Partyflock

Forumonderwerp · 727162
7 volgers · 91252x bekeken

Waarschuw beheerder
Speed

Waarschuw beheerder
gister pep gehad na een hele lange tijd.... man heavy shit. was ik ff vergeten. wel een vette kater dus doe me toch maar sos. kan ik tenminste ook nog es slapen :D

Waarschuw beheerder
bij pep weet je tenminste waar je kater van komt.
omdat je hard gaat!

Waarschuw beheerder
en hard ging ik! nu een stuk slomer :s

Waarschuw beheerder
nu coke dan?

Waarschuw beheerder
nee hasj en een chronisch slaaptekort.

Waarschuw beheerder
die twee zijn ook heel lekker;)

Waarschuw beheerder
doe maar pillen

-speed voel ik me te verrot de volgende dag.
-coke is duur en haalt het hoogtepunt effect van een goede pil never.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 mei 2006 om 20:12:
-speed voel ik me te verrot de volgende dag.

Geen idee waar jullie het over hebben, had het op het begin ook wel, maar nu kan ik een nacht doorhalen en de volgende dag zo vris als een hoentje zijn. lukt ook nog met 2-3 dagen doorhalen...
Speedkater persoonsgebonden of door slechte pep?

Uitspraak van verwijderd op maandag 1 mei 2006 om 20:12:
coke is duur en haalt het hoogtepunt effect van een goede pil never.

das waar, maar bij een pil ga je zo wous, en kun je dus niet altijd gebruiken omdat je het zo makkelijk door hebt :s

Pilletje is wel lekker trouwens :p
maar moet je wel tijdens de juiste avonden gebruiken,
Als je de hele avond sex wil hebben bijvoorbeeld ;)

Waarschuw beheerder
conclusie:
Speed = En blijft beter!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ik wil feest op maandag 1 mei 2006 om 20:59:
Speedkater persoonsgebonden of door slechte pep?

denk dat gewenning er ook mee te maken heeft. ik was vroeger ook na n nachtje doorhalen zwaar vertyft maar als ik dat nu zou doen hebk r n stuk minder last van. daarom ist weer hoog tijd om ff te stoppen :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Wie heeft er zin in een :lijn: O:) :D:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 mei 2006 om 00:20:
Wie heeft er zin in een

Ik wel:jaja: hahah maar moet morgen weer werken om 8uur misschien morgenavond:9

Waarschuw beheerder
donateur
:yes: Ik vind het (Y)!!!
Vind je het erg als ik heel stiekum een klein beetje neem O:) :D:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 mei 2006 om 00:38:
Vind je het erg als ik heel stiekum een klein beetje neem

Hahah nee hoor, heb nu weekend dus kan zelf ook nu:9:p:9 malibu cola erbij jamjam

Waarschuw beheerder
speedd!!!

Waarschuw beheerder
Speed, werkt echt altijd! Maar dat is wel al heel lang geleden!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lynn!! op maandag 24 april 2006 om 16:56:
juist helemaal mee eens

speed doe ik alleen als ik vakantie heb zodat k goed uit kan brakken..van sos ken ik maandag gewoon werken! maar als k et weekend speed gebruikt heb dan ben ik maandag vet brak en langzaam!

beetje karakter tonen, deze nacht om 04.30h thuis gekomen na een pepavondje, nog 2 uur liggen zweten op men bed, de douche in en gaan werken.
Ja je voelt je niet echt fris maar het valt toch allemaal goed mee vindt ik, eer ik thuis blijf van men werk moet ik toch al echt goed ziek zijn. Zo'n pep katertje houdt mij niet binnen.
Gewoon in actie komen en verder leven, die afkick zit echt 75% in je kop, je moet er gewoon niet aan toegeven.

Waarschuw beheerder
:no:
Waarschuw beheerder
pep, sos is een zooitje

Waarschuw beheerder
sos sluimerd,en ik sluimer wel als ik 80 ben.:bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
sos heb je geen flikker aan, betaalt je eigen scheel en werkt bijna niet en mensen veranderen van sos...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pimpel op dinsdag 9 mei 2006 om 15:54:
mensen veranderen van sos

ik ben ook meer een pep mens,maar met pep ben ik ook niet helemaal me zelf(scheelt maar iets);)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 april 2006 om 18:39:
bij pep weet je tenminste waar je kater van komt

Went wel

Pep heb ik het liefst.
Maar afgelopen weekend weer eens ff een paar gram sos gesnoven was wel weer eens lkkr voor een keer.
wel duure hobby!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 mei 2006 om 16:28:
mensen veranderen van sos

mensen veranderen van een face lift ;)
Waarschuw beheerder
doe mij maar een lekkere lijn speed:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PluizeMuizert op dinsdag 9 mei 2006 om 23:15:
mensen veranderen van een face lift

haha ja,al zie ik wel eens mensen,die ik in het normale leven niet zou herkennen
Waarschuw beheerder
sos is lekker voor ut gevoel , speed is wondermiddel voor te gaan ... en blijven gaan !! :P :coke:

Waarschuw beheerder
sos
Waarschuw beheerder
speed stinkt en doet pijn in je neus sos ruikt lekker en doet geen pijn in je neus dus doe mij maar lekker sos
Waarschuw beheerder
op een feest eerst sos en dan met een after party speed want dan voel je het toch niet meer

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pimpel op dinsdag 9 mei 2006 om 15:54:
werkt bijna niet en mensen veranderen van sos...

t werkt bijna niet, maar je veranderd er wel van:S dan werkt t toch wel of niet:S
Waarschuw beheerder
pep de witte motor

waarom zou je coke-cola gebruiken als je pep-si hebt

Waarschuw beheerder
15-05-2006 Opmars cocaïne zet door

Uitgegeven: 15 mei 2006 00:04
Laatst gewijzigd: 15 mei 2006 06:29

UTRECHT - In het uitgaansleven wordt het nog steeds gewoner om een snuif cocaïne te nemen. Alleen in trendy Amsterdamse clubs is coke alweer uit de mode, elders is de harddrug nog steeds aan een opmars bezig. Steeds meer cocaïnegebruikers zoeken hulp en ook het aantal drinkers dat aanklopt bij de verslavingszorg neemt toe.

Dat staat in de Nationale Drug Monitor 2005 van Het Trimbos-Instituut die maandag verschijnt. De verslavingszorg kreeg in 2004 met 8 procent meer cokesnuivers te maken, terwijl het aantal cannabisgebruikers dat hulp zocht met 22 procent toenam.

Toch is het gebruik van hasj en marihuana niet toegenomen. Op dansfeesten is ecstasy nog steeds het populairst, al lijkt dit middel wat minder geslikt te worden.

Hulpverlening

Van de ongeveer 1,2 miljoen probleemdrinkers stappen er maar weinig naar de hulpverlening, maar in 2004 nam dit aantal wel met 10 procent toe naar 30.000. Er belandden de afgelopen jaren meer zware drinkers in het ziekenhuis: 4500 in 2004 tegenover 3900 in 2001. Vooral de jeugd is meer en vroeger gaan drinken, is al enige tijd duidelijk. In 2004 nam het aantal zware drinkers (meer dan zes glazen op minstens een dag in de week) onder mannen tussen de 18 en 24 jaar toe tot 39 procent (tegenover ruim 30 procent een jaar eerder).

Roken

Roken is voorzichtig op de terugweg. Het aantal rokers daalde tussen 2003 en 2004 van 30 naar 28 procent. Het percentage zware rokers (meer dan twintig sigaretten per dag) nam af van 8 naar 7. Onder jongeren lijkt niet roken steeds meer de norm te worden.

In 2004 nam het aantal drugsdelicten opnieuw toe; vooral met softdrugs gingen veel meer mensen de fout in. Het aantal overtredingen van de Opiumwet waar het Openbaar Ministerie mee te maken kreeg nam met een kwart toe tot 21.500. Het aantal harddrugszaken steeg met 17 procent, delicten met softdrugs met 45 procent.

Straffen

De hoeveelheid straffen die de rechter uitdeelde voor drugszaken steeg behoorlijk. Het gaat om een vijfde meer taakstraffen en de helft meer financiële transacties en ontnemingen. Alleen het aantal celstraffen nam voor het eerst af, met 9 procent.

Bron: www.nu.nl

Waarschuw beheerder
speed!