Partyflock

Forumonderwerp · 736563

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
Lijst van slachtoffers

1983 Amsterdam: Kerwin Duinmeijer
1986 Hilversum: Michael John Poyé
1990 Rotterdam: B. de Groot
1992 Hilversum: Hamito Ouamar
1994 Uden : Mohammed El Hamid
1995 Gorinchem: Bert van der Dool
1996
Amsterdam: Joes Kloppenburg
Berkhout : Mark White
Tiel : John Doe*
1997 Apeldoorn: H. Ritzen
Lelystad : Roelof Otten
Tilburg : Justus Hertog
Leeuwarden: Meindert Tjoelker
Hoorn: Fred Boon
Schiedam: John Oldham
1998 Tiel: Erik Jan den Haan
Veghel: John Doe*
Amsterdam: Ferdinand de Vroom
Eddy Wind
Waseem Rama
Onbekend: Theo Oerlemans
Gorinchem: Marianne Roza
1999 Sevenem: Joep den Mulder
Gorinchem: Marianne Roza
2000 Vlaardingen: Daniël van Cotthem
Rotterdam: Ismael Sidi Abdelghani
2001 Berg en Terblijt:
Michel Smits
Michael Loo
Diana Kleijnen
Noordwijk: Stephan Hendriksen
2002 Den Haag: Jantje Hertogs
Venlo: René Steegmans
Nijmegen: Eddy (portier, disco The Matrixx)
2003 Rotterdam: Seder Soares
Alkmaar: Mark Kerssens
Tilburg: Bart Raaijmakers
Amsterdam: Anja Joos
Nijmegen: Maja braderic
2004 Nijkerkerveen:Frank Hermsen

John Doe is de amerikaanse verklaring voor een ongeïdentificeerde man. jane Doe is een vrouw.

De dikgedrukte gevallen zijn de gevallen die ik kende, en ook de gevallen die we kennen van de media.
De rest van de gevallen komen niet aan het ligt voor het grote publiek. Dat vind ik niet eerlijk. Zoals je ziet is dit een groot probleem want inderdaad..die lijst is lang!

Dat liedje mist een paar coupletten :O:(
Uit eer voor de mensen die niet langer met ons zijn.
hier [i]de echte
lijst

BRON

Omdat die mensen niet vergeten mogen worden maak ik dit topic!

Heb je ook een naam voor deze lijst? een naam van iemand die je lief was en die het ook verdient om genoemd te worden.

stuur me een pb met de naam (achternaam optioneel) het jaartal en de stad.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nou ik vind het geen vermaak als iemand constant steeds weer door dezelfde mensen wordt afgezeken omdat hij serieuze topics opent anders....
En inderdaad hij zal zelf ook wel schuld hebben daarin maar als iemand het belangrijk vind om daarover een topic te openen laat hem dan gewoon zijn gang gaan...

Dat weet ie van te voren...
joe:

Hahaha oke ik begin een beetje te zeiken nu maar ik vind het is een vrije site en iedereen mag toch openen over de onderwerpen die hij of zij wil???

Waarschuw beheerder
Triest hoor, die mensen die hiermee spotten :no:
Het niveau is weer eens jammerlijk

Waarschuw beheerder
donateur
Patrick, heb je die reclame al gezien op tv over die bevolking in Tibet die mishandeld / vermoord worden enzo?

Da's nog veel erger..

effe vertalen:

mevrouw tjoelker, best vervelend wat er ie geberut maar ik vind dat andere veeeeeel erger!

-----------------
zo komt dat over

Waarschuw beheerder
Nou ik vind het geen vermaak als iemand constant steeds weer door dezelfde mensen wordt afgezeken omdat hij serieuze topics opent anders....
En inderdaad hij zal zelf ook wel schuld hebben daarin maar als iemand het belangrijk vind om daarover een topic te openen laat hem dan gewoon zijn gang gaan...

schat ff een vraag, deze keer heb ik alleen tegen jou een opmerking geplaatst, dus ik gedraag me al beter :D, of vind je van niet?

trouwens jouw bed of het mijne?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Dat kan ik bevestigen
Poesj de beste

Ja toch B)
Waarschuw beheerder
donateur
Op de manier waarop hij het doet kun je het vergelijken met iemand van het rode kruis die om de dag langs komt voor een donatie en dan ook iedere keer weer iets verwacht....
Waarschuw beheerder
Ja toch

Moet ik toch in meegaan...
Twijfel niet aan haar persoonlijkheid..
Waarschuw beheerder
donateur
Ieder zijn eigen mening daarover

Ken je haar irl?
schat ff een vraag, deze keer heb ik alleen tegen jou een opmerking geplaatst, dus ik gedraag me al beter

trouwens jouw bed of het mijne?

Hahahah :respect:

hmmmzzzz nee want je mag mij niet pesten :cry:
Hmmmz mijn bed wordt een beetje klein voor ons tweetjes :D

Waarschuw beheerder
ok ik zal jou niet pesten (f)
Waarschuw beheerder
effe vertalen:

mevrouw tjoelker, best vervelend wat er ie geberut maar ik vind dat andere veeeeeel erger!

-----------------
zo komt dat over

Dat hoef jij toch niet tegen die mensen te vertellen?
Ik heb ook 2 bekenden verloren door een auto ongeluk, en ja idd op dat moment denk je dat er niks ergers op de wereld aan de hand is enzo, maar als je je om alle erge dingen die gebeuren druk moet gaan maken... :|

Succes dan! (Y)
Waarschuw beheerder
:respect:
MedicMan 4 januari 2005 22:05

donateur! Ieder zijn eigen mening daarover

Ken je haar irl?

<<CrAzY MaMa>>
Aangemeld op: 18 juli 2003 14:04
Jas ik zit hier al lang genoeg op om de meesten wel aardig te kennen ja :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
Ken je haar irl?

:no:

Waarschuw beheerder
donateur
Dit is een forum voor allerlei soorten discussies..daarom zijn er verschillende secties gemaakt.

Dit is een Party-forum: dat wil zeggen dat er mensen komen uit het uitgaansleven (iedereen denk ik bijna).
Dus waarom zou dat hier niet mogen?

het zinloosgeweldgeweld forum is voor mensen die daadwerkelijk in aanraking zijn gekomen met zinloos geweld...zij weten al dat dit fout is e.d. en zijn dus niet de doelgroep.

Kortom: Ik sta volledig in mijn recht met wat ik doe, ik overtreed op geen enkele wijze het beleid...en die nensen die kritiek op me hebben..tja boeit me niet sorry.

dus houd op met jullie : zinloze pogingen om me weg te krijgen, gaat je toch niet lukken:D:D:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
Jas ik zit hier al lang genoeg op om de meesten wel aardig te kennen ja

Oooh dus omdat jij leest wat ik hier post denk jij mij te kennen?

Whahaha tuurlijk :vaag:
Ken je haar irl?

Persoonlijk niet nee maar via pf weet ik genoeg...
Maar goed ik hou me niet bezig met typjes waarin ik niet geïnteresseerd ben dus ik reageer dr verder niet op ;)
Waarschuw beheerder
donateur
<<CrAzY MaMa>>
Aangemeld op: 18 juli 2003 14:04
Jas ik zit hier al lang genoeg op om de meesten wel aardig te kennen ja

Je hebt haar dus In Real Life gezien?
Waarschuw beheerder
Frank Hermes?

Frank Hermsen moet het zijn.
Waarschuw beheerder
Dit is een forum voor allerlei soorten discussies..daarom zijn er verschillende secties gemaakt.

Dit is een Party-forum: dat wil zeggen dat er mensen komen uit het uitgaansleven (iedereen denk ik bijna).
Dus waarom zou dat hier niet mogen?

het zinloosgeweldgeweld forum is voor mensen die daadwerkelijk in aanraking zijn gekomen met zinloos geweld...zij weten al dat dit fout is e.d. en zijn dus niet de doelgroep.

Kortom: Ik sta volledig in mijn recht met wat ik doe, ik overtreed op geen enkele wijze het beleid...en die nensen die kritiek op me hebben..tja boeit me niet sorry.

dus houd op met jullie : zinloze pogingen om me weg te krijgen, gaat je toch niet lukken

Niemand zegt dat je het niet mag?!
Alleen niemand vind het boeiend wat je doet... volgens mij?

Waarschuw beheerder
dus houd op met jullie : zinloze pogingen om me weg te krijgen, gaat je toch niet lukken

als er ooit een dag komt dat ik hier mensen mag bannen, dan lukt me dat zeker :D
Waarschuw beheerder
donateur
Persoonlijk niet nee maar via pf weet ik genoeg...

Denk niet dat je een reeel beeld van iemand kan hebben als je de persoon nog nooit hebt gezien.
Iedereen doet zich anders voor op internet.

Waarschuw beheerder
donateur
Nieuwtje 538:

morgenavond feestje tegen zinloos geweld.

:bloos::bloos::bloos::bloos:

kijk aan..
Waarschuw beheerder
donateur
Danny & Poesj zijn de beste B) echt wel :9
Waarschuw beheerder
donateur
Ook dat :p

Waarschuw beheerder
Als we over onzinnige topics moeten beginnen...
De mensen die er over zeuren zijn zelf een beeje zinloos en hun topics dus zeker weten ook... :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
haha dat concept komt me bekend voor:P

lilith ik ga het aanpassen;)

Waarschuw beheerder
morgenavond feestje tegen zinloos geweld.

kijk aan..

daar bereiken ze tenminste iets mee, ze halen geld op om zinloos geweld tegen te gaan, wat jij doet heeft eigenlijk geen zin, want die dingen weet iedereen die tv kijkt ook al
Waarschuw beheerder
wel een lange lijst ja, maar dat wisten we toch al :(
Waarschuw beheerder
Ja zo´n feest is tenminste iets concreets. Het word tijd dat jij ook zoiets gaat doen patrick, in plaats van dat gehannes hier op Pf......

Waarschuw beheerder
donateur
daar bereiken ze tenminste iets mee, ze halen geld op om zinloos geweld tegen te gaan, wat jij doet heeft eigenlijk geen zin, want die dingen weet iedereen die tv kijkt ook al

Ja, Dat werkt ook wel natuurlijk. en ik vind het een goede actie..iedereend die tv kijkt ziet alleen wat de tv je verteld, dat is een nadeel van de media

Waarschuw beheerder
donateur
Ja zo´n feest is tenminste iets concreets. Het word tijd dat jij ook zoiets gaat doen patrick, in plaats van dat gehannes hier op Pf......

:@ ook toevallig..ik heb ook een concept liggen bijna afgewerkt enzo maar ik kan er niks mee want ik heb nog niet genoeg ervaring om het uit te voeren...Maar in de toekomst ben ik hetzelfde van plan.
Waarschuw beheerder
donateur
Pf is ook een media knuppel
Waarschuw beheerder
donateur
Grote verhalen, weinig daden...
Kom maar terug als je wat bereikt hebt.
Misschien dat men je dan wel accepteert.
Dit werkt averechts...
MedicMan 4 januari 2005 22:13

donateur! Persoonlijk niet nee maar via pf weet ik genoeg...

Denk niet dat je een reeel beeld van iemand kan hebben als je de persoon nog nooit hebt gezien.
Iedereen doet zich anders voor op internet.

JIj misschien maar ik ben zoals ik ben ook hier op pf!
nou zoals ik al zei figuren die mij niet interesseren daar wil ik echt niet meer te weten over komen en van dat beeld dat ze me geven hier al helemaal niet (ook al zijn ze volgens jou allemaal anders) :S
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, Dat werkt ook wel natuurlijk. en ik vind het een goede actie..iedereend die tv kijkt ziet alleen wat de tv je verteld, dat is een nadeel van de media

blablabla

:@ ook toevallig..ik heb ook een concept liggen bijna afgewerkt enzo maar ik kan er niks mee want ik heb nog niet genoeg ervaring om het uit te voeren...Maar in de toekomst ben ik hetzelfde van plan.

Doe dat, Wens je daar veel succes mee.
Maar met meer van dit soort topics schiet je niet veel op.

Waarschuw beheerder
donateur
Pf is een vorm van media inderdaad, en als je die media goed gebruikt kkun je een hoop. ik doe dit o.a. op pf. en de andere mensen doen hun ding

Waarschuw beheerder
<======== is eigenlijk een heel lief en aardig mannetje :D

Waarschuw beheerder
donateur
mensen ik spreek je ik ga weer effe relaxen.
Waarschuw beheerder
donateur
Pf is een vorm van media inderdaad, en als je die media goed gebruikt kkun je een hoop. ik doe dit o.a. op pf. en de andere mensen doen hun ding

En jij doet dit NIET goed.
Dat merk je aan de reacties van 95% van de mensen...
Get the picture?
..::: JO€ :::.. 4 januari 2005 22:26
<======== is eigenlijk een heel lief en aardig mannetje

En alleen over jezelf een opmerking gemaakt...
Je gaat met sprongen vooruit :D

Waarschuw beheerder
:yes: O:)

Waarschuw beheerder
donateur
ben ik weer!

En jij doet dit NIET goed.
Dat merk je aan de reacties van 95% van de mensen...
Get the picture?

95% van de mensen die antwoorden op mn topic..niet 95% van de mensen die op pf komen;)

over zinloze dingen gesproken trouwens..mij afzeiken en me weg proberen te pesten is ook zinloos:yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
over zinloze zingen gesproken trouwens..mij afzeiken en me weg proberen te pesten is ook zinloos

:X:X:X

Waarschuw beheerder
Prima dat je zo'n topic opent.
Elke naam die op zo'n lijst staat is er één te veel!

:respect:
Waarschuw beheerder
Even een vraagje aan degene boven mij..... wat kan dit topic eraan bijdragen dat er niet nog iemand op de lijst komt te staan.........