1529x bekeken
Trauma aan worstenbroodjes overgehouden.... we kregen ze altijd op een bouwtje van iemand die altijd spullen van de bouw kwam halen totdat die doos een keer open ging en die vent er met z'n bezweten harses er boven hing zodat de zweetdruppeltjes op die worstenbroodjes vielen 
En ik had er al eerder een paar van hem opgegeten
Vandaar....
Gabbermama: Toch geen gabber-zoon hopelijk! Leer hem 's naar echte muziek luisteren.
+ VIS
En ik had er al eerder een paar van hem opgegeten
Vandaar....
Gabbermama: Toch geen gabber-zoon hopelijk! Leer hem 's naar echte muziek luisteren.
donateur
Twee prachtige gabberdochters en zijn net als ik in voor de goeie muziek.
Toch vind ik zijn uiterlijk,waarop iedereen hem nu afrekent inplaats van op zijn daad,niet afstootwekkend,ik vind het inderdaad altijd en eeuwig weer zo jammer dat je niet aan iemands kop kan zien of het een crimineel is,zo kan die lieve buurman je kind verkrachten en die rustige Marokkaan van drie deuren verder de straat willen opblazen.....
Toch vind ik zijn uiterlijk,waarop iedereen hem nu afrekent inplaats van op zijn daad,niet afstootwekkend,ik vind het inderdaad altijd en eeuwig weer zo jammer dat je niet aan iemands kop kan zien of het een crimineel is,zo kan die lieve buurman je kind verkrachten en die rustige Marokkaan van drie deuren verder de straat willen opblazen.....
Gabbermamma
Doe jij dan je bruidsjurk uit?
Wanneer sta je weer in DE STAD met Greenpeace?
Ik zou nog steeds een biertje met je gaan drinken!
Iedereen met zo'n baardje IS radicaal dus ook fout!
Mensen vinden mensen mij soms ook radicaal hier (en ik heb géén baardje) maar ik vind dat er bij het integreren het baardje af moet en alle hoofddoekjes verbieden!
bodytobody
Ik heb hem voor je aangepast!
Stond er idd erg vreemd!
Doe jij dan je bruidsjurk uit?
Wanneer sta je weer in DE STAD met Greenpeace?
Ik zou nog steeds een biertje met je gaan drinken!
Iedereen met zo'n baardje IS radicaal dus ook fout!
Mensen vinden mensen mij soms ook radicaal hier (en ik heb géén baardje) maar ik vind dat er bij het integreren het baardje af moet en alle hoofddoekjes verbieden!
bodytobody
Ik heb hem voor je aangepast!
Stond er idd erg vreemd!
laatste aanpassing
donateur
Ducman...fireblade en nog wat...hihihi..
mijn bruidsjurk uit en mijn motorbroekkie aan,ja van de zomer,ik heb nog een ritje tegoed.
Ik sta nu weer effe meer in het zicht voor het Rode Kruis,Greenpeace even naar tweede plan,zaterdag 18 december in Rotterdam jonkie,collecteren voor de Vakantieprojecten van het rode kruis.
kommie langssssssssssssssss....???
wel wat in mijn gleuffie doen he?
mijn bruidsjurk uit en mijn motorbroekkie aan,ja van de zomer,ik heb nog een ritje tegoed.
Ik sta nu weer effe meer in het zicht voor het Rode Kruis,Greenpeace even naar tweede plan,zaterdag 18 december in Rotterdam jonkie,collecteren voor de Vakantieprojecten van het rode kruis.
kommie langssssssssssssssss....???
wel wat in mijn gleuffie doen he?
Loser!
P.S.
Mijn man heeft ook een baardje en ik heb ook wel eens een sjaal om mijn kop (of een helm erop)moet ik nu ook weg?
Ik vind Wilders poep en ik doneer niet aan zijn partij,ik hoop dat elke comuter die hij aanschaft een virus bevat...gnagnagna.
Zooooooo,naar welk warm land mag ik??
Mijn man heeft ook een baardje en ik heb ook wel eens een sjaal om mijn kop (of een helm erop)moet ik nu ook weg?
Ik vind Wilders poep en ik doneer niet aan zijn partij,ik hoop dat elke comuter die hij aanschaft een virus bevat...gnagnagna.
Zooooooo,naar welk warm land mag ik??
loopt jouw man ook in een jurk dan? en bid ie elke dag 40 keer richting mekka?
zou ik me toch zorgen gaan maken
laatste aanpassing
echt n rotkop heeft ie
kapot make !!!! of martele heeel lang en heeel hard,, wij vermoorde tog ok geen mense van hun