Partyflock

Forumonderwerp · 730520

FEYENOORD gaat zeker winnen morgen! PSV houd niet langer meer de nul!
word 2 - 1

kalou en kuijt scoren zoals gewoonlijk
Nightmare in de kuip...............

Als wij langs komen wel..........................

al die nederlagen ......"will hunt you for the rest of your sorry life""

:D

De uislag van Ajax - vitesse liet lekker lang op zich wachten, moet vast heerlijk geweest zijn toen je dacht dat Ajax niet zou uitlopen, en toen uiteindelijk dat toch wel gebeurde......lekker hè!!!!!!!!

:D :D

Het ligt allemaal aan de NOPPEN.....:D En dan denk je dat Cootje wel eens onzin uitkraamt!!!

mazzelsssssssssssssssssssssss....................:D

:D
laatste aanpassing

Netjes.. Ajax loopt in op PSV, en uit op Feyenoord.
Hopelijk word het nog een spannende competitie

wat voor kleur had je die onderste gemaakt dan ;)

btw ik had nie gemaakt die spandoek (ik ken wle diegeen)
Wit natuurlijk.
De Nederlandsche DRIEKLEUR mmag(moet) ten alle TIJDEN nimmer en te nooit beschreven worden met ONZIN of enige andere tekst, afbeelding of andere uitingen!!!!!!!!!!!

Hoe KANSLOOS is dit!!!!!!!!

:@

Vooral niet als men eigenlijk helemaal geen steekhoudende argumenten jegens de KNVB heeft.

misschien zijn die er wel maarja ik zal me er verder nie in gaan mengen :P:P
Wat is er mis met een wit spandoek met zwarte letters, of andersom?

Wil je dat je boodschap overkomt, maak hem dan vooral lekker groot!!!!!!!!!!!!

me dunkt........:D

mja achjah hun d8 we neme de 3kleur maar idd wit spandoek had inderdaag ok gekunt (Y)
psv kampioenen..:P AZ daar moetten ze voor uit kijken die joden en die rotterdammers..:P wuahaha

niet ouwekutkammn over een scheidsrechter ! hij was slecht, want pooijer had echt rood moeten hebben ( 2 x geel ), maar eerst maar eens wat aan die verdediging gaan doen.
Er staan er maar 3 !!!! te slapen bij dat eerste doelpunt van pisvee. 2e helft was daar integen weer wel goed, volop vechtlust en inzet.
laatste aanpassing
hey ff over dat spandoek, dat was mijn spandoek, maar we hadde geen witte spuitbus, anders hadden we dat wel gedaan:O maar we hadden alleen zwart:O dus sorry:P volgende keer is dat knvb wit:P

je zou maar bekend staan als het lachtertje van europa..
er vanuit moeten gaan dat je sowieso verliest :yes:
nooit meer dan één zo'n lelijke tweede instantie mazzelgoal per wedstrijd :no:
ect ect ect>
kortom welkom bij #j#x :vaag:

hey ff over dat spandoek, dat was mijn spandoek, maar we hadde geen witte spuitbus, anders hadden we dat wel gedaan maar we hadden alleen zwart dus sorry volgende keer is dat knvb wit

Maak er de volgende keer nog even een spandoek bij met daarop:
- Jullie klachten ten opzichte van de KNVB;
- Jullie oplossingen m.b.t. die klachten;
- Jullie adres en telefoonnummer, zodat iemand van de KNVB de klachten kan komen opnemen op een nader te bepalen moment..

Misschien dat je daarmee wat meer aanzien en begrip zult vinden.. ;)
Artiest Z1ppo
wat een mooie doel in de slot fase
het verbaasde me dat feyenoord van psv won
want psv staat toch wel op de eerste plek
maar ben blij dat feyenoord gelijk gespeeld heeft,maar het mooiste zou zijn als feyenoord hat gewonnen nartuurlijk :D
ja maar kijk, dan word dat spandoek heel de kuip lang:P is slecht voor het milieu, kost te veel spuitbussen:P

jaja :P

zou er best mogen hoor heel de 2e ring rond :)

Artiest {SHOWLIST artist 48729, 12583}
De Nederlandsche DRIEKLEUR mmag(moet) ten alle TIJDEN nimmer en te nooit beschreven worden met ONZIN of enige andere tekst, afbeelding of andere uitingen!!!!!!!!!!!

Sinds de moord op Fortuyn schijt ik op die theedoek!!!!
Wel, da's alvast beter als in de tuin (Y)