Partyflock

Forumonderwerp · 736149
1 volger · 44607x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
zo het ijs is weer weg dus ga ik morgen weer op pad met mijn hengels plaats hier al je reacties over het karpervissen in 2005 , SUCCES vissers !!!!!
Waarschuw beheerder
15 man hahaha ..goed bezig..allemaal herrie maken neem k aan biertje d'r bij afen toe scooters auto's zulle de buurt bewoners van de woonwijk leuk vinden :X ..nog geen klachten gehad ?8)

Waarschuw beheerder
nee hoor:P en zoals ik al eerder zei het gebeurt maar heel af en toe:D
Waarschuw beheerder
daarom vis ik op wateren waar niemand komt....ik vindt het namelijk nog al asociaal om met 10/15 man bier te gaan lopen drinken tijdens het vissen...hoe vaak het ook voorkomt.
neemt niet weg dat ik wel waardering heb voor je pen momenten.
begrijp me niet verkeerd, op hete zomeravonden doe ik ook niets liever dan met vrienden een biertje drinken met de voeten int water...maar dat doe ik niet in combi met vissen.

Waarschuw beheerder
zozo....druk hier!!..:D goeie zaak!...

maar 15 man?? :O
das gezellig...:D
maar niet echt positief voor de vangsten denk ik ??...:/
Waarschuw beheerder
noch voor de vangsten nog voor de reputatie van de karpervissers int algemeen.

Waarschuw beheerder
das cker waar :yes:
maarja hangt er ook vanaf waar je het doet en hoe je de stek achterlaat....

Waarschuw beheerder
noch voor de vangsten nog voor de reputatie van de karpervissers int algemeen.

nou kijk er komen best vaak mensen bij die vijvers hun hond uitlaten en veel ervan zijn ook lid van de visvereniging.

Meestal komen ze zelf ook wel even wat meedrinken of een hapje eten, We hebben voor 1 man zelfs altijd beerenburg mee...
Dus die reputatie valt wel mee hoor;)

maarja hangt er ook vanaf waar je het doet en hoe je de stek achterlaat....

is geen moeite toch om je eigen afval even in een vuilniszak te gooien en thuis in de container stoppen(Y)

Waarschuw beheerder
is geen moeite toch om je eigen afval even in een vuilniszak te gooien en thuis in de container stoppen(Y)

nee is cker geen moeite en wel zo netjes...al lijkt het vaak dat anderen daar anders over denken...:(
Waarschuw beheerder
idd. was gister aan een water waar ik vroeger veel gevist heb...overal zakjes van brazem tuigjes en patat zakken...kheb mijn verantwoordelijkheid maar genoemen en het ff opgeruimd.
sommige mensen... :frusty:

Waarschuw beheerder
rittimtim is weer goed bezig hoor :yes: !!

Waarschuw beheerder
idd. was gister aan een water waar ik vroeger veel gevist heb...overal zakjes van brazem tuigjes en patat zakken...kheb mijn verantwoordelijkheid maar genoemen en het ff opgeruimd.

goed bezig(Y) wij houden ook 2 keer in het jaar een schoonmaakactie maar als je ziet wat er soms aan troep allemaal wel niet ligt:vaag:

vorig jaar in 2 uur tijd 5 vuilniszakken vol:no:

Waarschuw beheerder
AID betrapt visstropers op heterdaad

Het bestrijdingsteam visstroperij van de Algemene Inspectie Dienst (AID) in Friesland heeft gisteren twee mannen uit Sneek aangehouden. Het tweetal, 26 en 40 jaar oud, was illegaal aan het vissen op de Langweerderwielen in Skarsterlân. Ze kregen een proces-verbaal. De overtreding zou een boete van 11.500 euro kunnen opleveren.

De mannen werden op heterdaad betrapt tijdens het vissen op snoekbaars. De totale vangst betrof al 65 kilo snoekbaars. De boot met buitenboordmotor en vijfhonderd meter netten werd in beslag genomen, evenals de vangst.

Bestrijdingsteam
Omdat visstroperij in Friesland veel voorkomt, is er een aantal jaren geleden het bestrijdingsteam visstroperij Friesland in het leven geroepen. Dit is een samenwerking tussen medewerkers van de AID, het Korps Landelijke Politiediensten, de politie Friesland en het Openbare Ministerie. Boetes voor visstroperij kunnen oplopen tot 11.500 euro.

Met deze harde aanpak, hoopt men de visstroperij tegen te gaan en flink te ontmoedigen. De illegale vispraktijken veroorzaken veel schade aan het visbestand, de natuur en het milieu in de Friese- en Randmeren. Niet alleen vissen gaan ten onder aan de stroperij. Afgelopen weekend nog werden tachtig kuifeenden uit een visnet van duizend meter gehaald, dat in het Gaastmeer lag. De dieren waren hierin verstrikt geraakt.
Waarschuw beheerder
Het valt me wel op dat iedereen altijd zegt dat ze hun pleuristroep allemaal in een vuilniszak gooien en meenemen, vraag me af waar al die zooi vandaan komt, als ik wil gaan vissen en mijn nek breek over andermans rotzooi.
Waarschuw beheerder
Begrijp me niet verkeerd ik bedoel hier nu niet de mensen mee id eop dit forum zitten, maar ik spreek vaak genoeg gasten die lopen te mekkeren over strengere maatregelen aan de waterkant en vervolgens wel hun troep laten liggen, vreemd he dat er dan klachten binnenkomen en dat de regels strenger worden, kijk maar eens naar De Mussels :yes:

Waarschuw beheerder
ja ik weet niet waar jij zoal vist maar hier in de buurt is het altijd redelijk netjes... En wat vooral belangrijk is dat je het ook met z'n allen opruimt en dat je goed doorhebt dat je het het voor je eigen vistoekomst doet!!
Waarschuw beheerder
Ben het helemaal met je eens, zou willen dat alle karpersvissers er zo over dachten en er ook naar zouden handelen. Het is idd voor je eigen vistoekomst en niet te vergeten alle natuur en dieren die ook daar waar jij vist hun leefomgeving hebben. Als wij ergens een nacht of weekend gevist hebben laten we de stek echt schoon achter, zodat de volgende die er gaat zitten er ook met plezier kan zitten( nadat wij er uit gevist zijn natuurlijk ;) )

Waarschuw beheerder
weet wat een goeie zou zijn ????

een karper examen houden :D

en alle neppers vallen af :P

Waarschuw beheerder
Ben het helemaal met je eens, zou willen dat alle karpersvissers er zo over dachten en er ook naar zouden handelen. Het is idd voor je eigen vistoekomst en niet te vergeten alle natuur en dieren die ook daar waar jij vist hun leefomgeving hebben. Als wij ergens een nacht of weekend gevist hebben laten we de stek echt schoon achter, zodat de volgende die er gaat zitten er ook met plezier kan zitten( nadat wij er uit gevist zijn natuurlijk ;))

:yes: Prachtig gezegt, we hebben hier in de buurt maar een viswater met veel leuke vissen en daar moeten we goed voor zorgen:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Zo even op de beurs wat nieuwe mixen van UCP gehaald en wat nieuwe haken van korda!:P
eens even kijken of we wat kunnen vangen over 5 weken in la france!! word echt een woeste week hoop ik! water heeft 2 jaar stil gelegen en wij gaan als derde vissen!!

heb der zin in zeg!!.. was wel een gave tattoo he!:P:P

hij staat nog open naar beneden dus word vast nog wel een keer groter:D

heb net even wat foto's toegevoegd:D
best lachen

Dit is bij du der (even een foto gemaakt voor de tattooshop)
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RAACA1gTrnpuQErINalA2ehJEJkeEq5KTcAEg8e0efG7JmitW6lBRInKXEkjFBbNju1gmW217MeJ5lOkohRlvG!ImaJU87UGZJTv*gYQitk/DSC00880.JPG?dc=4675510677591055417[/img]

even het bord
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RAA0A10T1XtuQErINalA2fEVhQoJ0jPgnDnZbssYNqkXjabS6RtNvJZlKl0DK4hSWpwSG8qzXe0K8aF8vg3FFR35odi2oD7C5KiQLqWcpko/DSC00885.JPG?dc=4675510677594957475[/img]

dit is echt een van de mooiste foto's die ik heb! is om 0530 genomen tijdens de dril van een dikke 30-er
die van de foto hieronder
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RAA0A18TTHxuQErINalA2cYPKhSwcKNNQISR0RBHPhW3u!tcGzY55I9alFa!EQGNHlvo8WEOT2xQxPd5ln5bR8wWo6Ce*LLC2OA4h04H0q8/DSC00896.JPG?dc=4675510677598441170[/img]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RAACA2ETwnxuQErINalA2Qx8UKOKTkNvmDQVadDjEU8NSGEquTJHPzTeJDX18DoNtxKn0b7Edmd!*MB3k8dKQ6EjAVei5k8CNkjhVlpfVzA/DSC00898.JPG?dc=4675510677604777042[/img]

even een kleintje tussendoor:)
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RAAAAFgTrnpHzIKwH*6Tg1dVX2gpHBqE4Yit!mRL1gNGVp0N3hfo*giA16PuvWvdMpKI*1pJJJXKPWmdoxL!KIixqwQIuUpFO!wt59QNWOU/DSC00961.JPG?dc=4675510677613425834[/img]

snachts even ouwehoeren:P:P
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RAACA2IT*nxHzIKwH*6TgyLydZ6aVXjjhoUGo9dmVReBe9XfHEXBryRmme7PuD!ouCVmNA1EllqV!xcc2A3fYWZiuZwZGCkXWBUr38nBem4/DSC00989.JPG?dc=4675510677618225062[/img]

leuke steur op Jochery

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RAA0A1ITO3nRvo75raoSlh!eZQjROjgAb3BIdSl24Kskb*zvVYESAJEE4E6lrErqEcQadFY7XgwlpZ4dSBnh1ynABDZV4dfPKHmXfEzONCQ/DSC01045.JPG?dc=4675510677621877375[/img]

Ja je moet ook eten he!:D

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RAA0A1YTK3rRvo75raoSlmsvZvKRMi1uytLOTPAMS7lOkZ*4hul6uWuOAjH9RkthDHMavg5jSdDRNbi!yXTa!ZSSl7NwBmCHsakH0VTH1kg/DSC01085.JPG?dc=4675510677629137461[/img]

zo heb der nog wel meer maar die komen nog wel!

oh ja men nieuwe tattoo:P:P
krijg er geen genoeg van

[img cacheid=0002b078000646a3e403ac871a00969faf]https://partyflock.nl/images/user/USERID/3331/SIZE/large.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hij blijft mooi :kwijl:

ik ga dus echt geen troep van andere opruimen :S klinkt miss lullig,maar ik voel me daar te goed voor :S

ruim me eigen troep wel altijd op B)

Waarschuw beheerder
standaard in je vistas 1 a 2 vuilniszakken stoppen.
altijd handig, is het niet voor troep dan is het wel makkelijk om je natte tent cq overwrap in te doen op de terugweg zodat je hele auto niet versmeerd wordft op de reis terug na een sessie.

vis trouwens vaak met een overwrap , staat heel snel maar is echt heel moeilijk om te laten drogen zeg. bekend probleem ??

Waarschuw beheerder
komt door het materiaal van de overwrap;)
Waarschuw beheerder
micom Duidelijk komt t wel bekend voor, vooral aan de binne kant al dat vocht .Komt idd door t materiaal ..de druppels vocht blijve d'r lijkt t wel aan kleven ..tsjaa wat k d'r tegen doe ..weinig ..gewoon als k thuis ben aan de was lijn zal heus wel wat tegen te doen zijn hoor ...ma tegen woordig slaap k liever gewoon onder oval .Alleen als t veel waait en koud s pak k de wrap .Anders blijft die duidelijk in t autotje liggen. Scheelt kwa opruimen weer wat werk en drogen ..en je kan t water ook nog s goed in de gaten houden wat wil je nog meer :P

Waarschuw beheerder
[img]http://www.raven.nl/catalogus/Html/Images/RVNZ1065.jpg[/img]

ik heb nu deze tent maar dat is ook geen super tent... is al 2 keer wat aan kapot gegaan waardeloos ding... heb er ook over na zitten denken om een overwrap te kopen of een tent van fox

[img cacheid=00134dee0016fa28aa52adca1a0096d377]http://www.raven.nl/catalogus/Html/Images/RVNZ0640.jpg[/img]

de easy dome, ideale tent(Y)

Waarschuw beheerder
vis trouwens vaak met een overwrap , staat heel snel maar is echt heel moeilijk om te laten drogen zeg. bekend probleem ??

:yes: zeker een bekend probleem :(
maarja weinig aan te doen he!?...

en alleen een oval? ..
is met een beetje goed weer goed te doen, maar met dat weer van nu zet ik toch echt mijn overwrap wel op.... is tenminste ook lekker warm te stoken...:D

Waarschuw beheerder
gebruik de fox evo met overwarp

na gebruik ff afschudden en hij is bijna droog 8) en dan een nachie in de schuur

Waarschuw beheerder
Mijn overwrap is soms na 1week in de schuur hangen nog niet helemaal droog..:/
lekker handig dus :( niet.....

Waarschuw beheerder
inspuiten ;p loopt het er zo af

Waarschuw beheerder
of je moet gewoon niet gaan vissen als het regent:P

Waarschuw beheerder
dan moet je verhuizen o:)

of niet meer vissen ;p
Waarschuw beheerder
1e 48 uur aan een geblankt :D
en het was godverdomme koud!!! :x

Waarschuw beheerder
doe je goed ;p

je denkt niet na 24uur.....hmmz zou ik niet weg gaan? o:)
Waarschuw beheerder
even over water in je overwrap...gewoon een stuk stevig landbouw plastic op de grond leggen...neemt 2/3 van het probleem weg. snachts de tent dicht en overdag open gooien werkt ook erg goed.
Waarschuw beheerder
neh joh... ik heb de afgelopen jaren al zo weinig gevist...ik wil uren maken, en tjah...daar is maar 1 manier voor...veel vissen :D

Waarschuw beheerder
uren maken lutk zo wel :P

je kan die 48uur ook verdelen over meerdere stekken,stuk slimmer lijkt mij ;p
Waarschuw beheerder
heb ik ook gedaan...we zijn nu met z'n 2en op zoek naar de lig plaats van een bepaalde groep vissen, vorig jaar was het op mijn eerste stek, nu niet...toen ben ik verkast naar een andere hoek vant water, maar weer geen geluk.

Waarschuw beheerder
ik heb ook nog een vraag: Me elastiek is uit me tentstok geschoten en weet een van jullie of dat ergens te maken valt?
Waarschuw beheerder
donateur
dan moet je gewoon even wat duns zoeken wat er doorheen past en dan even het elastiek eraan knopen en er weer doorheen trekken toch??
succes

en als ik een week ga vissen in france of nederland maakt niet uitverder, knoop ik meestal de zijscheerlijen aan een boom vast dat het midden van het buitendoek niet tegen het binnen doek aan hangt dat scheelt zoiezo vocht tegen je binnentent.. ziet er niet zo heel mooi uit maar werkt wel:D

Waarschuw beheerder
juist! maar het probleem is dat ik me elastiek weggegooid heb :frusty:

Waarschuw beheerder
koop je nieuwe? :/ bij elke hobby winkel te krijgen

condens vind ik niet erg,blijft toch wel hangen en zolang ik het niet aanraak 8)

Waarschuw beheerder
bij de meeste winkels waar ze tenten verkopen zetten ze er zo weer elastiek voor je in hoor volgens mij.

maar ff wat anders heeft een van jullie wel eens gebruik gemaakt van onderlijnen van fluor-carbon ?? en wie heeft hier goede/slechte ervaringen mee ??

wil zelf wel eens een keer wat anders gebruiken als het welbekende soepel onderlijndraad

heb nu merlin van kryston een mooie soepele zinkende onderlijn

Waarschuw beheerder
gewoon nylon als eens geprobeert? ;p

Waarschuw beheerder
nee eigenlijk niet

Waarschuw beheerder
donateur
Jemig.. van t weekend heb ik gewoon iets gekocht, waar ik helemaal niks van wist.. voor mijn neefje.. hij is helemaal weg van vissen.. en dat was het enige wat ik wist..
Had ik van die Boilies gekocht ofzo.. hij helemaal blij.. ik stond gewoon verbaasd te kijken dat ik wat had gekocht waar hij helemaal blij mee was.. ik wist niet eens waar t voor was :P Ik vond t alleen maar lekker ruiken :P Aarbei 8)

Boilies is dus aas ofzo 8) Heb ik ook weer geleerd :P

Waarschuw beheerder
Jemig.. van t weekend heb ik gewoon iets gekocht, waar ik helemaal niks van wist.. voor mijn neefje.. hij is helemaal weg van vissen.. en dat was het enige wat ik wist..
Had ik van die Boilies gekocht ofzo.. hij helemaal blij.. ik stond gewoon verbaasd te kijken dat ik wat had gekocht waar hij helemaal blij mee was.. ik wist niet eens waar t voor was Ik vond t alleen maar lekker ruiken Aarbei

Boilies is dus aas ofzo Heb ik ook weer geleerd

ja ja welkom in de werld van het karpervissen

Waarschuw beheerder
Had ik van die Boilies gekocht ofzo.. hij helemaal blij.. ik stond gewoon verbaasd te kijken dat ik wat had gekocht waar hij helemaal blij mee was.. ik wist niet eens waar t voor was Ik vond t alleen maar lekker ruiken Aarbei

Boilies is dus aas ofzo Heb ik ook weer geleerd

moet je binnenkort ook maar een keer met je neefje gaan vissen;) leer je nog veel meer

Waarschuw beheerder
moet je binnenkort ook maar een keer met je neefje gaan vissen;) leer je nog veel meer

of met mij mee :D :P

Waarschuw beheerder
donateur
ja ja welkom in de werld van het karpervissen

Whhaa, nou weet je.. ik wil der niet eens iets mee te maken hebben :P Ik vind t maar saai :o

moet je binnenkort ook maar een keer met je neefje gaan vissen leer je nog veel meer

Nee hoor.. en dan zien hoe ze dat haakje uit hun bek trekken.. gadverdamme :x

of met mij mee

Nou nee, ik ga met niemand mee vissen :nee: Veel te saai.. zo lang wachten.. en vind t maar zielig voor de visjes :(
;P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
de bekrompen geest van vrouwen...just kidding ;P

maar tis wel heel lekker knus in zo'n tentje helemaal alleen (met z'n 2en) ...flesje wijn.
dat op een mooie zwoele zomer avond :kwijl:
zul jij zien hoe leuk vissen kan zijn.

;)
laatste aanpassing