Partyflock

Forumonderwerp · 731876

Waarschuw beheerder
donateur
Feyenoord-bestuur woedend over rellen in Basel

Uitgegeven: 17 december 2004 07:43

BASEL - Met woede en afschuw heeft het bestuur van Feyenoord donderdagavond in Basel kennis genomen van de onlusten in de Zwitserse binnenstad. De Rotterdamse clubleiding distantieerde zich na afloop van de UEFA-bekerwedstrijd tegen FC Basel (1-0) nadrukkelijk van de rellen en vernielingen.

"Ik ben er helemaal klaar mee", sprak financieel directeur Jan-Willem van Dop, tevens belast met veiligheidszaken bij de Rotterdamse club. "Als het aan mij ligt, krijgen de boosdoeners een eeuwig durend stadionverbod bij Feyenoord. De naam van onze club is weer geschaad. Door lieden die zich uitgeven als supporters van Feyenoord, maar dat helemaal niet zijn. Laat dat duidelijk zijn."

Supporters

Volgens Van Dop heeft de Zwitserse politie ongeveer honderd Nederlanders opgepakt. "Onder hen zaten ook volledig onschuldige supporters. Die zijn later vrijgelaten. Het is niettemin heel vervelend voor hen. Ik weet dat een aantal Nederlanders nog vastzit. Zij zullen waarschijnlijk strafrechtelijk worden vervolgd. Hoeveel het er zijn, weet ik niet."

Kortsluiting

Van Dop had een uur na de wedstrijd een redelijk beeld van wat er in de namiddag was gebeurd in het oude centrum van Basel. "De problemen zijn begonnen toen in een café kortsluiting ontstond. Daardoor kwam een groep met jongens die zich supporter van Feyenoord noemen, op straat te staan. Ze zijn toen veel te vroeg op weg gegaan naar het stadion."

Baldadigheid

"In een lange winkelstraat ontstond enige baldadigheid, die snel escaleerde. Er zijn winkelruiten gesneuveld en er zijn spullen op straat gegooid. Volgens mij zijn er geen gewonden gevallen. De mobiele eenheid was wel aanwezig, maar greep pas laat in."

Jonge kern

Van Dop: "Het gaat waarschijnlijk om een jongere kern van zogenaamde supporters. We proberen er greep op te krijgen, want aan al die ellende heb je niets. Maar het gaat om mensen die waarschijnlijk geen enkele relatie meer hebben met Feyenoord. Bij uitwedstrijden in de eredivisie zie je ze niet, omdat ze geen zin hebben in het verplicht georganiseerde vervoer. Daardoor komen ze liever met de auto naar onze uitwedstrijden in het buitenland om onder onze vlag stennis te schoppen. Het gaat ten koste van Feyenoord en van de goedwillende supporters."

UEFA

Van Dop zei niet bang te zijn voor (nieuwe) sancties van de UEFA tegen Feyenoord. De club staat er door eerdere incidenten niet goed op bij de Europese voetbalunie, die uitgerekend in Zwitserland is gevestigd. "Rond en in het stadion van FC Basel is er niets gebeurd. Ik kan me daarom niet voorstellen dat de UEFA maatregelen tegen Feyenoord neemt, ook al omdat wij als club volledig buiten deze rellen staan."

bron: www.nu.nl

Ik als Ajacied vind het natuurlijk weer mooi om te zien dat er weer een paar feyenoorders opgesloten worden :)...

maar wat vinden de feyenoorders van pf hier nou eigenlijk van.... het is de laatste tijd wel raak emt jullie clubbie... ze presteren niet meer.... worden aan alle kanten overlopen en de "SUPPORTERS" gedragen zich belachelijk...
Waarschuw beheerder
donateur
boefjes
Waarschuw beheerder
stoute jongens ja :yes:
Waarschuw beheerder
we have FUN :D
O:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
basel aleen gek op ut internet
Waarschuw beheerder
PARRUK, je praat :9

Ik als Ajacied vind het natuurlijk weer mooi om te zien dat er weer een paar feyenoorders opgesloten worden

Je moet er maar je plezier uithalen om supporters opgepakt te zien worden, lekker leven...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:D Lin, weinig woorden veel daden :devil:

Waarschuw beheerder
als ze nou opgepakt waren voor rellen, maar nee hoor ze moesten weer zonodig slopen de 'stoere' mannen... wel stoer om een winkel raam eruit te gooien dan ben je echt de man.. pfff

Waarschuw beheerder
donateur
"we HAD fun" ist dan nog altijd :P 8)

Maar goed..... je kan beter de boel ergens anders slopen...
dan je eigen stadion en stad.... toch?? :jaja:
Waarschuw beheerder
:no: schranzer, we hebben nog steeds lol, dus we HAVE fun...

:S

Waarschuw beheerder
Ajacied

Neee,ajax speelt de sterre van de hemel!! :no:

Waarschuw beheerder
donateur
we are having fun O:)
Waarschuw beheerder
:[ zoek je ruzie :devil:

Waarschuw beheerder
donateur
Je moet er maar je plezier uithalen om supporters opgepakt te zien worden, lekker leven

als het kakkerlakken zijn intereseert het me dus echt geen ene fuck hoor...
Waarschuw beheerder
Nee, want het is altijd zo, dus we have fun :jaja:
Waarschuw beheerder
Interesseert je duidelijk dus wel ene fuck hoor...

Waarschuw beheerder
donateur
het gaat erover dat het me niets uit maakt dat ze opgepakt worden. ik vind het juist mooi... is hun eigen schuld...

Waarschuw beheerder
nou ik zie hun liever hun eigen stadion slopen met hun d'r in:D
ajacied

Waarschuw beheerder
donateur
Laat die gasten maar zitten tot 10 januari. Mogen ze kerst en oud en nieuw in zwitserland vieren :jaja:
Dikke boete erboven op (y) en je zult ze voorlopig niet meer horen :no:
Waarschuw beheerder
Lin, kmoet even weg, geld halen, dus daar verlaat je PF wel voor :D

tot later doe Carlo de groeten van me :P

Waarschuw beheerder
donateur
euhhhh neej ik zoek geen ruzie O:) :9

Nee, want het is altijd zo, dus we have fun

Spreek ff voor jezelf... denk je dat diegene die nog vast zitten ook fun hebben :9 8) hahahah!

Waarschuw beheerder
denkt t wel .. ze zullen vast hand in hand door de cel huppelen:D:D:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
denk het nie

Waarschuw beheerder
als ze noe heel hard dat toverwoord zingen gebeurd er mischien iets , worden ze uit de cel getoverd.. hahaha:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zo he keigaaf man

Waarschuw beheerder
donders mooi of nie dan...

Waarschuw beheerder
Bullshit!!!!!!!
Praat alsjeblief niet over ik als ajaxcied.Want daar wordt ik een beetje ziek van hoor,ik vraag me af waarom ingodsnaam een Ajaxcied over dit onderwerp begint.Als je niks beters hebt te vertellen hou dan a.u.b je mond.En even over de prestatie's van feyenoord ik geloof dat het met die stink joden niet zo heel veel beter is.En als ik je er even aan mag herineren waren wij zo wie zo al zeker van een plaats in de volgende ronde wat het gisteren ook geworden was.En ook weet ik dat Ajax daar toch nog iets meer moeite voor moest doen.Dus blijfen jullie maar lekker leven in je mokkum wereldje,en bemoei je a.u.b. niet met ons(Feyenoord)Dank je.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ech wel

Waarschuw beheerder
donateur
Maar het gaat om mensen die waarschijnlijk geen enkele relatie meer hebben met Feyenoord. Bij uitwedstrijden in de eredivisie zie je ze niet, omdat ze geen zin hebben in het verplicht georganiseerde vervoer.

Dus volgens het bestuur van Feijenoord ben je geen Feijenoord-supporter als je niet naar uitwedstrijden gaat ?

Lekkere uitspraken doe je dan als bestuur :S :S

Waarschuw beheerder
Ja die uitspraak staat idd niet helemaal op z'n plaats nee.
Waarschuw beheerder
Ze vinden iedereen die geen zin heeft in combi-regelingen en andere prachtige plannen geen echte Feyenoord-supporter inderdaad. Maar dat was al even duidelijk...

Waarschuw beheerder
donateur
ik begin dit onderwerp omdat ik het mooi vind dat er feyenoorders zijn opgepakt... en omdat jullie de laatste tijd al goed bezig zijn om de naam van jullie club naar beneden te halen wilde ik welis weten hoe jullie daar over dachten...

en jij hoef mij dus niet te vertellen wat ik wel en niet mag doen want ik ga toch wel men eigen weg....

Waarschuw beheerder
Ja sorry,maar volgens mij kan je gewoon beter je mond houden.Ga je dadelijk zeker ook nog verkondige dat je alle wedstrijden in die kut arena zit of niet.weet je ik hou niet zo van die internet vraagjes en acktie van joden die nog niet eens de weg naar de arena weten.Dus conclusie praat niet over dingen waar je helemaal niet over hoordt te praten als internet hooligan.En ja ik ben nu ook vel maar dat komt omdat je op z'n opnening van jou gewoon vraagt om een reactie.En ik vind het wel heel zeilig als jij er geil van wordt als er een paar feyenoorders worden opgepakt.

Waarschuw beheerder
donateur
nee ik zit niet elke week in de arena maar ben er wel een stuk of 30x geweest ja... waaronder ook 2x tegen jouw clubbie... 1e x was 4-3 voor jullie en de 2e keer was vorig jaar (2-0)...

jij bent echt een ezel ofnie? wie zeg dat ik een hooligan ben :vaag:... dat hoor je mij niet zeggen hoor. ik ben gewoon voetbalsupporter en hou gewoon van het speleltje.. maar hooligan :nee:... dat ben ik niet en wil ik niet eens zijn....

en hoezo zo'n opening van mij? of dat jij het niet mooi zou vinden als er ipv feyenoord ajax had gestaan... hou toch op joh met jezelf voor te liegen...

en geil?? ik weet niet waar jij geil van wordt hoor maar ik hier iig niet van...

Waarschuw beheerder
waarom noemen ajax supporters zich altijd ajacied? :s

Een ajacied is iemand die bij ajax gevoetbald heeft.(zoek het maar op)

Waarschuw beheerder
donateur
ja omdat ik vanaf jongs af aan op tv heb gezien dat als je voor ajax bent dat je dan Ajacied heet :s...

Waarschuw beheerder
donateur
nou Bullshit dan moet je ook weten wat jullie aangericht hebben in jullie eigen stadion en stad......

weet nog wel dat het kampioensfeest bijna niet door ging....
wat gewoon had moeten gebeuren!! want welke trieste supporters gingen ook alweer Feyenoord spelers te lijf?? idd..... dat is pas sneu! :jaja:

Daar hadden er een zooi opgepakt moeten worden....
en als het kampioensfeest nier door was gegaan had de stad het helemaal niet overleeft.....
en hadden er nog wel veeeeeel meer opgepakt geweest....

en om over jullie prestaties maar niet te spreken (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
tuurlijk is dat ook sneu... die lui moeten ook gewoon opgepakt worden..

Waarschuw beheerder
donateur
Nou ja Bullshit, je doet je naam in ieder geval eer aan, wat deze topic betreft :)

Waarschuw beheerder
alleen wat dit topic betreft???

Waarschuw beheerder
donateur
:d

Waarschuw beheerder
donateur
ik vind dat ik in dit topic nog niks verkeerds heb gezegd eigenlijk :s

Waarschuw beheerder
bull[img cacheid=000031a300005d7e8a90b08c1a007f4430]http://static.bokt.nl/s/pukey.gif[/img]" is diegene met dat spandoek in die graftombe "boerenstampot groet #j#x" :yes:

Waarschuw beheerder
bullshit!

Waarschuw beheerder
die kop van em past perfect bij #j#x :cry:

Waarschuw beheerder
Bullshit kop idd
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
*zet legend in negeer mode*
Waarschuw beheerder
Was dus gezellig in Basel :D
Waarschuw beheerder
Ik kan me ook nog een foto herhinneren, waar jou koppie op staat Legend.
Dus ik denk dat je bij deze maar beter niks kan zeggen, want jij stond er niet veel beter op.
Waarschuw beheerder
Dat dan weer wel ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
welke trieste supporters gingen ook alweer Feyenoord spelers te lijf??

50 tegen 2 :yes: :S
of auto's vernielen in ijmuiden terwijl wij in newcastle zaten :S

Waarschuw beheerder
*zet legend in negeer mode*

:cry: traantje :cry:

gezellig weer in je ééntje op je donker zolderkamertje marcos de mof?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan me ook nog een foto herhinneren, waar jou koppie op staat Legend.
Dus ik denk dat je bij deze maar beter niks kan zeggen, want jij stond er niet veel beter op.

kan je die niet ff sturen in een pb-tje ofzo... ik ben wel heel beniewd hoe die gozer eruit ziet... altijd is die aant kk op iedereen over dat ze wel niet zo lelijk zjin etc... en nu wil ik welis weten wie die ezel is...
Waarschuw beheerder
Gaan we weer

Carlo :Z :gaap: :no:

Waarschuw beheerder
gelukkig ben ik niet zo lelijk als jij :cry: traantje :cry:
moest ik ook homo worden omdat meisjes me niet zagen staan :S
maarja.. bij #j#x vindt je die vriendjes wel :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ok ik hou ermee op... ik heb geen zin meer in gesprekken met legend.. ze lijden al maanden tot niks..

Waarschuw beheerder
:cry:
Waarschuw beheerder
bullshit heeft een bullshit hoofd is voor en bullshit club en opent een bullshittopic.... ben trots op je dat lukt niet veel mensen!!!1

Werkzaam bij Struikgewas
Waarschuw beheerder
...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Is er iemand gister geweest hierzo?

Waarschuw beheerder
...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:o
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
kom je daar nu pas achter Peter :D
excuses aanvaard ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Was toch te verwachten...

"Bande Basel" roept al maanden op internet dat ze wachten op Feyenoord.

Waarschuw beheerder
donateur
ok dan..
Waarschuw beheerder
heeeft iemand die foto van dat kippenborstje van Bullshit nog?

Waarschuw beheerder
donateur
watte?
Waarschuw beheerder
Die ajakxsieden komen toch uit de meest vreemde achterstandsdorpen die Nederland rijk is.

Van oudiliapeel totaan Woudrichem.

Joehoe...
Waarschuw beheerder
heheh

die gast is nog niet een volgroeit!!
Waarschuw beheerder
hehehehe:

Naam: Michel
Beroep: Crokie op party's rondlopen

Wooeee
ziet er allemaal flink crokie uit hoor!!

Waarschuw beheerder
donateur
leuk of niet om ammel foto's te plaatsten...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hehehe

Hier rook ik een lekkere joint op onze hotel kamer in Lloret.
[img]http://home.planet.nl/~biesh168/Michel/michel_knetter_lloret.jpg[/img]

Dat is gewoon een sigaret nerd!!!
Waarschuw beheerder
deze van Dom blijft ook leuk...

[img]https://partyflock.nl/images/user/USERID/103069/SIZE/large.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0QgARA*MS!WK!jBy0xLmDkJl6tJvBl5Gr33UNOH5n22vRuR9XCZBaHgQsEdzY55OzWXQitYJCyEVGwKDA81KJG3DQbAUc11yRhT7ADHDzd5Y/IMG_0989.jpg?dc=4675501980189916950[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
jullie kakkerlakken zijn echt zo zileig he...

in normale discussies kunnen ze het niet aan dus dan plaatsten ze maar foto's en gaan ze diegene lopen te vernederen... nou jongens echt een stelletje zieliepoten...

ik walg van jullie volk
Waarschuw beheerder
hehehehe

Woudrichem de gekxte!!!

Waarschuw beheerder
Sjezus wat een botje

Waarschuw beheerder
:D
Waarschuw beheerder
stoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :Z

Waarschuw beheerder
donateur
...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het was gezellig dus in basel?

Werd ook wel weer is een keer tijd dat kakkerlakjes weer is een actie doen.

Waarschuw beheerder
dat ben ik :yes: [img cacheid=000001d1000060093339c8bf1a007f526d]http://images.fok.nl/s/schater.gif[/img]

Waarschuw beheerder
Ik vind je lekker hor Legend :)
Waarschuw beheerder
woudrichem..
Ligt dat niet vlak bij herkenbosch??

Misschien dat jullie kunnen mieten??!!!

Waarschuw beheerder
...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
nee ligt niet vlakbij elkaar.

Waarschuw beheerder
euhm bullstront dat is carlo niet kan me vergissen,maar ja.
Waarschuw beheerder
hehehe

Bullstront heeft nu ook al ruzie met zijn medesupporters.

Tis ook altijd hetzelfde met die boefjes!

Waarschuw beheerder
laat em maar in die waan bas ;)

Waarschuw beheerder
donateur
dan niet he...

Waarschuw beheerder
ach ja rob lang leven de lol.

Waarschuw beheerder
donateur
heb ik ruzie met mijn medesupporters :s.... niet dat ik weet hoor

Waarschuw beheerder
kijk probeer is eens goed informatie in te winnen voordat je iemand probeert voor lul te zetten of wat dan ook,maar dit lijkt nergens op.
zien kijken plaatsen

Waarschuw beheerder
iedereen vindt je een nerd bullstront :yes:
alleen heb je dat zelf nog niet door :frusty:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
heheheh

bullstront wordt door iedereen uitgekotst.

Waarschuw beheerder
donateur
on topic... hou de strijd erin.. tot zondag!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hahaha dit is grappig:d

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Werd ook wel weer is een keer tijd dat kakkerlakjes weer is een actie doen.

Pffff,jullie gaan zeker iedere wedstrijd helemaal los....

Waarschuw beheerder
donateur
nog een bericht van vorige week... oude tijden herleven?

BREDA (ANP) - De politie heeft zaterdagavond laat vier supporters van voetbalclub ADO Den Haag aangehouden. Zij maakten deel uit van een groep van ongeveer vijftig ADO-aanhangers die op de avond voor de wedstrijd tegen NAC de Bredase binnenstad wilde intrekken.

Toen de politie wilde verhinderen dat de groep de stad introk, begon een aantal fans in het park Valkenberg met onder meer stenen te gooien. De politie hield daarop drie inwoners van Den Haag van 21, 21 en 20 jaar aan en een 19-jarige inwoner van Zoetermeer. Volgens de politie is de rust daarna teruggekeerd. Voorafgaand aan de wedstrijd van zondagmiddag hebben zich geen incidenten voorgedaan.

Waarschuw beheerder
dus bullstront.. haal die foto van die jongen nou maar gauw weg.. anders kotst hij je ook nog uit :yes:
en doe je informatie bronnen de groeten van me ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hahaha:d
Waarschuw beheerder
begint hier op dat spelletje wie is het te lijken

heeft ie een grote neus?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hahaha

heeft die een snor?

Waarschuw beheerder
bullstront weggepest in z'n eigen topic [img cacheid=000001d1000060093339c8bf1a007f553e]http://images.fok.nl/s/schater.gif[/img] :cry:

Waarschuw beheerder
dat jochie begint pas net te puberen :yes: dus een snor lijkt me sterk.. of je moet een melksnor bedoelen :D

Waarschuw beheerder
donateur
C. : wat zie jij eruit man !
het lijkt wel of je een week niet gescheten hebt :)

2 bullshit:
als dat Legend is, ben ik Donald Trump en neuk ik elk lekker wijf :(
Waarschuw beheerder
Woudrichem,

dat is toch zo'n klein tering gehucht waar je alleen met een pondje kan komen???

Waarschuw beheerder
vond ook al dat ik er een beetje pips uitzag :yes: :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wist niet eens dat het bestond:d

Waarschuw beheerder
donateur
nee dat noch net niet, je kunt door de polder over Nieuwendijk. Meeuwen en Sleewijk, maar stelt qua inwoner 2 x niks voor !
Waarschuw beheerder
gevonden:

Woudrichem, Brakel, over met de pont Brakelsveer en via de andere oever terug naar Gorinchem om met de pont van gorinchem weer in Woudrichem terug te keren.
[img cacheid=001219360015d543ce1527f11a007f55a5]http://www.toeristeninfo-woudrichem.nl/veerbrakel7.jpg[/img]

Altijd spannend zo'n tochtje op weg naar huis!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hehehehehe

Bullshit 19 augustus 2004 16:28

Ik vind het zooo irritant he. Is er eindelijk een leuk topic waarin je lekker kan discussieren zijn er altijd weer van die mongolen die zo gaan lopen kutten dat het topic gesloten wordt!

Is hier niks aan te doen ofzo??

Waarschuw beheerder
Stom stom stom Bullshit.....

Waarschuw beheerder
Is hier niks aan te doen ofzo??

tmf :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
hier is niets aan te doen helaas, maar wordt maar snel een grote jongen, zodat je het allemaal beter kan verwerken.
neem een kopje rooibosthee en wordt wat rustig.

Waarschuw beheerder
donateur
ja maar het is toch zo ofnie... dit was gewoon een leuk topic totdat legend en zijn maten weer foto's gingen plaatsten...

Waarschuw beheerder
:yes: pf is te stoer voor bullstront.. daar rent ie :cry: weg in z'n eigen topic :D
Waarschuw beheerder
[img]http://www.alexorion.com/forum/images/smiles/smileygay.gif[/img]

Ben je nou serieus of zitje ons te dollen??

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben wel een maat van the Legend, maar ik heb geen foto´s gepost, dus is jouw verhaal BULLSHIT
Waarschuw beheerder
PF is niet om serieus te doen :D
Waarschuw beheerder
Naar huis rennen over het pontje!!

Waarschuw beheerder
ben ook een maat van jou B :yes: :lief:

Waarschuw beheerder
sommige mensen gaan er nog serieus op in ook :frusty:

Waarschuw beheerder
@Bullshit

Ga lekker ergens in dat arena ding van je die verhaaltjes vertellen.

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb die foto weggehaald. het maakt me niet meer uti of je het nou wel was of niet....

ik wil gewoon discussieren op een normale manier... maar dan begint hij altijd weer foto's te plaatsen en mensen af te kraken...

dat vind ik gewoon kinderachtig..

maar ja als jij er zo vrolijk van wordt dan ga je maar gerust door hoor... mij maakt het ammel niet meer uit jongen...
Waarschuw beheerder
donateur
lekker supporters heb je dan als club

Waarschuw beheerder
ach jee,tijd om dit gesprek over te laten aan de pubers..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
serieuse discussies graag op:

www.seriuesgelul.nl

Waarschuw beheerder
donateur
dat je die foto weghaald is niet gek, want het was toch echt heel iemand anders !

Waarschuw beheerder
niet voor de trein springen of met een steen om je poot van het pontje springen he bullstront..
dat wil ik niet om mijn geweten hebben :no:
Waarschuw beheerder
Lady-Anneliesss 17 december 2004 15:47
lekker supporters heb je dan als club

Jaaaaaaaa, we hebben een winnaar!

Eerste post ontopic, Bullshit ook weer gelukkig...

Waarschuw beheerder
dat is toch zo'n klein tering gehucht waar je alleen met een pondje kan komen???

Kom dat hier eens zeggen vriend, dan mag je in een kist weer terug naar je eigen kk hol.

Ophoeren, trieste figuren.

Waarschuw beheerder
donateur
ach rellen ! gewoon een stel opgeschoten rotjong, die baldaig zijn geweest.
ze zijn in Zwitserland niks gewend, dus dan is het al gauw rellen !
overigens ben ik geen voorstander van onnodig slopen van andermans spullen, een knokpartijtje onderling is nooit weg, maar niks slopen.

Waarschuw beheerder
nou een rolex voor niks zeg ik geen nee tegen :no:
Waarschuw beheerder
Zal ik me er maar mee gaan bemoeien bas O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Baziz aka Doorgesnoven Uilen Terreur 17 december 2004 15:51

Kom dat hier eens zeggen vriend, dan mag je in een kist weer terug naar je eigen kk hol.

[img]http://home.planet.nl/~biesh168/Hardbass/hardbass_15.jpg[/img]

kijk dit zijn ze nou alle 2 - Bullshit en zijn holmaatje Baziz aka Doorgesnoven Uilen Terreur.

moeten we nu bang worden ?????

Waarschuw beheerder
aha het is weer foto-plaats-tijd
:/
Waarschuw beheerder
donateur
Ik doe me best..wil natuurlijk neit dat dit geweldige topic dicht gaat ;P

Waarschuw beheerder
donateur
wat moet jij nou met een Rolex ?
je ken nie eens klok kijken :) en zo'n duur ding raak je toch maar kwijt, zonde van de poen :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
aha het is weer foto-plaats-tijd

waarom ook niet ?
mijn kiekkie staat er ook gewoon bij toch ?

Waarschuw beheerder
rolex :vaag:
teveel aan de prozac gezeten?

Waarschuw beheerder
die basiz heeft iets vies op z'n lip :yes: weet jij daar meer van bullstront?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zeg alleen dat het foto-plaats-tijd is.
meer ook niet ;)

Waarschuw beheerder
donateur
:) !

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jode dood
Waarschuw beheerder
Baziz aka Doorgesnoven Uilen Terreur 17 december 2004 15:51

Laat me niet lachen joh..

In een dorp met meer dan 5 straten zou je al verdwalen,
moet je nagaan wat er in een echte stad zou gebeuren zoals Rotterdam.

Misschien dat je voortaan beter kan gaan zwemmen ipv dat pontje te nemen. Je weet vast wel waarvoor....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Kakkerlakke dood :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hihi

Waarschuw beheerder
moeten we nu bang worden ?????

Waarom zou je bang moeten worden?
Omdat ik een zieke geest ben, leuk spul thuis heb liggen en niet moeilijk doe om het te gebruiken?

Tyf toch op met je foto's man, je kent me niet en je wil me niet kennen.
Waarschuw beheerder
bla bla bla

Dreigen op inet is wel makkelijk he jochie ??

Waarschuw beheerder
dat rolex verhaal is een verhaal opzich ;)

Waarschuw beheerder
zieke geest.. lik je daarom aan bullstront z'n kont of waar had je die vieze lip van?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Brrrr iedereen is nu ineens bang van je!

hahaha

bazis echt een grappemaker!
:d

Waarschuw beheerder
Ja foto's plaatsen van mensen die er geen fuck mee te maken hebben ook.
Maar ja, geloof wat je zelf wil geloven. Het maakt mij niet uit.
Waarschuw beheerder
woeeee

hij heeft vuurwerk gekocht,
PAS MAAR OP!!

Mister Van der Wiel....

Waarschuw beheerder
donateur
dat ik je niet WIL kennen heb je wel gelijk in.
bang zal ik NOOIT worden van figuren zoals jij.
maar je moet niet achter je pc-tje wegkruipen en een grote muil hebben en een beetje gaan dreigen, want dan vraag je om reactie zoals bovenstaand !
Waarschuw beheerder
Niks meer aan toe te voegen..
Waarschuw beheerder
ophoeren met je kakkerlakken

Waarschuw beheerder
Wat lul je nou toch over een vieze lip?
Waarschuw beheerder
Je moet je pic eens goed spotten,
lijkt wel of je lipkanker hebt.

Waarschuw beheerder
Nee foto's plaatsen das lachen, echt zielig volk dit.
Kom dan gewoon naar Woudrichem zou ik zeggen.

Waarschuw beheerder
Zo iets noemen ze een joint roken, maar daar zijn jullie vast je jong voor.
Waarschuw beheerder
Ga je ons dan bedreigen met je vuurwerk??
Waarschuw beheerder
Vrede op aarde

tis bijna kerst

Waarschuw beheerder
donateur
Kom dan gewoon naar Woudrichem zou ik zeggen

waar spreken we af dan ?
bij Super op de brasem, of bij het Arsenaal ?
Waarschuw beheerder
sterretjes gooien gaat ie.

Waarschuw beheerder
donateur
zoiets heet een joint ezel die die rookt... je mag je doppen welis schoonmaken..

Waarschuw beheerder
Ik weet niet wat jij op hebt, maar vuurwerk? lipkanker?
Je zit er echt goed naast nu al een paar keer, jij ziet of hoort echt dingen die nergens op slaan maat.

Ik zou maar is naar de dokter gaan als ik jou was.
Waarschuw beheerder
werpsterretjes,

hehehe

Waarschuw beheerder
dus dat bruine aan je lip is een joint?
bij ons zien die dingen heel anders uit :D
je moet niet liegen :no: het is gewoon van bullstront :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Vrede op aarde

dat zeker, maar beter nog:

VRETEN OP AARDE (voor iedereen)
Waarschuw beheerder
Zijn er nog meer Woudrichemse dudes, of was dit alles ?

Waarschuw beheerder
Arsenaal is goed, maar als je dan met een bus komt moet je er wel rekening mee houden dat je die buiten de stadswallen parkeerd anders krijg je een boete en dat willen we niet natuurlijk.

Waarschuw beheerder
donateur
maar niet gaan janken als we er vanavond ineens staan he !
overigens met een bus ? als we komen zie je ons niet eens aankomen, wwe staan er ineens :)
Waarschuw beheerder
nee niet vanavond man vanavond is kut

Waarschuw beheerder
Nou dan heb je kut joints Legend.

Waarschuw beheerder
donateur
smaken die ook naar kut ?
Waarschuw beheerder
Legend 17 december 2004 16:19
dus dat bruine aan je lip is een joint?
bij ons zien die dingen heel anders uit
je moet niet liegen het is gewoon van bullstront

Hij is er in elk geval niet vies van!!!:

[img]http://home.planet.nl/~wiel0475/mysteryland17.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
ja k doe altijd mee man egt geil

Waarschuw beheerder
Zo ie zo vanavond niet, morgen ook niet, zondag zou opzich wel kunnen.
Waarschuw beheerder
ja want vanaaf en morge doen we weer een trio

Waarschuw beheerder
smaken die ook naar kut ?

Moet je aan Legend vragen, ik rook geen troep.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hahahaha NTF jij bent nog grappiger dan je holmaat!

ga op een podium staan kneus
ken iedereen om je lachen:d

Waarschuw beheerder
Ckers en ik het er al zin in.
Waarschuw beheerder
ik ben zo grappig da wil jij nie wete

Waarschuw beheerder
donateur
legend is ineens wel stil moet ik zeggen...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Waarschijnlijk moet die zo hard om jullie
lachen dat die niet kan typen
Waarschuw beheerder
nou bullstront wordt liever naast legend wakker dan naast zo'n kippeborstje als jij :yes:
Waarschuw beheerder
hebben we nou ook al pasfoto's van carlo?? of legend

Basel schijnt wel leuk te zijn geweest

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
vin et wel leuk

Waarschuw beheerder
Ik ben nergens vies van en overal voor in.

Waarschuw beheerder
Altijd he, ik ben gewoon geil.
Waarschuw beheerder
He baszis,

Ik kan me alleen niet voorstellen dat er ook maar 1 wijf in is voor jou.

Je moet het dus lekker doen met je holtorretje Bullshit.

Waarschuw beheerder
He Berend wanneer kots je mij is onder, lijkt me ook wel geil!

Waarschuw beheerder
lekker ding ben ik he bullstront :D
ga jij nou maar lekker je kontje laten likken door dat bruinlipje ;)
Waarschuw beheerder
Qeil!
Waarschuw beheerder
en ik ben trouwens altijd wel in voor een baziz

Waarschuw beheerder
Stel jij je eigen maar van alles voor Plastik. Tot nu toe zit je er de hele tijd al flink naast.

Ga zo door zou ik zeggen (y)

Waarschuw beheerder
doe je die duim nou omhoog zodat bullstront erop ken gaan zitten?
Waarschuw beheerder
die vinger gaat dr alleen bij mij in en nerges anders

Waarschuw beheerder
Bullshit is trouwens niet gay, ik mag z'n reet niet eens likken.
Waarom verdiepen jullie je eigen niet eerst in het gene waar je over praat?
Jullie roepen maar wat als een kip zonder kop, kuddevolk wat niet na kan denken :no:
Waarschuw beheerder
ff ontopik voordat Bullshit gaat huilen:

''Here is the truth of what happened on Wednesday, Yesterday and today:

Wednesday 15.12.04

60-80 SCF and FIIIR lads inside "Mr Pickwicks" Irish pub in the street next to McDonalds,the christmas market and the Barfuzerplatz. A further 40-60 SCF and FIIIR lads were in other pubs in Basel. Many Feyenoord fans and hooligans already in Basel the day before the game. Many more still to come the next day. No riots or fights on Wednesday and just a small police presence in the city.

Thursday 16.12.04 (Matchday)

Many Feyenoord hooligans and fans in Basel city in the afternoon. Around 350-450 hooligans and 2'000-2'500 Feyenoord fans altogether.

Rotterdam hooligans went on the rampage in the afternoon.They smashed shops up (in which many had to close),"Mr Pickwicks" Irish pub was trashed. 250-300 SCF and FIIIR lads stormed "McDonalds" in Barfuzerplatz and went to the 2nd floor and flipped chairs, tables, smashed the windows, totally thrashed it.

Outside, they lined up in a main shopping street and would'nt allow people to pass through the street. Some rockets and fireworks were lit.

For 45 minutes-1 hour no police were present. Once the riot police came, they just stood there and watched as it would have been hell if they started to attack the Feyenoord lads.

SCF and FIIIR turned cars over, knocked cycles and motorcycles over, dustbins were used as battering rams into windows. Glass bottles were thrown around, chairs, tables. The streets were covered in everything. Smoke was rising as sirens of police and ambulances were everywhere.

It looked as if the 70's and 80's were back again. The riots were unbeleivable. Shops were on fire.

50-60 Feyenoord fans were arrested. Many still in Basel now. The report of a fan dead is not true, just rumours going around.

Here is a clip from a Basel news TV station:

http://www.telebasel.ch/php/videoarchiv/link.php?do=out&id=3605

A Feyenoord link:

Around the stadium near kick-off

Many riot police around the stadium. Police cameras everywhere and 100's of Feyenoord hooligans.Nothing happened as too much OB around.

Inside the stadium

Choreo and Pyro from Basel Ultras. A Feyenoord hooligan was being thrown out of the ground but was fighting back with 2 or 3 stewards, dont know what happened to him. Feyenoord fans were shaking the fencing.

After the match

After the match, alot of people went to the city, to the pubs. Including SCF, FIIIR and Bande Basel. In the early hours of the morning around 2:30 we attacked a group of SCF or FIIIR lads in a cafe near Barfuzerplatz. It was around 40 vs. 40 lads. 2 Basel lads went to hospital and 1 Feyenoord lad. A good and clean fight.

Today

Still some Feyenoord fans and hooligans in Basel. Around 40-60 SCF and FIIIR lads still in the city center at pubs and bars. Nothing to report on yet. I think they may be going home soon.

Summary

So there you have it. We did'nt have the numbers for this game and once again, we have made a show of ourselves. People are saying why did'nt we attack 350+ Feyenoord lads, my simple answer is, they were too strong in numbers for us and have proved that they are a much better firm than us, I admit it.

IF ANYONE HAS ANY PHOTOS, PLEASE POST THEM OR THE LINK TO THEM...

Respect to SCF & FIIIR''

Waarschuw beheerder
donateur
ach laat ze maar joh...

die legend had altijd zo'n grote muil over dat als er een foto van hem in zijn profiel zou staan dat die dan bedolven zou worden onder de pb-tjes :vaag:

[img]https://partyflock.nl/images/user/USERID/31190/SIZE/small.jpg[/img]

Ik weet niet hoor, maar volgens mij wordt niemand hier warm of koud van....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
idd :gaap:

ONtopic: nog steeds niets vernomen van me neef :(
Waarschuw beheerder
k neuk nog liever een ezel dan dat

Waarschuw beheerder
donateur
Vatos Loco Forever !
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 169839, 168185}
Waarschuw beheerder
quote Ceb@s:
zien kijken plaatsen

volgens mij is t 'Zien, Bedenken, Plaatsen....als je t afleid van ons aller H. Teeuwen

Ontopic:

i...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
He lonsdal nikey...

Je neukt toch al met dat vatsige ezeltje Baziz?
Waarschuw beheerder
carlo heeft ook errug leuke vriendinnetjes....:yes: :k

:bloos:

Waarschuw beheerder
Mooi vrouwtje na 1.15 minuut op dat filmpje :P
Waarschuw beheerder
tis geen vatsige ezel .......tis een geile donder

Waarschuw beheerder
bullstront ze vinden jou allemaal een kneus :yes:
als plaats je nog 100 foto's van me.. ik wordt er niet warm of koud van :no:
alleen is dat pben nu weer begonnen :( waarom doe je dat nou :S
krijg ik straks weer gelazer met m'n :P vriendinnetjes :9
dacht eindelijk een rustig weekend :(
Waarschuw beheerder
wordt gevoelige snaar geraakt

Waarschuw beheerder
donateur
tis niet te verstaan en dat wijf is AARTSLELIJK man !
Waarschuw beheerder
carlo, waarom mag jij eigenlijk het land niet uit?

Waarschuw beheerder
donateur
ik denk omdat hij BELASTINGSCHULD heeft :)
Waarschuw beheerder
ik wordt er Qeil van.....wanneer spreken we weer eens af Carlo....bel ik die andere dames even...:K

Waarschuw beheerder
moet binnekort op "vakantie" 1900 :(

Waarschuw beheerder
donateur
ik wil weten dat ik lelijk ben, maar aan jou kunnen ze het zien !
maar jij mag alles zeggen hoor, als je maar niet zegt dat ik op jou lijk, want dat kan niet, want dan zag jij er beter uit :)
Waarschuw beheerder
je weet nie eens hoe dak eruit zie man

Waarschuw beheerder
Nah smaken verschillen, en das maar goed ook :)
Waarschuw beheerder
en daarvoor laat je een van de weinige mogelijkheden liggen om los te gaan dit jaar

Waarschuw beheerder
je weet nie eens hoe dak eruit zie man

Om helemaal af te likken zo lekker :P

Waarschuw beheerder
weet je hoeveel grenzen het z'n naar basel?
grote kans dat ze m'n paspoort controleren toch ;)
bovendien.. dan had ik daar nu gezeten en had ik in basel m'n hele straf uit kennen zitten :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
boeit toch niet straks of nu!!

Waarschuw beheerder
wanneer spreken we weer eens af Carlo....bel ik die andere dames even...

wordt weer es tijd idd :yes: :kwijl:
Waarschuw beheerder
Schijnbaar boeit het hem wel. Inderdaad zonde om er niet bij te zijn, maar dat ken ie zichzelf ook wel bedenken...

Waarschuw beheerder
nu? jochie het bijna kerst.. dan zit ik liever thuis als je het niet erg vindt ;)

Waarschuw beheerder
ze weten allemaal hoe kut ik het vond.. dat ik niet mee mocht(je leest goed.. mee mocht van m'n vriendjes)
omdat ze me niet achter wilde laten daaro.. echte kameraden dus :lief:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ben weer beetje over m'n ochtendhumeur heen :9
Waarschuw beheerder
jij als wazi, zal het daar wel zwaar krijgen in vakantieland! zorg goed voor je holletje, en zorg dat je heelhuids terugkomt
is bijlmer niks dan, ken je nog zwaaien af en toe
Werkzaam bij OJC Cartouche
Waarschuw beheerder
wedstrijd gister was zwaar klote :no:

vind ut zeer terecht dat die zogenaamde supporters daar in de bak zitten..

maken onze club ten schande :[ :@:@:@:@

Waarschuw beheerder
wazi? pardon :S
gelukkig Lin :D

Waarschuw beheerder
donateur
C. een wazi ? of begrijp ik het nou verkeerd ?
Waarschuw beheerder
Whehe, ben jij nu ook al wazi.

Ohw wat een schande. Vertel het anders is gelijk bij de wedstrijd tegen een paar van je 'zogenaamde supporters' ipv achteraf. Grootste deel wat er was en wat vast zit, is meer supporter dan meneer van Dop en vele andere met commentaar ooit zullen zijn.
Maar is toch een eindeloze discussie. :x

Waarschuw beheerder
wordt steeds gekker hiero :D
fijn weekend jongens [img cacheid=000004e9000063354371e9b81a007f6022]http://forum.fok.nl/i/s/bye.gif[/img]
Waarschuw beheerder
wazi?? ja ik zeg wat geks weet ik, ben niet gek!
maar je haatte toch maroc/turk!
Waarschuw beheerder
nou we ze koppie hebben gezien, speelt die de verloren onschuld!
hij is gewoon pet en sjaal
Waarschuw beheerder
Vertel het anders is gelijk bij de wedstrijd tegen een paar van je 'zogenaamde supporters' ipv achteraf.

wie ik? :|
Waarschuw beheerder
blij als het 6 uur is, zuipen :yes:
Waarschuw beheerder
Ja, jij bent toch degene die er nu ook over loopt te zeuren.

Waarschuw beheerder
donateur
een pet wel ja, maar een sjaal NEE !
Waarschuw beheerder
ik had ut toch niet over jou ofwel :S
Waarschuw beheerder
Plastik wie ben je op casuals?

Waarschuw beheerder
nogmaals meneertje 1900 de VLUCHT[img cacheid=000031a300005d7e8a90b08c1a007f60eb]http://static.bokt.nl/s/pukey.gif[/img]"
hou voor helemaal niemand m'n mond :no: al plaatsen ze nog 100 foto's van me :yes:
jij en je "vriendjes" z'n altijd welkom :yes: want bang.. dat woord ken ik niet :no:
en :yes: ik heb een hekel aan de meeste marokkanen.. denk je dat ik dat nu niet meer durf te zeggen :D
turken heb ik geen last van.. denk dat niemand last van ze heeft :no:
maar 1 ding weet ik zeker.. dat ik jou en je "vriendjes" in m'n ééntje onder de zoden schop :yes:
dat was het voor nu ;)
dag jongens en :P meisjes :9 fijn weekend [img cacheid=000004e9000063354371e9b81a007f60eb]http://forum.fok.nl/i/s/bye.gif[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zeg toch ook niet dat je het tegen mij moet zeggen, lastig hè lezen?

Waarschuw beheerder
donateur
wietkend C. !
tot laterssssssssssssssss
Waarschuw beheerder
Iedereen weg...

Dan ga ik ook maar slapen *zwaai*
Waarschuw beheerder
vind ik ook niet je hebt inderdaad nix verkeerd gezegt laat ze maar lekker lullen over hun feyenoord. en wij zijn gewoon ajacieden.

Waarschuw beheerder
Van Dop zei niet bang te zijn voor (nieuwe) sancties van de UEFA tegen Feyenoord. De club staat er door eerdere incidenten niet goed op bij de Europese voetbalunie, die uitgerekend in Zwitserland is gevestigd. "Rond en in het stadion van FC Basel is er niets gebeurd. Ik kan me daarom niet voorstellen dat de UEFA maatregelen tegen Feyenoord neemt, ook al omdat wij als club volledig buiten deze rellen staan."

wat zeiktie dan...
Waarschuw beheerder
moet schijten ouwe
Waarschuw beheerder
tuurlijk ouwe rbc hoolie
Waarschuw beheerder
donateur
RBC keigaaf de gekstuhhhhhh!!

Waarschuw beheerder
tot zondag in den haag ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
kraay de geksteeeee

Waarschuw beheerder
FCDH duh gekstuhhhhhh.....
Waarschuw beheerder
konijnen de geksteeeeeeeee

Waarschuw beheerder
donateur
Eindhovuh de gexte
Waarschuw beheerder
die zijn het gaaaaaaakste Jelt

Waarschuw beheerder
donateur
Oh

Waarschuw beheerder
donateur
:jaja:
Waarschuw beheerder
helemaal leip zijn die

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kei vet

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dat weet jij dan weer

Waarschuw beheerder
donateur
Als een zwerende vinger

Waarschuw beheerder
donateur
Ik moest kloppen want de bel doet ut nie
Waarschuw beheerder
meneer de burgemeester voor jou

Waarschuw beheerder
donateur
Albertooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Waarschuw beheerder
meneer spaghetti :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
aanpakken die bestuurders
Waarschuw beheerder
donateur
tja beetje jammer van die mensen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tuig

Waarschuw beheerder
donateur
Van de richel

Waarschuw beheerder
boefjes

Waarschuw beheerder
een neusje dus

Waarschuw beheerder
Daarom gaat het " wat " minder met Feyenoord :vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
"echte" supporters :s

Waarschuw beheerder
kommmeeuuuhhh

Waarschuw beheerder
pet en sjaal sjaak
Waarschuw beheerder
hij moet niet zeiken die mongol

Waarschuw beheerder
:bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
wat een taalgebruik zeg :O

Waarschuw beheerder
Niet te geloven ...

Waarschuw beheerder
met een pet en een sjaal is hij ut gekst van allemaal

Waarschuw beheerder
donateur
Waarschuw beheerder
donateur
rijmen en dichten zonder het hemdje op te lichten :jaja:

Waarschuw beheerder
Nicht zu fassen !

Waarschuw beheerder
zweinhunden

Waarschuw beheerder
wat een taal :[

Waarschuw beheerder
nou nou nou

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ge-ze-ll-ig geweest daaro he....

Waarschuw beheerder
:jaja: ze hebben zich goed uitgesloofd..:D

Waarschuw beheerder
:S waar? wie? en wanneer?

Waarschuw beheerder
basel - feyenoord ;)

Waarschuw beheerder
basel! feyenoord! Donderdag!

Waarschuw beheerder
ik was eerder:[

Waarschuw beheerder
hehehehe
was gezellug dus?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
opzeker :yes:

Waarschuw beheerder
van horen en zeggen zitten er nog een aantal; vast
Waarschuw beheerder
onzin ik kwam met noch 7 andere als laatste vrij

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:respect:

Waarschuw beheerder
ik loop achter..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Waarschuw beheerder
Kom maar naar den haag.....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
waarom zouden ze

ze zijn toch naar basel gegaan, zijn net terug wat moeten ze dan nu in den haag

Waarschuw beheerder
Verliezen
Waarschuw beheerder
Gok dat Basel wat gezelliger is dan Den Haag ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
was hehe
Waarschuw beheerder
ook goed :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
love you :lief:

Waarschuw beheerder
Misschien dat de heren zich nu weer druk kunnen gaan maken om de selectie en de technische zaken, als de spelers de helft van de vechtlust toonde van de supporters stonden we nu gewoon eerste

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja en dan stonde de ffie's op het veld met al die rooie kaarte :d

Waarschuw beheerder
daaromm is de helft va de vechtlust genoeg ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
als de spelers de helft van de vechtlust toonde van de supporters stonden we nu gewoon eerste

wat moet je daar nog aan toevoegen :respect:
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 2748, 769}
Artiest {SHOWLIST artist 35299, 42175, 8280}
Waarschuw beheerder
hey Bullshit...jij doet je naam wel eer aan zeg! tering NEUS! :[

kom maar naar de Kuip 17 april loser! :jaja: :@
Waarschuw beheerder
Zo die is stoer man
Waarschuw beheerder
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat kan zondag mooi zijn he? toch F.C.R 8)
Waarschuw beheerder
ja idd met een kater je nest uit komen en dan zo'n vergaarde klote wedstrijd.

en ja die verdediging 8)
Waarschuw beheerder
donateur
de tering he...

beste middel tegen een kater...

ado- feyenoord :/

wat een grafwedstrijd 8)
Waarschuw beheerder
Thuisblijven is beter B)
Waarschuw beheerder
weer gemist dus dat economisch winkelen.
Waarschuw beheerder
Proletarisch shoppen :jaja:

Volgensmij is er bij het slopen weinig gejat, maar verder ook weinig betaald ;) Zit hier nog steeds met al dat monopolygeld :(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
bij ajax lopen alleen maar van dat soort angsthazen als bullshit elke club krijgt ze aan het rennen :yes:

Waarschuw beheerder
:yes:
Waarschuw beheerder
donateur

hoewel ze de 2e helft helaas wel in de goede richting rende :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ze hebben ook altijd van die toffe acties :yes: laatst nog in eindhoven gingen ze 5 kilometer voor het centrum met steentjes gooien en daarna zoals altijd zelf de politie bellen :D
dat noemen ze bij ajax los gaan :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
stoer toch :O

ik deed ook met steentjes gooien toen ik 6 was B)

Waarschuw beheerder
ja idd met een kater je nest uit komen en dan zo'n vergaarde klote wedstrijd.

en er daarna met een paracetamolletje gewoon weer induiken
Waarschuw beheerder
K2 als je er geen moer vanaf weet hou dan lekker je harses dicht (K)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
bij iedereen staan jullie bekend als angsthazen (k)
Waarschuw beheerder
donateur
je wilde het ontkennen? :O
Waarschuw beheerder
:/ Qutzooi
Waarschuw beheerder
Was wel weer een onvergetelijke trip.

Heel de dag zie je die gasten van de Basel Bande niet en s'nachts toen wij nog met 20 man in een kroegje zaten kwamen ze ineens.....Ging wel ff lekker los. Een gast van Basel werd zo onderuit getrapt. Een andere gast pakte een fiets en gooide die op de Basel-gast. Later las ik dat er 2 gasten van Basel waren opgenomen in het ziekenhuis...

Maar er wordt in alle media gesproken van plunderingen maar er zijn alleen wat ramen vernield en wat kledingrekken omgetrokken....
Waarschuw beheerder
Wow, jij bent stoer :respect:

Nu nog even kakkerlakken met twee k's schrijven en je bent helemaal de man hier :jaja:
Waarschuw beheerder
linda :D

ik kom jou ook overal tegen :devil:
Waarschuw beheerder

Inderdaad :9
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
http://www.kw.nl/~ffp/basel2004/MOV00010.MPG
Waarschuw beheerder
zag zonet foto van je tattoo, mooi hoor :yes:
Waarschuw beheerder
Thnx. Waar?
Heb mooiere gezien, maar ben er nog steeds helemaal happy mee ;)
Waarschuw beheerder
rotje...al gezien :D
Waarschuw beheerder
ja lin op tattoo forum hier..

maar vind die van jou wel grappig hoor...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik heb Oetka op me ballen

Waarschuw beheerder
Maar goed dat Feyenoord verloren heeft. heeeeeerlijk!! Zielig gedoe in Basel, verdiende loon.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:o :bloos:
Waarschuw beheerder
Tictac 19 december 2004 20:59
Maar goed dat Feyenoord verloren heeft. heeeeeerlijk!! Zielig gedoe in Basel, verdiende loon.

Was je erbij in Basel dan?
Waarschuw beheerder
geeeeeeeeeeeek meen je dat nah? O:)

Waarschuw beheerder
Nee en jij bent 30 en je was er wel.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wat heeft dat er nah mee te maken??
waren ook gasten van 18 :S
Waarschuw beheerder
Tictac 19 december 2004 22:14
Nee en jij bent 30 en je was er wel.laatste aanpassing: 19 december 2004 22:16

Je hebt jongerenkern en oude garde....
Waarschuw beheerder
Ouwehoeren 20 december 2004 21:56
meen je dat nou?

:vaag:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
de balharen!
Waarschuw beheerder
donateur
:vaag:
Waarschuw beheerder
Jaaaaaaaahaaaaaaaaaaa die heb jij niet heee
Waarschuw beheerder
Had ik nooit geweten, leg is uit?
Waarschuw beheerder
donateur
nee ik heb geen balharen

gelukkig niet :D
Waarschuw beheerder
donateur
:no:

jij wel?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
af en toe :bloos:

Waarschuw beheerder
donateur
:/

Waarschuw beheerder
donateur
8)

Waarschuw beheerder
donateur
B)
Waarschuw beheerder
donateur
doe t zelf (Y)
Waarschuw beheerder
geil als je dat zelf kan :P
Waarschuw beheerder
donateur
ben je wel lenig

dan kan je ook jezelf pijpen 8) :9
Waarschuw beheerder
donateur
nou oft ook :kwijl: is dat weet ik zo net nog niet :9
Waarschuw beheerder
doe jij het dan? :D
Waarschuw beheerder
wij zijn toch homo''s :9
Waarschuw beheerder
donateur
nou ik weet niet wie jij onder wij verstaat maar ik ben geen homo

ouwehoeren, kzal dr ff een nachtje over slapen
Waarschuw beheerder
hehehe dat is toch zo volgens onze vrienden
Waarschuw beheerder
donateur
ik voel me nooit aangesproken hor
Waarschuw beheerder
ow ik anders wel :D
Waarschuw beheerder
slaap maar ff een nachie :D
Waarschuw beheerder
donateur
ik vroeg me ook al af wie 'wij' is :/

ja kzal dr ff een nachie over slapen ;P
Waarschuw beheerder
donateur
uiteraard O:)
Waarschuw beheerder
pijpen :s

LIKKUH:d :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
daar ben ik voor O:)
Waarschuw beheerder
waarvoor? om te likkuh? :P

Waarschuw beheerder
Wat een gelul van de topicstarter. Alsof de supporters die zich misdragen hebben geen supporters zijn. Hadden sommige maar 2% fanatisme in hun hart zitten, dan hadden we die wedstrijden tegen basel en DH gewoon gewonnen.

Altijd dat gelul van.. "Deze mensen maken hun club kapot". Wat een gelul, het wanbeleid, met al die miskopen zoals zo'n Lazovic, die maken de club kapot..