Partyflock

Forumonderwerp · 736149
1 volger · 46518x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
zo het ijs is weer weg dus ga ik morgen weer op pad met mijn hengels plaats hier al je reacties over het karpervissen in 2005 , SUCCES vissers !!!!!

Artiest Elcol
Waarschuw beheerder
gister niks..

zo meteen mischien ff hengelen..

alleen het weer is klote, en om voor een paar uurtjes zeiknat te worden
Waarschuw beheerder
had er vandaag 4, schubjes. (makkelijk putje)
Waarschuw beheerder
Zo, druk bezig met de laatste voorbereidingen om as vrijdag naar Frankrijk te vertrekken! Fotoverslag volgt als ik terug ben, en als we wat gevangen hebben natuurlijk ;)
Waarschuw beheerder
vandaag met pen

1 brasem
1 karper
1 karper verspeeld lijnbreuk ( 0,20 mm ;P)
1 karper los geschoten
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
waar gade heen fish

Waarschuw beheerder
22 pond afgelopen zondag
in de plaatselijke park vijfer met een single fluor popup

:jaja: vanmiddag weer zitten
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hier dan eindelijk de foto's van 04-08-05.

[img width=600 height=450]http://groups.msn.com/_Secure/0WwCuGDYaw4CKN7QS4bQd!fojXPLVddYgv!n9UmvNkIRTA5xBpf2BLe6Ba5qkYnG8MeUslRLBGp1BnyXnF0VzKCtEG1eBBMd3qd3vwPrJZbieW54KcEkWKblPSRu*4k5dHz26Pu3Q330/04-08-05%2028%20pond,%20rattenvijver.jpg?dc=4675536325382073805[/img]
28 pond, foto is niet optimaal, maar ja dat was de vis ook niet.

[img width=600 height=450]http://groups.msn.com/_Secure/0WwAAAC4aW36KN7QS4bQd!YmQdWhtU5hqB!DaZrvM61Zgv8cqmuw36NasFjGrHgWrDMgsh3OgKfz0MbckqpVargbb8unMpRZlgbwJHX*v7RW16kOX3BJbVNReg9PHwKUdQuikzzEaazQ/04-08-05%2020%20pond,%20rattenvijver.jpg?dc=4675536325338106066[/img]
20 pond
Waarschuw beheerder
Zeker mooie vissen Sjef! Kanaal of ander donker water, ze zijn wel prachtig donker gekleurd!
Waarschuw beheerder
Ik heb ze wat bij gekleurd Peter met wat make up , dan kwamen ze beter uit op de foto ;P oja en kanaal is niet donker hiero ;P soms kun je meters erin kijken
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
twas wel een donker water ja, uit een put met wat eilandjes erin, die 28'er is echt een quasimodo vis! die 20'er vond ik mooier!
kanaal is hier verbazend helder, als je op zondag of zo gaat kijken als er geen boten hebben gevaren, kun je gewoon zien of je bollies van je voercampagne weg zijn of er nog liggen....
Waarschuw beheerder
@ //nsomn||ac

We gaan naar Ribiere. Veel goede informatie gehad via www.karpervisvakanties.nl

Schijnt een erg leuk water te zijn... :-D
Waarschuw beheerder
zo weer een nachtje zitten :dmet gebroken hand hahah

Waarschuw beheerder
Zo ff een haffeltje proef gedraaid

ucp mix...ruikt iig goed :D

Waarschuw beheerder
welke mix van ucp marc ik ben daar vaste afnemer al jaren :jaja:
Waarschuw beheerder
Wie heeft die fotos gemaakt sjef? hehe

Duurde ff had een dooie pc..
Waarschuw beheerder
Iedereen ineens aan de ucp? ;)
Waarschuw beheerder
Ga vanavond maar weer eens naar het kanaal
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
haha het was een mooi nachtje 2 schubje van 16 en 21 pond:dwel klotuh drillen maar wel mooi

Waarschuw beheerder
50/50 en basic fish ff om te proberen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rob Van Daal op donderdag 25 augustus 2005 om 13:56:
Wie heeft die fotos gemaakt sjef? hehe

Duurde ff had een dooie pc..

ha paul, ook maar een profiel aangemaakt!
vandaag nog langs het kanaal gereden, kan echt geen goeie stek vinden... :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 1231-1321 op woensdag 24 augustus 2005 om 17:03:
kanaal is hier verbazend helder, als je op zondag of zo gaat kijken als er geen boten hebben gevaren, kun je gewoon zien of je bollies van je voercampagne weg zijn of er nog liggen....

Zo vette sjit, das nog eens handig voor je voerplek!
Ik woon aan de rijn, al tyf je muntje erin zie je hem na 2 seconden al niet meer haha, maar wel karpers, alleen TE VEEL van die kutschepen! :[ grrrr

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Peter Zoeterwoude op donderdag 25 augustus 2005 om 18:55:
Zo vette sjit, das nog eens handig voor je voerplek!

Uitspraak van Peter Zoeterwoude op donderdag 25 augustus 2005 om 18:55:

dat is dus helemaal kut voor de vangsten ;)
we moeten troebel water hebben opt kanaal
dikke smurrie 8)
Waarschuw beheerder
Meen je dat nou pik? Ik ben nie zo bekend op heldere kanalen, maar wel op de kolkende teringsmurrie in de rijn, geen lijn door te trekken de ene keer runs terwijl je de volgende dag op dezelfde stek met dezelfde omstandigheden zwaar zit te blanken!

Volgende week is me boot klaar (6,5 meter, kajuit met gasfornuis,slaapcabine en toilet en plek voor 6 optonics) en dan ga ik dit najaar op het nog grotere water aan de slag!

Als ik nu (heb geen ervaring met dieptemeters) een stek ga zoeken waar kan ik dan het beste rekening mee houden?

dingen zoals 2/3 meter plateus / harde bodem / grindbanken toch?

Nieuwe wereld gaat dan voor me open :-)
Waarschuw beheerder
Dieptes, waar het ineens van diep naar heel ondiep loopt, hoeft niet persee een plateau te zijn kan ook op die riggel liggen, harde stukken bodems, maar ook kleine geultjes van paarmeter breed en die iets dieper liggen dan de rest van de bodem kunnen het goed doen, ligt bijvoorbeeld veel natuurlijk voedsel in wat er in gespoelt wordt ;)
Waarschuw beheerder
ja ik vis het liefst op schuine gedeeltes, en dan een beetje onderin war hij omhoog begint te lope zeg maar, daar gaan ze vaak op/tegen aan liggen! werkt goed
Waarschuw beheerder
Iemand ervaring met een dieptemeter aanschaffen of wat er allemaal wel niet bij komt kijken...hoe werkt ie :S ? Totaal nieuw voor mij
Waarschuw beheerder
Stap 1 : ga naar een betere hengelsport zaak
Stap 2 : Je vraagt aan de verkoper wat hij aan diepte meters heeft
Stap 3: loop naar de dieptemeters
Stap 4: Je kiest er een uit
Stap 5: Je loopt naar de kassa en rekend af

Neeh geintje man , had ja al een merk en type in gedachte ?
Waarschuw beheerder
Nou Jannie Mannie, die eerste 5 stappen lijkt me logisch, maar verder weet ik er geen kaenker vanaf vandaar dat ik het jullie vraag.

Merk / model zegt me dus ook geen ruk
Waarschuw beheerder
eagle - fish easy ;) schijnt nogal goed/ simpel en het instap model te zijn
Waarschuw beheerder
wat voor boot ehb je dan Peter ?
Waarschuw beheerder
Ik zou gewoon voor een Eagle gaan. Zijn prima dieptemeters voor een redelijke prijs, afhankelijk van jou eisen.

Zolang je er normaal mee omgaat zul je een lange levensduur hebben.

Ik heb de Eagle Strata 128. Aangeschaft in 1998 en werkt nog naar behoren. Simpel, maar duidelijk.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JANNIE MANNIE op vrijdag 26 augustus 2005 om 13:08:
eagle - fish easy schijnt nogal goed/ simpel en het instap model te zijn

Owkee dan Thanx (y)

Ik heb een Shetland Speedwell 25 pk, 6,5 meter kajuitjacht met toilet slaapcabine keukentje enzo
Hier een foto van vorig jaar voordat we hem gingen opknappen

[img width=500 height=375]http://www.mijnalbum.nl/Foto=IW3HUCZK[/img]

Hij is nu blauw met wit, en neiuwe cabriokap en volledig gerestaureerd......pfff wat een werk!
Van de week komen en aan de zijkant RVS mechanisme zodat je aan BEIDE kanten 3-4 optonics kwijt kan :P
Waarschuw beheerder
mooie boot peter turbo:D:D: daar kan je nog is mee gaan vissen:D:D:D

Waarschuw beheerder
idd daar kunde wel mee varen ;)
Waarschuw beheerder
Jullie geloven NOOOOIT hoe ik eraan kom!

Vorig jaar zomer liep ik langs mn stekkies op me thuiswater en het had keanker hard geregend.......deze boot lag al 2 dagen op de bodem en was dus volgelopen met alles erop en eraan (incl motor,kachel,gasfornuis,accu etc etc).

Ik dacht dus echt zonde!, ik naar de eigenaar en vertellen dat ie ondergelopen was.....je voelt hem al....Nou dat kutding is van me ex en ik ben gescheiden...wil je hem hebbe :P????????........300 euro (ieder 100 eurie!)

Mn broer en me pa en ik hadden hem de volgende dag leeggepompd,lekvrij en schoongemaakt.......IN DA POCKET

Nu ieder 600 euro en wekenlangs klussen en hij word geschat op zo'n 3500 euro :-)

Voor mij is die goud waard!

Ik zie me al zitten dit najaar, biefstukkie bakken, kacheltje aan, tukkie doen....Piep...piep...PIEEEEEEEEEEEP!!!

(y)
Waarschuw beheerder
dat is een mooi vooruitzicht! :D

Waarschuw beheerder
hehehe nice nice :9
Waarschuw beheerder
net ff fotootje gemaak, hoe hij nu geworden is :D

[img width=500 height=400 cacheid=000a0087001cd08e57bee3401a00efbe33]http://www.mijnalbum.nl/Foto=CPJGY6KC[/img]

(y)

Waarschuw beheerder
dikke shit :respect:

kga een keer mee boot vissen :yes: ;)
Waarschuw beheerder
Thankx, is goed Mark, maar eh ik kom niet helemaal naar brabant varen ;)

Ben nu druk artikelen aan t zoeken over karpervissen vanuit de boot, in Karper en Karperwereld staan een paar hele nuttige artikelen (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Idd in de karperwereld staan genoeg verhalen ;)

Hehe kom ik wel eens die kant uit met me rotzooi :9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 augustus 2005 om 18:06:
Hehe kom ik wel eens die kant uit met me rotzooi

kom je toch nog bijna op de Kaag vissen..:9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 augustus 2005 om 18:06:
Hehe kom ik wel eens die kant uit met me rotzooi

Uitspraak van Daantjuh op vrijdag 26 augustus 2005 om 19:05:
kom je toch nog bijna op de Kaag vissen..

Daantje haalt me de woorden uit de mond, nee Mark is owkee, eerst ff uitvogelle hoe het allemaal gaat lukken met karperen..en anders komend voorjaar ff keertje de kagerplassen op met 20 kilo boillies en 1 kraqt bier en 20 euro wiet :-)
Waarschuw beheerder
donateur
kom dan ook ff langs mij..:)

smeer ik wel broodjes ofzo..O:)

(ik heb trouwens uit betrouwbare bronnen vernomen dat er nie veel zit int water hier, maar zal t nog ff navragen..:yes: )

Waarschuw beheerder
Peter:d goed bezig mooi bootje heb je daar:d
Waarschuw beheerder
nice boat

Waarschuw beheerder
die mixxen ken ik wel maar heb zelf goeie ervaring met de extrem fruit mix malay spice en big reg waar ik dit hele seisoen goed mee vang kent iemand ook die nieuwe readys van prologic gister nog 2 mooie vissen mee gevangen in combie met een pva bag