Partyflock

Forumonderwerp · 736149
1 volger · 46673x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
zo het ijs is weer weg dus ga ik morgen weer op pad met mijn hengels plaats hier al je reacties over het karpervissen in 2005 , SUCCES vissers !!!!!

Waarschuw beheerder
het moet een soort kruising zijn tussen:d

een giebel

een kroeskarper

een schubkarper

een koe

Waarschuw beheerder
vanavond nog even voeren en dan gaat mn 2 daagse sessie van vrijdag tot zondag losbarsten heb er een goed gevoel over mede door mn luc de baits tactiek gister 3 kilo boillies gevoerd :P verslag volgt
Waarschuw beheerder
luc techniek.. voeren over een heel groot strook..
Waar ga je kanaal of plas?

Waarschuw beheerder
grote plas en dan in een kanaaal bij een wit bruggetje wedden dat die vis ein en uit de plas zwemt :jaja:
Waarschuw beheerder
is 3 kilo dan niet wat weinig?

als je he echt op z'n luc's wil aanpakken dump je eerst 30 kilo mais, dan nog 20 kilo ballen ;P

het is zowiezo een tactiek die in de regel 1= die staat of valt met de regelmaat van doorvoeren.

misschien leuk om eens over na te denken, hoelang denk jij vis op een stukje van 100 meter bij 5 meter te houden.

visje vol, visje weg. volgende dag weer dikke berg voer...visje vol, visje weg. maar na een week is de conditionering al in een dusdanige mate aanwezig, dat de vis blijft rondhangen.
dit is het moment waarop je moet oogsten.

wat ik dus zou doen is nog een paar dagen doorvoeren en vooral meer!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
pff dan hebben die vissen toch helemaal geen honger meer? :9

Waarschuw beheerder
ik voer nu op 3 stekken 1.5 kilo per keeer dus 4,5 kg

vandaag laatste dag voeren dan een heel weekend zitten en dan doorvoeren of verkassen want volgend weekend ga ik daar weer zitten snap je dus ijg voer je dan lang door

Waarschuw beheerder
en kwa vis er zitten zat 20gers op redelijk wat 30gers en 2 40 ponders

Waarschuw beheerder
oeh die kunnen dan wel een hoop op ;)
Waarschuw beheerder
@ ravind knight,

wedden dat ze dan nog honger hebben? onze grote vried luc ving er meerdere 50ers mee op het A.dam Rijnkanaal.

hij gebruikte zelfs 50 kg mais en 10 kg ballen :9

Waarschuw beheerder
allemaal bob duh vissahssss

Waarschuw beheerder
gister hadden ze helaas geen honger bij mij :(
Waarschuw beheerder
vis de laatste tijd een beetje te weinig om te kunnen zeggen of ze hogner hebben of niet:P

Artiest Elcol
Waarschuw beheerder
weer geblankt b)

begin er ook goedin te worden
Waarschuw beheerder
join te club , 4 maanden ( waarvan elke week minstens 40 uur vissen) 14 vissen waarvan de meeste met de pen , jippie !!!!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
maar ja najaar moet veel goed gaan maken hoop ik ;)
Waarschuw beheerder
tja je ben egt niej de enigste dies lecht ant vangen is de laatste tijd:s
Waarschuw beheerder
morge weer een n8 ma us kijke wat het word;) op een putje hier in de buurt:jaja:
Waarschuw beheerder
De Karpers worden slimmer en slimmer :jaja:

En nope, kheb nog geen 40er gevangen ;P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JANNIE MANNIE op donderdag 8 september 2005 om 21:16:
join te club , 4 maanden ( waarvan elke week minstens 40 uur vissen) 14 vissen waarvan de meeste met de pen , jippie !!!!!!!laatste aanpassing 8 september 2005 21:19

jan ik weet nu hoe je denkt ;)

nu zijn we echte broeders hehe

Waarschuw beheerder
wat is er met de karpers aan de hand?

Waarschuw beheerder
JANNIE MANNIE citeer 7 september 2005 20:39
Das inderdaad geen normale kweek schub das een visje wat natuurlijjk is geboren, vaak zie je dan van die kartels aan de rugvin of dwarrelschubben ( schubben niet mooi op een lijn)

[img width=500 height=375 cacheid=00000045001d24498737d3ce1a00f4e257]http://www.mijnalbum.nl/Foto=GTY4DIRY[/img]

deze heeft van die dwarrelschubben maar of die andere nu ook schub is??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
de putjes worden minder productief nu met dit weer je kan beter hectares pakken en het ruime sop wedeen dat je wat vangt :P

Waarschuw beheerder
laatste 2 dgn ook nix gevangen en ben de beugel van men molen verloren :@

Waarschuw beheerder
nieuwekopen kc ;)

Waarschuw beheerder
was n vrij nieuwe voor me vakantie gekocht :cry:
Waarschuw beheerder
cvanaaf weer een nachtje zitten....waarschijnlijk veel gras maarjah we zien wel

Waarschuw beheerder
Nog nieuws over vangsten ;) hoor maar weinig hehe...

en sjef post je viske maar hoor... 8)
Waarschuw beheerder
hhaha karper...
7 stuks vannacht:S niet leuk meer
Waarschuw beheerder
7 grassies in 1 nacht? :s sjezus....dat zijn er veel..

wat zal jou netje lekker ruiken zeg 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
net terug van een n8tje 1 frummel schupje van 70 cm of zow:s
en visse verspeeld ant wier:@
Waarschuw beheerder
van8 3 viskjes ..alle rond de 15 ofzow ..was nie veel soeps ..pinkels had dr 1tje ma die vangt uiteraard weer de grootste en mooiste ..n brute korte hoge uitzet spiegel van n pondje of 19 .
Waarschuw beheerder
[img width=500 height=375 cacheid=00000045001d2ec56c2ef9241a00f58f04]http://www.mijnalbum.nl/Foto=TZ7OVX8F[/img] t spiegeltje ..en LET OP DE CTZ PET HEEEEE !!!

[img width=500 height=375 cacheid=00000045001d2ee7529558651a00f58f04]http://www.mijnalbum.nl/Foto=LG3FUI6I[/img]
vanochtend zonsopkomst :jaja: :)
Waarschuw beheerder
ja rem was wel weer leuke sessie beetje jammer van de wagen:P maar we hebben het gehaald :D:D
Waarschuw beheerder
So teringjantje, PINKEL!! Das een behoorlijk mooi vissie oh :jaja:
Ma hebben jullie op dat weilandje gezeten onder de dijk?? (Als je op die parkeerplaats staat, rechts zegma ;P )

Of waar hebben jullie dan gezeten, wan ik ken die plek helemaal nie O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nee toch we zitten ergenst anders maar wel leuke vis vooral leuk op eigen boilie he
Waarschuw beheerder
Yeah, ik weet ut al ;)

Ma kvin ut een bruut viske oh B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 september 2005 om 17:53:
en sjef post je viske maar hoor...8(

Ok, als gij het zegt! ;)

Hier dan mijn vangst verslag van de afgelopen 3 dagen op mijn nieuwe water:

Donderdag ging ik dan eindelijk voor het eerst naar mijn nieuwe water! Na de plekken grondig schoon te hebben gemaakt (jullie hebben de foto's gezien), en 4 dagen voeren!
Om 12:30 zat ik er, en om 13:50 kwam er (mijn allereerste ooit) een graskarper uit van 11 pond en 100 gram. Aangezien jannie mannie 500 meter verderop zat te vissen ben ik daar heen gespurt en hebben we foto's gemaakt. Het was nogal een inspanning met 30 graden zo'n stuk rennen, om toch maar zo snel mogelijk die vis trug in het water te krijgen! Na mijn hengels allebei opnieuw in te hebben gegooid, stond ik een bekertje water in te schenken en tot mijn grote verbazing runde dezelfde hengel alweer! En volá zie daar een dikke schubkarper van 31 pond!! :D:D:D Hier ging ik maar niet dat hele stuk mee rennen, en al gou kwam Jan aanzetten om foto's te schieten.(Y) En als afsluitertje vang ik nog een 2de graskarper om 16:45. Kleiner als zijn voorganger. Heb nog tot 21:15 gezeten maar verder niks meer gezien, maar was natuurlijk dik tevreden :D En dat met een temperatuur van 30 graden en watertemperatuur van 22 graden!

Vrijdag heb ik de hele dag geen piep gehad!

Vandaag van 15:00-20:00 gezeten, maar was helemaal weggeregend en heb tussen de buien door gou ingepakt. Het water was zo gestegen, dat mijn voorste steunen in het water stonden!! En mijn hengeltoppen ook!! Om 18:30 had ik nog wel 1 graskarper.

[img width=600 height=455]http://groups.msn.com/_Secure/0fQCnAoglPjjKer7f3*klxmzLKtk!UOlkkhorqQByMWR0Whg9!gXPqbElddpEICReUo2e7YZbOrZRUh*JwvmQGpmm0ShPnFxXkB7ZtL8JoNujDPtVDQXEEFJ*cygBUaOznk6b!V0n3AgXEZETTAK*O2WjlU*SQ8jY7fp8tKYkX3aj*M*5yeHDYQ/08-09-05%20allereerste%20grasparker%20ooit,%2011,1pond,%20mac%20vijver.jpg?dc=4675538715873857902[/img]
Het is aan me te zien, dat stuk rennen met 30 graden, zweet me kapot!

[img width=600 height=455]http://groups.msn.com/_Secure/0XgCbAgQeFbkTZZPazhIyZs3KKuMT8zyv063JgcZJ6iZ0JK*1sS8I*1Ih0ZgbtTkSQ4LbiJXuX7*fXROteyiBwy*eHQCnbfuZgF0HnSkxrY8OxT2fGTltigtTHbWgxqlItqmCfAc1EEA/enige%20foto%20zonder%20herkenningspunt.jpg?dc=4675538716503251954[/img]
Dit is hem dan, op 31 pond!

Dag 1: 2 gras, 1 schub
Dag 2: 0
Dag 3: 1 gras
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Gefeliciteerd gozer (F)

Zo zie je maar weer... moeite word beloond (Y)

Waarschuw beheerder
dikke shit dennis ;)

ik wou vroeg gaan 8) vandaag alleen ik mag niet niet rijden denk ik
:bier:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 1231-1321 op zaterdag 10 september 2005 om 21:39:
Dit is hem dan, op 31 pond!

Dag 1: 2 gras, 1 schub
Dag 2: 0
Dag 3: 1 gras

Al het werk werd toch beloond (y)

Gefeliciteerd Sjef

Waarschuw beheerder
hier mijn verslag van mijn cercuit water vis weekend

dag 1 20 uur lijn knapper voor onder de brug was een beste vis echt torpedo gehalte zo,n duikboot ideee

dag 2 9 uur schub 26 pond 11 uur spiegel 32 ik helaaml in mn nopjes had nog nooit een 30ger gevangen :P

dag 3 snachts half 3 run ik dacht wat is dat dan leek wel een boomstam na 20 minuten eindelijk uitgedrild wij de way master erbij en jawel je gelooft het nooit weer een pb gesneuveld 18,5 kilo dikke 36ger schub ik ben nog nooit zo van het pad geweest wat een gevoel :D
zo zie je maar weer een beetje goed water kennis en voeren weet wanneer je waar en wanneer kan oogsten

ik ga volgende week weer dan 3 nachten maar als het daar niet meer loopt dan ga ik op de ijssel zitten fotos volgen

gegroet

Waarschuw beheerder
gas erop met die foto's bart ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 september 2005 om 13:49:
hier mijn verslag van mijn cercuit water vis weekend

Nice one Bartje (y)

gefeliciteerd met je dubbele PB!

Waarschuw beheerder
thanx peter morgen begint het voeren weer do tot zondag zitten wil die spiegel dubbelen lelijke foto :(