Tsja ik vind het best wel een probleem worden eigenlijks..
want het zit zo, ik slaap niet eerder dan een uur of 4/5, en dat is kut als je er 's ochtend vroeg uit moet. en jaah ik weet het, verkeerd ritme.. maar wat doe ik er aan? ik kan wel om 12 uur op bed gaan maar dan draai ik me 80 x om en dan word ik zo gek van mezelf dat k zin heb om me buurman te bellen om me knock out te slaan, maarjah dan verstoor ik zijn nachtrust
en dan voel ik me weer gezegend als d'r een leuke film op tv is..en ik kom niet eerder me bed uit als een uur of 2 's middags. Ik kan me wekker wel zetten om een uur of 9, maar jij zou um ook uitdrukken en lekker verder koesse als om 4 uur je wekker ging.
En jaa als ik dan weer naar school moet, dan heb k een moeder die me het bed uit trapt 's ochtends
maar ik kom dan sowieso een half uur te laat.. en dan zou je zeggen, lekker vroeg eruit en dan kan je vanavond weer lekker slapen, maar neehoor..ik ben de hele dag vet moe en 's avonds word ik pas echt wakker en dan begint het allemaal weer opnieuw 
en heb al heel wat slaapdrankjes gehad, die een paar dagen hebben gewerkt, maar die willen ook niet meer werken. En een vette joint roken helpt ook al niet meer.
en ik word er serieus gek van
want ik verveel me dan ook 's nachts weetje
want iedereen slaapt
en niet iedereen heeft zin om elke dag op stap te gaan
maar k hoop dat er nog mensen zijn die dit ook hebben, kan ik daar 's nachts goeie gesprekken mee houden
haha neej als iemand ff wat goeie tips voor me heeft ben ik al heel blij

want het zit zo, ik slaap niet eerder dan een uur of 4/5, en dat is kut als je er 's ochtend vroeg uit moet. en jaah ik weet het, verkeerd ritme.. maar wat doe ik er aan? ik kan wel om 12 uur op bed gaan maar dan draai ik me 80 x om en dan word ik zo gek van mezelf dat k zin heb om me buurman te bellen om me knock out te slaan, maarjah dan verstoor ik zijn nachtrust
En jaa als ik dan weer naar school moet, dan heb k een moeder die me het bed uit trapt 's ochtends
en heb al heel wat slaapdrankjes gehad, die een paar dagen hebben gewerkt, maar die willen ook niet meer werken. En een vette joint roken helpt ook al niet meer.
en ik word er serieus gek van
maar k hoop dat er nog mensen zijn die dit ook hebben, kan ik daar 's nachts goeie gesprekken mee houden
haha neej als iemand ff wat goeie tips voor me heeft ben ik al heel blij

![[img]http://members.lycos.nl/Jadesforum/opstaanslapen/a020.gif[/img]](http://members.lycos.nl/Jadesforum/opstaanslapen/a020.gif)