Partyflock

Forumonderwerp · 732021
2 volgers · 110838x bekeken

Waarschuw beheerder
Omdat op verzoek het topic ineens 2x gesloten was, en meerdere het toch willen voortzetten, is hier het nieuwe "Wat vinden jullie nou van Militairen?" topic.

Laat alle afgebroken gesprekken hier weer voortzetten!

Waarschuw beheerder
En waarom vond je Outblast slecht?

Waarschuw beheerder
Omdat ik me niet bepaald op me gemak voelde daar, had het idee dat ik in een of andere nazi shit was beland :S

Waarschuw beheerder
Ik heb je niet gezien ....

maar het viel wel mee met de nazi's. er waren wel wat ja..

Waarschuw beheerder
Nee je weet ook niet echt hoe ik eruit zie dus wordt moeilijk denk :D Maar toch voelde ik me niet op me gemak daar, In Qontrol was 100x beter :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Goedenavond :D

Waarschuw beheerder
Goeieavond

Waarschuw beheerder
In Qontrol. te groot feest je kan niet overal tegelijk zijn en ik moest doorwerken dat weekend. eindoefening hallo cindy

Waarschuw beheerder
donateur
Hoe is het hier?
Waarschuw beheerder
hoe vaak moet ik het nou nog zeggen??? :vaag: je hebt het tot vanavond nog nooit gezegd :no: krijg hier nu een beetje het idee van dat ik hier af en toe m,n woorden moet gaan kuizigen .goedenavond cin,alles goed meis???

Waarschuw beheerder
Nee ben ook alleen bij de goeie dj's geweest :D

Waarschuw beheerder
Nee je hebt er toch ook nooit naar gevraagd Hennep? Ga toch niet zomaar tegen iedereen vertellen, uit het niks, wat ik voor werk doe???

Waarschuw beheerder
Speedcore!!!!

Waarschuw beheerder
Wie??? :/

Waarschuw beheerder
donateur
Heey Hennep, ja met mij gaat alles best :) Met jou ook?

Robin: Ga je mond spoelen man.. Speedcore = baggerzooi :)
Waarschuw beheerder
nee,maar als politie agente is het misschien wel zo fijn om je zelf kenbaar te maken op een partysite,behoor je tot de categorie stiekeme flitsers of tot een andere categorie?? wat doe je en wat is p,cies je functie??? een maat van me heeft trouwens vorig jaar die marokkaan neergeschoten in den haag.

Waarschuw beheerder
DJ Noisekick.

Zeker niet me mond spoelen....

weltrusten(K)

Waarschuw beheerder
Ken ik niet, snorry.
Waarom zou ik me kenbaar moeten maken Hennep? Ik ken het verschil tussen vrije tijd en werken dus ja, zie het probleem niet zo :no: Ik ben trouwens gewoon agente en val zeker weten niet onder de categorie "stiekeme" flitsers hoor, ik doe gewoon m'n werk en zoals ik al zei; ik ben niet zo'n fanatiekeling dus je hoeft van mij geen rare dingen te verwachten of zo.

Slaap zacht General (K)

Waarschuw beheerder
donateur
Hehe weltrusten Robin (K)
Waarschuw beheerder
omdat ik hier bijv wel eens wat over stimulantia heb neergetypt,krijg nou beetje het idee big brother is watching you,is het trouwens nodig dat ik m,n naam aanpas????
Waarschuw beheerder
de jongetjes gaan ten ruste en de mannen blijven over o:)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben nog lang geen man en ik zou ook nooit een man willen zijn Hennep :P

Waarschuw beheerder
Voor mij hoef je al helemaal niks te doen of te laten hoor :no: Je denkt toch niet dat ik de enige agent ben die pf heeft he?! Zijn er echt wel meerdere! Ik kom hier ook gewoon met dezelfde redenen als jullie want als ik dit voor me werk deed dan was ik echt niet zo snugger geweest om een opmerking onder die foto te zetten toch?! Dus ik zou zeggen; doe wat je niet laten kunt, voor mij hoef je het echt niet te laten hoor :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
correctie : man . noem eens een paar namen dan meis

Waarschuw beheerder
Ik bedoel je?

Waarschuw beheerder
donateur
Moet ik een paar namen noemen?

:vaag:

Ik volg het niet helemaal meer.
Waarschuw beheerder
ja,jij. euuuuuuuuuh,snoeiqueen is een agente meis DANGER DANGER

Waarschuw beheerder
Jezus maak je toch niet zo druk man, is ineens de hel opengebroken of zo??? :vaag: Het is alleen maar me werk, iedereen moet toch werk hebben of zie ik dat nou verkeerd?? :S
Ik kan je wel wat namen geven hoor maar wat heb je eraan, die komen helemaal niet in dit topic
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hahahahhaha,0h oh oh,ik heb de grootste lol hiero.geef maar dan.

Waarschuw beheerder
hyper hyper, nobby, Ran-Dy zijn er ook dus ja, snap het probleem niet of zit je me op te kloten????

Waarschuw beheerder
donateur
Danger?

Whahahahahaha laat me niet lachen Hennep.
Ik heb een goede vriend die agent is, nou dan ga ik ook niet op mn woorden letten of wat dan ook.

Sterker nog: Ik heb 3 maanden elke dag met zo'n 50 agenten op school gezeten. Die kwamen bij ons in het gebouw colleges volgen.
Leuk man :) Totdat ze tegen je auto aanbotsen :/
Waarschuw beheerder
nou,aan de ene kant wel maar aan de andere kant vind ik dat je er eerder voor uit had moeten komen. maar ja zand erover.

Waarschuw beheerder
Ja dat mag je vinden Hennep maar ik zie er nog steeds het nut niet van in want je doet nu net of mijn werk zo erg is :S Maja zal er maar over ophouden, zand erover idd

Ik heb een goede vriend die agent is, nou dan ga ik ook niet op mn woorden letten of wat dan ook

Ja daar geef ik je dus helemaal gelijk in :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zie hem als een vriend en zeker niet als "Meneer de Agent"..

Zou het belachelijk vinden als iedereen mij ook als "doktersassistente" zouden gaan zien en bij elk wissewasje mij vastpakken en vragen of ze geen ernstige ziekte kunnen hebben :/

Dat zou benauwend zijn.
Waarschuw beheerder
nog 1 laatste ding,ik vind hyper hyper de moedigste want die komt er er eerlijk voor uit en ik vond je altijd zo sexy streng op die ene foto kijken maar nu snap ik waarom ;)
Waarschuw beheerder
cin,eeeeeeeeeeeeeeeeuhhhhhhhhhhh,ik heb een branderig gevoel in m,n plassertje,heeft u raad hahahahahahahahahaha

Waarschuw beheerder
Cindy :respect: Toppie meis, kon het niet beter uitleggen :D

Ja hyper hyper is idd de moedigste dan maar dan ben ik de slimste! Weet je waarom ik het er dus niet neerzet, omdat er dus ook van die fanatiekelingen zijn die misschien gaan liggen kijken wat ik hier allemaal neerzet. En aangezien ik ook nog wel eens iets wil zeggen/typen wat niet bepaald bij mijn beroep past, doe ik dat maar niet :no:
Maaru welke foto bedoel je dan pssies???

Ik heb raad voor je Hennep; niet teveel in je broek pissen als je een wout tegenkomt ;-) (is een grapje he, denk zet het er ff bij)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
waar blijft mijn respectpoppetje voor het stellen van de kriticshe vragen???? ok dan begrijpen we elkaar,ik bedoel die ene foto dat je naast kimmetje staat die een streepjesblouse aan heeft. hahahaha,come and catch me :P

Waarschuw beheerder
Doktersassistente, kan je even kijken, heb zo'n last? :O

(K)

Waarschuw beheerder
:respect: Bij deze dan Hennep!
Ow bedoel je die foto, dacht al zoiets. Maar thnx iig :D

Waarschuw beheerder
donateur
cin,eeeeeeeeeeeeeeeeuhhhhhhhhhhh,ik heb een branderig gevoel in m,n plassertje,heeft u raad hahahahahahahahahaha

Neuken mét condoom voortaan Hennep ;) :yes:

Robin, last waarvan? ;) (K)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ben ook maar is een keer uit me bed gekomen in me lange weekend:d
Waarschuw beheerder
van z,n plassertje natuurlijk cin hahaha,tering wat zijn dat voor tijden landsmeer,de discipline is weer ver te zoeken :P
Waarschuw beheerder
Ja wat wil je als je 6 dagen weekend heb:D
Waarschuw beheerder
hahahahaha,als een ander z,n nest ingaat kom jij er uit,je lijkt wel een mol :P
Waarschuw beheerder
Ben een nachtmens:D
Waarschuw beheerder
ik ben een dag en nachtmens o:)
Waarschuw beheerder
wanneer slaap jij dan??

Waarschuw beheerder
Euh me rug....
Waarschuw beheerder
in t weekend zelden hahsahaha,wat is er met je rug generaaltje??

Waarschuw beheerder
donateur
Hij heeft last van zn rug..
Kan wel ff kijken zondag. Als je wilt, kan ik een masseer-poging wagen.

:)