geluk of niet het werd 3-3 ennuh had PSV geen geluk??? ik noem maar ff OOIJER (2x geel verdiend)..
maarja dhr temmink krijgt ook voor kerst spelregelboek.
want trugspeelbal op de keeper mag toch echt niet opgepakt worden
ennuh hoeso geluk PSV geeft ut uithanden en profiteerd FEYENOORD van
maarja dhr temmink krijgt ook voor kerst spelregelboek.
want trugspeelbal op de keeper mag toch echt niet opgepakt worden
ennuh hoeso geluk PSV geeft ut uithanden en profiteerd FEYENOORD van
laatste aanpassing
geluk of niet het werd 3-3 ennuh had PSV geen geluk??? ik noem maar ff OOIJER (2x geel verdiend).
Dan had Basto ook al van het veld gemoeten, Pauwe ook, en nog een paar van die Feyenoord gasten, een beetje lopen zingen: Temmink de hoer van PSV, Temmink was de slet van Feyenoord godverdomme teringscheids....
PSV was vet veel beter, jullie hebben gewoon teringveel geluk gehad, dat Bouma het leuk vond om alles achterin goed te vernaaien...
Volgende wedstrijd Ooijer en Alex in 't centrum, Bogelund weer terug op rechts
Temmink de hoer van PSV, Temmink was de slet van Feyenoord godverdomme teringscheids....
whahaha jij ben lachwekkend
ballen met de hand naar die keeper toe tikken in het strafschopgebied.
alles doodfluiten in het voordeel van psv.
hoe vaak stond Van Bommel wel niet met z'n armpje om de scheids heen
tijdrekken komt bij hem al helemaal niet voor.
-------------
Overigens wil ik de scheids niet de schuldgeven van het gelijkspel, daar speelde Feyenoord veel te slecht voor, ook in de tweede helft. Puur op inzet, die in de eerste helft ontbrak, hebben we er een gelijkspel eruit weten te slepen. Een overwinnig was ook absoluut niet verdiend geweest.
Al snap ik dat record van PSV niet, want toen de verdediging onder druk kwam te staan, vielen er gelijk gaten
laatste aanpassing
alles doodfluiten in het voordeel van psv
Ik hoop dat het in de samenvatting vanavond allemaal wat duidelijker voor je wordt...
ballen met de hand naar die keeper toe tikken in het strafschopgebied
???
Kalou ja... voor z'n eigen voeten en dan is Temmink de hoer van PSV....
Feyenoord heeft idd op inzet nog een punt weten te behalen, ik zat mezelf ook ziek te ergeren aan de slappe instelling van enkele PSV-ers... van Bouma en van van Bommel...
Goddamn, ik was even vergeten hoe teringlang je als bezoekende supporter in die klote Kuip overal op moet wachten; de fouilering, je drank, die vréselijk oubollige Feyenoord liedjes en na afloop tot je het vak uit mag.
Ook jammer dat de NOS totaal weg-edit hoe PSV het 'legioen (met pensioen)' totaal overstemde.
Meest jammer de uiteindelijke eindstand; we hebben niet gelijkgespeeld maar gewoon VERLOREN. Hulde aan de spelers van Feyenoord voor hun doorzettingsvermogen!
De winterstop lonkt in ieder geval en is broodnodig om een en ander weer op scherp te krijgen..
Ook jammer dat de NOS totaal weg-edit hoe PSV het 'legioen (met pensioen)' totaal overstemde.
Meest jammer de uiteindelijke eindstand; we hebben niet gelijkgespeeld maar gewoon VERLOREN. Hulde aan de spelers van Feyenoord voor hun doorzettingsvermogen!
De winterstop lonkt in ieder geval en is broodnodig om een en ander weer op scherp te krijgen..
Ook jammer dat de NOS totaal weg-edit hoe PSV het 'legioen (met pensioen)' totaal overstemde
tja als je enige liedje niet bijster origineel is waarom zouden ze het dan uitzenden...
(was overigens wel hoorbaar op tv)
Overigens leek het alsof de hele tweede helft stil was, volgens mij waren ze vergeten het geluid aan te zetten, ze gingen ook niet meer op de spreekkoren in en op Gomes die van alles naar z'n hoofd kreeg
Ik hoorde "Temmink aan het gas" na die actie, maar niks er over terug te horen bij de NOS. Dus wel bij Vitesse en ADO, maar bij Feyenoord wordt het stilgezwegen? Die maatregelen tegen spreekkoren vind ik echt kinderachtig, maar om het selectief toe te gaan passen afhankelijk van het feit of het top-3 is of niet gaat ook helemaal nergens over.
De KNVB mag wat mij betreft ADO dan een leuke donatie in de clubkas doen ter compensatie.
De KNVB mag wat mij betreft ADO dan een leuke donatie in de clubkas doen ter compensatie.
Typisch Feyenoord dat ze altijd terugkomen in de blessuretijd.
Wat een kutclub is en blijft dat toch.
Wat een kutclub is en blijft dat toch.
laten we zeggen wat me duidelijk was op studio neus...
het was 2x geel voor ooijer
het was HANDS van park
want als je fluit voor kalou die bal tege hand krijgt dan mag je daar ook voor fluiten.
en paauwe waarom rood? hij was in doelgebied niet op man maar op bal al zou hij best rood moge krijge dan zal feyenoord kwalitatief beter spelen denk ik so.
Maar denk dak wel genoeg verteld heb derover
het was 2x geel voor ooijer
het was HANDS van park
want als je fluit voor kalou die bal tege hand krijgt dan mag je daar ook voor fluiten.
en paauwe waarom rood? hij was in doelgebied niet op man maar op bal al zou hij best rood moge krijge dan zal feyenoord kwalitatief beter spelen denk ik so.
Maar denk dak wel genoeg verteld heb derover