Partyflock

Forumonderwerp · 732021
2 volgers · 110590x bekeken

Waarschuw beheerder
Omdat op verzoek het topic ineens 2x gesloten was, en meerdere het toch willen voortzetten, is hier het nieuwe "Wat vinden jullie nou van Militairen?" topic.

Laat alle afgebroken gesprekken hier weer voortzetten!
Waarschuw beheerder
dat zeg ik,komt ie wel leg ik hem in de watten, komt ie niet ( 1 uitnodiging van jou afgeslagen,3 van ander vrouwtje,delftenaartjes uitgenodigd voor hoog bezoek generaaltje ) kop er af.

Waarschuw beheerder
donateur
Hehe..
Laat hem eerst maar eens bekomen van die begravenis van afgelopen maandag.. Hij is nog maar 19 hoor :)
Waarschuw beheerder
ja,m,n gedachten zijn wat dat betreft bij hem meis,ik heb er zelf 3 ten grave gedragen maar tis hard om te zeggen maar de wereld draait gewoon door. als tie komt stijgt ie enorm in m,n achting en zal ik heel goed voor hem zijn.

Waarschuw beheerder
donateur
Dat is mooi.
Hennep: Je hebt een goed hart jongen :)
Waarschuw beheerder
ik weet het meis,morgen knallen jij???? oldschool he geloof?? kan ik mezelf wel oldhennep noemen o:)

Waarschuw beheerder
donateur
Vrijdag pas.. Als het nog doorgaat. :/ Het feest gaat wel door, maar ik weet niet of ik nog ga. Beetje bezorgde ouders. Ze zijn bang dat ik autopech krijg of wat dan ook.

Sowieso zondag Back to the 80's: Swingen met Generaaltje en dinsdag From Cuba with Love in Breda :bounce:
Waarschuw beheerder
hahaha,maar dan zou je toch nooit weg kunnen meis??? ik heb er nooit problemen mee gehad want woonde vanaf m,n 16e bij m,n moeder en had gewoon schijt aan haar,toen m,n ouders nog bij elkaar waren noemde ik altijd een tijd op dat ik zeker wist dat ze naar bed waren,daar telde ik een half uur bij op en ondertussen kwam ik s,morgens 7 a 8 uur binnensluipen ( was ik 15 ),met m,n 18e woonde ik op mezelf dus kon ik helemaal doen en laten wat ik wilde :P

Waarschuw beheerder
donateur
Dat zei ik ook al.

Ik zei: In dat 1,5 jaar dat ik nu auto rij, had ik al 1,5 jaar autopech en vooral auto-ongelukken kunnen hebben. Ik had misschien al 1,5 jaar niet eens meer kunnen leven (drastische en dramatische taal helpt meestal wel).. Dus stel: Ik woon nog op mn 22e thuis, dan mag ik verdomme nog niet om mn 22e alleen 's nachts rijden. (de boze fase).. En als ik naar school ga met de auto, dan kan ik dan toch ook autopech hebben.. Ik ben lid van de Wegenwacht, heb een mobieltje, heb mn bekkie wel bij en ik schrik zo iedereen van me af.

:[

Goh, dat laatste moet ik nog ff thuis inbrengen :)

Maar ja, je weet hoe het gaat: Ik ben de oudste thuis, ook nog eens een meisje "Lucky Me".. Mn broertje van 16 mag gewoon meer, omdat het verdomme een vent is!

Logica van alle ouders volgens mij :/

Waarschuw beheerder
Komt allemaal voor de bakker hennep.

Tijden?

Waarschuw beheerder
damn ben moe
heb nergens zin in
zaterdag feesten
wat vinden jullie van me nieuwe truitje op de foto
?

Waarschuw beheerder
:kwijl:

Waarschuw beheerder
donateur
Erg stoer :yes:

Waarschuw beheerder
Hennep moet even de tijden weten en je adres voor de routebeschrijving :P... en is het op die dag druk bij jou thuis of valt het mee.. maakt mij geen moer uit hoe meer zielen hoe meer vreugd ;)

Cindy :knuffel: bijna 27 maart he ;) ... maar wat las ik nou moet je me nog gebruiken? :P :D

Zwitsal: NeuiQen? ;) :bier:

Waarschuw beheerder
dat is me truitje voor zaterdag XL hihi

general altijd dat weet je toch
als we getrouwd zijn haha
je krijgt je beurt nog wel voor je vertrekt naar bosnie
beloof ik je bijdeze
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
achteraan sluiten in de rij generaaltje o:) ja,ik weet niet hoe laat je hier kan zijn,adres is kogelgieterij 25 in delft. t zal wel druk worden hopelijk want ik heb een hoop mensen uitgenodigd en met de wetenschcap dat de beruchte generaaltje komt verwacht ik ze wel.

Waarschuw beheerder
donateur
Robin :knuffel: Ja, het is bijna zondag.

Gebruiken is een groot woord.. Ik wil wel met je dansen natuurlijk ;) Dat is ook gebruiken :P

Waarschuw beheerder
hmmm dat term gebruiken grrrrr
beter lief teder zacht zwoel
...:hug:
Waarschuw beheerder
Jaja daar ben ik weer:D

Heb al weer lekker weekend :D

En begin pas weer op woensdag :D

Waarschuw beheerder
donateur
:/

Some guys have all the luck this weekend.

Ik moet dinsdag naar school, maar ga dinsdagavond nog naar een feest en ik zie wel hoe ik woensdag naar school ga. :P

Waarschuw beheerder
haha chicka met jou komt dat zeker wel goed
en anders spreek je me weer aan en ik geef goeie advies hihi ik ben gtst kijken en daarna slapen morge ziekenhuis
truste allemaal alvast en (K)van mij

Waarschuw beheerder
donateur
Succes morgen in het ziekenhuis, wat je ook gaat doen.

Oooh, met mij komt het best.. Als ik mn examens maar haal :D

Tot morgen, denk ik. Robin: Tot zondag kanjer :knuffel: ;)

En voor de rest: (K)
Waarschuw beheerder
Jaja daar ben ik weer

tering moeten we met jou nou de oorlog winnen landsmeer????
Waarschuw beheerder
ey hennep schattie wat lees ik nou flirten met andere meiden:9

(K)???
Waarschuw beheerder
ja,maar jij blijft altijd m,n meissie en zal nooit vergeten wat je voor me gedaan hebt,jammer dat je er niet bij kan zijn als generaaltje komt (k)
Waarschuw beheerder
oooooow wilde al zegge gna gna geintje hoor mopp:D

ja zkr jmmr had me wel gezellig geleken:)

is het ook nog een beetje een mooie jongen :P
???

(K)
Waarschuw beheerder
groeten uit de states aan hennep en the rest offcourse :P
Waarschuw beheerder
hee,dukeboy,alles goed vent?? (y)
Waarschuw beheerder
euh,dat mag je zelf bepalen meis. ;)
Waarschuw beheerder
hmmmm da lijk me leuk:D

(K)

Waarschuw beheerder
:D:D:D:D:D... zo. Nou is het bedtijd :P

Gaat goed komen. Heb je nog een tijd dat ik aanwezig moet zijn? Moet ff kijken hoe lang de rijafstand is...
Waarschuw beheerder
kinderbedtijd jochie???? hahahahaha :P kijk maar generaaltje,ik hoor het wel van je.

Waarschuw beheerder
hee Hennep ik ben geen stille hoor, kom er gewoon eerlijk voor uit ;-) :D
Waarschuw beheerder
welke kant van utrecht is houten??
Waarschuw beheerder
gevaar gevaar peeuw peeuw t staat anders niet in je profiel meis,mmmm,errug listig dit allemaal.

Waarschuw beheerder
Houten ligt net onder Utrecht... kinderbedtijd wat jij wil morgen gaat die wekker gewoon weer 0615....

Waarschuw beheerder
Jawel hoor staat er wel in, alleen een btje anders omschreven :D
Waarschuw beheerder
hahahahahaha,bij mij om 5u30 jochie,toen ik net zo oud was als jij sliep ik maar 2 uur op een nacht.ik denk half uur tot 3 kwartier rijden generaaltje.

Waarschuw beheerder
Met m'n chevy? niet langer als half uurtje :P
Waarschuw beheerder
nee nee nee,staat er niet in :no: ik ben nl geen klein kind,zit ik hier nog wel eens wat gevaarlijks neer te typen over lekkers. mmmmmmmmmm,errug gevaarlijk.
Waarschuw beheerder
je zit er zo,generaaltje,a 12,ter hoogte van prins clausplein de a 4 op en dan afslag provinciale weg.

Waarschuw beheerder
Alle mannen zijn toch net kleine kinderen, dus komt op hetzelfde neer ;-)
Maaru je kan typen wat je wilt hoor, ben niet zo'n fanatiekeling om het zo ff te zeggen :D

Waarschuw beheerder
Sure, maak vandeweek wel een route uit.
Waarschuw beheerder
kan met routeplanner generaaltje. jajaja,dat kan je wel beweren meissie maar hoe heb ik daar ooit zekerheid over???

Waarschuw beheerder
Had ik anders dan niet al iets gedaan???

Waarschuw beheerder
Volgens mij wil snoeiqueen een knuffel

Waarschuw beheerder
Is dat zo general? En van wie wil ik die dan?
Waarschuw beheerder
weet natuurlijk nooit of je al ergens mee bezig bent :no: mmmmmmmm,gaat ook naar hardbass??? gevaar gevaar peeuw peeuw
Waarschuw beheerder
generaaltje snoeiqueen is een stille.

Waarschuw beheerder
Geen idee wijffie dat was maar een ingeving jij bepaalt van wie :).. en harbass zeker wel. Stampgevaar:bounce:

Waarschuw beheerder
Ik ben geen stille, hoe vaak moet ik t nou nog zeggen??? Kom er toch gewoon eerlijk voor uit joh!!!
Das fijn dat ik dat zelf mag bepalen, maar knuffelen vind ik idd wel fijn hoor ;-) Weet nog niet zeker of ik naar Hardbass ga maar zag dat jij ook gaat :D
laatste aanpassing