KICKIN HARD Werkzaam bij Kickin' Hard25 november 2004 18:54k las net ff de nieuwsbrief van Art of Dance en daar staat dus in dat er 11 maart een Concert is van Outblast... ...maar uhh en Masters dan, want das meestal rond diezelfde tijd
16 februari 2005 22:42grote zaal is hardcore arena, ijshockeyzaal is early rave iets, en kantine boven grote zaal is de industrial cave
16 februari 2005 23:00de populairste hardcore deejay van dit moment. Op tmf en the box ja heeft zichzelf zeker gekroond ik vind de line-up van MOH tog iets dikker RTC live Noize Suppressor live etc. etc. etc.
Hardcore_lover 16 februari 2005 23:07Rtc zet de cd-speler weer aan.... Noise Supressor Das beter maarja ik ga niet ik kijk wel of er een leuk illigaal feesie hier in de buurt is
17 februari 2005 09:26grote zaal is hardcore arena, ijshockeyzaal is early rave iets, en kantine boven grote zaal is de industrial cave ik bedoelde meer die van outblast eigenlijk....
Huub de Verstandige 1 maart 2005 14:42Ik ben van de partij! Ben nu 2x naar MOH in het Beursgebouw geweest, vond het 2x een vet feest. dus waarom zou dit geen vet feest worden?!