Partyflock

Forumonderwerp · 729187
Waarschuw beheerder
Na een tijdje forums bezocht te hebben op pf zie ik toch wel ernstig veel irritatie over pogo.
ik zelf ben ook geen voorstander van van pogo, maar ik denk dat je voorlopig toch pogo gaat blijven houden, omdat de pogo'ers juist zullen gaan pogoen als er flink tegen ze word aangezeken over hun pogo gedrag...

Dus is het niet handiger om op feesten een soort aparte pogo cage of pogo area te maken zodat degene die aan pogo willen doen dat kunnen en de mensen die er niets mee te maken willen hebben lekker kunnen hakken zonder dat ze om de haverklap een smack krijgen van iemand die tegen ze aan beukt...

Ik zit hiervan eens de voor en nadelen te bedenken en vraag bij deze wat jullie daaar van denken
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 21901, 78274}
Waarschuw beheerder
heej, dat heb je van mij gepikt uit een ander forum :P
maar tis wel zo
kom niet ineens in de hardcore-wereld kijken en ga dingen proberen te veranderen zoals jij ze wilt zien
hardcore is altijd al van houthakkers en wazi's geweest....
en dat jullie replay en gsus losers er nu ineens bij komen kijken geeft je dat nog niet het recht om over onze manier van los gaan te oordelen
Waarschuw beheerder
Precies niks aan toe te voegen :jaja:
Die kudde ex-hardstylers die nu naar hardcorefeesten komen denken wel ff de boel te kunnen verzieken met hun gezeur over onze manier van lekker los gaan!:jaja:

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Nee dan heb je al die Gsushomo's die nu opeens hardcore gaan luisteren en naar feestjes gaan... confused confused confused

Zoals ik B)

Die kudde ex-hardstylers die nu naar hardcorefeesten komen denken wel ff de boel te kunnen verzieken met hun gezeur over onze manier van lekker los gaan!

Mensen die pogo haatten zijn juist vaak mensen die er al langer naar luisteren als welke vorm van parapogostampterreurgekte dan ook
Werkzaam bij Ragwerk
Artiest Stikko
Waarschuw beheerder
donateur
sjonge jonge stelletje kansloze figuren zijn jullie zeg :S:S

en pogo sucks hard!!...
Waarschuw beheerder
Hahahaha NOT :S

TOen je 2/3 jaar geleden op feestjes kwam zag je alleen maar stampende mensen met Lonsdale en houthakkersblousjes. Lees dit even correct: Ik zeg niet dat dit zo hoort, ik zeg alleen dat t zo was!!!
Tegenwoordig zie je mensen met Gsus die staan te zeiken over pogo en stampen!

Zonder ons was de hardcore allang dood gweest! En nu wordt het was commercieeler en dan komen er weer van die hardstyle figuren!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Zonder ons was de hardcore allang dood gweest!

8)

Waarschuw beheerder
TOen je 2/3 jaar geleden op feestjes kwam zag je alleen maar stampende mensen met Lonsdale en houthakkersblousjes.

Ja, en 2 jaar verder terug zag je die nog helemaal niet als ik de verhalen zo hoor. :)

Tegenwoordig zie je mensen met Gsus die staan te zeiken over pogo en stampen!

Ook groot gedeelte van de echte gabbers (Dj Merchandising kleding, aussie's) haat pogo.

Zonder ons was de hardcore allang dood gweest!

Zonder jullie had alleen Offensive en MoH dood geweest...en om daar nou echt wakker van te liggen ;P
Waarschuw beheerder
donateur
maakt het wat uit welke kleren je draagt?...

sjonge jonge get a life!!

Zonder ons was de hardcore allang dood gweest! En nu wordt het was commercieeler en dan komen er weer van die hardstyle figuren!!!

haha 18 jaar en dan durf je dat te zeggen whahahahaha
Waarschuw beheerder

je praat poep :yes:

Waarschuw beheerder
Dus is het niet handiger om op feesten een soort aparte pogo cage of pogo area te maken

in 1 woord : NEE

geef ze vooral hun zin...:S

Waarschuw beheerder
Ik ben overigens wel voorstander van een pogo area :) Dan blijft de dansvloer tenminste ook echt een dansvloer, een woord wat menig pogoër niet helemaal begrijpt geloof ik...

Waarschuw beheerder
Zonder jullie had alleen Offensive en MoH dood geweest...en om daar nou echt wakker van te liggen

HAHAHAHAHAHAHAHHAHA :D:D:D
Waarschuw beheerder
Ik zei dus al dat kleding niet uitmaakt maar dat het zo was!!! Je zag die andere figuren die nu lopen te zeiken over pogo en stampen nergens!!!!
Waar waren jullie dan??????? Op de hardstyle feestjes :jaja: :jaja:
Want volgens jullie was hardcore dood!!!
En een feest als moh:S:S:S Dat t dood gaat:jaja:

En het is echt wel zo dat hardcore nu weer commercieeler wordt..... Al die klote "Unleash the beast figuren":S:S

Waarschuw beheerder
En het is echt wel zo dat hardcore nu weer commercieeler wordt..... Al die klote "Unleash the beast figuren" confused confused

Zeg ik van niet dan?
Waarschuw beheerder
En zo'n uberlijpe hakker die wild met zn armen om zich heen slaat en iedereen aan de kant beukt...neeeej das relaxed....NOT

Waarschuw beheerder
Ik pas altijd wel op hoor, waar ik mn handen heen zwaai :)

Waarschuw beheerder
Zonder ons

ONS???? jij en... als ik je archief moet geloven ben je pas vorig jaar gaan feesten dus je heb eigenlijk helemaal nergends aan mee geholpen :/
Waarschuw beheerder
Rook een joint en hou s op je druk te maken over pogo!
Hoe meer er over gekankerd wordt hoe mooier ik en vele anderen het vinden :jaja:
Hoe meer we Gsus homo's en clubkutten kunnen pesten hoe beter :jaja:
En nou niet zeiken want jullie denken net zo negatief over ons......
Waarschuw beheerder
dat archief hou ik niet bij..... Heb ook geen agenda......
en heb deze pf ook niet heeeel erg lang....

Waarschuw beheerder
hehe ik maak me niet druk om het pogo-en hoor :)
wie zegt dat ik me hier niet vermaak??:9
Waarschuw beheerder
wat lul je nou steeds met ons en jullie
wie bedoel je nou precies?
Ik vind dat je gewoon onzin praat en dat je niet weet waar je het over hebt :S
Ik maak me niet druk ik geef alleen mijn mening en daar is een topic toch voor? of mogen hier van JOU alleen mensen reageren die vóór pogo zijn?
jij bent degene die mensen in hokjes plaatst en dat slaat nergens op we houden van dezelfde muziek dat is toch mooi? prima als je danst hoe jij wil! maar val er geen mensen mee lastig! ik heb nie eens meer teennagels dus misschien snap je dat k door de grond ga als je met je kist erop trapt :S is dat allemaal zo moeilijk??
Rekening houden met elkaar
dat is waar ik het over heb.
Waarschuw beheerder
iedereen moet gewoon gaan hakke :D
Waarschuw beheerder
mooi er zijn hier ook nog relaxte mensen :jaja: :D
Maaruh zoals je ziet heb ik deze pf ook pas sinds januari 2994 he....;) Het pf beleid is niet echt tolerant dus af en toe moet ik s een nieuwe aanmaken....maaaar nu gedraag ik me :jaja:

Waarschuw beheerder
Gewoon een boksring in de zaal plaatsen, laat men daar maar lekker pogo-en..
Waarschuw beheerder
pogo area?? dat heet gewoon een pit! en als je niet wil pogoen loop je eromheen en niet erdoor... sjonge jonge altijd zeiken over pogoers :S:S

Waarschuw beheerder
:O januari 2994

het beleid is gewoon normaal, maar als je je daar niet naar kan gedragen moeten er maatregelen getroffen worden.

Waarschuw beheerder
comisch...
al die replay's
houd het leven er een beetje tenminste in :jaja:

en toch blijf ik bij hakkuhhh!!!!
Waarschuw beheerder
Nou dan zijn we het daar over eens :jaja:
Iedereen moet dansen en los gaan zoals hij dat zelf wil:D
Maar altijd maar dat gezeur over wazi's en pogo en al die blabla..... Ik wordt er schijtziek van!!!

En laten we even eerlijk zijn...iedereen stopt iedereen in hokjes....!!!!
Ik wordt wazi genoemd en ik noem anderen weer een Clubkut dussss.....

Waarschuw beheerder
Nou dan zijn we het daar over eens yes_new

Nee, er moet gewoon een boksring komen...:o

Waarschuw beheerder
en als je niet wil pogoen loop je eromheen en niet erdoor...

(Y)(Y)(Y)(Y)
maar mensen willen dat vaak niet snapen :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hahaha 2004 :P De toetsen bewogen opeens :P
En het beleid is streng :jaja:
maar ik gedraag me er nu naar toch? Geen probleem dus :D

Ik Hak, Ik Stamp en Ik Pogo :jaja:
Waarschuw beheerder
Juist loop er lekker omheen!! Af en toe wat pogo moet kunnen :jaja:
Nu ga ik hoor :D

Waarschuw beheerder
zo en nu zeg ik niks meer

je hebt je zegje gedaan?:9

Waarschuw beheerder
hardcore begonnen met hakkuhhh en zal eindigen met hakkuhhhh :K

Waarschuw beheerder
:9:9:9

Waarschuw beheerder
hahaha zolang het bij hakkuhh blijft mag je roepen wat je wilt :jaja:
Waarschuw beheerder
neej mense die dat niet wille snappe zijn gewoon ruziezoekende kinderen; die altijd wat te klagen moete hebben, ik geniet van elk feest maakt nie uit hoe...
en ik pogo alleen op kleinere feesten met een groep vrienden, daar heeft niemand last van en op grote feesten vink t wel leuk, mja doe gewoon niet meej soms zijn ze gewoon te hard, maar je kan er makkelijk omheen lope dus nie zeure hak je 5 meter verderop of is dat soms niet goed genoeg?! :S:S:S probleem opgelost toch!
sluit topic ma d8 ik...
Waarschuw beheerder
aardig van je :P

5 meter verderop? alsof ze dan niet tegen je aan staan t springen :S

Waarschuw beheerder
wat valt er aan te snappen dan... :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
uit een pit (circel van vaak niet groter dan 5 diameter) niet :jaja:

Waarschuw beheerder
jullie trakteren zeker vaak op nieuwe drankjes :jaja:

Waarschuw beheerder