fuck coke gimme speed ( je weet toch fuck milk gimme beer t-shirt in de uhmm boekje met allemaal vna die vreemde shirts ja tog of niet danjawel. . . nou dan!!!)
De tijd van speed heb ik zo'n beetje gehad, maar een lijntje coke gaat er altijd wel in
De tijd van speed heb ik zo'n beetje gehad, maar een lijntje coke gaat er altijd wel in
de tijd zal het leren
okeej ik heb net pep genome, (voor ut eerst) en ik voel eigk gewoon hetzelfde als ephedra, komt dit doordat ik dat al eens gebruikt heb of moet ik gewoon meer nemen (was een klein beetje?
weet niet.. heb nog niet gepept.. maar gaat binnenkort wel verandering in komen.. maar denk bij voorbaat dat het me goed zal bevallen.. mis het gevoel van het echte hardgaan op xtc van jaren terug...
donateur
Coke is lekker thuis op de bank met wat vrienden, een voorraad drank en gewoon slap ouwehoeren.
Pep is gewoon voor op een feest, die rush die door je flikker gaat als je keihard gaat op de muziek
ik zit in de fase dat t gewoon lijkt of ik aan t zweven ben en echt heel wazig in me hoofd ben..
Had gister pep genome met me drinke, btje teveel van t goeie geloof ik, hele n8 nie geslapen. Nu nog steeds nie moe, voel alles vaag doen in me hoofd en had net dus geen red bull moete neme geloof ik. Wauwzers