Partyflock

Forumonderwerp · 736110

Iemand al gezien??

Na het zien van de voorstukjes en de postieve commentaren erop ben ik hem vanavond gaan kijken. En vond het eigenlijk maar een matige film.

Wat een mega kut film!!
Had me voorbereid op een enge film maar ben geen 1x geschrokken!!
Het viel me echt wel tegen :(

Ferror... maar gelukkig ben ik idd FUNKY!!! :D en niet naar the Grudge geweest hoor :P ;) je moe me verhaaltje goe lezuhhh :D
viel heel erg tegen :(

Nee vond er niets aan, iedereen zei dat die zo eng was...nou moest er om lachen hahaha
Ooh haha God_made_me_funky, ik dacht dat je ook naar The Grudge was geweest :D
Artiest {SHOWLIST artist 43489, 59272, 35235}
nou kzat behoorlijk te scheiten in de bios :S

nou neeeeee... als ik wel zou gaan zou je die toestand die Lief Engeltje had wel echt krijgen!!! ;) en dat wil ik niemand meer aandoen :D en eigenlijk mezelf al helemaaaal nie!! nachtmerries en shit :D :D :D brrrr....
ik vond het stuk voor de pauze wel mee vallen, maar daarna ieuw vond het echt eng en idd dat geluidje....zo deden wij vroeger altijd een kikker na whaha
Hou niet van zulke films.. Hoef hem nooit meer te zien..!

Heb de film net gezien ?
Wou eerst gister avond kijken, maar goed dat ik dat niet heb gedaan hehehe
Hij was wel leuk, beter dan the village de zogenaamde thriller van het jaar :S die was pas ruk
Valt tegen, ik vond hem redelijk wat weg hebben van The Ring.

The Village is dan vergeleken met The Grudge een stuk spannender [:s]

Heb 'm op DVD en toen k n avondje alleen zat dacht ik mezelf te trakteren op een leuke film.. Brr toen k allemaal rare geluiden ging horen die daar wel op leken en m'n hond ging blaffen vond 'k het niet zo grappig meer haha..

Nee echt vond 't een super filmpje!

The village heb 'k ook op DVD en vond ik nou echt 3x niks! The ring was wel beter..

Vond de film qua visueel vermaak wel ok maar ik heb echt de hele film zitten wachten op de ontknoping en verwachte echt een climax en een verhaal wat samen kwam... helaas zat er eigenlijk dus geen verhaal in en is het zo simpel als 'vloek op het huis en iedereen gaat dood'

gister stukje van gothika gekeken... had k ook beter nie kunnen doen :S
Vond Ut wel Een Kickuh Film, Maar Niej Egt Eng Ofzow
NOU,, Ik vond hem toch best eng,, (the grugde)

en idd enger dan de ring,
van allebij die films zijn meerdere versies, en ze zijn japans. en die japanse versies zijn ZO veel beter,
ik hoorde van mensen dat je RINGU is moet zien, dat is de japanse de ring maar dan wat daar voor is gebeurt.. geloof ik...
xxx

ze zullen zeker battle royal ook een x opnieuw filmen

ook een uber film
The Grudge was redelijk,heb hem thuis liggen net als de originele(Japanse)versies(Ju-On 1&2) die wel goed zijn (y)
Ik schrok wel een paar keer, maar de film gaat nergens over :no:
Wel jammer, want ik had er best hoge verwachtingen van.
ik vond maar een matige film ben ook wel xtje geschrokken maar aan het einde van d efilm weet je net zoveel als aan het begin

Artiest Killerbase
Ik vind de film bijna nergens over gaat...
Maar als het gaat om de schrikmomenten, hebben
ze dat aardig voor elkaar gekregen :)
ik ben 2 x goed geschrokke :P
Artiest Dacato
Ik vond hem best goed hoor.
Ok kwa verhaal kon hij niet tippen aan de ring.
Die gaat véél dieper...
Maar ik vond hier weer wel héél mooi, dat als die leraar dat huis binnen komt, dat je dat te zien krijgt vanuit het zicht van Sarah Michelle..
Erg leuk gedaan.
Een vriendin naast me in de bios morste d'r hele bak nacho's over zich heen.:)
von m eerder lachwekkend dan eng eigelijk!!!
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

dat geluid wat dat...ja wta is t eigelijk???:Smaakt...
net een breedbekkikker;)
vond um echt zooo eng zat een paar keer goed tegen het plafond aan maar idd qua verhaal is het niks
Was wel een grappige movie!
Achterliggende gedachte die terugslaat op een Japanse mythe is wel cool (y)

Heb er leuke psycho dreams van gehad; dat ik mensen aan het opvreten en op gruwelijke wijze aan het killen was...echt para shit!!
Aanstaande vrijdag komt het origineel op MTV !!!
het orgineel schijnt erg tegen te vallen trouwens, zijn 2 delen toch ?

anyway ik vond dit wel een bizarre film, maar je moet hem ook wel 's avonds/ 's nachts kijken met het volume op 10.
echt wel leip met al die geluidjes ook enzow
viel inderdaad wel erg mee :yes:

Werkzaam bij Partyflock
Artiest {SHOWLIST artist 95048, 1189, 142628, 9507}
Wel bizar, omdat de filmtechnieken goed gebruikt zijn, echte schrik momenten, voor de rest een beetje mwaoh.... Had net zo goed een aflevering van X-Files kunnen zijn ;-)
Artiest {SHOWLIST artist 48347, 59806, 91185}
Erg goede chiller (y)

Beetje trieste remake van het origineel. Zo'n film waar meer geld minder effect blijkt te hebben.

Voor wie de eerste vier films, of ten minste één daarvan gezien heeft, is dit weer veel recyclage, alleen dan een stuk minder. Op zich doet Ms Geller het dan nog redelijk goed. Aangenaam verrast door haar degelijke uitspraak, al faalt ze wel wanneer er enge scenes voorbijkomen. Maar het acteerwerk was in het origineel ook niet echt hoogstaand, dus echt gestoord heb ik me zeker niet aan haar. De andere acteurs waren echter redelijk irritant, vooral dat schoolmeestertje dan.

Waar de Japanse film hun kracht uit putten (de sterke scare scenes), valt de remake vlak op z'n gezicht. Te bombastische soundtrack en wat snelle, snappy scares. Flauwe aftreksels van het origineel, zowat alle sfeer was weg.

Blijft er maar een mager filmpje over, met een bedenkelijk einde en te weinig sfeervolle stukken.
chinezen zijn enG!!
vooral na het kijken van deze film 8)
volgens mij haal je nu de 2 films doormekaar Yojimbo, het orgineel was nl. geen hol aan.

of zouden smaken dan toch verschillen ? lol

Geen kwestie van smaak :p ...
Kijk en vergelijk en een ieder komt tot de juiste conclusie ;)
laatste aanpassing
Ik heb af en toe ff gekeken (niet te lang en steeds verscholen achter een kussen), maar ik vind de nieuwe versie veel enger!
Dusss
nee kvond hem niet echt om het benauwd van te krijgen :s

the ring daarintegen was veel bruter...

<<en die japanse versies zijn ZO veel beter>>

Vond het origineel dus echt geen zak aan...

<<chinezen zijn enG!!>>

Het zijn Japanners en nee... Da's niet hetzelfde.. haha :nee:

Ik ga hem zo kijken, ben benieuwd.

Volgens de critici om me heen moet het een goede film zijn.

We shall see!

:)

Wel een redelijke film....

Ja idd...redelijk.

meer moeten we er maar niet aan toevoegen.
Wel een redelijke film....

redelijk? ramon je zat onder de bank van de spanning

redelijk? ramon je zat onder de bank van de spanning

Dennis ga mij nu niet vergelijken met jezelf he...hahaha...;-)
nee hoor ik kom er voor uit dat ik in de koelkast zat .. maar dat kwam ook omdat ik dorst had :D
laatste aanpassing

buurt dennis in de koelkast
hehehe
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Mwa, vond hem wel oké. Beetje ala the Ring. The Ring vond ik daarom origineler, gemiddeld wat beter gespeeld, en leuker.

pecies maar wel grappig voor een xtjes!! maar niet speciaal ofzo