Partyflock

Forumonderwerp · 730864

Waarschuw beheerder
Wie heeft hier ook wel eens last van? Ik kan je wel zeggen dat het bij mij niet gebeurd na 1 pil.
Ik vind het opzich wel lachen. Zou dat van de mdma zelf komen?
Ik herinner me dat ik het erg had van die roze mercedes pillen.

Waarschuw beheerder
zie meestal alleen staantafels en dwangrekken...maar brillen nee dat heb ik nou nog nooit gezien.

;)

Artiest Deaz
Waarschuw beheerder
Ik heb ook wel eens wat gezien ja, wat er dan niet was.

maar niet van de rode mercedessen. daar ging ik gewoon hard op.

Waarschuw beheerder
Staantafels? Dwangrekken? haha vaag hoor.

Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha jaaaaa zker!!ik vond t hartstikke lachen dat iedereen een bril ophad toen:P:P!!!

Waarschuw beheerder
Wel staantafels en DRANGHEKKEN ja... dwangrekken heb ik nog nooit gezien.. hoe zien die eruit?
Waarschuw beheerder
staantafels IDD... waarom is dat nou dat zo veel mensen staantafels zien?? Midden op de dansvloer zelfs :S:S

Waarschuw beheerder
haha kaatjuh heeft er ook last van. echt bizar, soms zag ik ook iemand van de achterkant dan keek naar de achterkant van zn haar d8 wat een vaag gezicht joh. En dan na 2 sec besef je het pas.

Waarschuw beheerder
laatste moh was ook leuk
Ik ging maar even onthouden dat we bij het muurtje stonden.
(ja midden in de zaal)
kom terug van de wc, op zoek naar het muurtje waar we zouden staan.
shit hey... geen muurtje meer.
en toen pas bedacht dat er wel eens geen muurtje zou kunnen zijn.
10 minuten lopen zoeken naar men maatjes
Waarschuw beheerder
dranghekken heb ik ook wel eens gezien

en ik maar zoeken hoe ik er om heen kon:vaag:
Waarschuw beheerder
Klinkt heel bekend.

Ik: "Huh? Heb je bril op? Net gekocht of zo?"
Ander: "Nee man?! Heb helemaal geen bril op" :frusty:

En laatst ook zoiets vaags, ik dacht echt dat ik naast een muur stond, dus ik denk huh? ik sta toch in het midden van de zaal? ik knipper een keer met mijn ogen en ik zie ineens een hele uitgestrekte zaal voor me :S was namelijk geen muur, echt te vaag.

En dan heb je natuurlijk nog de mooiste gesprekken met elkaar, ben je 10 min over hetzelfde aan het praten, weet je ineens niet meer waar je het over had.
Op dat moment weet de ander het nog maar als je dan vraagt, waar hadden we het ook alweer over? Is de ander het ook vergeten :/ Einde gesprek...

Waarschuw beheerder
en ik maar zoeken hoe ik er om heen kon :vaag:

KOMT ME BEKENT VOOR...of dat je hele rijen had met dranghekken ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb echt complete mensen zien staan, die er niet stonden, en dat ik 's nachts door een straat fietsten, en dat ik mensen hun auto zag uitladen enzo,. brillen bij mensen heb ik ook gezien, zelfs 4 brillen over elkaar heen enzo :vaag:
Maarja dan moet je er wel flink wat op hebben ja...
Lang geleden dat ik zo heftig gehallucineerd heb hoor.. :/

Waarschuw beheerder
ja of je denkt dat je een vriend ziet staan..er heen loopt...hem op zijn schouder tikt en het blijkt een heel ander persoon te zijn :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
altijd tafels en afstapjes en dwanghekken..... ik zie nooit brillen...

aaridg para hoor dat je dit dan ziet he..... weet iemand hoe dat kan ofnie..

Waarschuw beheerder
uhm geen idee eigenlijk...kijk op www.tafelsafstapjesendranghekkengeenbrillen.nl (Y)

Waarschuw beheerder
Van rode mercedesen heb ik het niet echt gehad ,die zijn meer speedy.
Van blauwe vlinders / supermannen wel
Dit weekend zat ik er iig goed onder en slikte ik ipv een halve een hele bij (Thja , dat zegt al zat.. kwam er pas na 10 min achter)
Niet echt dingen gezien ,maar wel gemompeld over het verbinden vande rode en de gele draad ,etc.

Gekste wat ik ooit zag op blauwe vlinders waren pratende maxxies en lasershows op de snelweg.

Verder ,trillende beelden etc maar dat hoort er gewoom een beetje bij

Waarschuw beheerder
donateur
love techno je url doet het niet :p....

van de blauwe vlinders / supermannen / volkswagen wordt je idd aardig :vaag:...

maar de laatste tijd zie ik niet meer zoveel dingen eigenlijk... int begin wel maar nu dus niet meer. raak er aan gewend denk ik.

Waarschuw beheerder
Ik heb dat ook vaak ja, mensen zien met bril terwijl ze die helemaal niet op hebben. Of dat het net lijkt of ze in elkaar gebutst zijn en bloed op hun kop hebben.
Ach ja... maar ik dacht ook echt te zien dat Bass-D met draaitafels en al van het podium af flikkerde in de Hemkade :vaag: Toen begon ik bijna te trippen haha ik dacht echt dat het een gekkehuis werd.

Haha en met Beter Kom Je Niet zag ik een kerel waar bij z'n hoofd vervangen was door een kartonnen doos :vaag:

Waarschuw beheerder
als ik genoeg op heb zie ik vanalles.
brillen, make-up, nep wimpers, vervormingen, schubben en veren.
overal zwarte katten, tuinkabouters, palmbomen in de kamer, trappen en tafels..
wel lachen:D
Waarschuw beheerder
van die roze mercedes ging ik ook wel rare dingen zien maar van blauwe vw jammer genoeg niet vin het altijd wel vet hallucineren

Waarschuw beheerder
Van die blauwe volkswagens ga je rolstoelen zien... Voor de rest ga je d'r aardig goed op :9 En gewoon té vaag praten :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja joh vervormingen, dat had ik ook vaak door schaduw val komt dat dan kun je dat op een of andere manier niet onderscheiden.
Sms lezen das ook leuk!

Waarschuw beheerder
als je paar pille door elkaar slikt ken het voorkome of als je hele goeie heb zoals dubbele dolfijntjes of dubbele mercedes:D
Waarschuw beheerder
donateur
gewoon een dikke lik mdma poeder, wegdrinken met smirnoff.. :9

Waarschuw beheerder
2 bullshit: GOh je meent het ;)
Waarschuw beheerder
mjah ik heb zelf een bril en zie ook altijd iedereen met bril op, of peuken op de bank vallen of iets dergelijks terwijl er niemand rookt. Heel vaag
Waarschuw beheerder
jullie zijn ecg wel gek!!
Waarschuw beheerder
Rolstoelen, te vaak gewoon.
Zogauw ik 1 iemand in een rolstoel heb gezien op een party (en dat is nogal vaak) dan ga ik vanzelf iedereen in m'n ooghoeken in een rolstoel zien.

Op In Qontrol vanaf de tribune op een gegeven moment iedereen zo gezien, en maar gek gaan met die wielen, allemaal draaien en doen.
Waarschuw beheerder
brillen, tafels en schoenen. wegafzettingsborden, dranghekken en podiums :p allemaal wel een x gezien
Waarschuw beheerder
Op elk feest waar ik tot nu toe geweest ben (behalve op Myteryland, maar dat kan ook komen omdat het daar natuurlijk licht is) zie ik een meisje, we noemen haar 'het christelijk meisje', want ze ziet er heel keurig uit. Ze is altijd alleen, en elke keer komen we haar weer tegen. Ik heb op Sensation even met haar gepraat, om te kijken of ze wel echt was. En ze praatte terug (niet dat dat zegt dat ze echt bestaat...)
Maar wel heel leip toch?

En als we in de bus of trein terug zitten, heb ik altijd van die halve wakkere dromen, en daarin zeg ik (hardop) van alles, heel raar.
Waarschuw beheerder
En ik had een keer iemand die had een wit shirt aan, en er zat allemaal rood op (bloed weet ik nu) en ik vroeg aan die jongen wat dat was, hij zei GHB, dus ik dacht, natuurlijk, rode GHB...
Waarschuw beheerder
Ik ga er DUBBEL van zien :[

Waarschuw beheerder
scherp hoor rikker (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
damn brillen zien is te master, de rest ook natuurlijk!

I :lief: Hallucinaties!

ltrs

Waarschuw beheerder
Ik heb het in het begin ook gehad ik zag bij mijn tante een bril...

Bij iedereen waarbij ik dit heb meegemaakt hadden het alleen bij de 1e paar x.

Later anderes TRIPS :s

Waarschuw beheerder
donateur
ja man vette shit

in het begin zeker!!
dansende dweilen
jassen garderobes midden in de zaal brillen snorren maskers naakte mensen (Y) :D
Waarschuw beheerder
als ik naakte mensen gaat zien dan begin ik weer met pillen slikken denk ik :P
Waarschuw beheerder
Ik heb een x een pandabeer gezien !

Waarschuw beheerder
donateur
Hallucineren rulez idd!!

Ik ben nog altijd opzoek naar hét ultieme hallucinatie middeltje.

En dan spul waar ik echt dingen van ga zienb die er niet zien, en niet zoals bij bv Paddo's, ketamine, salvia en 2CB (wat verder wel echt mega vet is), maar gewoon echt wat ik in m'n beginperiode sliiken wel eens heb gezien!
Waarschuw beheerder
donateur
zie meestal alleen staantafels en dwangrekken
:yes:

Laatst bij Qlimax zag ik in m'n ooghoeken steeds hele grote roze ballonnen, draaide ik m'n hoofd bij waren ze weer weg :vaag:
Maar bleef wel een half uur, was wel lache.

Maar brillen heb ik nog niet gezien, komt nog wel :yes:

En war ik verder gezien heb komt later wel een dx.

Wat hebben jullie nog meer "gezien"?

Waarschuw beheerder
donateur
Maar is t nou zo, dat als je al heel vaak en veel pillen in je leven op hebt, dat soort effecten voor de rest van je leven verdwijnen??:(
Waarschuw beheerder
donateur
Verdwijnen????????

Nou denk het neit, zijn er niet altijd, maar hangt een beetje van de wind(richting) af :yes:

Waarschuw beheerder
echt veel mensen hebben die brillen die ze zien bij andere

Waarschuw beheerder
had er eerder ook wel last van...mensen met brillen...maar d'r zijn altijd wel mensen bij die eigenlijk wel een bril op hebben...en je vraagt het dan uit zekerheid of ze er eentje op hebben...dan zeggen ze nee :@ heel vervelend want je begint toch echt aan jezelf te twijfelen :yes:

maar het is en blijft wel leuk om mee te maken :)

Waarschuw beheerder
Whaah ja ik zie ook altijd brillen..
ik lag een keer in bed met mn vriend na t stappen en ik zei de hele tijd, zet die bril is af man, ben je bang dat je het anders het gaatje niet kunt vinden ofzo :S hahaha heel vaag ja die brillen altijd..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
whahahaha ja die brillen jah!!!!
zal toch maar eens lenzen moeten nemen;)

Waarschuw beheerder
heb nog nooit een bril gezien bij iemand anders :S

maar de rest wel (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Maar is t nou zo, dat als je al heel vaak en veel pillen in je leven op hebt, dat soort effecten voor de rest van je leven verdwijnen??

ik zie ze iig minder als een jaar geleden bv

Waarschuw beheerder
Ik zie allemaal dingen die er nie zijn,als ik s'nachts door een bos loop zie ik allemaal mensen die er nie zijn.:S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik zie allemaal dingen die er nie zijn,als ik s'nachts door een bos loop zie ik allemaal mensen die er nie zijn.

wat moet je snachts door een bos dan??;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Op zoek naar vage dingen en vette avonturen beleven ;)

Waarschuw beheerder
Hmm spannend!!

Waarschuw beheerder
Als je flink van et pad af bent is alles spannend!!!

Waarschuw beheerder
Hahha dat klopt ja! :jaja:

Waarschuw beheerder
idd dan is alles spannend!! goh wat ben jij spannend zeg...
:S

Waarschuw beheerder
Als je zo ver weg bent dan is een grote kerstboom met allemaal lampjes zelfs spannend om naar te kijken!! O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
k vind dat hallucineren op feesten altijd wat minder, k zie sowieso al niet zo goed en dan herken ik mijn vrienden van een meter afstand al niet meer, k ga liever lekker in de zomer het bos in spacen, das wel weer ram vet:P

Waarschuw beheerder
Da bedoel ik in de zomer lekker warm,lekker door het bos heen spacen als je ram van de kaart bent!!!Dan maakt et nie uit of je een paadje al gehad hebt,tis toch iedere keer weer anders!! :D ;)

Waarschuw beheerder
Mwa , spacen op een feest.
Op een goed feest is het zonde idd , heb op qlimax ook niet echt gespaced.
Ik heb al1 100% zeker een verkoop punt voor usb-sticks gezien.
Maar af en toe helemaal stuk gaan ergens in een wazig disco , en vanalles langs zien komen wat er niet is , das wel grappig

Waarschuw beheerder
Ja brilletjes zie ik vaak..
hallucineren is leuk toch:-D

Waarschuw beheerder
Hallucineren is gewoon 1 van de vetste effecten van drugs,vind in persoonlijk dan.Je maakt iedere keer wel weer iets anders mee,de ene keer vet, de andere keer minderss.
:D

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb dat de laatste tijd ook vaak ja.. ik zie bij iedereen dan een brilletje.. :p
(heb ook roze mercedes)

verder heb ik ooit een keer iedereen geschminkt gezien op een feest.. dat was helemaal vaag.. :vaag:
maar dat was weer van andere :xtc:
Waarschuw beheerder
Misschien had je je bril niet op..
Waarschuw beheerder
Ik zag op qlimax toen ik ff op de tribune zat een heel groor vrouwenhoofd op me afkomen, en was ook meteen weer weg. Ik dacht dat het een lichteffect was :D
Maar das het enige wat ik ook heb gezien..

Waarschuw beheerder
Ik zie dan ook weleens dubbel :D
Waarschuw beheerder
donateur
ja dat zei k ook al :D

:[

Waarschuw beheerder
Ohw had ik niet gezien.
Dan is mijn antwoord ook dubbel ;)
Waarschuw beheerder
donateur
whehe nog :vaag: ?:P

Waarschuw beheerder
Nee dat niet, heb dit weekend rustig aan gedaan :biertje:

Waarschuw beheerder
nee het vaagste wat ik ooit gezien heb was bij solid grooves in de tivoli...toen zag ik alleen maar tadyberen..

das pas vaag (Y) ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
brillen, biggen, en scorpion van mortal kombat.
Waarschuw beheerder
donateur
brillen op iemands hoofd zien in het donker dien iet bij die persoon thuis horen! die je dan van iemands hoofd probeert aftehalen waarop diegene zegt heejoh wat doe juh nou :vaag: maffketull

of een rood gespannen draadje door de kamer zien hangen , maar je kunt hem niet pakken/aanraken

uhm voor de rest wel vage verhalen van andere gehoord!
zoals:
- Bankies zien staan midden in een grote zaal waar het hartstikke druk is. en dan gewoon lekker gaan zitten waarop die dus bekant op z'n flikker valt enzo
dat srt gekke dingen

maaar egt veel andere dingen heb ik neit meegemaakt
heb nooit speedpillen eigenlijk. alleen mdma pillen: veel beter voor ju ook! alleen die grote hoeveelheid energie
Waarschuw beheerder
op nightmare: In zaal 2 overal staantafels, mensen zitten op paarse banken. Ook opeens een merchandise in t midden van de zaal met witte paspoppen met hoeden op :vaag:! Best grappig eigelijk haha:D!
Waarschuw beheerder
donateur
Op DV staan pissen tegen een grote container!!
Nix aan de hand dacht ik.

Totdat ik klaar was.

Dacht dat die container achter me aan kwam, rennen over het veld en in paniek een vriend van me bellen.

Heel vreemd dat hij er nix van snapte, maar toch zeggen dat ik mooi wel ff ontsnapt was :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
waanbeelden zijn fijn :D

Waarschuw beheerder
brillen, vervormde gezichten, tuinstoelen, dwangrekken, blote bovenlichamen met flinke littekens,enz enz.
Waarschuw beheerder
een vriedn van me was een keer zo leip dat hij iemand die zn veters aan het strikken was, aanzag voor een barkruk HAHAAHAH OEPSS!!!!

Waarschuw beheerder
helemaal goed, brillen, vel rode ogen, grijs dansende poppetjes met roze handschoenen en mutsen op (y):yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
waanbeelden zijn fijn :D

ja idd!

Waarschuw beheerder
Das nou tog allemaal t leuke ervan! Hoe meer brillen hoe meer vreugd!

Waarschuw beheerder
Kzag afgelope weekend met slaves rooie beesjes in de wc :O
Waarschuw beheerder
donateur
Ja brillen zie ik ook altijd... Maar das logisch, komt van de schaduw in je oogkassen en als je pupillen dan niet meer scherpstellen lijk het net een bril.

Waarschuw beheerder
Zie nooit alleen maar brillen ook maskers e.d. :P :D

Waarschuw beheerder
Hahaha... Staantafels, dranghekken, brillen ;) heb ze allemaal gezien :P!

Ik had ook een keer dat ik allemaal mensen met blauwe ogen zag net of ze klappen hadden gehad :S! Of iemand die ze hele gezicht onder het bloed had, keek ik later nog een keer was het weg :S! Ik ben ook eens opzoek geweest naar een sigarettenautomaat... Stond ik bij de bar dus ik zeg tegen zo'n jongen oh kijk daar heb je sigaretten dus hij kijkt me aan en zegt ik weet niet waar je het over hebt! Dus ik zo wel joh kijk daar hangen ze! Waren het gewoon die drankflessen :S ik dacht dat het sloffen sigaretten waren :S... Haha echt vaag... Maja achteraf kan ik er wel om lachen :P

Ik had ook een keer met een vriendin liepen we door de zaal maar we wilden naar de andere kant maar het leek net dat er een podium was met een hek er omheen dus ik zeg tegen haar we moeten omlopen, dus zij zegt jah we kunnen er niet langs... Wij helemaal omgelopen komen we daar aan is het hek weg :S! Dat was ook wel vaag dat we allebij precies hetzelfde zagen :S.

Haha en zo kan ik nog wel ff doorgaan met leuke verhalen... ;P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
verder heb ik ooit een keer iedereen geschminkt gezien op een feest.. dat was helemaal vaag..

:yes: dit had ik ook een keer... Zo vaag... Allemaal clowns enzo liepen er rond en mensen met rode spinnenwebben geschminkt...

Waarschuw beheerder
moet je ram para t bos in gaan loop je de hele nacht te trippen

Waarschuw beheerder
Ik heb wel gehad dat ik ballen
op me af zag komen,en daar maak je een spelletje
van door die ballen te ontwijken.

Was wel leuk:)
Waarschuw beheerder
vage shit
heb alleen last van op een feest dat er iets in je ooghoek wat gebeurt maar er is niks:s

Waarschuw beheerder
altijd het zelfde liedje :P

Als je een stuk of wat goeie snoepies op heb zie je vanalles.

levert leuke taferelen op hoor !
1 x ging ik de trap oplopen midden in de zaal... maar er was geen trap haha

Waarschuw beheerder
Ik had vorige week op de fiets iets raars, we reden met 3 man, 1 voor me, en 1 rechts naast me, en elke keer had ik t gevoel dat er nog iemand naast me reed links. Elke keer omkijke :vaag:
Artiest {SHOWLIST artist 52229, 53315}
Waarschuw beheerder
Ik herinner me dat ik het erg had van die roze mercedes pillen.

:respect: voor roze mercedesen!!!!
bij goeie pillen krijg ik altijd wel een beetje last van waanbeelden en zonnebrillen etc. ligt bij mij ook wel aan de omgeving enzo...soms denk ik ook als ik op een feest loop dat ik een bekende zie ofzo maar is het helemaal geen bekende....

Waarschuw beheerder
ligt bij mij ook wel aan de omgeving enzo

Dat zeker!
had op een feest in een tent waar in wekelijks kom nergens last van.
en die dag erna op hellraiser met maar 1 snoepie meer behoorlijk last van!

Waarschuw beheerder
Komt door de ketamine in de roze mercedesen :)
Waarschuw beheerder
ketamine in mercedesen jah..:S :no:
weet niet waar jij je mercedesen vandaan hebt...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Labtest jochie :)

Waarschuw beheerder
dat zou betekenen dat dat ook in "mijn" snoepies zit.
paarze canadeze want dat is het zelfde alleen ander kleur/opdruk.

lijkt me sterk..
Waarschuw beheerder
hahahah heb k ook best vaak!! en hebbe der wle meer hier.. dus je bent nie de enige ;)

Waarschuw beheerder
In de tijd dat ik da nog deed :$ zag ik ook wel ns brillen en baarden etc.. whehe.. waar gaat t over joh :9

Waarschuw beheerder
@ DEAZ

Paarse canadezen komt niet van dezelfde drukker als de mercedesen.
Vrijheidsbeeldjes wel.

Waarschuw beheerder
Maargoed, het is wel heel sterk dat iedereen gaat halucineren bij de roze mercdesen.
Ikzelf ook trouwens , goh , en wat is het effect van keta?

..

Waarschuw beheerder
ja heb net ff opgezocht wat keta doet.
dat is inderdaad hallucineren.
Maar ik heb er met roze mercedes en vrijheidsbeeldjes nog nooit last van gehad. en met paarzen wel.

met die roze/groene had ik meer het idee dat er speed ofzo in zat. beetje wat strakker stan ipv spacen.

Waarschuw beheerder
Ach , als je genoeg neemt van bijvoorbeeld v2's , supermans , canadezen , stieren en vrijheidsbeeldjes.
Dan zie je vanalles , ik heb nog nooit wat gezien van 1 pilletje , ja , 1 van de 1e keren..

Waarschuw beheerder
Dat zou hem ook kunnen zijn!
niet aangedacht!
van de roze en groene nooit meer dan 1,5 gehad.
En met die paarze wel.

Waarschuw beheerder
Het is toch niet te zeggen , normaal had ik altijd supermans , voordat ik vaag werd en dingen anders ging waarnemen waren we er 4,5/5 verder. ( Zelf laten labtesten , 164mg)
Nu had ik vrijdag vrijheidsbeeldjes , had ik in de piek 10 minuten last van trillende lampen etc. (180+ mg schijnt)

t is maar hoe hij valt , hoeveel je gegeten hebt ,etc
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
een paar maten van me hadden keta op en die d88 dat het mdma was...die gasten gingen vet trippen, kwam zon gast naar me toe van jah ik stond net voor de hemelpoort en het sneeuwt hier bla bla bla...geen keta voor mij dus :no:

Waarschuw beheerder
Ik kan keta wel waarderen , maar niet op een feest oid..

Waarschuw beheerder
Van keta kan je inderdaad buiten jezelf treden enzo. (las ik net :P)
Is ook niks voor mij.

Maar ben het met je eens hoor gijs19

ben wel eens met weinig eten en wat biertjes en toen een halfe helemaal van de kaart geweest.

laatste helraiser. Super veel en gezond gegeten, geen alcoholen uitgerust was ik pas na 2 dat ik dacht van ja tgaat lekker.
Waarschuw beheerder
laatst bij crime time, was echt vreemd ik zag overal om me heen hangtafels.
is wel geinig ,maar ik stond af en toe echt raar te kijken te kijken van de hoeveelheid hangtafels op een dancefeest.

Waarschuw beheerder
ik zie altijd mensen die in eens een bril op hebben
als ik iets op heb
vaag ofnie??
Waarschuw beheerder
Geweldig in iedereen een bekende herkennen en als ze dichterbij komen zijn ze het toch niet, of wel en dan herken je ze niet.... heel apart

Op Ghosttown de smurfen nog tegengekomen op de tribune....
Waarschuw beheerder
donateur
hehehe , bosjes bloemen die langs je rollgordijn krullen :S:S
Misvormde hoofden in Half donker licht
zit je samen met een maat van ju in het donker op de bank beetje te wousen en te niksen, zit je in je gedachten helemaal erges anders, ik had opeens een boek in me handen en die begon ik voor telezen :S:S
hij had het ineens over dat iemand niet van een brug moes springen ofsow omdat iemand anders dat ook deed :S:S
allemaal van dat srt vage shit :S:S ( dat was trouwens van de supermannen :P )
Ohja lig je in je bed, ineens allemaal luchtbelletjes/bellen die over je heen vliegen :S:S egt duizenden, en egt goed zichtbaar :S:S
Waarschuw beheerder
donateur
eer aan tafels man, die zijn veel vetter als je die ziet :D
Waarschuw beheerder
Jah ik zag bij meerdere vrienden opeens een bril en een baard echt heel wazig. vooral als je opeens uit het niets aan ze vraagt of ze een baard en bril hebben. Die dingen zijn het leukste van zo'n avond en blijven je het beste bij haha.

Waarschuw beheerder
ja een maatje van mij had dat ook zag bij een vriendin van me ook een bril :D

Waarschuw beheerder
Ik dacht vannacht iemand te zien staan die ik kon maar toen ik dichterbij kwam bleek een verkeersbord te zijn :S:vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
whahaha dat soort dingen zijn altijd vet relaxed :D
Waarschuw beheerder
brillen hebben ik ook regelmatig, maar ook heel veel blauw...net al electriciteit door de lucht en soms veranderd dan een voorwerp van kleur naar blauw, is heel lastig want steeds als ik in de keuken kom is net of t vuur aan staat.
kleine mensen in trainingspakjes die lopen en niet vooruit komen:jaja:
Luchtbelletjes inderdaad en die kan ik dan ook naar me toe laten vliegen en zo...
1 keer een man in de spiegel...dat vond ik minder..maar toen was ik heel lang bezig....

Waarschuw beheerder
Heb ik ook vaak last van.
Als me benen moe zijn,dan denk ik effe ergens leunen
Dan zie ik opeens allemaal staantafels staan.
Vind het wel lachen

Waarschuw beheerder
ik zie nooit dingen :/
Waarschuw beheerder
heb 1 keer brillen gezien
dat was van 3 xfiles, leuke pilletjes waren dat:)

Waarschuw beheerder
man zag vorige zaterdag allemaal mensen in alle bushokjes staan en in alle auto's zaten ze ik werd bijna para maar zag ook brilletjes:P

Waarschuw beheerder
Op de terugweg van Trance Energy zag ik een trauma heli aan de kant van de weg staan :vaag:

Bleek later een groot verkeersbord te zijn, met daarachter een waarschuwing voor komende stoplichten 8)

Waarschuw beheerder
geh geh die is leuk snowdrop :D

Waarschuw beheerder
Ook wel stom, want als je dichterbij komt lijkt het allemaal weer normaal :)

Waarschuw beheerder
ja dat klopt!
wou een keer een trapje oplopen.
kijk je nog een keer naar beneden. is het trapje weg :D

Waarschuw beheerder
Hahaha.. Want als je echt goed gaat kijken dan is het weer weg :Dk
Waarschuw beheerder
k denk wel vaak dat er allemaal statafels in de zaal staan :vaag:

Waarschuw beheerder
Statafels, dranghekken enz. :yes:

Waarschuw beheerder
allemaal soldaatjes in de discotheek of waar dan ook,waar ik keek zag ik allemaal soldaatjes haha
en dwanghekken
zwarte vlekken voor mensen zijn gezicht
vallende sterren
Borden langs de weg die in 1x heel lang werden
honden en mensen waar nix stond,of waar wat anders stond
haha
Waarschuw beheerder
ik zie heelvaak vliegen... en laatst een paar soldate :S en ik denk ook vaak da dinge bewege... vin ut wel grappig opzich...
Waarschuw beheerder
Irritant is als je t gevoel hebt dat er een spinneweb op je gezicht zit!!!
Heb ook wel s dat ik ineens tatoeages zie bij mensen op hun gezicht en hun armen!! Vind dat juist MEGA!! :D

Waarschuw beheerder
Vind stafels enzo allemaal wel leuk

maar bebloede gezichten enzo is wat minder, netalsof je aan het flippen bent :S
Waarschuw beheerder
haha, ja komt me heel bekend voor.

Op impulz outdoor zag ik staantafels staan, midden op de dansvloer.. Lekker makkelijk dacht ik, wil mijn drinken erop zetten en het valt zo op de grond. Ja, toen snapte ik het even niet meer haha.

In de HMH ook een keer last gehad van trappen die de grond in gingen, dat was echt vaag. Vrienden vroegen waarom ik zo in bochtjes door de zaal heen liep. 'Ja hallo, straks val ik van die trap af'. Huh? welke trap?

jaja, zeer herkenbaar maar wel leuk! Komt door grote hoeveelheden Mdma geloof ik.
Waarschuw beheerder
hahaha ja zeker door de mdma!! Vriend van me zag eerst ook overal trappen.. liep ie daar de hele tijd zn benen op te tillen!! Hij zo kga zitten want word echt para!! hahaha! :p
Waarschuw beheerder
donateur
das toch wel algemeen bekend dat dat gebeurd dacht ik zo...
Waarschuw beheerder
JA dat is me wel meerdere malen overkomen en elke keer zou ik toch zweren dat die ik die brillen toch echt zie :vaag:
Waarschuw beheerder
Heb gehad op Pavo XQ!
Zat zwaar aan de antibiotica!:$
En zag allemaal bedden staan in de main stage:S:S
Zag Sinasapelsap aan voor bier!!

achter af heb ik er wel om moeten laggen!!
Maar het is best wel scary!:$:$

Waarschuw beheerder
+1
is me wel eens overkomen ja.

maar als je gewoon in je achterhoofd houdt dat 't niet de werkelijkheid is, is er niks aan de hand en blijft 't gewoon "leuk". :)

Waarschuw beheerder
o, mijn waanbeelden dan ook maar meteen :

-iedereen had 't gezicht van of een fee, of een trol;
-ik zag van die roterende Brantano logo's in blauw en oranje op 't plafond;
-ik dacht dat de ME een groepje mensen op een bankje in elkaar aan 't meppen waren.

en soms idd wel eens van die kleine dingetjes, zoals tatoeages, snorkels etc. etc.

:9
Waarschuw beheerder
haha snorkels8)!
Waarschuw beheerder
ja endan kijkje ff goed endan is alles normaal;P
Waarschuw beheerder
maar als je gewoon in je achterhoofd houdt dat 't niet de werkelijkheid is, is er niks aan de hand en blijft 't gewoon "leuk".

Precies!!! :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
:frusty:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik heb ook wel eens een roze konijn in een potret gezien dat was vet man:P

Waarschuw beheerder
ik zag op feesten regelmatig hekjes, tafels en stoelen :vaag: Ik kon er zelf meestal idd wel om lachen. Meestal knipperde ik dan ff met me ogen en waren ze weer eventjes weg. Of gewoon weglopen en afleiding zoeken
Waarschuw beheerder
Yes fucking hell i always see those glasses at ppl.

Waarschuw beheerder
ook iemand zoiets gezien als iemand met dichtgenaaide oogleden, dichtgenaaide mond, oren deraf, neus dervoorweg in een totaal bebloede kamer....

off dat mens van der ring dat die als je in de spiegel kijkt achter je staat?

ik wel :S :vaag:

Waarschuw beheerder
de beroemde brilletjes hahaha

Waarschuw beheerder
ook iemand zoiets gezien als iemand met dichtgenaaide oogleden, dichtgenaaide mond, oren deraf, neus dervoorweg in een totaal bebloede kamer....

ik wel

gelukkig niet, maar had je toen heel veel op?
kan een beetje het flippen idee zijn.

Waarschuw beheerder
uuuhmm ik was behoorlijk wazig ja :)..
maar gelukkig wist ik bij mezelf dat het niet echt kon zijn..
anders was ik um echt wel hard geflipt denk ik :S

Waarschuw beheerder
dat scheelde dan,
heb gelukkig zelf ook altijd dat als ik dingen zie dat ik gelijk denk o nee komt van het snoepen

Waarschuw beheerder
idd anders komt het niet goed met je ;)
achtervolgings waanzinnen ofzo :S
Waarschuw beheerder

lijktme dan lastig om koel te blijven...:|

wat hadje toen gebruikt trouwens..?

Waarschuw beheerder
ja goeie vraag likje. m!
Waarschuw beheerder
donateur
Die enge dingen kan je ook al zien van gewoon een pilletje.. t ligt er maar net aan hoe je onderbewustzijn op dat moment is.
Drugs verduidelijkt je diepere gevoelens en dat kan leuk zijn en dan zie je roze olifantjes en roze brilletjes
Maar als je depressief bent of je hebt bijvoorbeeld liefdesverdriet kan t weer heel anders worden (zoals die enge dingen)

Waarschuw beheerder
dat is waar fairytale,
alleen lijkt me het zeer eng die enge dingen zien.
Zeker als je niet meer door heb dat het niet echt is!
Waarschuw beheerder
ja met sterke hallucinerende middelen ja,
maar mdma of mda kan wel kleine visuele verbeeldingen veroorzaken, zoals brillen enzo, maar volgens mij echt geen totale verandering..
kan wel zijn datje iets anders geslikt hebt...

Waarschuw beheerder
ketamine ofzo, ja dan veranderd er wel het 1 en ander haha
Waarschuw beheerder
je 'trip' wordt indd wel sterk beinvloed door je geestelijke gesteldheid.
heb wel eens een hele klote dag gehad met angst en stress, en die pilletjes vielen me die avond ook niet goed, eindigde kotsend en klappertandend opde plee, dacht dat ik doodging:|

Waarschuw beheerder
ik had gewoon te veel snoep op :)

Waarschuw beheerder
Fairytale 24 februari 2005 23:36

donateur! Die enge dingen kan je ook al zien van gewoon een pilletje.. t ligt er maar net aan hoe je onderbewustzijn op dat moment is.
Drugs verduidelijkt je diepere gevoelens en dat kan leuk zijn en dan zie je roze olifantjes en roze brilletjes
Maar als je depressief bent of je hebt bijvoorbeeld liefdesverdriet kan t weer heel anders worden (zoals die enge dingen)

ik had idd last van liefdesverdriet op dat moment...

Waarschuw beheerder
Vorige week na een nacht wakker te zijn geweest een paars Canadeesje gehad. Vervolgens ging ik de straat op. Op een gegeven moment leek het net of ze met de weg bezig waren en dat er brandweer stond. Terwijl het gewoon een lichtje in de verte was. Best goed snoepje :D Daarna na 3 nachten wakker te zijn geweest ging ik weer lopen, leek net of er telkens mensen achter auto's en bosjes wegdoken enzo. Ook met een paar keer knipperen ging het voor 2 seconden weg maar daarna zag ik het gewoon weer. Best vaag :yes:

Waarschuw beheerder
Of dan loop je ergens midden in de nacht. Niemand is er op straat. Om de 10 meter denk je dat er een vrouwtje met een hond loopt. In jezelf denk je dan, ff niet zo vaag uit mn doppen kijken. Kom je dichterbij is het gewoon weg :vaag:

Waarschuw beheerder
of dat er ufo's door de lucht vliegen en dat er 1 neerstort voor je voeten.. en dat er een deurtje open gaat en dat er poppetjes uit komen...

of aan een niet bestaand iemand vuur vragen en er vervoelgens dwars door heen lopen :vaag:
Waarschuw beheerder
Of dan loop je ergens midden in de nacht. Niemand is er op straat. Om de 10 meter denk je dat er een vrouwtje met een hond loopt. In jezelf denk je dan, ff niet zo vaag uit mn doppen kijken. Kom je dichterbij is het gewoon weg

heb ik eigenlijk altijd na een nachtje :xtc:
inje ooghoeken zieje wat mensen lopen enzo maar alsje ff goed kijkt zijnze er niet:vaag:

Heb eens van een gozer een blokje tipjes gekregen die ik mocht houden, zelfde tipblokje wat ik kwijt was:vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
In lettertype duizend Barclay op een peuk zien staan die al lang op is:)

Iedereen met zon oortje van de beveiliging rond zien lopen:vaag:

Heel erg leuk:P
Waarschuw beheerder
leek net of er telkens mensen achter auto's en bosjes wegdoken enzo. Ook met een paar keer knipperen ging het voor 2 seconden weg maar daarna zag ik het gewoon weer. Best vaag

Hahaha ja ken t! liep snachts op straat en ik zag overal kinderen rondrennen, ik zo moeten die niet allang in bed liggen?? Vriendin van me: waar heb je t over?? Ja toen werd ik weer ff wakker geschud uit me wereldje! Heb ook een keer toen we op de snelweg reden van die schimmen van wolven over de weg zien lopen.. Zo vaag maar wel LEKKERRRR VAAG!!! :yes: :D

Waarschuw beheerder
brilletjes zie ik ook altijd jah:p
heb een keer gehad toen dacht ik dat er iemand op krukken liep en was bezig om zn krukken onder hem vandaan te trappen maar die gozer had geen krukken bij hem hij stond me aan te kijken van waar ben je mee bezig

Waarschuw beheerder
ik zie vallendesterren (explosies in de lucht),en overal vuurvliegjes
Waarschuw beheerder
heb een keer gehad toen dacht ik dat er iemand op krukken liep en was bezig om zn krukken onder hem vandaan te trappen maar die gozer had geen krukken bij hem hij stond me aan te kijken van waar ben je mee bezig

Whahaahah! MEGA!! :D
Waarschuw beheerder
Wat dacht je van een dolfijn te zien vliegen op het podium??? :xtc:
Later keek ik beter :vaag: bleek dat de dj een pet op had en de pet was dus de bek van de dolfijn...
hahaha zal ik nooit vergeten...en ben vanaf toen gaan minderen :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik d8 dat ik een muis zag lopen :s
Beetje weird
Waarschuw beheerder
Heheh had laatste feestje wel iets grappigs, zag de hele tijd dat lui mensen boven hun hoofd hadden opgetild :S

Waarschuw beheerder
zie wel tandems en testbeeld heb ik hendig