
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, waarom heb jij eigenlijk geen Elite House Group meer achter je naam staan?

Want Nick heeft dat DHG gebombardeerd tot De Hardcore Groep, en daar ook anderen mee aangestoken geloof ik.. zag zoiets een paar pages terug..

Het is maar goed dat je niet persoonlijk bent, want na deze vergelijking zou ik persoonlijk toch mijn twijfels hebben bij de geloofwaardigheid van dat E.H.G. achter je nick

De vergelijking was meer die van festivalletjes waar meer te doen is dan muziek alleen. Zo had NJOY ook bandjes en danswedstrijden en weet ik 't wat nog meer, en had FYM een graff muur waar mensen zich uit konden leven, een banken actie, een zwembadje enz enz enz..

(F)
Waarschuw beheerder
donateur
De Hardcore Groep? :vaag: Dat klinkt al net zo truttig als De House Groep :x
Die Hard Gabber :respect:

Waarschuw beheerder
Jaja ;P

Ik loop je gewoon te fucken Tesje :[
Laat me nou ff lekker!

Waarom heb ik geen EHC... Tja... Weet ik eigenlijk niet...
Vind het (vat het niet verkeerd op he) eigenlijk een beetje hardstyle 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Tish= hardstyle :jaja:

8-)
Waarschuw beheerder
donateur
Ohja, Die Hard Gabber.. wist dat het iets daarmee te maken had...

Oke, daantje, moet er dus weer wat anders worden verzonnen..

waarom is EHG eigenlijk hardstyle? 't heeft toch drie lettergrepen, das er al 1 te veel voor hardstyle (Dana, Luna, Pavo, Pila, enz enz enz..) ;)

Waarschuw beheerder
Ja, je snapt wat ik bedoel...

Van die 16 jarige, pila-adorerende, op een feest altijd langs de kant hermalende, wonend op het kamp, pillenvreters die samen met de homeys uit de buurt Hardstyle Is De Shit Je Weet Toch?! achter hun naam zetten...

Weet niet... Als ik het doe wordt het natuurlijk N.H.C. (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
NHC?

Ik raak het echt kwijt hierzo *zucht* ;)

Waarschuw beheerder
Mooi, das ook de bedoeling... Als ik eraan mee doe is het ook alleen maar om alles en iedereen te fucken (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
parkjebiertjehasjevrouwtjemuziekje

Haha Milos (y)

Ik kan ook niet wachten tot het weer beter weer is, Vondelpark, roséetjes of 100, terrasjes, jointjes (ik ga vast weer blowen in de zomer :bloos: ) en veel technotuuntjes in mijn oortjes :lief:

Gelukkig voor mij hoef ik maar tot 1 mei te wachten hiermee, Thailand here I come :devil:
Waarschuw beheerder
donateur
Hoelang ga je loes?

En waar ga je heen precies?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga rondreizen helaas maar drie weekjes, eerst naar boven, cultureel doen en daarna naar beneden naar de eilanden, weet nog niet precies welke..

Waarschuw beheerder
Moet ik die klote milos weer gaan vermaken

*proest*
jij mij vermaken>?8)
ik vermaak mezelf altijd B)
en anderen;)

Haha Milos
Ik kan ook niet wachten tot het weer beter weer is, Vondelpark, roséetjes of 100, terrasjes, jointjes (ik ga vast weer blowen in de zomer ) en veel technotuuntjes in mijn oortjes

vondelparkmeetingdag vorig jaar was wel geinig ja:D.dit jaar ook maar weer doen...alleen dan muziekje drbij;)....
en meer bier :@
;)
kan niet wachtten!
Waarschuw beheerder
Van die 16 jarige, pila-adorerende, op een feest altijd langs de kant hermalende, wonend op het kamp, pillenvreters die samen met de homeys uit de buurt Hardstyle Is De Shit Je Weet Toch?! achter hun naam zetten...

AMEN!!

Haha! Het idee was in eerste instantie wel leuk ja.. Maar als je dit leest.. sluit ik me toch bij aan..

Tes ik ga vanavond ff bij vd Berg kijken hoe het is, toch geen zooi gemaakt gister meteen hé!!!??

EN IK KAN GVD! NERGENS KAARTJE KRIJGEN VOOR ZATERDAG TES!! Ik heb zelfs een collega 40,- geboden maar nee hoor!

Waarschuw beheerder
donateur
Graag informeren we je dat afgelopen zaterdag meer dan de helft van de
beschikbare kaarten voor het 2de Awakenings weekend in de Gashouder op 15 en 16
april zijn verkocht! Voor een overzicht van alle voorverkoopadressen kijk op:
http://www.awakenings.nl/presale.php

Helaas is in de regio Utrecht een stapeltje van 50 kaarten voor de vrijdageditie
gestolen. Het gaat om de kaartnummers 0750-0800.
We zullen op vrijdag 15 april dus alle kaarten controleren op nummer en als
iemand met een gestolen kaart binnen probeert te komen zal diegene over gedragen
worden aan de politie.

Ook alle ticketboxkaarten zullen worden gescanned op echtheid, wie met een valse
kaart naar binnen wil zal ook door de poltie verhoord worden.

Als je op 15 of 16 april wilt komen adviseren we je om z.s.m. je kaart te kopen
bij 1 van de officiele verkooppunten en niet af te wachten tot het wellicht is
uitverkocht en je je moet begeven in het zwarthandelcircuit.

Groeten van Monumental.

P.S. Vorig jaar won Awakenings Festival de Gouden Kabouter in de categorie beste
dance festival. Eigenlijk vinden we dat we hem dit jaar weer verdienen. Als jij
dat ook vindt ga dan naar: http://www.djfanclub.nl/index_gka.html

:O Kaartjes gejat :nee:
Waarschuw beheerder
donateur
Valt mee, ik heb echt al veel proberen op te ruimen en in te ruimen.. maar die pipo wist niet meer zeker wat de afmetingen waren van de planken.. dus die moeten nu alsnog gezaagd worden..

Tis wel echt leuk!! Echt heel gezellig met die rode muur, en overal kaarsjes enzo..

En over die kaartjes.. iedereen is ermee bezig.. heb het ook al in het loveboat topic zelf gezet.. iedereen is een beetje aan het rondbellen en kijken.. we doen ons best.. :)
Waarschuw beheerder
En over die kaartjes.. iedereen is ermee bezig.. heb het ook al in het loveboat topic zelf gezet.. iedereen is een beetje aan het rondbellen en kijken.. we doen ons best..

Soms ben je wel lief.. ;-)(k)

Over die gejatte kaartjes.. Maatje van me belde al dat ze bij hem langs geweest waren in de zaak om alle tickets te controleren, niet alleen voor awake maar ook voor andere evenementen. Schijnt dat er afgelopen weken heel erg veel gejat wordt op tickets gebied..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
:o Kaviet!!! Wat erg!! Waar? Welke kaartjes? Jezus wat kut!! :o
Waarschuw beheerder
Ik heb gelukkig net me kaartje binnen voor vrijdag.....

Bij de ticketbox gelukkig.....

Waarschuw beheerder
mmmmz die zal ik morgen dan maar es gaan halen.....

wat die kaartjes betreft....zou me niet verbazen als die gasten dr gewoon mee naar binnen komen..hahhaa
Waarschuw beheerder
Tsja tis toch altijd chaos bij Awake....

Waarschuw beheerder
donateur
jaaa tess, kreeg het per mail van awakeee :O
Ik heb me kaartjes voor beide dagen al gehaald, afgelopen zaterdagochtend:O :Lief: :) bij ticketbox gewoon:)

En idd milos, ze komen er vast wel mee binnuh;)

Waarschuw beheerder
donateur
Goeden avond allemaal .... lekker vrij morgen :P hahahaha ...
Waarschuw beheerder
donateur
Ja jezus.. die mail heb ik ook paniekkip haha

Ik dacht dat JOUW kaartjes waren gejat muts!!
Waarschuw beheerder
donateur
En Rian.. ben jij ook wel eens NIET vrij de volgende dag ;)?
Waarschuw beheerder
N.H.C staat voor Nieuwe House Club...net zoiets als de Mickey Mouse Club maar dan zonder muizen:P

Waarschuw beheerder
donateur
En Rian.. ben jij ook wel eens NIET vrij de volgende dag ?

O:) Vind het niet erg hoor ... vandaag effe voor een nieuwe auto kijken :jaja: hoop dat ik de mijne in kan ruilen voor een mooi prijsje ..

Waarschuw beheerder
donateur
Morgen iedereen,
Kheb een kutdag, eerst verslapen, toen ov verloren op station :( toen mocht k les eigelijk niet meer in... maar ja ik slijme:O
en nu moet k bedenken hoe k weer naar huis kom :S
Zonder OV :S :( heb me pinpas niet mee, en geen losgeld:(

:cry:

Waarschuw beheerder
vandaag echt weer zo'n overduidelijke koude non-productieve klotedag >>>

ik geef het nog 2 uur voordat we onszelf weer in de andersom zetellen gehgeh...

Waarschuw beheerder
donateur
Morgen iedereen,
Kheb een kutdag, eerst verslapen, toen ov verloren op station toen mocht k les eigelijk niet meer in... maar ja ik slijme
en nu moet k bedenken hoe k weer naar huis kom
Zonder OV heb me pinpas niet mee, en geen losgeld

:( Wou dat ik je helpen kon!
Waarschuw beheerder
Ben ik blij dat ik vakantie heb....;)

Waarschuw beheerder
donateur
:O vakantie ???
Waarschuw beheerder
Ja in Den Haag zijn we als laatste met de voorjaarsvakantie....dus terwijl iedereen alweer loopt te ploeteren op school....zit ik nog lekker te chillen achter de pc met een jointje....

Het leven is mooi :) :) :)

Waarschuw beheerder
donateur
:(

Maar ik ben vandaag ook lekker vrij :)

Waarschuw beheerder
zit ik nog lekker te chillen achter de pc met een jointje

Schaam je ouwe!!:p
Ga je zaterdag ook mee naar inside??
Milos mag weer los,wordt cker lachen.
En als de planning klopt gaan we ook nog naar timewarp:yes:
laatste aanpassing