Partyflock

Forumonderwerp · 727692
9 volgers · 134176x bekeken
Waarschuw beheerder
+5-1
donateur
En gaan!
Waarschuw beheerder
Tis een feit dat je aankomt als je stopt met roken,
Ben ook een keer een half jaar gestopt, hoppa 2,5 kilo erbij.

En voor de trein, maakt mij ook niet uit, vin alles goed als iemand mij maar ff op de hoogte wil stellen als er een beslissing is gemaakt.
Waarschuw beheerder
Fiets eens naar de Hovel:p gaan we op de webcam kijken die daar hangt of we je zien:P

Waarschuw beheerder
ey soepoog ook al onlinuh ziek :P (B) proost he :P
Waarschuw beheerder
ee rob, hoelaat wilde gij gaan zaterdag

ik rij waarschijnlijk met Tommy mee mar das ammel nog nie zeker denk ik..
Artiest {SHOWLIST artist 59448, 60688, 114861, 26509}
Waarschuw beheerder
komt goed muis!!!

als we gaan... gaan we mee zn alle!!

we zullen vanuit gool wel gezamelijk fietsen, vanuit rotonde denk, of men house (voor velen een goed punt, ligt op de fietsroute)

Waarschuw beheerder
gaat (B) tappuh :P :S maruh mesuh ben ff tjapie rokuhhh (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
moeten voor zaterdag wel goede afspraken maken...

en nie, net als afgelopen vrijdag, gewoon doorfietsen als we op mensen moeten wachten!!!

damn... en dan krijg je zon stom antwoord "ja, jij spreekt met mensen af"
ja, maar ik loop wel 2 dagen te verkondigen, om half 11 bij dat kruispunt!!! en iedereen: "ja dat is goed"
Waarschuw beheerder
excuseer (f)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja, maar ik loop wel 2 dagen te verkondigen, om half 11 bij dat kruispunt!!!

Dat die mensen er dan ook echt om half 11 zijn!! Dan was er niks aan de hand..:D:P
Waarschuw beheerder

en jeroen zeker ook, en dip...

mooi is dat dan
Waarschuw beheerder
En volgens mij had je het over de Bènkskes
Waarschuw beheerder
kevin wist niet waar dat was... die is nie zo bekend in gool he!!

maar boeiend verder, club x was toch dichtbij

maar tis wel een principekwestie!!

ga maar weer ns wa koffie halen
Waarschuw beheerder

en jeroen zeker ook, en dip...

mooi is dat dan

Zal ff uitleggen hoe t zit dan..
Ik had het er zondag over met Tommy dat ik denk ik toch niet tot t eind wil blijven en dat dat dan zo kut is met de trein, nou toen zei Tommy ik wil t ook nie al te laat maken dus dan rij ik wel. Nou aangezien het 2 op 1 kaartje is zijn we genoodzaakt Jeroen en Bert mee te nemen in de auto snapte, en die gaan dan waarschijnlijk gewoon met de trein terug.
Snapte Jan...:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ah ok die fiets :)

laat wel wa weten hoelaat je dan gaat, dan kunnen we dat timen
Waarschuw beheerder
ok komt goed

dat wel ja...
Waarschuw beheerder
Ik heb ammol het idee dat ik het helemaal nie erg ga vinden dak er nie bij ben:S
Waarschuw beheerder
eeh josse nog steeds nie gerookt??
Waarschuw beheerder
:no: maar ik wul wel :yes: maar ik doe nie :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
en ik ben nu de grootste jostie in gool :o ik heb het voor mekaar gekregen om me wijsvinger in me slaap te kneuzen en nu met extreme pijn wakker te worden :/
Waarschuw beheerder
hahaha, hbe je vanochtend gewoon je sigaret en kop koffie gepakt zeker??
Waarschuw beheerder
hbe je vanochtend gewoon je sigaret en kop koffie gepakt zeker

:no:

Slaapwandelen roeleert:D doe ik ook wellus:yes:
Waarschuw beheerder
whaatt? hbe je vanacht al zitten roken?? haha
Waarschuw beheerder
onee laat maar foutjuhhh!! ksnap hum al!
Waarschuw beheerder
kwamkwammer, kaas en mayonaise.

's Moeder heej wir goed gezorgd:respect:
Waarschuw beheerder
we hebben voortaan onze eigen miss in Goirle:d

Afgelopen zaterdagavond in Mill
[img width=100 cacheid=0007d6a900155c88c2b96ef11a007afddb]http://content.windkrachtinternet.nl/7833/news/clnt/20079_1_org.jpg?26112004122951[/img]

Afgelopen zaterdagavond, 20 november, deden negentien meisjes met een Thaise achtergrond en afkomstig uit Nederland en Duitsland, mee aan de finale van de Loykratong verkiezingen in de evenementenhal van de gemeente Mill. Loykratong is een traditioneel Thais feest met als hoogtepunt de verkiezing van het mooiste meisje.
Uit Goirle-Hoogeind nam de zeventienjarige Sim Rittimon deel die twee jaar geleden al een keer de derde plaats veroverd had. De meisjes dienden gekleed te gaan in glanzende Thaise kledij met veel glimmende toebehoren zoals oorbellen, kettingen, bezette riemen etcetera. Sim Rittimon had zich voor deze gelegenheid in het roze gehuld.

De jury lette vooral op de totale verschijning maar gaf ook punten voor de lichaamshouding, de manier van lopen, de voortdurende glimlach op het gezicht en de Thaise wijze van groeten. Met alle deelneemsters werd op het podium een gesprek gevoerd. Ook hiervoor werden punten gegeven. Naast de officiële jurering was er ook een publieksverkiezing. De deelneemsters wendden zich tot de bezoekers en die maakten hun keuze door een krans met bloemen om de hals van het uitverkoren meisje te hangen. De einduitslag was simpel: de miss met de meeste bloemenkransen kreeg de publieksprijs. Sim die twaalf jaar geleden naar Goirle kwam en gedurende die tijd nooit op enigerlei wijze met discriminatie is geconfronteerd, werd op het einde van de avond gekroond als de mooiste Miss Thailand van Nederland. Naast een beker, een kroontje en een sjerp bestond de eerste prijs uit een gratis vakantiereis naar haar geboorteland. Sim Rittimon hoopt die reis in de zomervakantie te kunnen maken. Ze wil dan ook haar oma en overige familie bezoeken in het op een halve dagreis van Bangkok gelegen Petchabun. De winnende miss is leerlinge van de afdeling educatie van het ROC in Tilburg. Volgend jaar verhuist ze naar de afdeling DGO want modeontwerpster worden is haar grote toekomstdroom. Sim Rittimon kiest voor een toekomst in Nederland want hier is op het gebied van onderwijs, gezondheidszorg, verkeer en het sociale leven als zodanig, alles toch iets beter geregeld dan in haar geboorteland.
E.B.

Bron: Goirles Belang
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nounou...een eige Goolse chat...
we wilde nog meer...
en terecht trouwens..
fen da ik hier een onderdeel van mag zen..
hoest ammel meensuh???
tjuus kanutella
Waarschuw beheerder
hier ist goed hoor.
Althans meej mèn wel. De rest heej ammel pauze ofzow denk ik. Zullen direct ammel wel weer verschijnen.
Waarschuw beheerder
nee hor ik nie:P kheb over 5 minuten pauze :D
Waarschuw beheerder
*verschijnt*

(heb geen pauze)
Waarschuw beheerder
deh was een goei boterhammeke :9

nog 4 uurkes te gaan...

steeds meer goolse meense komen op dees forum, kmoet zeggen jos, oe wervingsactie van pbtjes werkt!!
enne het aantal reply's stijgt mee gang!!
Waarschuw beheerder
donateur
zaterdag trein van 19.39
Waarschuw beheerder
het stijgt nogal hard jah.
Binnen 2 dagen meer dan 500 posts.
Waarschuw beheerder
donateur
en terecht natuurlijk. zon meesterlijk dorp!
Waarschuw beheerder
twas een goei idee van Dip:respect: om dit te openen.

Scheelt een hoop geld aan smssen/bellen om mensen iets te laten weten of af te spreken.
Waarschuw beheerder
donateur
ooh josse bij oe afgewerkt lijstje moet pedicoke nog staan.
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben goed :)
Waarschuw beheerder
zaterdag trein van 19.39

is dat een bevel of een voorstel?
Waarschuw beheerder
donateur
een bevelend voorstel
Waarschuw beheerder
zaterdag trein van 19.39

joooow...

zullen we dat maar doen dan :)

ik fiets om 7 uur aan, dan bende rond 10 voor half 8 / 5 voor half 8 op het station... kaartje kopen... en instappen maar!! mooi toch...

gij gaat ook op de fiets dip????
Waarschuw beheerder
donateur
ja ik ga ook op de fiets. Word wel ammol haasten want moet eerst werken tot 6 maar da gaat lukken.