viel heel erg tegen 
ik vond het stuk voor de pauze wel mee vallen, maar daarna ieuw vond het echt eng en idd dat geluidje....zo deden wij vroeger altijd een kikker na whaha
Valt tegen, ik vond hem redelijk wat weg hebben van The Ring.
The Village is dan vergeleken met The Grudge een stuk spannender [
]
The Village is dan vergeleken met The Grudge een stuk spannender [
Heb 'm op DVD en toen k n avondje alleen zat dacht ik mezelf te trakteren op een leuke film.. Brr toen k allemaal rare geluiden ging horen die daar wel op leken en m'n hond ging blaffen vond 'k het niet zo grappig meer haha..
Nee echt vond 't een super filmpje!
The village heb 'k ook op DVD en vond ik nou echt 3x niks! The ring was wel beter..
Nee echt vond 't een super filmpje!
The village heb 'k ook op DVD en vond ik nou echt 3x niks! The ring was wel beter..
NOU,, Ik vond hem toch best eng,, (the grugde)
en idd enger dan de ring,
van allebij die films zijn meerdere versies, en ze zijn japans. en die japanse versies zijn ZO veel beter,
ik hoorde van mensen dat je RINGU is moet zien, dat is de japanse de ring maar dan wat daar voor is gebeurt.. geloof ik...
xxx
en idd enger dan de ring,
van allebij die films zijn meerdere versies, en ze zijn japans. en die japanse versies zijn ZO veel beter,
ik hoorde van mensen dat je RINGU is moet zien, dat is de japanse de ring maar dan wat daar voor is gebeurt.. geloof ik...
xxx
Ik vond hem best goed hoor.
Ok kwa verhaal kon hij niet tippen aan de ring.
Die gaat véél dieper...
Maar ik vond hier weer wel héél mooi, dat als die leraar dat huis binnen komt, dat je dat te zien krijgt vanuit het zicht van Sarah Michelle..
Erg leuk gedaan.
Een vriendin naast me in de bios morste d'r hele bak nacho's over zich heen.
Ok kwa verhaal kon hij niet tippen aan de ring.
Die gaat véél dieper...
Maar ik vond hier weer wel héél mooi, dat als die leraar dat huis binnen komt, dat je dat te zien krijgt vanuit het zicht van Sarah Michelle..
Erg leuk gedaan.
Een vriendin naast me in de bios morste d'r hele bak nacho's over zich heen.
Beetje trieste remake van het origineel. Zo'n film waar meer geld minder effect blijkt te hebben.
Voor wie de eerste vier films, of ten minste één daarvan gezien heeft, is dit weer veel recyclage, alleen dan een stuk minder. Op zich doet Ms Geller het dan nog redelijk goed. Aangenaam verrast door haar degelijke uitspraak, al faalt ze wel wanneer er enge scenes voorbijkomen. Maar het acteerwerk was in het origineel ook niet echt hoogstaand, dus echt gestoord heb ik me zeker niet aan haar. De andere acteurs waren echter redelijk irritant, vooral dat schoolmeestertje dan.
Waar de Japanse film hun kracht uit putten (de sterke scare scenes), valt de remake vlak op z'n gezicht. Te bombastische soundtrack en wat snelle, snappy scares. Flauwe aftreksels van het origineel, zowat alle sfeer was weg.
Blijft er maar een mager filmpje over, met een bedenkelijk einde en te weinig sfeervolle stukken.
Voor wie de eerste vier films, of ten minste één daarvan gezien heeft, is dit weer veel recyclage, alleen dan een stuk minder. Op zich doet Ms Geller het dan nog redelijk goed. Aangenaam verrast door haar degelijke uitspraak, al faalt ze wel wanneer er enge scenes voorbijkomen. Maar het acteerwerk was in het origineel ook niet echt hoogstaand, dus echt gestoord heb ik me zeker niet aan haar. De andere acteurs waren echter redelijk irritant, vooral dat schoolmeestertje dan.
Waar de Japanse film hun kracht uit putten (de sterke scare scenes), valt de remake vlak op z'n gezicht. Te bombastische soundtrack en wat snelle, snappy scares. Flauwe aftreksels van het origineel, zowat alle sfeer was weg.
Blijft er maar een mager filmpje over, met een bedenkelijk einde en te weinig sfeervolle stukken.

lol![[TB] Drum 'n Bas](/images/user/76732_1303773.jpg)