Partyflock

Forumonderwerp · 728715
19 november naar The MAtriXX geweest in Nijmegen, Jumpstyle XXlerator avond. Was een leuke avond... er botste ineens een ventje tegen me aan. En ineens voelde ik een intense hitte aan mn vinger. Leek wel een peuk ofzo... echt mn hele hand verkrampte ineens.

Maar eens naar de wc's geweest, ( terwijl ik hard ging op de pillen) ik gekeken, was helemaal rood geworden. Nou ff onder de kraan ermee, damn het pikte toch best wel erg.

Nou ff naar de EHBO dan maar... ik daarnaartoe.

'Ja dat is niks, zal wel een peukje zijn geweest ofzo wat er tegenaan is gekomen. Kom op is niks, doe ff onder de kraan is het zo over'

Ik gedaan... Maar omdat ik hard ging op dat moment ging ik maar terug naar de zaal toe. Ik deed met mn zweetbandje het nat houden.
Ik merkte later die avond dat ik mn hand niet meer kon gebruiken... maarja daar denk je niet bij na.

De volgende morgen... ik werd wakker met het gevoel er een auto over mn hand was gereden. HELEMAAL DIK

Een grote plas felgele rotzooi lag op mn bed. Ik schrik wakker en bekijk mn vinger. Ik heb nog nooit echt zoveel pijn gehad. Ik ging die maandag erop naar de dokter.

Het werd snel duidelijk dat het ging om Zoutzuur dat op mn vinger is gevallen.
Ik moest het maar insmeren iedere dag en schone pleisters erop doen.

Gister ging ik maar naar de dokter... mn vinger begon er nogal raar uit tezien

Zoals je ziet kijk je gewoon op het bot. Ik werd gister met een noodvaart naar het ziekenhuis gestuurt. Hier zeiden ze dat waarschijnlijk een groot gedeelte van mn vinger verloren zal gaan. Hier komt kunstweefsel voor in de plaats.

20 december ga ik naar de plastische chirurgie om weefsel enzo aan te brengen.

In wat voor een kutland wonen wij waar mensen gewoon zoutzuur mee naar discotheken nemen om over mensen te gooien.
wat als ie niet gelijk naar de kraan is gegaan (hij was flink uit zn dak aant gaan daaro)en hij dacht ook eerst dat het van een peuk was, toen de pijn erger werd is hij naar de kraan gegaan?!

Nah...Oké, 't zou dan al effect kunnen hebben... maar toch erg onwaarschijnlijk... Waarom en hoe zou je het mee nemen?

heej mike..(k)

denk jij wat ik denk?? :[ :X

:vaag:

Sjemig. Wat het ook is, hoe het ook komt, wie het ook maar gedaan heeft (dat jochie of een machine van de XX) het blijft kut voor je:yes:

Hoop dat je er snel achter komt wat er nou precies is gebeurd daar.

Sterkte(Y)
Nah...Oké, 't zou dan al effect kunnen hebben... maar toch erg onwaarschijnlijk... Waarom en hoe zou je het mee nemen?

onwaarschijnlijk, nee hoor :no:
wrom?!?! tja, er lopen nu eenmaal gekken rond!! (N) :/

je weet niet hoeveel diegene bij zich heeft gehad ..misschien maar klein beetje in een potje of buisje en stop het in je boxer ..bij je boxer en klaar of in je schoen!!! daar wordt ook niet gecontroleerd bij de matrixx?! ik heb het iig nog nooit gezien!! zat plekjes hoor, waar je het kan verstoppen, ga maar naar hoe de drugs mee naar binnen wordt genomen zo kan hetzelfde gebeurt zijn met het zoutzuur!!!
laatste aanpassing
Wat ik denk is niet van belang lisje :no:
Vind het heel erg voor de knul,maar van het verhaal kan ik niks wijzer uit worden.
b.v. uit de rook machine, niet mogelijk als zuur verbrand word in een rook machine zou heel de Matrix leeg lopen
Iedereen zou last krijgen van de luchtwegen.
En voor zo een verbranding op de vinger te krijgen heb je maar 1 druppel nodig.
De positie van de wond is beetje raar voor het gooien / vallen van zout zuur :S
maar jah wie ben ik nou heb maar 7 jaar op een petrochemie fabrieken gewerkt ;)
Maar in iedergeval sterkte met je vinger en hoop dat je weer 100% hersteld. :yes:
Ik had op dat moment net mn hand omhoog. Maarja zoals de doktoren zeiden, gelukkig was het mn hand ;)

Als het mn gezicht was geweest zou de reactie nog groter zijn geweest omdat daar meer vlees aanwezig is.
indd, rookmachine zal het niet geweest zijn!!

De positie van de wond is beetje raar voor het gooien / vallen van zout zuur

een druppel op je vinger krijgen kan zo gebeurt zijn hoor!
laatste aanpassing

:no: waarom loop je dan ook met je hand omhoog joh ..

wel toeval dan..maar dan is de positie zoals mike al zei nog vreem :s
niet door een rook machine never nooit niet
en 1 druppel gooien :S
waarom loop je dan ook met je hand omhoog joh .

is dat zo stom dan? sta jij nooit met je handen in de lucht als je lekker uit je dak gaat??!

Als het mn gezicht was geweest zou de reactie nog groter zijn geweest omdat daar meer vlees aanwezig is.

je mag indd toch nog een beetje van geluk spreken :)

en 1 druppel gooien

indd beetje vreemd, dat ie het alléén op zn vinger heeft, toch sluit ik het niet uit :no: het zou gerust kunnen dat er meer gegooid is en dat ie gewoon 1 druppel heeft opgevangen, erg toevallig maar het kan!
laatste aanpassing
stom is zeker niet met je handjes in de lucht te lopen :no:
maar op een feest dit gebeurd zijn hmmmzz vreemd hoor
mischien de vinger ergens gestoken waar hij niet thuis hoort ;)
van geluk spreek je dat niemand verder gewond is geraakt :yes:

is dat zo stom dan? sta jij nooit met je handen in de lucht als je lekker uit je dak gaat??!

serieuze trien :[

stom is zeker niet met je handjes in de lucht te lopen :no:
maar op een feest dit gebeurd zijn hmmmzz vreemd hoor
mischien de vinger ergens gestoken waar hij niet thuis hoort ;)
van geluk spreek je dat niemand verder gewond is geraakt

:respect:
laatste aanpassing
jah het wordt steeds gekker hoor, en ben bang dat het alleen maaar erger wordt :(

van geluk spreek je dat niemand verder gewond is geraakt

ook dat!!!

serieuze trien

logisch denk of niet?! kwam niet echt als een grapje over!! :no: maar dat doet het er hier ook niet toe!! :[
laatste aanpassing
er botste ineens een ventje tegen me aan. En ineens voelde ik een intense hitte aan mn vinger. Leek wel een peuk ofzo... echt mn hele hand verkrampte ineens.

????
en dat met je handjes in de lucht :S

????
en dat met je handjes in de lucht

Hoelang moet dat ventje dan wel niet geweest zijn :vaag:
misschien toch the Terminator..
laatste aanpassing
indd, rookmachine zal het niet geweest zijn!!

Waarom? Vloeibaar stikstrof kan zoiets zeker veroorzaken! En er zijn rookmachines die op vloeibaar stikstof werken!

bij je boxer en klaar of in je schoen

Als je ziet wat 't spul met een vinger doet, stop ik het niet in m'n boxer!!!

Ik blijf het ongeloofwaardig vinden!
Waarom is dit niet vaker gebeurd? Waarom net die ene keer, en daarna nooit meer?
Heel het verhaal is vreemd!
Heel het verhaal is vreemd!
Ik spreek dubbel
Wtf :S

Vaag
de matrixx gebruikt geen vloeibare stikstof :no:
laatste aanpassing
Hoe weet je dat?

bij je boxer en klaar of in je schoen

Honey I shrink my balls!!! :[

jij niet nee, een normaal denkend mens niet nee maar als iemand het heeft gegooid is het iemand die niet helemaal spoort en zou diegene daar misschien niet zo bij stil hebben gestaan ?!... je weet ook niet waar ie het in heeft gehad, misschien iets waarvan hij dacht dat er niks kan vrij komen?!!
laatste aanpassing
hahahahah lisje toch :[
laatste aanpassing

:[

deze al in de matrixx zien hangen ?
dit is namelijk een stikstof rook machine
maar als er een lekkage zou zijn in een leiding er van
zouden meerdere ongevallen gebeurd zijn
laatste aanpassing

waar zou het dat misschien wel van kunnen zijn? (behalve dat iemand het gegooid zou kunnen hebben...)
denk dat het indd lastig wordt om dat uit te zoeken of er moeten nog meer ongelukjes gebeuren?!

om dat te voorkomen lijkt me op z'n minst een onderzoek door de Matrixx wel op z'n plaats...
en als het nu niet eens in de matrixx gebeurds is ???
en stel dat iemand de matrixx in een slecht licht wild zetten ???
dan is dit toch een mooi ding ervoor :[

klote voor je
beterschap:flower:
Reden meer waarom ik niet in Matrix kom
oooh jah

wat een zieke mensen heb je

heel veel sterkte ermee
(K)

en als het nu niet eens in de matrixx gebeurds is ???
en stel dat iemand de matrixx in een slecht licht wild zetten ???
dan is dit toch een mooi ding ervoor

nou, kunnen ze met zo'n onderzoek toch mooi bewijzen dat er niks aan de hand is in de matrixx...:/
deze al in de matrixx zien hangen ?
dit is namelijk een stikstof rook machine
maar als er een lekkage zou zijn in een leiding er van
zouden meerdere ongevallen gebeurd zijn

gaan we weer : lees ook mn eerdere post

ColdFlow
The Rosco ColdFlow is the newest technology to chill fog and create a low lying effect. First developed by High End Systems, the ColdFlow uses carbon dioxide, commonly available everywhere, to "make" dry ice inside an aluminum chamber. The output of a fog machine, such as the Rosco Model 1600, passes through the aluminum chamber and is chilled so that it lays close to the ground. For best effect use Rosco Stage and Studio fluid. The ColdFlow can be used with the Model 1600, Alpha 900, and Delta 3000 Fog

kortom deze machine werkt met co2 gas
stikstof wordt al jaren niet meer gebruikt in rookmachines
laatste aanpassing
targetsound d'r zijn d'r wel degelijk met vloeibaar stikstof. En vloeibaar stikstof kan wel degelijk bovenstaande wonden veroorzaken!
bron ?????
laat maar weten welke machine en waar deze gebruikt worden.
niet in nederland in ieder geval,dit is nmlk verboden.
in dit geval gaat het erom dat het een machine zou zijn aanwezig in de matrix.
ik ben al 20 jaar licht&geluids technicus en kan me geen machine of effect bedenken waar een bijtende vloeistof in gebruikt word.
laatste aanpassing

Van vloeibaar stikstof krijg je toch niet zo'n lelijke puswond?(no offence)
Dat ze verboden zijn, wist ik niet. Dan is het idd niet echt aannemelijk dat ze in de Matrixx hangen...

S1: Vloeibaar stikstof bevriest het vlees, en doodgevroren vlees gaat gewoon ontsteken...

godverdomme en gatverdamme
:no:

Ziek..

erg triest verhaal idd...sterkte ermee!

wat ik wel ff kwijt moet is, dat ik het onzin vind, dat je the matrixx verantwoordelijk hiervoor stelt. zij kunnen hier helemaal niks aan doen! en wat schiet je ermee op? je krijgt je vinger er echt niet mee terug hoor!!!

als je zeker weet dat iemand zoutzuur over je heen heeft gegooid, zou ik maar partyfoto´s van die avond gaan bestuderen!! want je zult toch echt met iets moeten komen om de matrixx aan te klagen...jij zat ten slotte ook fout omdat je drugs mee had..

wat ik ook raar vind, is dat het alleen op je vinger is. als iemand echt met zoutzuur heeft lopen gooien, dan had het ook op meerdere plekken moeten zitten..want anders heeft diegene wel heel precies gedaan 8) misschien was het toch wel een sigaret en heb je, zonder dat je iets in de gaten had, eraan gezeten en is het daardoor erger geworden...

maar goed ik ben hier niet om je af te zeiken..maar wil alleen maar zeggen dat je de matrixx niet zomaar de schuld hiervan kan geven. denk eerst zelf even heel goed na voordat je conclusies trekt...

:flower: sterkte ermee

Zo wat een kankerzieken GVD :@
diegene die zulke dingen doen, wil ik eigenhandig helemaal naar de kankertyfus slaan!!!!!!!!!!!
Zo! tering! Hoop dat die knakker echt de tyfus krijgt!
Is iid gewoon niet meer normaal! hoop dat het flex voor je afloopt...
(K)..de zuster
Damn, dat ziet er niet lekker uit... Ik hoop dat 't goedkomt gast... :S

Jemig... Ik wens je ontzettend veel sterkte :)