Partyflock

Forumonderwerp · 729187
Waarschuw beheerder
Na een tijdje forums bezocht te hebben op pf zie ik toch wel ernstig veel irritatie over pogo.
ik zelf ben ook geen voorstander van van pogo, maar ik denk dat je voorlopig toch pogo gaat blijven houden, omdat de pogo'ers juist zullen gaan pogoen als er flink tegen ze word aangezeken over hun pogo gedrag...

Dus is het niet handiger om op feesten een soort aparte pogo cage of pogo area te maken zodat degene die aan pogo willen doen dat kunnen en de mensen die er niets mee te maken willen hebben lekker kunnen hakken zonder dat ze om de haverklap een smack krijgen van iemand die tegen ze aan beukt...

Ik zit hiervan eens de voor en nadelen te bedenken en vraag bij deze wat jullie daaar van denken
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het is idd de bedoeling om te gaan hakken als een bezetene op nightmare :p :p helemaal los
Waarschuw beheerder
Zeker weten :yes:
En elkaar steunen tegen de pogoërs B)
Waarschuw beheerder
wat gelul heb nooit ruzie om pogo gekregen en doe der zelf toch wel af en toe en mee
en trouwes als ik iemand anders beuk kan ik toch verwachten dat ik ook gebeukt word :)
is gewoon lache haha..
een eigen pogo zaal zou best een goeie optie zijn (y)
Waarschuw beheerder
donateur
wat gelul heb nooit ruzie om pogo gekregen en doe der zelf toch wel af en toe en mee
en trouwes als ik iemand anders beuk kan ik toch verwachten dat ik ook gebeukt word
is gewoon lache haha..

Als pogo-er zelf heb je volgens mij weinig ruzie, als omstander wel
Waarschuw beheerder
Om uit te leggen:
Bij ieder soort muziek hoort weer een ander soort dans.
bij hardstyle: Stampen
bij hip-hop: Rijden
Bij metal: pit
Bij punk: Pogo
En bij hardcore: hakkuh

Als je dan ineens staat te pogoën is het niet raar dat mensen je raar aankijken. Het is namelijk hetzelfde als wanneer je op een metalfeest een beetje van die rapkunstjes met je armen doet :s

Past gewoon niet bij elkaar. Het hoort gewoon niet in de genre thuis.

Waarschuw beheerder
donateur
Maar als pogo(-n-)erd lok je wel ruzie uit!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Past gewoon niet bij elkaar. Het hoort gewoon niet in de genre thuis

Ben ik het niet mee eens, dus als je niet kan hakken maar leker staat te stampen of van mij part alleen maar staat te staan mag je dus niet naar een HC feest? :s

Vind ik net zo fout als de mensen die van mij verwachten dat ik mn hotpants of whatever thuis laat omdat dat niet hoort...

ik HAAT pogo gewoon omdat het vaak ruziezoekers zijn en dat beuken de aanleiding is :/

Waarschuw beheerder
donateur
Past gewoon niet bij elkaar. Het hoort gewoon niet in de genre thuis.
==================================================­==========
Totaal niet mee eens, zal me worst wezen op wat voor manier iemand danst, zolang men een ander maar niet tot last is en het geen agressie oproept.
Leven en laten leven en dat doen die pogopipo's niet, dus opzouten met die nerds.
Waarschuw beheerder
donateur
Leven en laten leven en dat doen die pogopipo's niet

Precies (y)
Waarschuw beheerder
Sorry, misschien een beetje fout uitgelegd.
Soms komt het inderdaad voor dat er meerdere dansen bij een genre zitten ;)
Zo heb je bij punk ook pitten en bij metal ook wel pogo
En zo heb je bij hardcore dus ook stampen :)

En het verschil is: Pogo en pitten horen al jaren bij de punk en metal wereld. Die mensen zijn het gewend.
Bij hardcore is het nog zo dat de pogoërs meteen aan geweld denken, terwijl dit helemaal niet het geval is.

Waarschuw beheerder
donateur
En het verschil is: Pogo en pitten horen al jaren bij de punk en metal wereld. Die mensen zijn het gewend.
Bij hardcore is het nog zo dat de pogoërs meteen aan geweld denken, terwijl dit helemaal niet het geval is.>>>>>>>> bij punk en metal ;)
Waarschuw beheerder
Goed idee :yes:
Opzouten met dat pogo, vet irritant.. !
Waarschuw beheerder
Inderdaad, het is bij punk en metal zelfs zo dat wanneer er 1 valt iedereen diegene meteen opraapt en steunt ;) Dat heb ik bij de pogoërs en pitters op hardcore-feestn nog niet zien doen.
Waarschuw beheerder
Zeker weten
En elkaar steunen tegen de pogoërs

Komt natuurlijk voor de bakker, moet je maar heel hard "Paul" roepen als je d'r mee gaat beginnen..
Dan kom ik met me plantenkwekerpower ;P
Waarschuw beheerder
dat ze zo'n area dan buiten op de parkeerplaats maken :yes: ga ik kijken met een kratje rotte tomaten :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik vind het een slecht idee!

Als je een aparte pogo area maakt, dan keur je het puberaal gedrag van de nieuwe generatie feestgangers goed.

De Londsdale nazi's moeten gewoon normaal doen, en niet zo kinderachtig.
Waarschuw beheerder
donateur
zeur niet gewoon een afgesloten zaal en dan langzaam alle zuurstof wegsluizen en kijken wie het langste kan pogo-en O:)
Waarschuw beheerder
ik stem voor al stampertje haar ideeen (y)

Waarschuw beheerder
Zaal 1: Pogo Area
Zaal 2: Chill out
Zaal 3: Toilet
Zaal 4, 5, 6 enz. enz. de rest!!

....zoiets??!
Waarschuw beheerder
gewoon trug pogoën, maar dan met je elleboog op zijn haar neus. Altijd prijs!

Waarschuw beheerder
dat doen ze maar lekker thuis,óf op een manier dat ook wíj er van kunnen genieten :devil:
Waarschuw beheerder
donateur
:bounce: D'r moet gewoon weer GESTAMPD worden als vroeger!!! :bounce:
[IMG]http://img131.exs.cx/img131/3834/v7tdancebitchdance.gif[/IMG]
En hoe je het ook went of keert
[IMG]http://img131.exs.cx/img131/8048/o1cpogokut.jpg[/IMG]

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
nee er moet meer gehakt worden! (Y)

Waarschuw beheerder
zaterdag Rotterdam hakkeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :bounce: hakke hakke hakke aaaaaaaaarggggggghhhhhhhhh!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Daar bedoel ik het zelfde mee gozert maar ik vind de term "Hakkuh" zo commercieel en media-achtig dus ik noem het STAMPUH!!!

Waarschuw beheerder
is ook 'commercieel' :s snap niet wát er commercieel aan een dans genoemd kan worden maar goed
Waarschuw beheerder
donateur
Nou in de zin van dat je jaren van mensen moet horen op een minderwaardige toon "he heb je nog gehakt het weekend??" want dat hebben ze weer ergens toen in de media opgevangen.
+ Ik vind stampuh lekkerder klinken :D
Artiest {SHOWLIST artist 122339, 13247, 1956}
Waarschuw beheerder
ik geef hier nog geneens antwoord op

en morgen zeker weer nieuw item over pogo

bah !!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
ik weet een goei zaal :D op een hardROCK feest!!!!

Waarschuw beheerder
pogo [img cacheid=0000287d0003b764580c1e931a007ccd3f]http://www.20six.nl/pub/Snuitje2/bah.gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://picserver.org/view_image.php/ZV4H2E1TLQB7/picserver.jpeg[/img]

Laat dat duidelijk zijn! :respect:
Waarschuw beheerder
je bedoeld die wazis die als trekpoppetjes staan?? daar een speciaal gebied voor maken?? NEEN
Waarschuw beheerder
donateur
Daar bedoel ik het zelfde mee gozert maar ik vind de term "Hakkuh" zo commercieel en media-achtig dus ik noem het STAMPUH!!!

:no:

Stampen = Hardstyle :no:

Hakken = Hardcore :yes:

(sorry gappie.... :flower: )
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Op zich is een aparte zaal voor gepogo wel een oplossing...

Hoeft de rest zich er tenminste niet aan te ergeren, en hebben degenen die zo nodig moeten pogo'en ook hun zin, en hoeven ze een ander ook niet te irriteren...
Waarschuw beheerder
een pogo zaal geven is hetzelfde als een clubhuis geven aan irritante kut marokanen die een buurt terroriseren...

het word dus beloont als je een feest verziekt...

Waarschuw beheerder
donateur
Niet mee eens, iedereen loopt zich aan die pipo's te ergeren dus gewoon geen pogo dus geen gezeik.
Waarschuw beheerder
donateur
Op zich is een aparte zaal voor gepogo wel een oplossing...

Hoeft de rest zich er tenminste niet aan te ergeren, en hebben degenen die zo nodig moeten pogo'en ook hun zin, en hoeven ze een ander ook niet te irriteren...

:nee: Ik denk dat het gros van de pogo-ers niet pogoën omdat het zo leuk/lekker is maar juist om anderen te irriteren en omver te beuken :jaja:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hoppa gewicht in de strijd en beuken maar :D

Waarschuw beheerder
Ik denk dat het gros van de pogo-ers niet pogoën omdat het zo leuk/lekker is maar juist om anderen te irriteren en omver te beuken

Hmm, op zich heb je daar ook wel weer een punt...
Waarschuw beheerder
Ik denk dat die pogo area best wel een idee is opzich!!! Maare....ik vind wel dat je moet pogo-en omdat je het leuk vind en niet om andere te irriteren...

Maar pogo is leuk.........als je lekker uit je naad ben:P
Waarschuw beheerder
donateur
Denk dat het 1 grote relpartij wordt dan! :yes:

:P
Waarschuw beheerder
ja vind ik een heel goed idee!! als we het dan in een grote zaal doen die op slot kan doen we daarna als ze er allemaal in zitten op slot en laten we die pogo'ers lekker zitten :JAJA:
Waarschuw beheerder
donateur
en dan vol GAS (letterlijk)

:P
Waarschuw beheerder
hahaha kunnen ze helemaal los gaan 8)

Waarschuw beheerder
donateur
en dan vol GAS (letterlijk)
=====================================
Wik ik me vrijwillig voor aanmelden om die gaskraan open te zetten :devil:

Waarschuw beheerder
Pas op, anders krijg je nog een waarschuwing... net als ik.
Ik had namelijk ooit hier op dit forum ook een soortgelijk iets gezegd... Over een zaal speciaal voor pogo'ers, deur dicht, en vol laten lopen met gas.

[img]http://www.mentalwreckage.com/blabla.jpg[/img]