Partyflock

Forumonderwerp · 729084
4300x bekeken
Betreft: evenement: Thunderdome 2004, zaterdag 4 december 2004 om 21:00
Waarschuw beheerder
donateur
Ben geweigerd op TD gisteravond :@
dat ze me weigeren vanwege geen id vind ik nog daar en toe...
maar dat ze dan ook nog mijn kaartje doorscheuren en als ik vervolgends vraag om een kaartje zodat ik die nog kan verkopen er ook nog hardhandig uitgegooid wordt dat gaat me echt te ver :@
BAH :@
Waarschuw beheerder
nou en
Waarschuw beheerder
da's minder ja.
Waarschuw beheerder
donateur
Dan heb jij een best reisje gehad (Y).

Staat ook iet op die kaartjes over doorverkopen he (Y).

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
donateur
tsjah als ik 45 euro voor een kaartje betaal dan mag ik toch zeker wel zelf weten wat ik er mee doe alsk niet binnen kom
Waarschuw beheerder
Nee niet lullen. Laat em dan tenminste zijn kaart verkopen :S krijgt ie nog wat geld voor terug. En je maakt iemand anders ook nog blij.
Waarschuw beheerder
donateur
Als iedereen zijn eigen regels gaat maken en bepalen is het einde zoek op deze wereld.

Gegroet een WYNN

*niettemin is het behoorlijk kut voor je*
Waarschuw beheerder
donateur
Waren nog kaarten aan de deur te koop zelfs volgens mij
Waarschuw beheerder
:S

Eigen regels?

Jongen, er worden altijd wel kaarten doorverkocht, omdat mensen om bepaalde redenen niet kunnen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja dat is niet echt normaal nee

kan me voorstellen dat je goed sjaggo bent :P
Waarschuw beheerder
donateur
Dat hoef je mij ook niet te vertellen.

Gaf alleen aan dat er wel een regel voor was waarom dat gedaan werd.

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
Wat heb je dan ingodsnaam gedaan door je eruit te laten gooien?
Waarschuw beheerder
donateur

Hij is niet eens binnen geweest. Geweigerd had ie verteld.

Gegroet een WYNN

Waarschuw beheerder
lullig!

Waarschuw beheerder
zeker de vaagste aan de deur?

Waarschuw beheerder
kut terugreis dan...
Waarschuw beheerder
als ik vervolgends vraag om een kaartje zodat ik die nog kan verkopen er ook nog hardhandig uitgegooid wordt

BTW.
Als iedereen zijn eigen regels gaat maken en bepalen is het einde zoek op deze wereld.

Vertel dat maar tegen de uitsmijters van tegenwoordig :/
Waarschuw beheerder
donateur
haha tvalt nog wel mee die chago :)
kvoel me te hoog voor dat soort dwazen...kweet dat ik niet fout zat want ik heb ze duidelijk uitgelegd dat ik thuis mijn id wou gaan halen en trug komen maar nog wilden die stierkoppen niet meewerken :x
Ik werd der hardhandig uitgegooid en mij werd verteld dat ik maar lekker naar huis moest gaan :@
en ook al verkopen ze kaarten aan de deur dan nog zou ik mijn kaartje aan iemand anders voor minder moeten kunnen verkopen
Waarschuw beheerder
donateur
stelletje corrupte mensen daar 90% van die staat zelf strak en gaan ze dan alles precies controleren
Waarschuw beheerder
donateur
en ook al verkopen ze kaarten aan de deur dan nog zou ik mijn kaartje aan iemand anders voor minder moeten kunnen verkopen

Ja maar dan verdienen ze geen geld he ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Zeg, op die Thunderdome site staat dit.

IMPORTANT: Untill now, all previous legendary Thunderdome events are all sold out in advance. The organisation wishes to advise visitors to purchase tickets in advance and only at the listed presale outlets to avoid forgeries, waiting at the door and disappointments due to a sold out event.
AT THUNDERDOME NO DRESSED UP CLOWNS WILL BE PERMITTED TO ENTER THE PREMISES. IF YOU OUTFIT DOESN'T FIT IN OUR EXPECTATIONS YOU WILL BE REFUSED ENTRANCE TO THIS EVENT. NO EXECPTIONS WILL BE MADE. NO DISCUSSIONS AND NO REFUNDS OF ANY FEE.
No illegal substances, no pills just thrills. Stringent searches at the door. MINIMUM AGE: 18. (don't forget your ID)
ORGANISATION HAS THE RIGHT TO REFUSE ADMISSION.

Als ik je profiel mag geloven ben jij 17 jaar, dus wie zit er dan fout :vaag:. Staat op je id ook dat je 17 bent neem ik aan dan :S.

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
donateur
jaja hun hebben gelijk dat ze me weigeren...
dat wist ik ook vantevoren dat het zou kunnen gebeuren..
maar ik had geeneens een id bij me dus voor zelfde geld was ik wel 18 geweest en wou ik gewoon thuis mijn id ophalen :)
Waarschuw beheerder
donateur
Wel een stelletje moederneukers.
Weigeren, ja das jammer je ben ook geen 18.
Maar dan niet je kaartje afpakken.

Helaas heb je nu dus gewoon pech, nog ff en je ben 18 nergens last meer van
Waarschuw beheerder
stelletje sukkels zeker daar? als ze overal de leeftijd gaan controleren is het een stuk minder druk overal?dus gewoon pech dat ze je er uit pakken!
Waarschuw beheerder
donateur
Ja soms zit het mee, en soms niet

Wat ben ik blij dat ik al zo'n ouwe lul ben :D:D:D:D
Waarschuw beheerder
kweet dat ik niet fout zat want ik heb ze duidelijk uitgelegd dat ik thuis mijn id wou gaan halen en trug komen maar nog wilden die stierkoppen niet meewerken

je weet dat je niet fout zat? regels zijn regels sjaak, ID-T en andere organisaties zeggen niks voor niks, NEEM ID MEE

en nog wat........ binnenkort ben je zelfs VERPLICHT je ID altijd op zak te hebben

en je heb gewoon pech gehad dat ze jou eruit pikken, er worden zat kinderen van 15/16 binnen gelaten

Waarschuw beheerder
donateur
of ze zien er uit als 15/16..

Geloof me ik ben 24, maar niets is zo iritant als mensen die je aankijken van hallo kind van 15.. terwijl ik al meer dan 7 jaar naar feesten ga :@
Waarschuw beheerder
donateur
Het is en blijft jammer voor de jongere onder ons.
Maar ooit ben je 18 :yes:
Waarschuw beheerder
we hebben allemaal wel geluk of pech gehad voor je 18e

ik moest ook altijd maar duimen of ik de fun in kwam, of ik sporthallen zuid in kwam

maar als ik dan eruit gepikt werd, sja dan was het gewoon omdraaien en de kroeg in

je weet dat je iets doet wat niet mag en als je er dan niet inkomt kan je niet boos worden op de portiers of ander beveilingpersoneel, die doen alleen maar hun werk
Waarschuw beheerder
donateur
jazekers die mensen doen ook gewoon hun werk
vind het zelfs wel goed dat ze bepaalde mensen liever niet binnen hebben..
ma volges mij behoort het toch niet tot een standaartprocedure dat het kaartje doormiddengescheurd wordt...die security kon niet eens zien of ik geen 18 was want had niks bij me haha

Waarschuw beheerder
donateur
Had je echt niets bij je?;)

Waarschuw beheerder
het is zeker kut.
maar als je 17 jaar bent dan neem je wel het risico.
balen dat je er niet in komt, maar je wist van tevoren dat het een gok was...
Waarschuw beheerder
donateur
kaarte scheuren was lullig..

verder heb je zelf het risico genomen, dus wees [alvast] een man, en slikken maar..
Waarschuw beheerder
als een portier twijfelt aan jou leeftijd, vraagt hij om ID, kan je die niet laten zien, dan ben je voor hem geen 18

hij heeft daar het laatste woord in, simpel

en of het kaartje verscheuren standaard is? euh... volgens mij is het zo dat het gemeld word ergens op zo`n kaartje dat kaartje eigendom is van ID-T en er geen resi...EUH...:D
geld word terug gegeven en dat betekend dat je je kaartje kwijt bent en je kan fluiten naar je poen, want JIJ heb je ID niet bij je

maar ik ga lekker slapen, ik kwam namelijk wel ergens binnen vanacht(geintje hoor, niet kwaadwillend opvatten) en ben moe ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
:z

Waarschuw beheerder
Tja... Er is niet voor niets een minimum leeftijd opgegeven en op de site staat ook heel duidelijk dat je je ID mee moet nemen. Dat ze er niet op zitten te wachten dat je je kaartje voor de deur probeert te verkopen kan ik me wel voorstellen, maar is wel een beetje flauw. :S Als ze echt netjes zouden willen handelen ten opzichte van hun klanten (want dat ben je gewoon) dan zouden ze je gewoon een refund moeten geven.

Ik zou een mailtje sturen naar ID&T. Dikke kans dat je een vrijkaartje krijgt voor het eerstvolgende hardcore-event! :)
Waarschuw beheerder
donateur
owjah....

[img cacheid=0000d3340001b27118b517f41a007c25ae]http://img72.exs.cx/img72/4056/19-pfpirates-loop.gif[/img]

:9
Waarschuw beheerder
merizzle, je heb het over ID&T hoor

die geven bijna niks weg, helemaal niet als het gewoon je eigen schuld is
Waarschuw beheerder
tsja... genaaide boel voor je, volgende keer beter :)
Waarschuw beheerder
Het blijft inderdaad JOU kaartje als JIJ geld voor heb uitgegeven.. hij had het nooit door mogen schuren.. kaartje was van jou dus had jij het gewoon terug moeten krijgen :|
Waarschuw beheerder
En wa te doen als er nou iets gebeurd met iemand die jonger dan 18 is? Dan is de organisatie aansprakelijk. Daar zit het hem in denk ik.

Hoe dan ook vervelend. Aangezien ik aanneem dat je wel vaker naar dit soort feesten geweest bent.

Maar ik geloof dat het allemaal wat strenger wordt, en dat is misschien maar goed ook.
Waarschuw beheerder
donateur
merizzle, je heb het over ID&T hoor

die geven bijna niks weg

in zijn geval denk ik niet idd, maar op zich geeft id&t genoeg weg deze maand lijkt me zo.
Artiest Ravebabe
Waarschuw beheerder
Zijn der toch nog wel veel geweigerd
:/

Waarschuw beheerder
die kaarten zijn trouwens best lastig scheuren B)

verder heb je wel wat gemist hehe.. kon beter maar was de moeite waard :) maaruh dan was je al vroeg geweigerd dat je je kaart nog had.. .dan kwam je niet eens door de 1e poorten :|
Waarschuw beheerder
hahahahhaaaaaaaaaa :D

fett lullig, zeker als er wel allemaal kleintjes rondliepen :s
ik heb zelfs onder de 16 gezien :o

puike controle (Y)

:(
Waarschuw beheerder
donateur
whehehe dat je gewijgerd bent is het risico :p maar dat ze je kaartje in nemen is :[

Waarschuw beheerder
donateur
Ik liep ook al op feesten vanaf me 15e dus ik ga nu niet zeggen dat jij er niet thuis hoort,dat zou een beetje lullig zijn natuurlijk !
Dat je geweigerd ben,oke dat is het risico,maar dat ze je kaartjes verscheueren vind ik wel matig!
Waarschuw beheerder
als je 17 bent hoor je ook in de plaatstelijke discotheek rond te hangen :[ Je weet dat het je eigen schuld is, dus niet lopen zaniken. Heb geen medelijden met je :nee:
Waarschuw beheerder
donateur
:o hij heb zn nachtje wel ook nog verbannen op pf :p hahaha

Waarschuw beheerder
Kut voor je dat je geweigerd werd !

Ik kwam lekker binnen zonder iets te laten zien :):D

Waarschuw beheerder
donateur
Dat is wel erg lullig! Heb het een keer gehad met Hard Bass dat ik er niet in kwam (ik was 20 :S) Maarre gelukkig me kaartje terug gekregen en me id kaart kunnen regelen...
Waarschuw beheerder
donateur
Das kut! Je was het enige grut dat ze hebben geweigerd dan vannacht :jaja:

Waarschuw beheerder
Dat is kut..
Waarschuw beheerder
Ik hoorde het al bij de ingang...waren veel naar buiten gestuurd vanwege geen ID :S
Dus ik had mijn woordje al wel klaar...:Stel als ik geweigerd werd, dan zou ik zegge...jaaaaa ik moet mijn kaartje terughebben, want heb ID in de auto liggen...kom zo weer!;)

Waarschuw beheerder
Das kut voor je....maar je had ook niet moeten zegge dat
je "Appelflap" heet :no:
Waarschuw beheerder
ik werd ook bijna geweigerd omdat ik geen id bij me had maar na lang lullen mocht ik toch door:D:D
Waarschuw beheerder
pfff wat ben ik blij dat ik nie gegaan ben..

is er echt zo streng gecontroleerd?
Waarschuw beheerder
donateur
had veel strenger gekund, liepen meisjes van net 14 :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
QanadeeZ als je 17 bent hoor je ook in de plaatstelijke discotheek rond te hangen :[ Je weet dat het je eigen schuld is, dus niet lopen zaniken. Heb geen medelijden met je :no:

Da's onzin... wie bepaald dat eigelijk...

ik zie hier ook nix over leeftijd staan:

[img]http://partyvip.snt.utwente.nl/images/upload/FORMAT/original/UPIMGID/1434.jpeg[/img]

[img]http://partyvip.snt.utwente.nl/images/upload/FORMAT/original/UPIMGID/1464.jpeg[/img]

[img]http://partyvip.snt.utwente.nl/images/upload/FORMAT/original/UPIMGID/1428.jpeg[/img]

en toen deden ze ook niet moeilijk, want ik was toen hooguit 15 en kwam netjes binnen. Wat is er nu veranderd dat je alleen vanaf 18 naar binnen mag? Dat zijn alleen maar regeltjes waar iedereen zich meteen bij neer legt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
't werd gister echt streng gecontroleerd..heb er veel naar buiten zien komen ...Heb me gelukkig voor niks zorgen gemaakt...was mijn ID namelijk vergeten..
Waarschuw beheerder
donateur
als je de lijst moet geloven wie allemaal is binnen geweest , zitten er heel wat gasten tussen die 15,16, en 17 zijn :vaag:
Waarschuw beheerder
de controle viel best mee tog!
Waarschuw beheerder
donateur
:yes: heb ook helemaal geen last gehad met controle werd niet eens gecontroleerd :p
maar denk dat iedereen dit van tevoren wel had kunnen bedenken ;)
Waarschuw beheerder

Geloof me ik ben 24, maar niets is zo iritant als mensen die je aankijken van hallo kind van 15.. terwijl ik al meer dan 7 jaar naar feesten ga

(herkenbaar) en met mijn 170 steek ik er ook niet bovenuit maargoed soms zit het mee..
Waarschuw beheerder
donateur

je kan veel zeggen liepen vannacht echt wel veel minderjarige rond....

word ook altijd veel jonger geschat o:) heeft zn voor en nadelen ;) maar kan mij een ruk schelen hoe mensen mij aankijken :s
Waarschuw beheerder
door op je 17e naar een feest te gaan loop je gewoon risico...eigen schuld dus...

Waarschuw beheerder
ik ben ook 17, werd om niks gevraagd, vaak is het ook zo dat die mensen die zich beetje "raar" gedragen (niet volwassen ofzow) tja, dan heb je dus pech want dat merken die mensen meteen,

trouwens er was ook een kindje kei vroeg op de avond, die werd ook geweigerd..maar die zag er dan ook echt 14 uit ofzow...dat noem ik nou echt niet slim zijn...als je er gewoon niet 18 uit ziet, ga dat risico dan niet lopen ofzow

verder waren er binnen idd veel mensen van mijn leeftijd..dus het blijft ook pech als ze je er tussen uit pikken....

zeg altijd gewoon goede avond tegen die kerel, dan heeft ie al stuk minder om over te zeiken :D

Waarschuw beheerder
Tja, wel wat minderjarigen ik was er 1 van :)

Zo streng was het niet, trouwens.
Waarschuw beheerder
ik kwam lekker wel binnen met een kopietje van me id b)
Waarschuw beheerder
hier controleren ze IEDEREEN op id. maakt geen flikker uit als je 25 bent of niet.

En regels zijn regels; overtreed je ze, dan moet je ook de consequenties maar accepteren.

:[
Waarschuw beheerder
stakkers zijn het. weigeren tot daar aan toe. kaartje verscheuren typisch id$t

Waarschuw beheerder
kon zo door lopen:)

maar uhm kaartje verscheuren hmzz zou zeker kwaad geworden zijn:@

is wel ff heel wat geld..
Waarschuw beheerder
donateur
me vriendin was dr id kaart kwijt:/
had z emee:P haar kopie van id kaart
ponskaartje en schoolpas
omte bewijzen dat ze wel 18 was:P haha ze werd ook nog aangehoude maar kwam er gelukkig w ain:D
andere bekenden kwamen er neit in:no: heb dr aardig wat aanghoude zien worden was helemaal in ut begin van de avond...
Werkzaam bij Tryfecta Events
Waarschuw beheerder
Hij vroeg aan mij mijn id, ik zei die heb ik vergeten, hij zegt wat is je geboorte datum, ik bedenk me neit en zeg dat ik 23-061986 ben geboren inplaats van 87 :P:P toen mocht ik wel doorlopen!

Waarschuw beheerder
ben ook 17 en mocht gewoon doorlopen :):)
heb tot nu toe altijd geluk gehad,maar ligt er ook aan met wie je heen gaat, ga je met allemaal mensuh van 17 en 18, of mensuh die jonger lijken kom je er minder snel ik dan als je met grotere gastuh heen gaat :):).....

Waarschuw beheerder
Ikke en me meissie kwamen ook niet binnen....maar slimme Rianne had der ID wel meegenomen....
Heb nog gezegd tegen die kerel: lieve skat, ik wordt volgende week 22....Waarop hy nuchter antwoorde; maakt me niets uit!!:devil:
Maar goed, ID dus uit de auto gehaald...en ja hoor; by de ingang werden we weer door een andere security aangehouden...
---->Zijn eerste woorden toen hy me ID zag: Gossie, wat heb jy dan nog een lekker jong koppie!!:D:D:D
(hele dag weer goed!!)
Maar me vriendin had der ID niet mee, (maar is ook nog geen 18)......
We moesten even met hem meelopen en hy vond het best dat ze naar binnen ging, want; hy kon anders niet begrijpen waarom ik met iemand van minderjarig naar TD zou gaan!!!
Tevens vroeg ie ook nog waar we vandaan kwamen; bleek dat hy ook in Twente woont!!hihihi, dat gaf misschien de doorslag!
Waarschuw beheerder
Vriend van me had z'n ID vervalst (Y)

Waarschuw beheerder
vind t zeker wel een naaistreek dat ze je kaartje verscheuren .
je hebt er genoeg voor betaald .
vind t echt niet netjes.:@
want anders had je hem misschien nog wel kunnen verkopen.:Smaar ja

Waarschuw beheerder
Myn kaartje werd niet verscheurd....:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
Niet netjes nee, tis jouw geld, maar ik blijf het dom vinden dat mensen onder de 18 toch eigenwijs heengaan :gaap:

Krijg je dit soort taferelen
Werkzaam bij Total Asphyxiation
Werkzaam bij Cube
Waarschuw beheerder
nou ik ben nog 2 jaar geen 18 en ze zeurden bij mij ook niet zo te horen geluk gehad? een vriendin van me was eerder gegaan en was naar huis gestuurd...
ik moest wel me schoenen uit doen enzo voor fouilleren gelukkig zat daar niks in ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Lucky you...maar mocht je een keer egweigerd worden, moet je ook de consequienties dragen en niet gaan huilen of ruzie zoeken :nee:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Risico van 't vak :yes:

en waarom is t nu zo moelijk om je ID mee te nemen? :S

Van mij part schoppen ze alles onder de 18 eruit :P

Waarschuw beheerder
volgens mij is ie ook te jong voor PF
Status: verbannen (tot vrijdag 10 december 2004 om 09:30)

o:)
Waarschuw beheerder
pfff wat n kankerlijers daar ja :S
ik moest ook terug om me ID te halen, maar die lag gelukkig in de auto, maar ondertussen word vriend van me deruitgezet omdat ie niet doorliep want hij was op mij aan het wachten :S:S:S
ik ID gehaalt mocht ik wel naar binnen maar hij niet dus hebben we als nog nieuw kaartje moeten halen :S
gelukkig maar 20 euro bij zoon turk :)

Waarschuw beheerder
handel drijven met een Turk :o
is dat niet tegen je principes?

Waarschuw beheerder
lol 8)

Waarschuw beheerder
Beetje bijdehand ja dat ze dan ook niet je kaartje verscheuren.
Hadden ze ook al gedaan bij Outblast birthday party.
Maarja je kan ook de schuld een beetje bij jezelf zoeken want er werd duidelijk verteld dat er om je legitimatiebewijs gevraagd zou kunnen worden.

Waarschuw beheerder
vind ik niet normaal
Waarschuw beheerder
nie zo zeure wen er maar vast aan vanaf 1 januari moet je altijd je id bij je hebben ;)
jah bassie eigen schuld he pik........maaruh volgende week als je geweigerd op nightmare wordt bel me dan niet meer wakker oke???:@:9
Waarschuw beheerder
Is helemaal geen naaistreek dat je kaartje verscheurd wordt.
Die € 48,50 is meteen de boete die je betaald voor het feit dat je naar iets toegaat waar je helemaal niet naartoe mag gaan! :-)
Waarschuw beheerder
Nou wel naaistreek dat ie zun kaartje nie meer mag verkopen aan een ander.
Waarschuw beheerder
Ik vond het ook wel meevallen:D
Ben zelf 17:) en kwam makkelijk binnen.
Keken me nie eens aan eigenlijk.:P

Op drugs werd strenger gecontroleerd, maarja.. dat is als jongen ook een kwestie van het aan je meid geven:P en die stopt t tussen haar broek en string:):P

Alles komt binnen daar:D

Kus Chanz

Waarschuw beheerder
kennissie van me werd ook zn ID gevraagd.. had ie nie, dus ik heb ff gemeld dat ie 23 was (is ook zo) en toen kon die doorlopen :D aardige gozer hoor bij de controle hehe ;)
Artiest {SHOWLIST artist 70761, 101065, 92153}
Waarschuw beheerder
woooow dan heb ik wel geluk gehad !!!
ik kom normaal altijd gewoon binne zonder moeite, dus neem ook men id nooit mee (ben ook geen 18 hahaha)
maar ze vroeger er deze keer om, gelukkig stond er zon andere security achter me en die vond dat ik wel 18 was :D wel beter
Waarschuw beheerder
Iedereen onder de 18 hoort daar niet te komen!

Waarschuw beheerder
ben nu eemaal 18, en ineens vragen ze legitimatie :S
vorige week bij Qlimax ook al :S

en vroeger konk zo doorlopen :|
Waarschuw beheerder
En dat bepaal jij?

Waarom zouden mensen onder de 18 geen recht hebben om daar te komen?:S

Kus Chanz
Waarschuw beheerder
donateur
bij mij hebbe ze er ook niet omgevraagt... maar had hem wel bij... hij zit in mijn portomonee.. en die heb ik altijd bij.. dus da ding ook.. en zo ontloop je van die kut gevalen..:D
Waarschuw beheerder
Nee dat bepaal ik niet!
Er staat: TOEGANG VANAF 18 JAAR!!!
Lijkt mij heel duidelijk.
Als de organisatie toch mensen naar binnen laat die nog geen 18 zijn en daar gebeurd wat mee dan staat dat natuurlijk weer breed uit in de kranten...

Waarschuw beheerder
Ik kon ook zo doorlopen.. Die man zei alleen zo van: "Jij bent vast wel 18 he" :9

En op drugs controleerde ze heeel slecht vond ik! Super snel! Maar ja kwam wel pas 1 uur binnen ofzo..
Waarschuw beheerder
Ze hebben zo hun redenen om de leeftijd vanaf 18 jaar te doen. Als er weer een dode van 14 jaar valt mogen er geen feesten gehouden worden door de organisatie. Maar ja ook al sterft een oudere (vb politieagente in de Hemkade tijdens een wasteland party) is er ook gezeik. De tent moet weer sluiten!!
Waarschuw beheerder
Controle wij niet met 3man geen een die gevraagd heeft of we een id mee hadden.

gr porno.
Waarschuw beheerder
Beetje vreemd, er werd niet naar mijn legitimatie gevraagd, maar ben nog nooit zo grondig gefouilleerd! Ze haalden mijn tas en zelfs heel mijn portemonnee leeg! Maar goed dat ik niks bij me had, dat doe ik daar altijd in...

Waarschuw beheerder
18 jaar is eigenlijk te oud....

MoH was 16 :s

Maargoed mij hoor je niet klagen, want ik kwam erin :P
Waarschuw beheerder
Nou maar hopen dat het bij Innercity niet zo streng is...anders ben ik zuur :s
Waarschuw beheerder
donateur
Ik werd ook om legitimatie gevraagd. Ik ben bijna 22 en zie dr misschien niet zo oud uit, maar jonger dan 18.. :vaag:

Binnen zag ik later kinders van 14/15 jaar lopen :S

Op de achterkant van je kaartje staat trouwens duidelijk vermeld dat de organisatie ten alle tijden het recht heeft je kaartje in te nemen en de toegang te weigeren.
Daarnaast staat er in de regels/voorwaarden vermeld dat er om legitimatie gevraagt kan worden. Heb je die niet kan de toegang geweigerd worden.
Het is heel simpel :yes:
Waarschuw beheerder
18 jaar is helemaal niet te oud... liever nog vanaf 21 maar dat kunnen ze niet maken...
En ik hoop dat ze nog strenger controleren op Innercity, want om 15 jarige binnen te laten is wel helemaal achterlijk.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Moet je je ID maar altijd bij je hebben!
Ben nog nooit (ok, 1 keer) op leeftijd ergens gecontroleerd! en werd deze keer niet eens gefouilleerd..:S

Waarschuw beheerder
18 jaar is een hele mooie leeftijd.
Op MOH zag je van die kinderen die helemaal de weg kwijt waren omdat ze van alles naar binnen flikkeren zonder er eigenlijk bij na te denken wat de consequenties daarvan zijn.
Juist daarom is de leeftijdsgrens vaak 18 jaar omdat die mensen (meestal) een grotere verantwoordelijksheid gevoel hebben, en dus over het algemeen beter weten waar ze mee bezig zijn.

Waarschuw beheerder
Ik werd niet gecontroleerd, maar een vriend van mij (27) wel! Ach ja, die uitsmijters blijven ook maar kerels :P

Maar vindt t wel belachelijk dat veel mensen nou roepen dat iedereen onder de 18 er maar uit geschopt moet worden ofzow!
En ik ben geen 18 en dan zou ik meteen geen verantwoordelijkheidsgevoel hebben? Ik denk dat ik meer verantwoordelijkheidsgevoel heb dan velen die ik daar zag rond lopen met pillen in hun mik en een lading drank!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Misschien wel maar als er staat "Voor 18 jaar en ouder"

Je kijkt als 16a17 jarige er niet naar gaat naar binnen met mazzel kom je binne..

Je begint veel te zuipen en kan de drang niet weerhouden om een pilletje te nemen je denk wat duurt het lang neemt er nog 1 nog 1 paar seconden later ga je out van de strobo's en krijg je een hartaanval....

TJAKKKKKKKKKKKKAAAAAAAAAAAAAAA

Zie nu al het bericht in de telegraaf

Minderjarig meisje overlijdt op Thunderdome door drugs.

En dan krijg je dezelfde shit als bij de Peppermill!
GEEN Hardcore meer, zie je al voor je dat de jaarbeurs niet meer gebruikt mag worden?... Dat op elk feest ineens alles en iedereen wordt gecontrolleerd en als je alleen al beetje grotere pupillen heb dan normaal je eruit wordt gegooit...

Want dat zal gebeuren kijk als je als 17 jarige nog nadenkt met dat in het achterhoofd dan kom je al een heel eind!
Waarschuw beheerder
*LadyDi* 6 december 2004 11:46
pfff wat n kankerlijers daar ja

ja, natuurlijk
mensen wie gewoon hun werk doen zijn kankerlijers

:z
Waarschuw beheerder
Regels zijn regels.
Ik zeg toch ook niet tegen een agent als hij mij aanhoudt en zegt dat ik 180 reed en dat dit niet mag... "oh en dat maak jij uit!?"

Waarschuw beheerder
:D
jah daar zit wat in hardcore-lover........maar het is nog steeds klote dat ze zijn kaartje hebben doorgescheurd.........ik weet zeker dat er buiten mensen stonden die dat kaartje graag wouden kopen!!!
Waarschuw beheerder
*LadyDi* 6 december 2004 11:46
pfff wat n kankerlijers daar ja

ja, natuurlijk
mensen wie gewoon hun werk doen zijn kankerlijers

nee hoor dat ik mijn ID moest halen was op zich niet zoon probleem, kan gebeuren
maar dat ze dan die vriend van mij er gewoon uitschoppen omdat ie ff op mij aan het wachten was om te kijken wat er aan de hand was dat vind ik idd n kkstreek ja! :@

Waarschuw beheerder
2 ladydi: dat is inderdaad wel een tyfus aktie.
Die kerels zeiden tegen mij ook of ik even door wou lopen anders kon ik ook weer via de ingang naar buiten. :@
Waarschuw beheerder
hun zijn de baas op da moment, probeer jij maar een beetje orde te scheppen in die chaos met 20.000 losgeslagen jongeren

en soms kunnen ze best overdrijven maar ik snap ook wel dat ze niet altijd even lief kunnen blijven tegen al dat tuig

Waarschuw beheerder
iemand die ik ken is der uit gekickt omdat ie een jointje zat te draaien dat heb ik egt nog nooit mee gemaaekt op een feest

Waarschuw beheerder
Je kon je weed ook gelijk inleveren als ze het bij je vonden.
Als je dan binnen evengoed nog een stick gaat roken dan vraag je erom. :/
Waarschuw beheerder
Heb veel jonge meisjes zien lopen daar, en jongens ook wel trouwens, en genoeg mensen jointjes zien roken, en zelf ook gedaan, nergens last van gehad :)
Maar goed, je kan net pech hebben in de rij, en binnen met blowen blijkbaar ook...
Waarschuw beheerder
Geen probleme gehad met blowe, uitsmijters liepe gewoon langs

Waarschuw beheerder
Waarschijnlijk was die jongen er dan gewoon uitgeknikkerd door een of andere lul die net was gedumpt door zijn vriendin, of die al een tijdje niks te doen had. :@
Waarschuw beheerder
hmzs ... ben je geen 18 ... en wordt je geweigerd ... je eigen probleem ... kan je wel gaan zeikeh daar, maar ze lachen je alleen maar 2 x zo hard uit ... ;) en terecht!!
Waarschuw beheerder
donateur
Jeffrey 7 december 2004 12:15
hun zijn de baas op da moment, probeer jij maar een beetje orde te scheppen in die chaos met 20.000 losgeslagen jongeren

en soms kunnen ze best overdrijven maar ik snap ook wel dat ze niet altijd even lief kunnen blijven tegen al dat tuig

en dat zou dus wel moeten, iedereen zonder vooroordelen te woord staan o:) en niet alleen als uitsmijter moet dat.. maar wel JUIST als uitsmijter..
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil ook kaartjes controleren :[
Waarschuw beheerder
ehm.. ik schijt ook elke keer weer in mn broek of ik wel binnen kom.. maar tot nu toe wel altijd.. gelukkig.. lijkt me echt kut anders!! en zonde van je centjes..
maar wat belachelijk dat je je kaartje niet gewoon terug kreeg !
Waarschuw beheerder
Nogmaals: als je nog geen 18 bent... BLIJF THUIS!
Je weet toch dat je er niet in mag, doe het dan ook niet!
Waarschuw beheerder
:S

alsof jij pas na je 18e op stap ging

iedereen is voor z`n 18e op stap geweest en is wel is geweigerd alleen de een gaat er beter mee om als de ander
Waarschuw beheerder
goh boeiend wat ben jij dan een moraalridder, net of jij niet op feestjes heb rondgelopen toen je 16/17 was, als iemand toen tegen je had gezged, blijf thuis , had je hem ook uitgelachen, beetje kortzichtig vind je nie?
Waarschuw beheerder
Nee niet dus.
En ga niet roepen "iedereen"... ik dus niet.
Lijkt mij trouwens heel lullig als je ergens voor de deur staat en je wordt geweigerd...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
So.. dat kost veel tijd allemaal door te lezen :|

Ja je ken inderdaad geluk hebben.. of niet :)

Waarschuw beheerder
Het wordt een beetje afgezadigd boeiend.
Je hebt nou al 10 keer het zelfde gezegd of zo.
Stel je is voor dat een deurbeleid komt dat er op staat dat je 18 moet zijn en dat ook echt moet aantonen.
Moet je is kijken hoe leeg het wordt!
Waardoor er dus ook een hoop feesten gecancelled zullen worden en uiteindelijk wel misschien helemaal geen feesten meer worden gegeven omdat ook alle lokale kleine feestjes zullen verdwijnen, en hierdoor zal het nieuwe "grut" dus ook geen kennis kunnen maken met wat er allemaal voor muziekstylen zijn.
Kortom je kan er uren over doorgaan maar de "kleinjes" zijn nou eenmaal nodig voor een goeie feesttoekomst.
Waarschuw beheerder
Nee hoor, nergens voor nodig...
En je moet het ook kunnen aantonen... zeker straks.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kut idd..
Waarschuw beheerder
boeiend heeft zeker tot z`n 18e thuis achter z`n atari gezeten

nutteloos zetten zijn dus

laat koters lekker proberen binnen te komen, als het niet lukt, dikke pech

ik stond ook vaak voor de deur ergens en dan nee te horen krijgen, dan sta je ff voor lul maar dan draai je je om en probeer je het ergens anders

dat eeuwige gezeik altijd van je mag dit niet en je mag dat niet, we leven godverdomme in Nederland en niet in de USA waar je voor je 21 niet eens een biertje kan kopen
Waarschuw beheerder
boeiend mocht niet weg van zn mamma tot zn 18e daarom loopt hij nu te vitten op iedereen die dat wel mocht.
jeugdtraumaatje?

Waarschuw beheerder
Tsjaah das vervelend,maar regels zijn regels heh.
Ik had zelf altijd een valse ID bij me toen ik nog 17 was :p
Maar ben nog nooit gecontroleerd :)
Waarschuw beheerder
Valt wel op dat iedereen die nog geen 18 is hier een berichtje neerzet met "ja da's kut" en andere die wel ouder zijn zeggen dat je gewoon pech hebt en dat dit het risico is als je er toch naartoe gaat...

En uh Myztic... ik zeg gewoon dat je er niet naartoe moet gaan als je nog geen 18 bent omdat je dan kan verwachten dat je er niet in komt... heel simpel.

Waarschuw beheerder
Legitimatie!? Aan mij is NERGENS ook maar iets gevraagd van legitimatie! En van mij ken je nou ook niet zeggen dat ik 18 ben... moe nog 3 jaar wachten voor ik die leeftijd heb! maar goed, Ik kon zo doorlopen niks aan de hand!:)
Waarschuw beheerder
ik ben 26 maar ik vind het triest als mensen segge : goh die kindere allemaal op feesten, tsss ik was ook 15 toen ik naar feesten ging, vind het gewoon kortzichtig om te zeggen onder de 18 moet je nie gaan.. want dan is er kans dat je er nie inkomt, slaat nergens op. Ben altijd binnengekomen dus die kans is heus niet zo groot.

Waarschuw beheerder
Kwam er zo in, ben nog nooit ergens gecontroleerd. Maar me schoonzussie werd wel geweigerd, kaartje afgepakt. Heeft ze iemand opgezocht met wie ze op t kaartje mocht, in een andere rij gaan staan en wel binne gekomen!
Waarschuw beheerder
ze moeten gewoon IEDEREEN id laten zien.

Waarom zouden mensen onder de 18 geen recht hebben om daar te komen?

omdat de organisatie dat vaststelt :frusty: simpele ziel

Als er minderjarigen binnekomen, en er gebeuren ongelukken, dan is de organisatie flink de lul.
Dus als jij met je 16/17 jarige kop daar flink aan de drugs gaat (bijvoorbeeld) en er gebeurt wat ernstigs, dan krijgt de organisatie een vette boete en/of een verbod op het organiseren van feesten.

dus als je geen 18 bent, moet je gewoon je klep houden en de consequenties aanvaarden. :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
ze vragen mij er nou nooit om
:(:(

Waarschuw beheerder
[QUOTE]Legitimatie!? Aan mij is NERGENS ook maar iets gevraagd van legitimatie! En van mij ken je nou ook niet zeggen dat ik 18 ben... moe nog 3 jaar wachten voor ik die leeftijd heb! maar goed, Ik kon zo doorlopen niks aan de hand![/quote]

ik ben 26 maar ik vind het triest als mensen segge : goh die kindere allemaal op feesten, tsss ik was ook 15 toen ik naar feesten ging, vind het gewoon kortzichtig om te zeggen onder de 18 moet je nie gaan.. want dan is er kans dat je er nie inkomt, slaat nergens op. Ben altijd binnengekomen dus die kans is heus niet zo groot.

:respect: mensen die dit typen vind ik echt heel stoer (y) misschien nog wel stoerder dan kinderen in afrika die al met een geweer lopen :respect:
Waarschuw beheerder
in elk geval stoerder dan jou mickey mouse shirtje :X

Waarschuw beheerder
Misschien wel maar als er staat "Voor 18 jaar en ouder"

Je kijkt als 16a17 jarige er niet naar gaat naar binnen met mazzel kom je binne..

Je begint veel te zuipen en kan de drang niet weerhouden om een pilletje te nemen je denk wat duurt het lang neemt er nog 1 nog 1 paar seconden later ga je out van de strobo's en krijg je een hartaanval....

TJAKKKKKKKKKKKKAAAAAAAAAAAAAAA

Zie nu al het bericht in de telegraaf

Minderjarig meisje overlijdt op Thunderdome door drugs.

En dan krijg je dezelfde shit als bij de Peppermill!
GEEN Hardcore meer, zie je al voor je dat de jaarbeurs niet meer gebruikt mag worden?... Dat op elk feest ineens alles en iedereen wordt gecontrolleerd en als je alleen al beetje grotere pupillen heb dan normaal je eruit wordt gegooit...

Want dat zal gebeuren kijk als je als 17 jarige nog nadenkt met dat in het achterhoofd dan kom je al een heel eind!

:respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
in elk geval stoerder dan jou mickey mouse shirtje

ze zijn zeker weten wel stoerder dan "mijn shirt" !:yes:
Al zijn "zij" wel stoerder dan jouw zonnebril, al zou ik het echt al heel vet vinden als ik net zo stoer was als jij
[img cacheid=0007f4d10015a931a12835181a007d68e5]https://photo.partyflock.nl/images/1598/main/19150.jpg[/img]
echt wel stoer (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Thanx dude (Y)

alleen ben ik me zonnebril kwijt :cry:

Waarschuw beheerder
Ja maar die is ook wel heel stoer

die wil iedereen natuurlijk hebben :yes:
Waarschuw beheerder
jij wel natuurlijk ja. Op die manier zien je vrienden tenminste niet dat jij dat bent met mickey mouse op je t-shirt ;)
Waarschuw beheerder
whehe ;p
Waarschuw beheerder
Bij thunderdome was ik ook bijna geweigerd, ik ben 17 en had dus geen ID bij me. Sta ik daar in die rij vraagt die gozer me ID, ik schrok echt erg maja ik zei volgens mij wel. Ik al me zakken navoelen (al me geld op de grond :P) en zeg: sorry man ik ben em vergeten. Die gozer met wie ik op 1 kaartje zat was ook 17 maar hij had de ID van ze broer bij zich, liet hij die zien en zei dat ik bij hem in de klas zat. Die beveiliging wist echt wel dat ik geen 18 was want ik deed echt fokking nerveus maar toch liet ie ons naar binnen. Wat was ik toen blij zeg :D

Waarschuw beheerder
Ney niet alleen ik maar iedereen..

Ik zou em echt niet op durven zetten.. daar ben ik niet stoer genoeg voor :/

Waarschuw beheerder
ik luister alleen naar mensen die stoerder zijn B)
Waarschuw beheerder
Ben geweigerd op TD gisteravond
dat ze me weigeren vanwege geen id vind ik nog daar en toe...
maar dat ze dan ook nog mijn kaartje doorscheuren en als ik vervolgends vraag om een kaartje zodat ik die nog kan verkopen er ook nog hardhandig uitgegooid wordt dat gaat me echt te ver
BAH

als je geen id bij je had had je ff 10 min kunne lopen naar politiebureau die draaien zo je id uit en je komt binnen ...hebbe we ook gedaan :jaja:

Waarschuw beheerder
:nee: grommen is zielig niet stoer B)
Waarschuw beheerder
donateur
whehe tmaakt me al niks meer uit :bounce:
heb het geld van het kaartje toch al vergoed gekregen :p
alleen de treinreis dan das wel minder maja..
en gister nog op nightmare binnen gekomen whehe
Waarschuw beheerder
ik ben ook bij nightmare binnengekomen:D,maar dat kwam ook omdat ik pas om 03.00 kwam aankakken,want had eerst een ander feesie in brabant whehe ;p

alleen dat fouilleren vond ik wel kut,zat ze een beetje bij me b.h. te voelen :/

Waarschuw beheerder
das gewoon pech hebben.. 8-)
Waarschuw beheerder
donateur
als je geen id bij je had had je ff 10 min kunne lopen naar politiebureau die draaien zo je id uit en je komt binnen ...hebbe we ook gedaan

das best slim:)
Waarschuw beheerder
NyNKuUHH_PoWUHH 12 december 2004 14:52
ik ben ook bij nightmare binnengekomen ,maar dat kwam ook omdat ik pas om 03.00 kwam aankakken,want had eerst een ander feesie in brabant whehe

alleen dat fouilleren vond ik wel kut,zat ze een beetje bij me b.h. te voelen
==========================================

mazzelaar die portier:p had wel ff van plaats willen ruilen:$:P
Waarschuw beheerder
donateur
tis tegenwoordig altijd dat ze in je bh zittuh te voelen:s vinden ze lekker ofzow :s