Partyflock

Forumonderwerp · 736093

irritant nr...
Werkzaam bij Sans Souci
Hahahah, super Radio Edit & Clip. 2 jaar op de Box minimaal. Daar gaat het toch om! Voor de liefhebbers moet je de vinylplaat hebben. Dit zijn totaal andere versies als de radio edit. Voor de rest moet men zich niet druk maken, het is een supergeslaagde videoclip.
Liefhebbers van het vinyl: Komt tie dan hè: Pop Up Recordings. Verkrijgbaar bij The Dancestore Leeuwarden, vraag naar Labelowner Klaas!
Behoorlijk droevig nummer, maar ja der schijnen dus ook nog mensen dit goed te vinden..
persoonlijk vind ik het ook niks nee :)
wat een tering clip is dat zeg jeeeezzuuuuss... dacht naja darkraver zal vast wel relaxt zijn ofzo MAAR NEEEEEEEE!
als breakpoint in je set geweldig...pas hm nu nog vaak toe...blijft leuk :yes:
laatste aanpassing
kreeg spontane maagborrelingen dat ik het nummer hoorde.. :S
Klote commercie!!:no::no:
:/
Wat een kutnummer.
Es tut mir leid darkraver, maar als ik je hoor praten verdwijnt je imago als sneeuw voor de zon.
Ik heb the box niet... ben ik even blij :P
Dat krijg je met een dood gat als "winterswijk" :P
laatste aanpassing
Volgens mij kenne de meeste hier het vinyl niet.........Luister die eerst 's voordat.........
ontzettend fout nummer.....maar toch ergens stiekem heel diep van binnen vind ik hem toch ergens wel een heel klein beetje komisch, klein beetje dan he! :bloos:

Die box versie :/ ANTI!!! Maar er is een andere versie lees ik maar die ken ik niet. Misschien is die beter.
Artiest {SHOWLIST artist 27375, 62069}
onge-inspireerde bagger

En waarom moet er nou persee een clip bij gemaakt worden

:nee:
Artiest {SHOWLIST artist 21211, 78606, 43513}
En waarom moet er nou persee een clip bij gemaakt worden

Meestal als die op de box komt he ;)
Slap aftreksel van 't orgineel :9

Artiest Sampie
vet nummer

lache nummrtje! lkkr voor in de kroeg

Misselijke plaat!!!

Artiest Hungry
Wat een goedkoop kut nummer zeg!
Iemand nou al een link waar deze plaat te downen is?
sssssst!
dat mag niet :x
pssssssttt......pass de link even in m'n berichten box......psssttt. ;)

"Komtiej dan he, Komtiej Komtiej dan he"(6)

Die op de box zuigt! maar die op plaat is knetter!!!! A en B kant
wat een schijtnummer, maar de harde versie op cd is wel supergrappig!!!
haha die darkneger in die clip
gaat ook weer helemaal nergens over

maar wel een toffe track:D

Artiest Bloks
Kennen jullie deze ook
Def Rymz ft. Darkraver - Hey Duhsi, Schud die ass (K-liber mix)
waardeloos nr de man kan draaien maar produceren is zn sterkste kant niet

hahaha net echt darkraver kan goed draaien8)
hij draaide hem op ffwd vorig jaar, toen ging iedereen er aardig los op... ken de box versie niet, maar ik heb altijd het idee dat er veel mensen zijn die een nummer een kutnummer noemen OMDAT het commercieel is, zonder te luisteren of het echt goed of slecht is.

of deze: Darkraver - Schnappie
echt een super nummer...!! ook omdat het goeie herinneringen naar boven haalt van asta toen de clip gemaakt werd... alleen heb ik die nog nooit gezien :s
de sfeer was toen echt super!!!
Ach het is wel een leuk nummer, wel een beetje commercieel maar ook een nummer met een knip oog.
word gek van dat nummer
ik krijg er langzamerhand een puntmuts van ;)

Commercieel of niet... lekker belangrijk! Hij moet z'n baco's toch ook ergens van betalen!;)

pff..zet voor de grap the box aan..en jezus..nee niets voor mij dit..Def Rhymz:S

El Matador 7 maart 2005 23:34

of deze: Darkraver - Schnappie

Ik had begrepen dat dat helemaal niet van Steve afkomt..

En verder, ik vind het wel een humor nummer. Het deuntje blijft lekker in de kop hangen :)

En dat mensen zeggen dat dit het imago zou schaden, dat vind ik helemaal de reinste onzin. Steve draait al tig jaar mee, en verdient volop respect. 1 Zo'n nummertje breekt dat respect niet zomaar af, althans, niet bij mij..

Komt ie dan he!

Goed commercieel in elkaar gezet.
laatste aanpassing
beetje zielig :nee:
laatste aanpassing

Artiest Chemo
vet nummertjuh!!!!Dat heb norman goed inelkaar gefrutseld...