Partyflock

Forumonderwerp · 725106
Vanavond hoorde ik een nieuwe plaat van Daniele Mondello, een jump plaat.
Klonk wel goed, hopelijk wordt het niet te commercieel.

(Maarja dat is het al eigenlijk.)
Artiest Mani
Die Italianen brengen het toch uit?

Dus als een italiaans label een nederlandse productie uitbrengt is het ook meteen een italiaanse productie volgens jou? :frusty: ok dan (Y) :S

Op Recess staat "Jumpstyle from Italy!!! dus het zal niet uit de lucht gegrepen zijn.

Ja recess moet je ook vet serieus nemen :S. Op recess staat ook wel eens iets als "tuneboy playlist". Moet ik nog meer zeggen?

Verder vind ik je erg makkelijk met je omschrijving, verbazend zelfs hoe mensen toch steeds weer jump willen afleiden van hardstyle.

Waar zie jij staan dat ik zeg dat jump van hardstyle afkomt? :O. Ik geef aan hoe ik die jump van nu zie.. En er stond ook bijIk VIND. :)
laatste aanpassing

ipv 2 bagger hardstyle nummers op een vinyl staat er nu een bagger hs nummer en een bagger jumpachtig wannabe nummerke:P

Dus als een italiaans label een nederlandse productie uitbrengt is het ook meteen een italiaanse productie volgens jou? ok dan

Zeg ik dat? Door het uit te brengen helpen ze wel meer bagger op de markt, dat bedoel ik.

Ja recess moet je ook vet serieus nemen . Op recess staat ook wel eens iets als "tuneboy playlist". Moet ik nog meer zeggen?

Nee ze zetten het er voor de lol neer, kijk recess overdrijft vaak flink, klopt helemaal, maar liegen zie ik ze niet doen. Bovendien weet ik dat die morientez connecties heeft met veel italianen (liep hij vaak over te pochen op het forum hier), dus er zal vast wel een italiaans tintje aan zitten.

Waar zie jij staan dat ik zeg dat jump van hardstyle afkomt? . Ik geef aan hoe ik die jump van nu zie.. En er stond ook bijIk VIND.

Omdat je het naar eigen zeggen een hardstyle opbouw vindt hebben, waarmee je dus aangeeft dat het dus afgeleid is van hardstyle. Anders had je wel gezegd "hardstyle heeft dezelfde opbouw als jump". En idd het is je mening, moet je ook helemaal zelf weten, ik geef alleen een reactie op jouw post, no offense :)

De Jump van tegenwoordig heeft (te) veel hardstyle invloeden ja... Behalve Atomic techno, Records mania en Babaorum records dan. Dat is nog redelijk te vergelijken met de jump van vroegah... Dat is dan ook de enigste jump die ik serieus neem en die niet alleen de hype volgen...
Artiest {SHOWLIST artist 53030, 101755, 39843}
ow dit zag ik in je profiel staan

Tranceball - Calyptus

Mijn lievelingsplaat heb um gelukkig op vinyl

weet je misschien waar die nog verkrijgbaar is :p .. en zoek Tranceball - Tranceball ook op plaat :) .. weet iemand miss waar k die kan krijge..

ONTOPIC..

vind die vinyl echt zuigen.. noem ik geen jump hoor :S .. dat is gewoon hardstyle :S

tranceball kan je vergeten denk ik (nieuw) calyptus misschien nog bij platenzaken, ik had hem bij freaky in eindh gehaald...
Artiest Mount
De Jump van tegenwoordig heeft (te) veel hardstyle invloeden ja... Behalve Atomic techno, Records mania en Babaorum records dan. Dat is nog redelijk te vergelijken met de jump van vroegah... Dat is dan ook de enigste jump die ik serieus neem en die niet alleen de hype volgen...

helemaal mee eens :yes:
niets dan :respect: voor die labels :yes:

ben ook blij dat ik de klassiekertjes in m'n bezit heb :D

wat vinden jullie van Totalition - Otherside

echt vet is die (L)

2 "the whisper"

Ik deel jou mening over zijn cd's, maar wat is jou mening over de nieuwe (HS Cops) van Max B Grant dan?
Artiest Xavi
haha ja idd zulke dinge staan er wel meer op recess

luna eerst over een plaat dat ie die echt niet zou draaien en op recess stond luna play list
:P
Die nieuwe van max heb ik nog niet gehoord, maar als er net zo'n standaard lijstje op staat als dat ie normaal draait hoef ik hem denk niet eens te horen :X