71326x bekeken
Even iets heeeeel anders...
Als jullie tijd hebben, maandag 7 maart moet mijn vriendje draaien in de twstd, hij doet mee aan de dj-contest. Dus heb je zin in moddervette progressive tunes en wil je, net als ik, ervoor zorgen dat hij minstens de publieksprijs krijgt, kom dan v.a. 21.00 naar de twstd voor een lekker drankje gecombineerd met vette platen in het straatje van Deepdish, Redanka, Max Graham etc..!!!
hmmmz klinkt goed loes
.........zit zowiezo de laatste tijd veel in de deepdish progresive sfeer..
met bekenden housen is
alleen sanders en mn broertje waren zofuckin veel gevraagd waar ikw as en zovaak het hele verhaal moeten vertellen....dat ik me afvraag of ik wel aan dansen was toegekomen8)
15 april gooi ik mooi alvast snackie naar binnen....zodat driekwart die wil socializen ik dwars doorheen house
We stonden echt met de gehele pf-crew zo heerlijk te housen...
met bekenden housen is
alleen sanders en mn broertje waren zofuckin veel gevraagd waar ikw as en zovaak het hele verhaal moeten vertellen....dat ik me afvraag of ik wel aan dansen was toegekomen8)
15 april gooi ik mooi alvast snackie naar binnen....zodat driekwart die wil socializen ik dwars doorheen house
laatste aanpassing
wat valt er nou met een motorisch gestoorde adhd-er te socializen??? 
Volledige natural high
nou ja tot drie uur dan....
Ik wilde gewoon graag dat iedereen er was, maar dat was niet zo...mijn fantasie slaat dan een beetje op hol en zie ik allerlei bekenden die er niet zijn....geen bekend fenomeen? Nou ja het zal de ouderdom wel zijn
sow, wat voor droeks had jij op loesz?
Volledige natural high
Ik wilde gewoon graag dat iedereen er was, maar dat was niet zo...mijn fantasie slaat dan een beetje op hol en zie ik allerlei bekenden die er niet zijn....geen bekend fenomeen? Nou ja het zal de ouderdom wel zijn
wat valt er nou met een motorisch gestoorde adhd-er te socializen???
aaaaaaaah kijk...........idd
ik heb gewoon geen zin in lange gesprekken en hele levensverhalen als er onwijs goeie muziek is ....gewoon een knik en een glimlach..kusje hier kusje daar..verder allemaal opboeren nu.....NU gaat er gehoused worden....zo zouden meer mensen moeten denken
kijk zo'n 12 maart dan kan er gesozialized worden....
laatste aanpassing
donateur
Wat een superweekendjeeeeeeeeee
Alle2 de dagen nuchter
Stef, Was super met je
Ook met de rest was geweldig mensen
Zaterdags was beter als vrijdag kwa muziek

En de tribune was wel goed te doen
Zaterdag geen gebruik van gemaakt maar vrijdag wel
Lasershow
Nu al weer zin in april weekendje westergas
Samen weer met stefffffff

Alle2 de dagen nuchter
Stef, Was super met je
Ook met de rest was geweldig mensen
Zaterdags was beter als vrijdag kwa muziek
En de tribune was wel goed te doen
Lasershow
Nu al weer zin in april weekendje westergas
Samen weer met stefffffff
whahaha ik ren iedereen dr uit.vraag maar aan daan.......
daan...weet je nog na FYMfestival.die sprint
junk...weet je nog na project.....die sprint
aftersprintjes
afteren is
vrijdag avond feesten....zaterdag de hele dag binnen doorwauzen..zaterdagavond/nacht lekker wsus door de stad banjeren.....zondagochtend lichtelijk moeheid voelen die dwars door de MDMA heenslaat8)..........en dan rond zondagavond thuiskomen...je bedje zien.....en dan de bel horen van maatjes met een krat bier...of ik het alweer vergeten was dat we videomarathon zouden houden..hoooooooooooooooooooi
ach.heb dr al heeeeeeel wat op zitten.....door heel nederland zelfs8)
super

daan...weet je nog na FYMfestival.die sprint
junk...weet je nog na project.....die sprint
aftersprintjes
afteren is
vrijdag avond feesten....zaterdag de hele dag binnen doorwauzen..zaterdagavond/nacht lekker wsus door de stad banjeren.....zondagochtend lichtelijk moeheid voelen die dwars door de MDMA heenslaat8)..........en dan rond zondagavond thuiskomen...je bedje zien.....en dan de bel horen van maatjes met een krat bier...of ik het alweer vergeten was dat we videomarathon zouden houden..hoooooooooooooooooooi
ach.heb dr al heeeeeeel wat op zitten.....door heel nederland zelfs8)
super
ogen dichtdansjes 
gedeeltelijk waar
.....heeft zn voor-en nadelen....
maar over het algemeen....de mensen die echt wekelijks hard (en dan bedoel ik hard tot aan abnormaal fuckin hard
) dansen....ik noem een kimmi, anne(mn beste vriendinnetje), esther, mr mindsynth......enz
daar zit echt geen grammetje vet aan heurs
...
als je echt volluit gaat en eerst flinkt rekt en strekt.....dan zweet je makkelijk ZONDER drugs 4 a 5 kg weg op een avond
.....
je moet er alleen zin in hebben, het kunnen, en het blijven doen
als ik een meid was en wil afvallen had ik het wel geweten.keihard housen

jij bent gewoon zo'n loeder die niet dik wordt
gedeeltelijk waar
maar over het algemeen....de mensen die echt wekelijks hard (en dan bedoel ik hard tot aan abnormaal fuckin hard
daar zit echt geen grammetje vet aan heurs
als je echt volluit gaat en eerst flinkt rekt en strekt.....dan zweet je makkelijk ZONDER drugs 4 a 5 kg weg op een avond
je moet er alleen zin in hebben, het kunnen, en het blijven doen
als ik een meid was en wil afvallen had ik het wel geweten.keihard housen
Misschien toch vergeten te rekken en strekken van te voren...
whehhee ess...
tsja..ik vergeet dat gedeelte zelf ook vaak..........tis ook niet echt veel voorkomend dat mensen op een feest even flink gaan rekken en strekken.....maar het scheelt je aardig wat spierpijn
volgende feestje waar we volluit gaan doen we eerst even samen strekken es!
je twijfelt dus aan mijn dansjes
tsk milossssss
ik ga IEDERE week technoen
Ik spartel alleen niet met m'n armpjes
Maar helaas moet ik er ook nog 3x in de week bij sporten
Maar ja, de trainers op de sportschool zijn heerlijk
dus da's weer een lichtpuntje
tsk milossssss
ik ga IEDERE week technoen
Ik spartel alleen niet met m'n armpjes
Maar helaas moet ik er ook nog 3x in de week bij sporten
Maar ja, de trainers op de sportschool zijn heerlijk
dus da's weer een lichtpuntje
neeeeeeee dat niet!
ach...bedoelde alleen dat dat extra spartelen en het kweken van het adhd-idee ook zn vruchten afwerpt zeg maar8)
ah kijk.......bij onze sportschool zijn dr mooie vrouwelijke trainstertjes....maar die ken ik al te goed8)
en daarbij.heb een hekel aan al dat gefitnes....ben allang blij met mn lichaam..........
ik lijk wel gek.strax word ik breed
laatste aanpassing
Ik wou eerst in een bus stappen die daar stond, maar dat was een touringbus voor ehm.. dat weet ik eigenlijk nog steeds niet.. toen naar zo'n streekbus gelopen maar die reed net voor m'n neus weg
dus ben ik maar een taxi ingestapt richting station en verder met de trein.. en geloof t of niet, maar ik ben in 1 keer de goeie trein ingestapt met m'n wazige hoofd
en heb toen heel gezellig met een stel conductrices staan ouwehoeren 
donateur
Je krijgt in de andere topics zeker geen aandacht meer en daarom zoek je je heil maar hier
sort of
de ballenbak-dating is volledig uitgestorven (terwijl er in het begin nog echt druk geslet en gedate werd
En toen zei lo.. dat stemmetje in m'n hoofd dat loeszie tegenwoordig hier zit.
tjah, i
Hahaha! hoe krijg je het weer voor mekaar marcel!! Had je graag meegenomen in de auto... We hebben echt een leuke terugreis gehad!! Bij het tankstation nog ff staan housen met mijn witte kop, knallers van ogen en zwarte haren.... Zag dr vast heel komisch uit, moest er zelf in ieder geval wel erg om lachen!!
Idd heerlijk gehoused zaterdag!! Wat een groep! Echt genoten van iedereen
Idd heerlijk gehoused zaterdag!! Wat een groep! Echt genoten van iedereen