Partyflock

Forumonderwerp · 736337

Waarschuw beheerder
donateur
Omdat Giro 555 tbv de getroffenen zeebeving Zuid-Oost Azië; geef gul! een beetje wordt vervuild door negatievelingetjes, speciaal voor jullie je eigen topic waar je lekker kunt afgeven op hulporganisaties, banken en mensen die wél wat storten!

Dan hoeft de rést van ons t tenminste niet meer te lezen :[

PS. met "excuus" bedoel ik niet "ik heb t écht niet", maar dingen als "de banken steken 98% in hun zak", "ik heb geen zin om voor een dikke BMW van de directeur van zo'n fonds te betalen", "ze geven ook niks aan ons als er een ramp is", etc etc

PS2. ik heb overigens wél gestort, maar dat is voor t andere topic ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
hebbuh zelf tog genoeg problemuh in dit land.. :/
en dan as nederland zo'n rampje zou kryguh

Op dit moment bijna 150.000 doden en miljoenen mensen die geen dak meer boven hun hoorfd hebben :S. En dat noem jij een rampje :@ ??

En wat noem jij problemen in dit land ?? Dat jij in het weekend geen 10 Breezah in je mondje kunt gieten :S ??

Je moet je diep gaan schamen jij :yes:
Geld storten is niet verplicht, maar je kunt zelfs met een kleine bijdrage al heel veel betekenen voor die mensen daar. En vele kleine beetjes........
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
stampbitch 3 januari 2005 22:34

donateur! *DH*SNoRKoLTuT MOD*DH*

de overstroming in 1953 hoe denk je dat dat helemaal opgelost is?
toen is er ook geld vanuit andere landen gekomen hoor..(was vast voor jou tijd)

wat heb ik aan iets wah voor myn tyd gebeurt is dan..
heb ik nie meegemaakt...

heb t over nu..... nedahland zeikt maah over bezuiniguh en geld te kort en weet ik t maah gevuh wel miljoenuh aan andere landuh.....
Waarschuw beheerder
donateur
Als je wilt geven ....GEEEEFFFFF!!

Wil je niets geven .....doe het dan niet!!

Maar ik wordt helemaal gek om op elke hoek op elke bar en elke plek te moeten lezen dat ik MOET storten op giro 555 en daarna nog te moeten lezen waarom ik wel of waarom ik niet zou moeten geven ....pppffffffff :vaag:

Dus nog maar es een keer.....
Doe wat je doen wilt geef :yes: of geef niet :no:
End of discussion!

:smoke:

Waarschuw beheerder
donateur
en wat er ook in het vorige topic gezegd is, je geeft niets okey, maar als er dan wat in nederland gebeurt, neem je ook niets aan

Waarschuw beheerder
donateur
Dat jij in het weekend geen 10 Breezah in je mondje kunt gieten ??

das myn probleem nie drink zuh nie..:)
Waarschuw beheerder
donateur
hier ff het verhaal ervan.

20e eeuw : 1900-2000
De Watersnoodramp

Zeeland 31 januari 1953. Het stormde vreselijk. Toch waren de meeste mensen gewoon rustig naar bed gegaan. Zij werden in hun slaap overvallen door een zware stormvloed
Reddingsacties en hulp

Zodra het licht werd probeerden mensen uit het rampgebied met hun boten mensen en dieren te redden. Omdat het zondag was en omdat alle verbindingen zoals telefoonlijnen waren uitgevallen, kwam de hulp uit de rest van het land langzaam op gang. Later kwamen Nederlandse, Belgische, Franse, Amerikaanse en Britse soldaten met boten, vliegtuigen en helikopters naar het rampgebied. Veel mensen die nog op de daken en zolders zaten werden door hen gered. De soldaten brachten de slachtoffers naar cafés, jeugdherbergen, scholen en kerken. Daar werden ze opgevangen en kregen ze warme kleren en eten en drinken. In de weken na de Ramp, werd er door veel mensen geld gegeven aan het 'Nationaal Rampenfonds'. Bijna 140 miljoen gulden! Dat was in die tijd een heel hoog bedrag. Het Rode Kruis zamelde kleding en dekens in. En ook het buitenland gaf voedsel en goederen om de slachtoffers te helpen

hier ff het verhaal ervan
Waarschuw beheerder
ik vindt wel dat de mensen die hier in eigen land hier ruzie over gaan maken dan maar is lekker naar dat land moeten gaan en zien hoe erug het is

Waarschuw beheerder
donateur
heb t over nu..... nedahland zeikt maah over bezuiniguh en geld te kort en weet ik t maah gevuh wel miljoenuh aan andere landuh.....

Jeeeuuuh je hebt de prijs gewonnen hoor!

Waarschuw beheerder
Jah geef mij maar formule 1 :D

Waarschuw beheerder
donateur
*DH*SNoRKoLTuT MOD*DH* ---> als er iets met jou zou overkomen zou je het ook op prijs stellen dat er mensen voor je klaar staan, maar blijkbaar kun je dat niet voor andere mensen doen

Waarschuw beheerder
Gefeliciteerd! Bij deze met je de domste peroxide-snol van de maand!!!
Waarschuw beheerder

Anders praat je even normaal :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
*DH*SNoRKoLTuT MOD*DH*

en dan as nederland zo'n rampje zou kryguh
gevuh al die andere landuh ook heus niks aan ons omdah ze geld te kort hebbuh en zelf genoeg problemuh hebbuh enzo...

jij zegt dat andere landen ook niks aan ons geven.. hier heb je t bewijs.. en dan is die ramp zelfs nog kleiner geweest
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
*DH*SNoRKoLTuT MOD*DH* Kijk even.. SBS 6
Waarschuw beheerder
en trouwens mijn baas en bazin komen er net van daan en die hebben geluk gehad vrienden van me hebben minder geluk gehad maar ik geef de fam hier wel steun

Waarschuw beheerder
donateur
nedahland zeikt maah over bezuiniguh en geld te kort en weet ik t maah gevuh wel miljoenuh aan andere landuh.....

Er wordt in ieder geval érgens in NL duidelijk iets te veel bezuinigd op onderwijs... :[

Waarschuw beheerder
donateur
Nederland 3

Waarschuw beheerder
donateur
Smoothy 3 januari 2005 22:41
*DH*SNoRKoLTuT MOD*DH* ---> als er iets met jou zou overkomen zou je het ook op prijs stellen dat er mensen voor je klaar staan, maar blijkbaar kun je dat niet voor andere mensen doen

heb t daah nie ovah, mezelf kan me geen *** sgeluh :)
Waarschuw beheerder
donateur
Het is geen kwestie van iets "kunnen" geven, het is een kwestie van iets "willen" geven (+ de hoogte ervan).

@ Devil1973: Je gaat me niet vertellen dat mensen die wel een telefoon met abonnement hebben niet bijv een sms-je kunnen sturen wat je 1 euro en 50 centjes kost. Dat is waarschijnlijk 1 telefoontje minder plegen :S

En als je nou écht wat te zeiken hebt, geef dan gewoon huis en baan op en ga daarheen om persoonlijk te helpen.

Jij gaat ook hoog eindigen in de race devil1973 (y)
Waarschuw beheerder
als er iets met jou zou overkomen zou je het ook op prijs stellen dat er mensen voor je klaar staan, maar blijkbaar kun je dat niet voor andere mensen doen

Mooie uitspraak, hoe graag ze het ook op prijs zou stellen, er is toch echt niemand extra die voor haar zal klaarstaan als ze vanavond nog 1000 euro overmaakt ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Er wordt in ieder geval érgens in NL duidelijk iets te veel bezuinigd op onderwijs...

:respect: Nou idd, leer is gewoon Nederlands typen, maakt het een stuk leesbaarder. :[ :[

heb t daah nie ovah, mezelf kan me geen *** sgeluh

Tuurlijk, nu heb je makkelijk praten. Je piept wel anders al het je wel zou overkomen. Hoe denk je dat het land weer opgebouwd wordt? Denk je dat ze daar een potje voor hebben? Op het moment dat ze niet gesteund worden door andere landen houdt het snel op hoor want ze kunnen het niet alleen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
heb t daah nie ovah, mezelf kan me geen *** sgeluh

mij ook niet :[

Waarschuw beheerder
donateur
goed meis, als er een bom op je huis valt, je hebt niets te eten en je bent je familie kwijt laten we je toch lekker alles alleen opknappen (y)

Waarschuw beheerder
Mensen, stort gewoon geld (of je doet het niet) en houd er verder over stil. Krijg het idee dat de meerderheid geld stort om zelf maar een goed gevoel te krijgen en 'op te scheppen' tegenover anderen.
Waarschuw beheerder
donateur
Op dit moment bijna 150.000 doden en miljoenen mensen die geen dak meer boven hun hoorfd hebben . En dat noem jij een rampje ??

Idd

Mensen hebben geen huizen meer
Geen vervoer
Er zijn ik weet niet hoeveel mensen in een massagraf gegooit
Hoe zou jij het vinden als je ouders zo in een gat worden gedumpt
Als je helemaal geen familie meer hebt etc

Niet alleen de materiele schade maar ook de psyhische schade

Denk na man voordat je je smoel open trekt :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Als je wilt geven ....GEEEEFFFFF!!

Wil je niets geven .....doe het dan niet!!

Maar ik wordt helemaal gek om op elke hoek op elke bar en elke plek te moeten lezen dat ik MOET storten op giro 555 en daarna nog te moeten lezen waarom ik wel of waarom ik niet zou moeten geven ....pppffffffff

Dus nog maar es een keer.....
Doe wat je doen wilt geef of geef niet
End of discussion!

Helemaal mee eens !!!

Ik heb trouwens zelf wel gestort hoor..10 euro yeeh :bounce:
Waarschuw beheerder
Stoeipoes heeft gesproken.

Ben het ermee eens.
Waarschuw beheerder
Je gaat me niet vertellen dat mensen die wel een telefoon met abonnement hebben niet bijv een sms-je kunnen sturen wat je 1 euro en 50 centjes kost. Dat is waarschijnlijk 1 telefoontje minder plegen

Dat bedoel ik er ook niet mee, ik bedoel dus dat mensen die op "kleine bedrag gevers' lopen af te geven hen eigen internet-verbinding ook kunnen verlagen om nóg meer te geven.

Jij gaat ook hoog eindigen in de race devil1973

try me (y)

Ik neem niet aan dat je de race "meeloper van de week" bedoelt ;) Dat rijtje is al bijna beslist

Waarschuw beheerder
donateur
Krijg het idee dat de meerderheid geld stort om zelf maar een goed gevoel te krijgen en 'op te scheppen' tegenover anderen.

In dit geval zou ik zeggen "nou én"? Zolang er maar meer door binnenkomt mogen ze van mij opscheppen wat ze willen... t gaat hier tenslotte om t resultáát!

daarna nog te moeten lezen waarom ik wel of waarom ik niet zou moeten geven

Vooral sommige leugens over waarom je NIET zou moeten geven werden me ff te veel... vandaar dit topic dus ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik neem niet aan dat je de race "meeloper van de week" bedoelt ;)

Die heb je al gewonnen (y)

ik bedoel dus dat mensen die op "kleine bedrag gevers' lopen af te geven

De winnaar van de Postcode Loterij geeft 10.000 euro, een bijstandsmoeder geeft een euro.....
Helemaal niks mee O:)
Mij hoor niet afgeven :x
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
opscheppen over geld storten? ben er echt niet trots op hoor, is gewoon niet meer dan normaal als je het zo goed hebt hier in Nederland. alleen begrijpen sommige mensen dat blijkbaar niet
Waarschuw beheerder
donateur
Mensen, stort gewoon geld (of je doet het niet) en houd er verder over stil. Krijg het idee dat de meerderheid geld stort om zelf maar een goed gevoel te krijgen en 'op te scheppen' tegenover anderen.

Wat een gelul :S

Ik doe het helemaal niet om een goed gevoel te krijgen
Ik doe het omdat ik er bijna tranen van in me ogen krijg als ik het op het nieuws zie
Verplaats jezelf eens in hun schoenen :/
Hoe zou jij het vinden als het hier zou gebeuren

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb geld gestort. Ik heb meerdere malen gesmst.

En ik vind dat dat het minste is wat je kan doen.
Waarschuw beheerder
Die heb je al gewonnen (y)

Moi de prijs voor meeloper van de week met de inhoud van die posts van mij?? heheh ;)

Waarschuw beheerder
Je hoeft je niet aangesproken te voelen hoor.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik doe het helemaal niet om een goed gevoel te krijgen
Ik doe het omdat ik er bijna tranen van in me ogen krijg als ik het op het nieuws zie

Same here B)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb geld gestort ja.. en ik heb daarbij ook nog meerdere malen gesmst.

En dat is het minste wat je kan doen.

Waarschuw beheerder
donateur
beetje geld storten, en dan mag je gewoon weer verder gaan met je eigen plezierige leventje... het kost weinig moeite, en iederen kan wat missen. resultaat: je helpt mensen weer een beetje leven op te bouwen. gun die mensen nog een beetje leven, want na die ellende is er eigenlijk al geen leven meer voor hen

maar begin nu in herhaling te vallen, dus hou dr maar over op :/
Waarschuw beheerder
jejeje chicka-cindy, heb je een papegaai op je schouder zitten?

Het minste wat je kan doen is trouwens 0.05 eurocent storten (afronden).
Waarschuw beheerder
donateur
****denk mode on *****

Als elke toevoeging aan deze discussie nou es 1000 pleuro op zou leveren................

**** denk mode off ****

:smoke:

Waarschuw beheerder
donateur
trouwens 0.05 eurocent storten (afronden).

Goedzo!!!! ook jij leert het wel.

Waarschuw beheerder
donateur
jejeje chicka-cindy, heb je een papegaai op je schouder zitten?

Nee, op dit moment niet.
Waarschuw beheerder
ja ja tis allemaal wat dat al die overleden mensen in 1 gat worden gegooi, En verbrand niet leuk zal je familie maar wezen. snorkeltrut das niet kiken hoor die maten van me zijn nog niet gevonden zallen er wel bij liggen niet tof niet tof. (gek)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
En nu in het nederlands Tonny_k (ABN)
Waarschuw beheerder
Smoothy, dat iedereen wat zou kunnen missen is gewoon écht niet waar...
Als jij in de schuldsanering zit, 3 kleine kinderen hebt en 60 euro per week krijgt waar ook de verzekeringen, telefoonrekening en het ziekenfonds vanaf moet, dan kom je letterlijk 50 euro tekort per week en kan je dus ook niks missen.

(bovenstaande is niet voor mij een feit, maar is wel gebaseert op een feit ;))

Waarschuw beheerder
Voor een fractie van het geld dat nu wordt ingezameld hadden ze al een waarschuwingssysteem kunnen aanleggen. Iedereen is nu natuurlijk bezig met die ramp maar er zijn zoveel onbeveiligde gebieden tegen natuurverschijnselen dat het gewoon wachten is op de volgende ramp. Dus blijf dan ajb ook niet alleen bij giro 555 maar kijk ook verder.
Waarschuw beheerder
Lolz Morky, ook leuk al die voor de hand-liggende afstraf one-liners van jou op mensen die neigen naar de voor jou negatieve kant van dit onderwerp.
Waarschuw beheerder
donateur
Het minste wat je kan doen is trouwens 0.05 eurocent storten (afronden).

Doe dat gewoon 1 miljoen keer en ze zullen je dankbaar zijn daar in Azië (y)

Als jij in de schuldsanering zit, 3 kleine kinderen hebt en 60 euro per week krijgt waar ook de verzekeringen, telefoonrekening en het ziekenfonds vanaf moet, dan kom je letterlijk 50 euro tekort per week en kan je dus ook niks missen.

Maar wel een pakje sigaretten per dag oproken :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
He morky gaan we daar nu moeilijk over doen nee toch wat boeit het nou of ik met fouten schrijf of zonder komma's of punten nee toch nu niet

Waarschuw beheerder
ff vraagje de mensen die nu geld hebben overgemaakt gesmst of hoe dan ook een bijdrage hebben geleverd.....om de mensen te helpen bij deze ramp....storten jullie ook elke x geld naar afrika of andere ontwikkelingslanden...want die zitten al jaren met gezeik....???