ja maar als je het over achterhaald heb
een kick een hithat een ... een... een.. is ook al is gedaan (achterhaald
of dan dezelfde sample word gebruikt een keer alleen dan op een andere manier vink niet erg als het maar orgineel gedaan word en dat was het geloof ik wel want hoorde het uit alle gaten en muren 
een kick een hithat een ... een... een.. is ook al is gedaan (achterhaald
Uitspraak van Double 66 Mad op maandag 1 augustus 2005 om 20:32:en denk dat groot deel van de mensen die hier het aflopen te kraken maar wat graag het zelf hadden bedacht
dat is idd die jaloersiteit
het gegeven dat je nooit zo ver zult komen om de kans te hebben plaatjes te produceren, en dan bekritiseren, vet cool is dat!
Haha, tjaah, dat is 1 manier om het te zien. Maar ik blijf er bij dat het achterhaalt is, want het enige wat de producers het opleverd, is geld en aandacht, persoonlijk heb ik zoiets van, laat ook es echt es zien wat je kunt en opnieuw komt ie dan hè uitbrengen past daar niet echt in het straatje thuis.
En nee, ik wil dit soort dingen echt niet bedenken en hoef ook niet zo ver te komen, dat zijn niet echt mijn ambities.
En tjaah, bekritiseren, dat hoort er nou eenmaal bij.
Hate it or love it.
En nee, ik wil dit soort dingen echt niet bedenken en hoef ook niet zo ver te komen, dat zijn niet echt mijn ambities.
En tjaah, bekritiseren, dat hoort er nou eenmaal bij.
Hate it or love it.
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2005 om 20:24:Daarvoor al, wassie al heel oud!
Ding bestaat al echt jaren en is niet afkomstig uit 2004 of 2005. Dan gaan we echt terug naar de jaren '90
ROTTERDAM TERROR CORPSE liedje zit het ook in... W8FF... KOMTIE DAN HE
je weet tog .. je weet weet weet tog