Partyflock

Forumonderwerp · 730030
598x bekeken
Waarschuw beheerder
Mensu... ik ben nu op mn werk en wil echt ff pleite gaan hiero!!! Heb vandaag een beetje een klotedag duzzz kwil lekker ff chille met vrienden..maar ja...al mijn goeie smoesjes heb ik al gebruikt... :S
help....???
Waarschuw beheerder
Wat is je beroep?
Waarschuw beheerder
donateur
gagewoon weg zonder wat te zeggen werkt op school 9 van de 10 keer ook,
dus probeer het maar
Waarschuw beheerder
DaN ZeG Je DaT Je BrEeZaHs GaAt DrInKeN!

:jaja:

braindamage door de breezah.
je moet thuis even aan de hersteltank hangen. (y)

Waarschuw beheerder
donateur
8)

Waarschuw beheerder
donateur
gewoon zeggen dat je ff lekker een jointje wilt gaan roken met je vrienden 8)
Waarschuw beheerder
hahahha neej da kan nie jammergenoeg
beroep is kantoorkut zijn... m.a.w. Management Assistent... niet het leukste beroep (waarom wil ik anders weg) maar kwee nog nie wak wel wil.. duszz daarom diz ffkes als tussenoplossing
Waarschuw beheerder
Euhm, gewoon je verantwoordelijkheid nemen en dus gewoon blijven werken!!

Zeg anders dat je betere dingen te doen hebt en dus pleite gaat, dan ben je pas (y)
Waarschuw beheerder
hahaha betere dingen.... ja ... ik weet er wel tonnen op te noemen... maar nu hun er nog van overtuigen wat nou dat betere ding is en dat het ook echt beter is.... :S
Waarschuw beheerder
Als jij liever gaat chillen dan werken dan is dat toch beter? voor jouw dan!!
Waarschuw beheerder
Je kan zeggen dat je een ongelooflijke pijn aan je kies hebt 8)
Waarschuw beheerder
zekerzzz maar dat vinden hun nie snep.. :smoke: dusz echt ffkes kmoet iets hebben, ben niet ziek, geen dooie in de fam, geen bruiloft blablabla allemaal al gebruikt...
Waarschuw beheerder
hmzzz kiespijn...nooit gebruikt....maar ja... om daarvoor naar huis te gaan... :S
Waarschuw beheerder
-Je zegt dat je een migraine aanval hebt..........
-De gemeente komt langs om je huis te meten??? Er moet iemand aanwezig zijn

- Of je hebt net een i-net abonnement genomen en ze komen de modum etc. bezorgen, je hebt brief ontvangen dat er tussen 12 en 4 (ofzo) iemand thuis moet zijn.

- Je een afspraak hebt bij de dokter

- Je vanavond bezoek krijgt vanuit (de andere kant van het land) een vriendin die je lang niet gezien hebt en je moet nog het een en ander doen........

en........

meer nodig????
O:)
Waarschuw beheerder
Zeggen dat je te horen heb gekregen dat je moeder de griep heeft en alleen thuis ligt 8)
Waarschuw beheerder
of je zegt dat je aan de race bent O:)
Waarschuw beheerder
donateur
zeg dat je bent doorgelekt.. en dat je even naar husi wil om je op te frissen... en dan bel je vanaf huis dat je koppijn erbij hebt gehad...dat je niet meer komt vandaag...:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Tering die Sanne heeft dat vaker gedaan zo te horen ;p

maar die zijn idd wel sterk (Y)
Waarschuw beheerder
Gewoon zeggen dat je moeder je hysterisch heeft opgebeld en je gelijk moest komen...waarom kon ze je niet over de tel. vertellen...de volgende dag vertel je gewoon dat ze er achter is gekomen dat je pa vreemdgaat...heeft bij mij gewerkt..
Waarschuw beheerder
donateur
Je kunt toch ook gewoon een halve dag vrij nemen? Of is het te druk?

Waarschuw beheerder
donateur
Iedereen heb wel eens een kutdag:yes:

niet zeiken jij aansteller:[

en anders pijp je je baas maar ofso:S
Waarschuw beheerder
hahaha jullie zijn wel grappig :jaja:
Kzie goeie dingen..maar ik moet wel iets hebben waar ik niet vantevoren mee kon komen... (inet)

Mijn ma alleen thuis.. ik woon niet daar thuis.. heb een eigen thuis nu duszzz ja...

maaaaar afspraak met de dokter... hmzzz zouden ze t gelove als ik zeg dak denk dat ik depressief (ofzo) ben en dat t allemaal niet zo lekker gaat de laatste tijd en dak nu ook een inzinkinkje heb en mn dokter mij wil spreken hierover??? zouden ze daar in trappu?
Waarschuw beheerder
tis alleen een uurtje rijden van mijn werk naar huis...dus ffkes zegge dak naar huis moet omdak doorgelekt ben...hmzzz

Waarschuw beheerder
donateur
pff wat een gedoe, je bent gewoon ziek .. klaaaaaaar
Waarschuw beheerder
hahaa al een paar keer gebruikt... duszzz en vrijnemen da moet ik vantevoren regelu... nogal een bitch met wie ik dit moet regelu
Waarschuw beheerder
donateur
tis alleen een uurtje rijden van mijn werk naar huis...dus ffkes zegge dak naar huis moet omdak doorgelekt ben...hmzzz

ja en.. anders zit je te hele dag in je eigen menstruatie bloed te soppen:S;)
Waarschuw beheerder
Ja meldt je gewoon ziek en dan bel je de dag erna heen dat het uitgelopen is op koortss....week vakantie:jaja:

Waarschuw beheerder
zeg dat je voor een onderzoek moet naar je huisarts....
dat je waarschijnlijk een ernstige baarmoederslijm ontsteking heb....dat je het rustig aan moet doen als het wel zo blijkt te zijn....spreek uit ervaring...heb het wel echt gehad....

(K)
Waarschuw beheerder
[CITE]maaaaar afspraak met de dokter... hmzzz zouden ze t gelove als ik zeg dak denk dat ik depressief (ofzo) ben en dat t allemaal niet zo lekker gaat de laatste tijd en dak nu ook een inzinkinkje heb en mn dokter mij wil spreken hierover??? zouden ze daar in trappu?[/cite]

:yes:
Als je zegt dat je een afspraak hebt bij de dokter omdat je 'met jezelf in de knup zit' (wat voor een dokter boeit niet)
Dan snappen ze het vast en daar had je niet eerder over kunnen beginnen want daarmee loop je niet te koop.....

Waarschuw beheerder
dan zeg je dat je net werd gebeld door je moeder die je vertelde dat t niet goed gaat met je broer/zus/oma/opa/verre tante (iemand die erg dierbaar voor je is ofzo) en dat die in t ziekenhuis ligt. Wedden dat je weg mag 8)
Waarschuw beheerder
donateur
-Dat je je opeens herinderd dat je het gasfornhuis thuis niet hebt uitgedraaid.
Waarschuw beheerder
donateur
Nou, ik zou maar gewoon doorwerken. Vooral als je je al vaker ziek hebt gemeld en al vaker smoezen hebt bedacht, ze zijn natuurlijk ook niet achterlijk daar. Nog 5 uurtjes, kun je vanavond lekker wat met je vrienden gaan doen. (y)

En mensen die sterfgevallen als smoes bedenken, of dat je vader is vreemdgegaan: echt triest is dat. *kots*

Waarschuw beheerder
laat ons weten of het je gelukt is:flower:

Waarschuw beheerder
Geef me je nummer maar van de zaak...

Zeg wel dat je nu meteen naar huis moet want je moeder heeft haar been gebroken en je moet je zusje van school halen......

Waarschuw beheerder
gewoon zeggen dat je ziek bent en het afbollen! (Y)

simpel toch..;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik had laatst een vet goeie voor me werk...:d

Je moet gewoon vet moeilijk gaan lopen doen (doen alsof je ergends last van hebt)
En als er naar gevraagt wordt zeg je dat je hartkloppingen hebt...
Serieus die is echt vet goed...(Y)
Waarschuw beheerder
ja..daarom....hmzzz....kdenk dat ik t daar op ga gooien...

Laat even weten of t gelukt is ;)

(Y)
Waarschuw beheerder
En als er naar gevraagt wordt zeg je dat je hartkloppingen hebt...
Serieus die is echt vet goed...

:s Zou nie best zijn als ie niet klopt!!! O:)
Waarschuw beheerder
Tis al gelukt hahaha kep gezegd dat ik helemaal niet goed in mn vel zit de laatste tijd en dat ik op internet heb lopen zoeken over wat t kan zijn... (en nou heb ik manisch depressief uitgekozen) en dat ik het gisteren met mijn vriend over gehad had en dat die zei dat ik beter eerst met de dokter kon praten en dat ik m vandaag gebeld heb en dat hij zei dat hij mij wel wou tussenplaatsen vandaag tussen 2 en 3 en dat betekend dus dat ik om 1 uur weg moet en mijn vrije uren niet voor een vrije uren worden gerekend maar als doktersbezoek... haha duszzz ik ben weg vanaf 1 uur :D

IEDEREEN BEDANKT VOOR ADVIES ECHT ZUPERZZZ VN JULLIE!
Waarschuw beheerder
owja... en voor iemand die t ook zo snel wil kunne regelen......TRANEN HELPEN ALTIJD :'( :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Heb je staan janken voor je baas...?

HAHAHAHA (Y)
Waarschuw beheerder
NEEE geen baas... personeelsmanager ahhahaha sja...ben goed in toneelspelu haha ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Oehhhhhhh!! heeft ze wel ff geflikt hoor!!

nou ja veel plezier op je vrije middag dan he :D
Waarschuw beheerder
hahahhaa dank u dank u gaat zekersz lukke haha... kmoet nog wel eerst ffkes mn mascara bijwerku..die is nl nu helemaal uitgelopen ahhahahahha
Waarschuw beheerder
:respect: Meid je hebt talent O:)

Fijne middag nog :flower: