Partyflock

Forumonderwerp · 737043

Werkzaam bij Struikgewas
Waarschuw beheerder
hier kunnen Danael, Peter..., =TechnoJunk=, WYNN, Tish, ~SCHRaNZeR~Dumb & Dumber...,Bountygurl,.+TechnolisT+.Agent007,speedy nick verder ouwehoeren :jaja:
beter dan al die andere topics verneuken dacht ik zo :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
is gebeurt :D
vanaf nu zijn we alle leden van de E.H.G.
Nu moeten we eigenlijk nog wel een herkenningspunt hebben... Zodat iedereen weet dat we van dezelfde clan zijn... Hmmm... Iemand een orgineel idee???
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind D.H.G. leuker :jaja: Die Hard Gabber.... :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Iedereen weet dat sowieso wel hoor haha.. tis nl áltidj dezelfde groep schorum bij elkaar op feestjes haha! 8)
Waarschuw beheerder
Altijd weer die EHG! Kunnen ze nou GVD eens ophouden met dat eeuwige housen en stampen en lekker los gaan op die geweldige techno en house! :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Whahahahahha (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Hou ik het wel bij de DHG ;) Ik ben nou eenmaal degene hier wel van wat hardere werk houdt :-9

ben alleen onderkoffer in jullie wereldje o:)
Waarschuw beheerder
Hey meis ik ga ff het ohhh zo grote centrum van ede onveilig maken!! Zaterdagavond ff die fles rode wodka leegdrinken?? ben dr zondagochtend niet meer aan toe gekomen... Heb volgens mij ook nog redbulletjes... Kunnen we een lekkere mix maken :coctail: :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Ede, daar heb ik ook nog gewoond :-o

Klote internaat daar :[
Waarschuw beheerder
donateur
DHG, EHG? Verders alles goed??
Waarschuw beheerder
donateur
Ja is goed! Jij gaat dus gezellig mee Luken!! 8)

Cool! ff de rest van iedereen uit de omgevind ook meesjorren, kost geen reet en wordt echt supergezellig!! :yes: 8)

Heb er echt al zin in!! Tanken we die fles wodka leeg, en dan daar aan de rose haha! 8)
Waarschuw beheerder
donateur
DHG is De House Groep

EHG is Elite House Group

Esther en ik vinden EHG beter klinken.. vandaar.. gisteren had iedereen nog DHG..

jij hoort er ook bij Mars 8)

Maar ben nu echt naar school mensjes, statistiek practicum :kostsmiley:
Waarschuw beheerder
Heb er echt al zin in!! Tanken we die fles wodka leeg, en dan daar aan de rose haha

hou ik je aan babe! Zuipen tot we dr bij neervallen... Heb ik al een tijdje niet meer gedaan :D

Wordt zowieso gezellig! Ben dr nog nooit geweest, altijd leuk om nieuwe tenten te ontdekken :D misschien dat sander en folker ook meegaan, die komen of vrijdag of zaterdag ff hier langs... Zaterdag is dan beter natuurlijk!! Hoe meer mensen hoe meer gezelligheid!!!
Ga je ook mee marcel???
Waarschuw beheerder
donateur
Oh hehehe een nieuwe rage :9 Hoe komen jullie er toch op zeg :p

Sterkte op school :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
Nou, ik zit ff terug te lezen maar ken nergens iets vinden over aankomend weekend :/ wat gaat er gebeuren dan?

Waarschuw beheerder
donateur
Mogguh Mars! (Y)

tjah je ziet die afkortingen steeds vaker... APC enz....

P.T.C. is heftiger dan :jaja.... Partyflock Techno Crew ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Kon me niet bedwingen en ben toch ff gaan kijken.. maar ik mis echt een hele zooi foto's..

Ja echt een b-tje jammer! :@
komt misschien wel omdat jullie er altijd op staan! :9 heheh!
neej heuurrrrr!! ;)

maar vind et wel loos sommige mensen zie je 10x op de foto....
haal er daar dan een paar van weg weetje....
Waarschuw beheerder
We gaan naar wageningen... Unitas, ben dr ook nog nooit geweest maar voel aan mijn water dat het een leuke avondje wordt:
1.Kost nix(7euries)
2.is lekker dichtbij(voor ons)
3.super gezellig!!(met ons is het altijd super gezellig!)
4.Laidback luke(? nog nooit van gehoord) komt draaien... Volgens tes kan hij wel redelijk draaien :p
Waarschuw beheerder
donateur
Mogûh Ap :d

Ja ik zie tegenwoordig overal afkortingen, word er gestoord van! :frusty: ben nogal nieuwsgierig dus wil altijd weten wat het betekend :9

Maar mij niet gezien, ik begin er niet aan :no:

Waarschuw beheerder
Maar mij niet gezien, ik begin er niet aan

jawel joh junk :vaag:

ik vraag me nu ineens ook af waar dat woord vandaan komt....housen ipv dansen/swingen/funken :/
;)

junk, ga je 100% naar projekt 2 april>?
ik twijffel nog............timewarp's line-up is toch echt wel gruwelijk...............echt moeilijke keuze..:/
Waarschuw beheerder
donateur
Laidback Luke? Wie is dat nou weer? :9

Maar jullie gaan dus naar een feesie.. dat zit er aankomend weekend niet in voor mij.. zit al 3 dagen thuis vanwege die dikke enkel.. nu wel stukken minder, maar voel het nog steeds :( morgen wel weer werken (als er dan tenminste geen sneeuw ligt, anders gaat dat niet eens door), maar ben bang dat als ik zaterdag weer ga lopen bouncen dat het zo weer terug komt :/ Beter wacht ik nog een weekje en ga dan naar Luke Slater toe :yes:

Was heel graag meegegaan maar gaat dus niet lukken :(

Foto's van Awake staan op PF? Volgens mij sta ik er toch niet op (is misschien maar goed ook ;))
Waarschuw beheerder
Milos ga je nog naar maas volgende vrijdag???
Waarschuw beheerder
Klote voor je man!!! Heb toen ook een tijdje omhoog gezeten met mijn enkel... Wordt je echt niet vrolijk van :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Moet je niet bij mij zijn Milos.. als Ap naar Oostende rijdt dan ga ik met hem mee.. zou anders niet weten hoe ik er moet komen :s

Dus Ap: Gaan we naar Pro-Jekt?! :d

jawel joh junk :vaag:

Nee! :@

ik vraag me nu ineens ook af waar dat woord vandaan komt....housen ipv dansen/swingen/funken :/

Whahaha behoorlijk besmettelijk woordje idd :p

Waarschuw beheerder
donateur
Beter wacht ik nog een weekje en ga dan naar Luke Slater toe

Idd!!! :D 5 maart :jaja:
hoest met jou Milos... kunnen we jou daar ook verwachten???

junk, ga je 100% naar projekt 2 april>?
ik twijffel nog............timewarp's line-up is toch echt wel gruwelijk...............echt moeilijke keuze..

Jah man dat is idd echt een dilemma!! :@
ik ben er ook nog niet uit! ik wil naar allebei!!
Waarschuw beheerder
donateur
Is niet de eerste keer Es.. ik heb altijd wel wat :/ anderhalf jaar geleden heb ik bijna de hele zomer niet kunnen feesten vanwege iets aan me been.. ben gewoon erg onhandig ofzo :S:S

Maar gelukkig is het nu niet zo heel erg :) Ik had het kunnen voorkomen door zaterdag niet meer te knallen, maar dat was niet echt een optie ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Financieel gezien is Pro-Jekt veel beter! Kost geen drol en is een stuk dichterbij dus minder benzinekosten (Y)

Waarschuw beheerder
ik ga evt. naar maas volgende week
hangt er vanaf wie dr alemaal meegaan....heb niet zulke goeie herineringen aan wageningen8)

Moet je niet bij mij zijn Milos.. als Ap naar Oostende rijdt dan ga ik met hem mee.. zou anders niet weten hoe ik er moet komen
Dus Ap: Gaan we naar Pro-Jekt?!

je zegt het maar.......we rijden met aardig wat karretjes naar timewarp toe namelijk:)
alleen wil zelf F1 boeken eigenlijk:/

Whahaha behoorlijk besmettelijk woordje idd

dan te bedenken dat het woord afkomstig is uit de tijd dat daan en ik PF nog roeleerden B)
(iedere HS-aap met de grond gelijk maakten)
valt je het ook niet op hoe afschuwelijk vaak die tekst met dan ben je een technofreak onder half technolievend nederlands zn tekst staat 8)
je bereikt nog al wat met zo'n forumpie he 8) :p
prachtig!
*voelt zich heel wat B)*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
NEEEE je snapt er weer helemaal nix van :frusty:

MAAS is volgende VRIJDAG(4maart) in BARNEVELD! gaat ie met mark samen draaien

ZATERDAG(26 febr.) gaan we naar UNITAS in WAGENINGEN! Ga je dan ook mee, we gaan met veel leuke mensen, weet je toch...(f)

Waarschuw beheerder
ow sorry 8)

evtueel wel ja:)....moet wel altijd werken op zaterdag dus moeten we even bekijken:)

Waarschuw beheerder
JEZUS!

schrik me echt net even helemaal levenloos

News

Klaplong door luide muziek
added by joozt on 08-11-2004

Liefhebbers van TECHNO lopen het meeste gevaar. 'De zware basgeluiden die typisch zijn voor dat soort popmuziek doen de longen trillen. Door de frequentie en het luide volume ontstaan scheurtjes waardoor de long kan inklappen.'
'Vooral bij rokers is het risico groot omdat hun longen al beschadigd zijn', zegt professor Marc Noppen van het Academisch Ziekenhuis van de VUB.
Hij en zijn team deden hun ontdekking per toeval. 'Op onze dienst hadden we kort na elkaar twee mensen met een klaplong die een heavy-metalconcert hadden bijgewoond. Dat intrigeerde me. Sindsdien ondervroegen we systematisch alle patiënten met ingeklapte longen. Toen bleek dat naar schatting twintig procent van de gevallen terug te voeren is op luide muziek.' Het gaat volgens professor Noppen om tientallen patiënten per jaar.
Niet enkel discotheek- en festivalgangers, maar ook mensen met een zware muziekinstallatie in de auto riskeren hun longen als ze de volumeknop te luid opendraaien.
Een klaplong komt vooral voor bij jonge mensen tussen 15 en 25 jaar. De symptomen zijn een stekende pijn in de borst en kortademigheid. Meestal herstelt de ingeklapte long vanzelf, maar heel soms is de aandoening levensbedreigend.
'Een remedie is er niet echt. We kunnen mensen enkel aanraden om het volume niet al te hoog te zetten of om niet te dicht bij de muziekboxen te gaan staan.'

vond dit stukje net en vraag me echt al een jaar lang af waar die pijn in mn borst na een goed weekendje vandaan komt :o
echt fuckin hell
tis ok al wel voorgekomen dat ik krampsteken in mn borst heb gehad op zondag ....damn schrik hier echt even van zeg >>!

Waarschuw beheerder
nu weet ik het zeker!

voor het eerstvolgende feestje MOET ik goeie oordopjes hebben.....al moet ik ze uit eigen zak betalen!..

damn!
Waarschuw beheerder
Is goed! Zou gezellig zijn ;)
Als je nou zaterdag mee gaat, moet je ff sander vragen want die wilde zowieso al deze kant opkomen...

Maar mensen ik ga nu wel dorp in... Zei ik een uur geleden volgens mij ook al...
:knuffel:

Waarschuw beheerder
:)(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
je zegt het maar.......we rijden met aardig wat karretjes naar timewarp toe namelijk:)

Timewarp ken ik sowieso niet heen vanwege geld.. Pro-Jekt ken ik daarentegen best betalen (Timewarp ook wel, maar dat geld heb ik er op het moment ff niet voor over)..

*voelt zich heel wat B)*

:x

ZO DAN! Klaplong door luide muziek? :| Had daar nog nooit over gehoord.. wat kut zeg! Is dit echt zo of is dit alleen om af te schrikken?

Enne Milos, mocht dit waar zijn, dan zullen oordopjes niet echt helpen lijkt me.. je vangt die bass met je hele lichaam op..
Waarschuw beheerder
donateur
Hehehe idd Es, maarja, is gewoon te gezellig hier hè B)

Enjoy! :hug:
Waarschuw beheerder
donateur
Als je nou oordoppen indoet heb je toch nog steeds de trillingen van de bas bij je longen ;)

Waarschuw beheerder
ja dat bedenk ik me ook net :/

kheb dit stukje niet zelf bedacht ofzo hoor!

schrik er echt van ...... ben ok echt bang dat DAT de reden van die steken van me af en toe is :/

maargoed..........zouden toch veel meer mensen moeten hebben dan>?:/
ksta dan wel altijd voorraan maargoed............moet er niet aan denken voortaan ergens anders te staan ofzo :vaag:
damn.....had ik dit gister gelezen dat had ik het nog even aan de dokter kunnen vragen joh!
Waarschuw beheerder
donateur
Nee, geloof zeker dat je het niet zelf bedacht hebt haha! Maar denk dat je al wel gevoelige longen moet hebben.. anders hadden we het toch wel vaker gehoord..

en tientallen mensen per jaar valt ook wel mee op alle duizenden feestende mensen per weekend..

maak je maar niet zo'n zorgen.. je kan best wat hebben is gebleken ;)

Waarschuw beheerder
ja oke......maar toch vraag ik het me af.

ik heb keren gehad dat ik op zondag onder de duoche stond en ik recht achterover zowat klapte van de steken in mn borst en dat ik een minuut niet kon ademen:O....

ik elke keer denken dat het een soort van kramp was wat wel zou komen door die mafe dansjes van me 8)

ik ga alsnog hier ergens navraag over doen.......
kan me niet permitteren dat ik strax weer 1,5 maand niet kan feesten ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Tsja, dan zou ik er wel fftjes naar laten kijken..

maar dat klinkt sowieso niet goed, persbericht erover of niet..

Niet kunnen ademen een minuut is nl sowieso een teken van je lichaam dat er wat mis is..
Waarschuw beheerder
donateur
Hallo, waar is iedereen.. ben ik schoolwerk aan het doen wat écht niet boeiend is en wil ik jullie als afleiding, is er niemand :'(
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3513, 2797}
Artiest {SHOWLIST artist 27105, 42711}
Waarschuw beheerder
donateur
whaha ahhhh.. dooie boel hier..:(

Waarschuw beheerder
donateur
wat word het nou? DHG EHG?? :vaag:
Waarschuw beheerder
ik ben er! :p
Waarschuw beheerder
donateur
Wil GVD nou al een kwartier een post maken maar dat kut flock loopt me te focken..
Waarschuw beheerder
donateur
Oh en het nu ineesn wel doen hè :@
Waarschuw beheerder
donateur
Nou ja, iig.. de post was dat het EHG wordt :yes:

Klinkt veel cooler :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Wat word het nouuuuuuuuuuuuuuuu?????????????????????

Heb de foto's vab phono nog niet gezien:S
Waarschuw beheerder
donateur
EHG hebben Es en ik vanmiddag besloten, en Justin..

en de foto's van phono staan er al gewoon op hoor :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Zo goed dan me naam ??:D :lief: :)