Partyflock

Forumonderwerp · 730030
598x bekeken
Waarschuw beheerder
Mensu... ik ben nu op mn werk en wil echt ff pleite gaan hiero!!! Heb vandaag een beetje een klotedag duzzz kwil lekker ff chille met vrienden..maar ja...al mijn goeie smoesjes heb ik al gebruikt... :S
help....???

Waarschuw beheerder
donateur
Tis al gelukt hahaha kep gezegd dat ik helemaal niet goed in mn vel zit de laatste tijd en dat ik op internet heb lopen zoeken over wat t kan zijn... (en nou heb ik manisch depressief uitgekozen) en dat ik het gisteren met mijn vriend over gehad ...

Je personeels manager kwam toevallig vandaad hier ff langs en toevallig had ik net dit scherm ervoor... Spijt me... Hoe leg je dit nu uit :9
Waarschuw beheerder
wie zegt dat ik niet de waarheid spreek en ik echt niet manisch depressief ben? twas uiteindelijk toch mijn eigen smoes die tem heeft gedaan...
Waarschuw beheerder
migraine aanval.. helpt altijd :yes:
Waarschuw beheerder
jaaaaa mense...jullie moge rustig door gaan.. kijk ik heb mijn ding al gedaan, ik ben al vrij :D maaar altijd leuk om te hore hoe crea jullie allemaal zijn!!!! :D :jaja:
Waarschuw beheerder
ik quote mijzelf:

"Tis al gelukt hahaha kep gezegd dat ik helemaal niet goed in mn vel zit de laatste tijd en dat ik op internet heb lopen zoeken over wat t kan zijn... (en nou heb ik manisch depressief uitgekozen) en dat ik het gisteren met mijn vriend over gehad had en dat die zei dat ik beter eerst met de dokter kon praten en dat ik m vandaag gebeld heb en dat hij zei dat hij mij wel wou tussenplaatsen vandaag tussen 2 en 3 en dat betekend dus dat ik om 1 uur weg moet en mijn vrije uren niet voor een vrije uren worden gerekend maar als doktersbezoek... haha duszzz ik ben weg vanaf 1 uur :D "