Hahahah, super Radio Edit & Clip. 2 jaar op de Box minimaal. Daar gaat het toch om! Voor de liefhebbers moet je de vinylplaat hebben. Dit zijn totaal andere versies als de radio edit. Voor de rest moet men zich niet druk maken, het is een supergeslaagde videoclip.
Liefhebbers van het vinyl: Komt tie dan hè: Pop Up Recordings. Verkrijgbaar bij The Dancestore Leeuwarden, vraag naar Labelowner Klaas!
Liefhebbers van het vinyl: Komt tie dan hè: Pop Up Recordings. Verkrijgbaar bij The Dancestore Leeuwarden, vraag naar Labelowner Klaas!
Behoorlijk droevig nummer, maar ja der schijnen dus ook nog mensen dit goed te vinden..
Volgens mij kenne de meeste hier het vinyl niet.........Luister die eerst 's voordat.........
triest
onge-inspireerde bagger
Iemand nou al een link waar deze plaat te downen is?
pssssssttt......pass de link even in m'n berichten box......psssttt. 
El Matador 7 maart 2005 23:34
of deze: Darkraver - Schnappie
of deze: Darkraver - Schnappie
Ik had begrepen dat dat helemaal niet van Steve afkomt..
En verder, ik vind het wel een humor nummer. Het deuntje blijft lekker in de kop hangen
En dat mensen zeggen dat dit het imago zou schaden, dat vind ik helemaal de reinste onzin. Steve draait al tig jaar mee, en verdient volop respect. 1 Zo'n nummertje breekt dat respect niet zomaar af, althans, niet bij mij..