Partyflock

Forumonderwerp · 729084
4300x bekeken
Betreft: evenement: Thunderdome 2004, zaterdag 4 december 2004 om 21:00
Waarschuw beheerder
donateur
Ben geweigerd op TD gisteravond :@
dat ze me weigeren vanwege geen id vind ik nog daar en toe...
maar dat ze dan ook nog mijn kaartje doorscheuren en als ik vervolgends vraag om een kaartje zodat ik die nog kan verkopen er ook nog hardhandig uitgegooid wordt dat gaat me echt te ver :@
BAH :@
Waarschuw beheerder
in elk geval stoerder dan jou mickey mouse shirtje :X

Waarschuw beheerder
Misschien wel maar als er staat "Voor 18 jaar en ouder"

Je kijkt als 16a17 jarige er niet naar gaat naar binnen met mazzel kom je binne..

Je begint veel te zuipen en kan de drang niet weerhouden om een pilletje te nemen je denk wat duurt het lang neemt er nog 1 nog 1 paar seconden later ga je out van de strobo's en krijg je een hartaanval....

TJAKKKKKKKKKKKKAAAAAAAAAAAAAAA

Zie nu al het bericht in de telegraaf

Minderjarig meisje overlijdt op Thunderdome door drugs.

En dan krijg je dezelfde shit als bij de Peppermill!
GEEN Hardcore meer, zie je al voor je dat de jaarbeurs niet meer gebruikt mag worden?... Dat op elk feest ineens alles en iedereen wordt gecontrolleerd en als je alleen al beetje grotere pupillen heb dan normaal je eruit wordt gegooit...

Want dat zal gebeuren kijk als je als 17 jarige nog nadenkt met dat in het achterhoofd dan kom je al een heel eind!

:respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
in elk geval stoerder dan jou mickey mouse shirtje

ze zijn zeker weten wel stoerder dan "mijn shirt" !:yes:
Al zijn "zij" wel stoerder dan jouw zonnebril, al zou ik het echt al heel vet vinden als ik net zo stoer was als jij
[img cacheid=0007f4d10015a931a12835181a007d68e5]https://photo.partyflock.nl/images/1598/main/19150.jpg[/img]
echt wel stoer (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Thanx dude (Y)

alleen ben ik me zonnebril kwijt :cry:

Waarschuw beheerder
Ja maar die is ook wel heel stoer

die wil iedereen natuurlijk hebben :yes:
Waarschuw beheerder
jij wel natuurlijk ja. Op die manier zien je vrienden tenminste niet dat jij dat bent met mickey mouse op je t-shirt ;)
Waarschuw beheerder
whehe ;p
Waarschuw beheerder
Bij thunderdome was ik ook bijna geweigerd, ik ben 17 en had dus geen ID bij me. Sta ik daar in die rij vraagt die gozer me ID, ik schrok echt erg maja ik zei volgens mij wel. Ik al me zakken navoelen (al me geld op de grond :P) en zeg: sorry man ik ben em vergeten. Die gozer met wie ik op 1 kaartje zat was ook 17 maar hij had de ID van ze broer bij zich, liet hij die zien en zei dat ik bij hem in de klas zat. Die beveiliging wist echt wel dat ik geen 18 was want ik deed echt fokking nerveus maar toch liet ie ons naar binnen. Wat was ik toen blij zeg :D

Waarschuw beheerder
Ney niet alleen ik maar iedereen..

Ik zou em echt niet op durven zetten.. daar ben ik niet stoer genoeg voor :/

Waarschuw beheerder
ik luister alleen naar mensen die stoerder zijn B)
Waarschuw beheerder
Ben geweigerd op TD gisteravond
dat ze me weigeren vanwege geen id vind ik nog daar en toe...
maar dat ze dan ook nog mijn kaartje doorscheuren en als ik vervolgends vraag om een kaartje zodat ik die nog kan verkopen er ook nog hardhandig uitgegooid wordt dat gaat me echt te ver
BAH

als je geen id bij je had had je ff 10 min kunne lopen naar politiebureau die draaien zo je id uit en je komt binnen ...hebbe we ook gedaan :jaja:

Waarschuw beheerder
:nee: grommen is zielig niet stoer B)
Waarschuw beheerder
donateur
whehe tmaakt me al niks meer uit :bounce:
heb het geld van het kaartje toch al vergoed gekregen :p
alleen de treinreis dan das wel minder maja..
en gister nog op nightmare binnen gekomen whehe
Waarschuw beheerder
ik ben ook bij nightmare binnengekomen:D,maar dat kwam ook omdat ik pas om 03.00 kwam aankakken,want had eerst een ander feesie in brabant whehe ;p

alleen dat fouilleren vond ik wel kut,zat ze een beetje bij me b.h. te voelen :/

Waarschuw beheerder
das gewoon pech hebben.. 8-)
Waarschuw beheerder
donateur
als je geen id bij je had had je ff 10 min kunne lopen naar politiebureau die draaien zo je id uit en je komt binnen ...hebbe we ook gedaan

das best slim:)
Waarschuw beheerder
NyNKuUHH_PoWUHH 12 december 2004 14:52
ik ben ook bij nightmare binnengekomen ,maar dat kwam ook omdat ik pas om 03.00 kwam aankakken,want had eerst een ander feesie in brabant whehe

alleen dat fouilleren vond ik wel kut,zat ze een beetje bij me b.h. te voelen
==========================================

mazzelaar die portier:p had wel ff van plaats willen ruilen:$:P
Waarschuw beheerder
donateur
tis tegenwoordig altijd dat ze in je bh zittuh te voelen:s vinden ze lekker ofzow :s