Partyflock

Forumonderwerp · 736149
1 volger · 46518x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
zo het ijs is weer weg dus ga ik morgen weer op pad met mijn hengels plaats hier al je reacties over het karpervissen in 2005 , SUCCES vissers !!!!!
Waarschuw beheerder
Iemand nog interesse in een pen hengel

* vol Carbon
* 10 gevoerde ogen
* dunnen strakke blank
* pensluiting
* 3,60 (12 ft)
* 1,5 lb
* volledig kurkenhandvat ( nie beschadigd of vuil)

voor € 70

nieuwprijs €130

Waarschuw beheerder
dezelfde sloot als waar ze gister er met een boog omheen zwommen ;) iets kleinere haak gebruikt deze keer
Waarschuw beheerder
3.60 is wel kort voor een penhengel
Waarschuw beheerder
ik zoek er 1 van 4.20
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JANNIE MANNIE op donderdag 1 september 2005 om 18:29:
Iemand nog interesse in een pen hengel

* vol Carbon
* 10 gevoerde ogen
* dunnen strakke blank
* pensluiting
* 3,60 (12 ft)
* 1,5 lb
* volledig kurkenhandvat ( nie beschadigd of vuil)

Van????
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JANNIE MANNIE op vrijdag 19 augustus 2005 om 18:46:
Jonchery 2 keer geweest , 2 keer dik gevangen , alleen overdag gevist omdat we overdag al genoeg vingen. Maar momenteel schijn je daar vooral s nachts te vangen. Welke stek heb je ?

stek 5 en 2 vrienden stek 4
Waarschuw beheerder
vandaag maar is even met de pikker op de witvis geweest, 8 voorns en 2 brasems :[

owja en een snoek klapte op een voorntje voor bij de kant, voorntje weg....
Waarschuw beheerder
en jij natuurlijk boos omdat je voorntje dood was:P

Artiest Elcol
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [ C.T.Z. ] Laus op woensdag 31 augustus 2005 om 23:17:
Misschien stekdressuur??

op het kanaal...humm zou kunnen ;)
maar nee...niemand vangt iets...er is iets flink mis hier in tilburg maja..

Vandaag weer een brasem mogen scheppen b)

Waarschuw beheerder
en onze sjef is jarig ;)

:bier:
Waarschuw beheerder
SJEF :bier

Gefelciteerd :bier: dat je nog maar mooie visjes mag vangen...

Zondag was helemaal niets voor mij overgens :nee: nu met verbouwing van het huis bezig :S...ik wil verdommme vissen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RobdH op donderdag 1 september 2005 om 22:29:
Gefelciteerd dat je nog maar mooie visjes mag vangen...

(Y) moet lukken ;)
Waarschuw beheerder
gefeli:)
Waarschuw beheerder
Ik ga zo weer eens vissen eindje buiten me woonplaats, heb er 15 bij elkaar zien zwemmen dus beloofd wat
Waarschuw beheerder
Van arca is die Penhengel

hier een foto

[img width=585 height=438]http://fotos.marktplaats.nl/fotos/watersport/hengelsport/129163.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
owwjoww dat zijn de brute pen hengeltjes (y) ddl dat k ook nog n chill pen hengeltje nodig heb ..nu gebruik k altyd mn winkelpicker ..Actie dat je daar op hebt ongekend :P:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [ C.T.Z ] ReMMieJ (6)(6) op vrijdag 2 september 2005 om 17:19:
..Actie dat je daar op hebt ongekend

dat doen die kids van 8 hier uit de buurt ook :P:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hakka op vrijdag 2 september 2005 om 17:25:
dat doen die kids van 8 hier uit de buurt ook

idd :jaja: maar t schijt me geen zak :P:P haha k heb lol met dat hengeltje ongekend :P:P
Waarschuw beheerder
uh winkel picker ? lijkt me geen goed plan om tegen de lellies, palen , struiken en dergelijke tegen te vissen.Hoe dik vis je dan ? Ik vis namelijk altijd met 0,22 en 0,20 * shimano lijn )
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van JANNIE MANNIE op donderdag 1 september 2005 om 18:29:
voor € 70

Voor 40 ben je um kwijt:P

Uitspraak van JANNIE MANNIE op vrijdag 2 september 2005 om 17:31:
lijkt me geen goed plan om tegen de lellies, palen , struiken en dergelijke tegen te vissen.

Juist wel, dan moeje tenminste drillen weetje:jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
doe niej van die lijpe praat bajow. da ken tog niej met de winkle picker bij pilare visse:[
Waarschuw beheerder
Weggestuurd op dat water door me vrienden...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JANNIE MANNIE op vrijdag 2 september 2005 om 17:31:
uh winkel picker ? lijkt me geen goed plan om tegen de lellies, palen , struiken en dergelijke tegen te vissen.Hoe dik vis je dan ? Ik vis namelijk altijd met 0,22 en 0,20 * shimano lijn )

yeahhh n winkel picker ..maar bij ons is dat zeerrrrr goed te doen hoor :jaja: gemiddelde visjes hier in zeeland zijn rond de 60 cm :P:P duz diej beestjes trek je overal zo vandaan :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [ C.T.Z ] ReMMieJ (6)(6) op vrijdag 2 september 2005 om 18:35:
yeahhh n winkel picker ..maar bij ons is dat zeerrrrr goed te doen hoor gemiddelde visjes hier in zeeland zijn rond de 60 cm duz diej beestjes trek je overal zo vandaan

:S What the fuck een winckle picker voor karper, hoe the fuck ga je druk op die vis zetten dan!

Uitspraak van Rob Van Daal op vrijdag 2 september 2005 om 18:34:
Weggestuurd op dat water door me vrienden...

Beste vrienden (y) of een klein water :D

Waarschuw beheerder
blauwe acceptgiro brigade
Waarschuw beheerder
die mensen die van mijn geld een uitrusting kunnen kopen waar iedereen hiervan zegt wow... die vrienden peter;)
Waarschuw beheerder
hehehe die hebben aan jou o0nderhand wel dikke uitrusting verdiend Paul ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 1231-1321 op vrijdag 2 september 2005 om 20:15:
ik denk dat hij de wouten bedoeld

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 september 2005 om 20:17:
blauwe acceptgiro brigade

Uitspraak van Rob Van Daal op vrijdag 2 september 2005 om 20:20:
die mensen die van mijn geld een uitrusting kunnen kopen waar iedereen hiervan zegt wow... die vrienden peter

Whahha :D die vrienden!
Artiest {SHOWLIST artist 4437, 24087, 37624}
Waarschuw beheerder
[img width=640 height=480]http://joeyrambone.satanist.nl/4.jpg[/img]

visje van me zwager
Waarschuw beheerder
ik was net een beetje aan het gooien met mijn karperhengel, proberen wat zooi van mijn nieuwe stek af te halen. (er ligt teveel, zal een waadpak moeten kopen om de boel op te gaan ruimen)en ik zag nog een tak liggen, maar kreeg hem er niet uit, dus gooi zo 5x in, en ineens WAP!! en mijn slip gierde het uit!!! had ik een snoek eraan hangen, en nog geen kleintje ook niet 80-90 cm! :D

Waarschuw beheerder
toch maar goed dat wij hem onthaakt hebben voor je ;)

Waarschuw beheerder
mooie vis...maare onthakingsmat
Waarschuw beheerder
had em er toch wel goed uitgehaald he sjef ;)
Waarschuw beheerder
Beste kunstaas voor snoek , een stiffrig en een flatpear loodje van 85 gram

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 september 2005 om 17:15:
mooie vis...maare onthakingsmat

Altijd leuk onthakingsmat..
Maar je heb niet iedereen erbij zitten die het geld en zo vaak karperen als de meeste hier op Flock..
Je hebt ze er ook bij die gewoon vissen voor een leuke dag en iets in de richting..
Waarschuw beheerder
juist....de meeste beginners hebben ook geen mat
Waarschuw beheerder
vindt dat een onthaakmat voor karper en snoek vissers verplicht moet worden, iedereen wil toch een mooie vis vangen en dat is toch wel het minste wat je kunt doen voor de vis, hem goed behandelen.Als ik ga penvissen heb ik ook altijd een mat bij zie nog vaak "ervaren" vissers zonder mat rond struinen kan me daar erg aan ergeren.Wat kost een mat nou tegen woordig, voor 10 euro heb je al een hele simpele.Als je gaat vissen moeten je spullen gewoon in orde zijn !!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Remon... op zaterdag 3 september 2005 om 18:02:
juist....de meeste beginners hebben ook geen mat

toen ik mijn visspullen kocht, werd mij een onthaakmat in mijn handen geduwd door de verkoper, "hier dit heb je ook nodig"! ik dacht waar is dat toch goed voor? maar na een paar weken snapte ik al lang dat het nodig was! snap niet dat jullie er nog steeds niet aan willen dat een onthaakmat gewoon een must is!

Waarschuw beheerder
Pff als ik dit weer allemaal lees wil ik ook weer vissen :/
eerst weer 2week naar frankrijk voor m`n werk, daarna maar weer wat vistijd inhalen
Waarschuw beheerder
toen ik mijn visspullen kocht, werd mij een onthaakmat in mijn handen geduwd door de verkoper, "hier dit heb je ook nodig"! ik dacht waar is dat toch goed voor? maar na een paar weken snapte ik al lang dat het nodig was! snap niet dat jullie er nog steeds niet aan willen dat een onthaakmat gewoon een must is!

IDD (Y)

Altijd leuk onthakingsmat..
Maar je heb niet iedereen erbij zitten die het geld en zo vaak karperen als de meeste hier op Flock..

voor hetzelfde geld als een zakje bolies heb je een matje (nee oke niet zo;n mat denk ik als de meeste mensen hier) maar in ieder geval al beter als een grond met: Takjes/kiezels en derglijke dus dit is een fucking non-argument (F)

Waarschuw beheerder
zo het stinkt hier weer..

paar kilo;s ballen gedraaid 8)
Waarschuw beheerder
De schoonmaak actie ging van start!

[img width=600 height=449]http://groups.msn.com/_Secure/0TgA*A8gXwLYg7bPlWYWN5vocuz7*NaeIrOq3jPU6KijziYmuh*1nq0Yy8ZtQNJYq77MHRSETCOb3T6Xpg3vJLmUKw4jSNIXB1Cm!RxdN0WKHTf6l31Lwrw/kijk%20nogal%20moeilijk.jpg?dc=4675537867901816087[/img]
Stiekem foto's maken van mij....

[img width=600 height=449]http://groups.msn.com/_Secure/0RQCbAtAUStvZLRBa6P6nsJfTCrAaXntCmuPL4p62HJmAYLVf0Z2N!hDxRD8ajaLwxAZYRCGbX!aUXqQYUiK3!nEWMEFmPub10xYAntRUVro/ook%20moeilijk.jpg?dc=4675537867974719180[/img]
Ik kijk er moeilijk van!

[img width=600 height=449]http://groups.msn.com/_Secure/0UgA*A94YqRRQYraQcESWu3QbC4AQ*J16lXpCiqDO7UpTZbIWXaVB9LxPVw4nPNX4ueG4TwFhXwrQkjubGgkT5cwDeHtoK9aFgI0fb!QESghyYjNnWBSanCr8QgELYe77/takken%20niet%20te%20zuinig.jpg?dc=4675537868040330373[/img]
Aan takken geen gebrek!

En toen was mijn nieuwe visstek opgeruimd! En de 1ste voerdag is begonnen. :)

Pictures made by JANNIE MANNIE.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 1231-1321 op zondag 4 september 2005 om 17:33:
De schoonmaak actie ging van start!

Hey Sjef wat voor een water is het dan? Tis wel ondiep, of is dat alleen aan de kanten.

Inieder geval succes op je nieuwe stek! Hopen dat het werk loont! (Y)
Waarschuw beheerder
een water meej veel zooi op de bodem , allemaal platen resten