Partyflock

Forumonderwerp · 736110

Iemand al gezien??

Na het zien van de voorstukjes en de postieve commentaren erop ben ik hem vanavond gaan kijken. En vond het eigenlijk maar een matige film.
Laat ze maar mooi meehypen ze kunnen de Japanse degelijkheid toch nooit evenaren.....Ga nu Ring 0 kijken.Zeker de beste van de reeks.

:gaap:

Hoezo hypen?? Tis al jaren zo dat er japanse horrors/thrillers worden omgezet naar het amerikaans! Dus van een hype is nooit sprake geweest!

En jij doet zeker niet mee aan de hype omdat je nou stoer Ring 0 gaat kijken???

Het is idd al een tijdje zo dat het wordt omgezet naar het Amerikaans,maar bij The Grudge gaan ze een paar stappen verder.Ze proberen die Japanse sfeertje(zonder teveel overdreven schrikmomenten) na te bootsen door oa scenes in japan op te nemen en wat Japanse acteurs erbij te halen.Zelfs de regisseur van het origineel wordt erbij betrokken.Toch krijg je nooit het resultaat van het origineel(ju-on)simpelweg omdat ze toch altijd de richtlijnen van Hollywood hanteren.Als je m hebt gezien dan weet je vast wel wat ik bedoel.

Dit bedoel ik een beetje met Hypen en trouwens de Japanse Versies van the Ring heb ik altijd al duister gevonden dus ik weet niet waarom ik stoer moet zijn jongo!
Oh my god... Ik heb hem gisteren op DVD gezien (illegaal... Nee joh :P )

Ik vond hem echt eng! Maar wel supergoed! Eindelijk een horrorfilm met een goed verhaal!!! (Y)

Maarja, ik heb er wel wat aan over gehouden... Wallen! :frusty:

Eindelijk een horrorfilm met een goed verhaal!!!

heb ik wel dezelfde film als jou gezien?? :$

er zaten wel wat schrik momentjes in....
maar wat een ontzettend wazige film...
alles leek op elkaar....
ze gingen van voor naar 8ter in het verhaal....

et was btw wel een geilert zeg 8)
elke keer kwam "het" onder de dekens enz hehehe :P 8)
laatste aanpassing
Ik ben en blijf een vrouw! Die vinden dat gewoon eng!

Ik heb mezelf helemaal opgerold in de dekens vannacht, bang dat er ook iemand onder mijn dekens vandaan zou komen :S

Ik vond hem echt DOODeng!

heheheh! :9

ik heb ook wel wat kippevel moment gehad hoor.....

maar een horror is toch niet echt iets voor mij....
als et dan eindelijk eng of luguber gaat worden dan is de scene precies afgelopen! :frusty:
laat dan zien wat er gebeurd :P en hoe ze dat gezicht verbouwen hebben! 8) maar dat vind ik dan he ;)

maar kan wel begrijpen dat je em scary vond hoor....
was wel freaky geluidjes dat dat kind maakte 8)
en dat hoofd zag er ook wel fraai uit heheh!
hoewel die veel weg had van dat mens uit de Ring :jaja:

Ik vind het echt een top film,
oke soms was het wel erg nep, maar dat geluid was wel zwaar freaky....
En dat stuk bij de trap met de zus van Matthew was echt (Y) !

Zeker een film die je moet gaan zien...

Ik vond er niks aan, die domme nepogen :S! en dat geluid....dat kan ook iedereen na-doen :D ik raad m juist af! wat een bagger film :yes:
ik ga hem strax kijklen en dan horen jullie het wel
Ik wil m ook kijken :) Me ouders hebben m gister gezien en die vonden m leuk! Dus ik moet m van de week ook maar even kijken :)
die domme nepogen :S! en dat geluid

:jaja:

oke soms was het wel erg nep

Hoezo hypen??

Tis gewoon niets meer dan meeliften op de "hype" en zakken vullen.

Tis gewoon pure marketing + weinig originaliteit!

Ja uiteindelijk wel...
laatste aanpassing

vond de originele japanse versie beter
die was onder de naam ju-on
Ben er net geweest en vond hem best wel eng hoor!
Ik vond hem ook wel eng, alleen het einde vond ik weer een beetje verneukt. Echt weer zo´n einde om de film te gaan uitbuiten met een vervolg!

Ga er volgende week zondag heen.
Hoop niet dattie heel erg eng is:D
Voor de verandering heb ik de DVD(R) gezien vanavond op breedbeeld tv met dikke dolby set ene ben me echt paar keer de tering geschokken, Echt een top film kan ook iedereen hem aan raden als `date film` ;P

ik heb em net in de bioscoop gezien en fuck ik durf echt gewoon niet meer te slapen :S

heb im op dvd hij is fucking goed
k vond im wel eng haha :jaja:

kut film he cilla :P:P
wel eng :O

haha is geen kut film
Nee het is geen kutfilm.
Heb de hele film geen 1 kut gezien :P
het is egt een kkfilm slaat nergens op ert zitten 2 schrikmomenten in ofzo:S
Ik ga hem ook binnenkort kijken :D
heb hem al gezien, kon me alleen niet zo goed concentreren O:) dus moet hem denk nog eens zien...
laatste aanpassing

Mijn zusje vond het een goede film, dus ik ga em binnenkort ook maar kijken :)
Indd veel goede dingen over gehoord (Y)

Artiest J-Mode
Gisteren gezien. Niet echt een denderende horror, maar wel leuk filmpje... Een compleet nieuwe manier erbij om m'n telefoon op te nemen :9
Ik heb hem gister gezien...nou ja ik heb de hele film onder mijn jas gezeten.... ik kan niet eens meepraten over hoe de film ging!!
het is egt een kkfilm slaat nergens op ert zitten 2 schrikmomenten in ofzo

:vaag:

Ik vond eigelijk de hele film schrikken.. Mja wie ben ik he :D
laatste aanpassing

Sorry maar vond hem tegenvallen, had veel enger verwacht!

Too scary for me, ben echt een schijterd wat dat betreft.

Wil er binnekort heen, lijkt me wel een goeie film!
Ik vond eigelijk de hele film schrikken.. Mja wie ben ik he

nee dat vond ik niet:S kvond ut een beetje matig die film!
Ik vvond Ju-on(het origineel) al niet zo heel goed maar die is oscarwaardig vergeleken met deze versie. Heel ongeloofwaardig dat bijna alle hoofdrolspelers Amerikaans zijn.

Ben na een uur in slaap gevallen... Vond um niet echt boeiend dus.
Hij is echt wel vet hoor :D
hijs TE voorspelbaar, TE kort etc

matige film... je zal er maar geld voor betaald hebben O:) dan voel je je best genaaid

ik heb nog 2 bioscoop bonnen
Ik had um donderdagavond gezien..:P Hij was op zich wel geinig.. alleen hij was inderdaad wel voorspelbaar op sommige stukken.. maar ja, als je met iemand gaat die nogal snel schrikt is het tog een leuke film :D;)
Vond het wel een vaag einde.. k had egt zoiets van : huh :S issie nou al afgelope.. Hij was nog niet afgelopen vond ik.. komt er misschien ooit nog een vervolg denken jullie !? :P
nog nie gezien, lijkt me niet zo (Y) en ik vind Sarah M.G. zo'n irritant wijf :X

Waarom is ze irri dan?
ik vind Sarah M.G. zo'n lekker wijf

ik von dr op die mtv awards eigenlijk ook wel zwaar irritant presenteren
Misschien presenteert ze irri.. maar ze is wel lekker :P

zooo wat een kutfilm eigenlijk...

ik weet niet wat ik ervan moest vinden...
ik vond het verhaal echt slap! maar dat zijn volgens mij al die japanse horrors die hebben gewoon een verhaal wat bijna nergens op slaat. Ik vind dat de film het moet hebben van de schrikmomenten, het "geluidje" je weet wel dat geluidje wat je zelf ook kan maken als je mond wijd open doet en langzaam A A A A zegt. en ja die afgrijselijke kop van dat wijf best angstaanjagend. ben een paar keer goed geschrokken maar vond het verhaal behoorlijk inhoudsloos!

Al met al; ik heb me vermaakt! en heb er geen spijt van!!

Mooi zo Goodfella!:D
Ik heb em net gezien; wat een kutfilm zeg :S totaal geen verhaal, een of ander harig wezen wat het geluid maakt van een beker die je met een rietje leegslurpt:S nou slaapverwekkend goed(Y)

En nog steeds vind ik sarah michelle gellar irritant, nu nog erger zelfs ;)