Partyflock

Forumonderwerp · 736637
35630x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Jeuzus!!!! dat was ff fucking hete shit he BaJoW!!nie normaal dus maar wel ff flink staan stampuh..ich habe du nicht gesehen!!op naar Lloret dan maar!!!:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik kan niet meer w8en tot het 23 juli is en mij vliegtuig klaar staat om richting spanje te vliegen!! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Jammur oh Mooo:( Ma twas wel een ubermagtig feesie:bounce:

maaruh jah.. dat word dan dus nog lang wachten;)
Waarschuw beheerder
ja maar ja we hebbe toch nog wat feesies van te vore niettan:P
Waarschuw beheerder
donateur
Jaaaaah u heb helemaal gelijk:jaja:

Tgaat gewoon helemaal goedkome:D
Artiest {SHOWLIST artist 52229, 53315}
Waarschuw beheerder
jahaaaa:bounce: ik ga in lloret werken bij de venga :D kom vooral langs een biertje drinken hahaha...

Waarschuw beheerder
Haihai
Van 30 Juli tot 9 Augustus present mee ze 6uh in Bolero Park :D 2e jaar voor ons...
T gaat weer flink loooos :jaja: :bounce: daro in Lloret!!!
Hebter zin an!!!

XXL
Waarschuw beheerder
Dammz...met dit weer, nu een graadje of 18 in Groningen, krijg ik steeds meer zin in Lloret. Alleen moet ik t geld nog wel bij elkaat zien te krijgen maar dat gaat vast wel goedkomen.
eerst maar ff chillen met een sigaretje in de zon nu:P
Waarschuw beheerder
zit ik ff fotos te kijke van dat geweldige feesie.... wat ziet mijn oog!!!!!!!!!!!!!!!!een Puma petje..dat moet BaJoW zijn!!!

[img width=640 height=480]http://www.superfeesten.tv/_fotos/2005-04-02hardbass_3/2005-04-02Hardbass59.jpg[/img]

en issut zoow ?? hahaha
Waarschuw beheerder
hahaha dat was bajo ja ;) maar was echt een super feest :jaja: maar ***MoOtJ@H*** we hebbe je nie gezien oh :/
Waarschuw beheerder
jaaaaaaaaaa dat is bajoow en gerben:D:D:D:d whahaahah superkicke
Waarschuw beheerder
donateur
Verdoemt hahahaha....:D khad die fotow nog niet getjekt:P ma xie er weer fet sexy uit ziek alweer:jaja:
Waarschuw beheerder
hahaha...lachuh niet!!!!
dat zie ik ntuurlijk weer...jaje had het over puma petje dus ....ik zag dat hoofd en ik dacht jaaaaaa hooor!!!!!!thats him:D hahahaa...als jij nou ff mijn foto opzoekt want die kan ik dus nie vinde ;)
Waarschuw beheerder
donateur
kben al druk aant zoeke:P ma ik zie de witte laarsies ma nie:P

kga wel op zoek na ut groene gedeelte;)
Waarschuw beheerder
donateur
weet je wel zeker dat je er op sta eigenlijk:P
Waarschuw beheerder
aankomende ballenwassers
Hoe is het nouw???
Sow ik heb dus echt wel ff zin om zandkorrels
te gaan vergelijken in Lorret..
En mootjah ..beN jij er al een beetje op voorbereid?
Want je weet : De kattukse tantes gaan dit jaar helemaal LOS
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
En jahoor, wij gan owk:D:D:D
voor 't eerst op vakance zonder mams en paps, zal zekah lache worden:P lolz

hotel samba here we come:P:P:P

zoepeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhh

zijn er trouwes nog meer mensen die midden augustus naar hotel samba gaan??? (stuur ffies pb)

xxxjes
Waarschuw beheerder
jaja Kimcore!!!!ik heb er wel weer zin in nu :D
De Kattukse Tantes Roelereeeeeen niettan!!:P
see yaaaaaaaaa
Waarschuw beheerder
19 juni t/m 31 augustus present in Lloret. Werken bij Venga beachclub, wordt een master harde party, elke avond weer 2,5 maand lang!!!

Waarschuw beheerder
Zijn er ook mensen rond augustus 13 tm 24 in lloret????

Waarschuw beheerder
Jaaa Lloret binnekort is het weer zover de dag na DefQon op naar lloret en me daar weer 2 maand vermaken in de bonte koe de venga en de cocobongo en the cave werkuhhh maarja ook wel feesten Zie jullie daar!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Helaas Defqon missen...!! 2 maanden werken in Lloret.
Cooldown cafe, Asterix, Brasillia en Apres ski bar de Cartoon. Wie weet zie ik jullie daar!!

Waarschuw beheerder
Defqon missen kan toch niet gewoon wat later gaan
Waarschuw beheerder
Ik ben vorig jaar dus naar Lloret op vakantie geweest, en was echt super! Ik heb me het meeste vermaakt in The Venga Beach Club, Asterix. Dus ik zou daar zeker eens gaan kijken als je in Lloret bent!
Waarschuw beheerder
Nog mensen die snoepgoed gaan meenemen die kant op?
Waarschuw beheerder
Wij zijn van de Berede Politie..en wij rade het nie aan om snoepgoed mee te neme!
Wij rade het aan om gewoon gezellig ene borrel bij ons te doen ..heb je het altijd gezellig :D:P
Waarschuw beheerder
Nou ik was wel van plan wat snoepgoed mee te nemen.
Gewoon in de zak van sinterklaas doen we alles ondersteboven in.
Dus mo als jij nou fff naar de yamin gaat regel ik de zak van sinterklaas.

DEAL (en) ?
Waarschuw beheerder
hahaha....
Nou ik neem de zak wel mee...regel jij de rest maar goed???
DEAL(en)

Werkzaam bij Vier
Waarschuw beheerder
donateur
nog een daggie of 110 en dan lloret de mar:-p

maar daar hoef ik nog niet aan te denken...die zin komt tegen die tijd wel een keer...
Waarschuw beheerder
Nou vooruit doe ik wel ff dan!

Waarschuw beheerder
Voor de luitjes die naar lloret gaan:

Check de bar @Bolero Park en bestel effe een pilsje bij me :yes: :bounce:
Waarschuw beheerder
Wij zijn van de Berede Politie..en wij rade het nie aan om snoepgoed mee te neme!

Dan laat ik het wel meenemen :P

Wij rade het aan om gewoon gezellig ene borrel bij ons te doen ..heb je het altijd gezellig

Goed idee, maar ben je er ook als wij er zijn? vanaf 19 juli 12 dagen.
Waarschuw beheerder
haha jaja wij zijn er vanaf de 12e tot de 23e!!!!
dus komt mooi uit !! bakkies tijd op 20 juli 's avonds dan maar om 8 uur ok??
Waarschuw beheerder
Bolero Park?daar zitte we, dus schenk alvast een borrel in op 12 juli :P
Waarschuw beheerder
Als ik het tegen die tijd nog weet komen we wel ff langs, maar mogen verwijderd, verwijderd, ..peppie.. & JP dan ook mee?
Waarschuw beheerder
Is ook zo zielig om ze alleen achter te laten :P

Waarschuw beheerder
jaja 22 juli tot 3 aug..
zwaar waus, in hotel samba en gelukkig hebbe ze daar liften.. die zullen nog van pas komen als ik het complex binne kom strompelen.. :P weer n meter bier voor ehv!
Waarschuw beheerder
gaat allemaal naar the cave of rave in lloret...als j van hardcore houdt dat is egt te vet:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wij maken onze eigen cave of rave in het appartement :D
Waarschuw beheerder
juist hoppakee der tegen an!!!!
en kan helaas nie mee Phoolie...er zijn ook mense die werke :Phaha...volgende x bter

Waarschuw beheerder
daar zitte we, dus schenk alvast een borrel in op 12 juli

Schiet eens op...jullie borrel wordt warrum!!:p
Waarschuw beheerder
en kan helaas nie mee Phoolie...er zijn ook mense die werke haha...volgende x bter
Je werkt toch niet de hele dag? Onze cave of rave is de hele dag geopend hoor :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
sorry Phoolie heb verkeerd begrepe!!!!! ik werk nie in Lloret hoor dacht dat je het over morge had:S haha foutje
Borrel warruuuum????????
schenk ff ie in dan :P!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ja er moet wel wat te snuive zijn, neemt er iemadn nog een ons pep mee? zonder drugs geen leuke vakantie :P
Waarschuw beheerder
sorry Phoolie heb verkeerd begrepe!!!!! ik werk nie in Lloret hoor dacht dat je het over morge had

Nee, dan moet ik zelf ook werken, maar dan kan je dus wel naar onze cave of rave komen :P

Ja er moet wel wat te snuive zijn, neemt er iemadn nog een ons pep mee? zonder drugs geen leuke vakantie

Junk :jaja:

Waarschuw beheerder
zonder drugs geen leuke vakantie

Hoe TRIEST kan je zijn!?!?
Waarschuw beheerder
donateur
Barbie 7 april 2005 14:47
zonder drugs geen leuke vakantie

Hoe TRIEST kan je zijn!?!?

Kan der niks aan doen de pep is bij mij met de peplepel in gegoten vroeger, woon al jaren in hoog cathrijne.
Je moet eens weten hoe hard het levewn van een pep-junk!! ;):D
Waarschuw beheerder
pfffff!!!!!! hahaha....heeeeeeeeeeeeeel TRIEST!Je zou jezelf maar nie kunne vermake he zonder drugs..dat lijkt me pas echt KUT!!!!dan heb je een duur leven:S
laatste aanpassing