658x bekeken
Je geloof t niet, maar ik heb dus zo`n oranje bandje gekregen met daarop de tekst: Respect 2 all
Nu heb ik m dus om mn polsje, zijn er meer mensen die zon prachtig bandje bij hun kerstpakketje hebben gekregen?
Heerlijk toch, Respect 2 all....
hij zat niet in m'n kerstpakket... maar ik heb er zelf 1tje
gekocht.... en in m'n kerstpakket zat 25 euro... kerst-envelop ook goed... haha..
Nu heb ik m dus om mn polsje, zijn er meer mensen die zon prachtig bandje bij hun kerstpakketje hebben gekregen?
Heerlijk toch, Respect 2 all....
hij zat niet in m'n kerstpakket... maar ik heb er zelf 1tje
gekocht.... en in m'n kerstpakket zat 25 euro... kerst-envelop ook goed... haha..
laatste aanpassing
kep ook een aardige doos gehad. zwaar dat ook.
maar er zat geen bandje bij....
wat zat er wel in:
flesje wijn, kaasje, soeppie, spekkies, bami mix, mie nestjes, uhhmmm, iig te veel om te onthouden.
en bij deze bedank ik mijn werkgever maar weer voor het mooie kerstpakket!(slijm slijm, maar toch bedankt
)
maar er zat geen bandje bij....
wat zat er wel in:
flesje wijn, kaasje, soeppie, spekkies, bami mix, mie nestjes, uhhmmm, iig te veel om te onthouden.
en bij deze bedank ik mijn werkgever maar weer voor het mooie kerstpakket!(slijm slijm, maar toch bedankt
joepie 
donateur
woensdag is mijn grote dag, ben erg benieuwd
donateur
Een hele mooie MP3-speler 
donateur
13e maand ruilen voor een MP3-speler? 
Op m'n werk konden wij onze "bestelling" een maand geleden doorgeven.
De keuzes waren:
Schenking aan een goed doel
Oil & Vinegar-pakket
Iris-cheque
Ik heb voor de laatste gekozen. Gisteren mijn cheques in ontvangst genomen: €50,- in totaal. Dat wordt dus lekker shoppen bij de Bijenkorf
En iedereen kreeg nog een kerststol.
De keuzes waren:
Schenking aan een goed doel
Oil & Vinegar-pakket
Iris-cheque
Ik heb voor de laatste gekozen. Gisteren mijn cheques in ontvangst genomen: €50,- in totaal. Dat wordt dus lekker shoppen bij de Bijenkorf
En iedereen kreeg nog een kerststol.