hmm moet ik weer gaan zoeken
Vind hem wel mooi, maar voor jou wat te kolossaal..
vind het heerrrrlijk
Hij is ook goed gezet gelukkig
Wat heb je gezet?
Haha idd wat zit in de buurt van je lies! Ghehe..
Nou ik ben zo kleinzerig als het maar zijn kan dus zal niet verwachten dat ik het lekker zal vinden hahaha..
wil foto's ziehien!!!
ALS ie echt van jou is (ik ben graaaaaaag achterdochtig) istie wel vet!!
(anders ook, maar wel FAKE)
Nou je ziet et goed duidelijk hoor.. En heb je em allang??
Je geloof me niet he
Kan je zeggen dat het gewoon niet prettig is om een tattoo te zetten, maakt niet uit waar
Verslavend hè???
heb 2 weken geleden een hele leuke jongen leren kennen en hij is piercer. Heb dus in 2 weken tijd 2 piercings en een tattoo laten zetten. Erg verslavend dus als je er telkens mee geconfronteerd wordt.
Maar ik blijf erbij, ik zet liever piercings.
Hij is namelijk niet erg gezond voor me als je begrijpt wat ik bedoel
Ik had m'n tong, tepel, navel en clithood.
het is ook maar een velletje van niks, je oor heeft meer vel
Vind wel dat er wat meer foto's moeten komen
Je denkt echt verkeerd over me,ben een net jongentje
Ik vond er op sexueel gebied niks aan maar het staat zo sexy
Kan je zeggen dat het gewoon niet prettig is om een tattoo te zetten, maakt niet uit waar...
Ik laat me liever piercen...
heb een chinees teken in me lies.
ma wat k gehjoord heb is t de pijnlijkste plaats voor n tatoo te zetten
Heb daar afgelopen zaterdag eentje gezet in het wit. Iedereen denkt ook dat ik gebrandmerkt ben, zo grappig
Die van mij zegt dat je kont het meest pijnlijkste is. Hij lachte eerst namelijk iedereen uit tot dat hij er zelf eentje daar liet zetten
Helaas geen foto en nee je ziet het niet in blacklight, het hoeft voor mij niet zo speels
een grote ster met 2 iets kleinere sterren en nog eens 2 kleinere sterretjes en ze zijn allemaal met elkaar verbonden.
Het moeten ook m'n ouders met m'n 2 broers en m'n neefje en nichtje voorstellen.
het maakt mij dus niet uit dat je het niet zo ged ziet, het is toch alleen voor mij.
Pijn??? Ja
Kan me de pijn van die op m'n onderrug niet eens meer herinneren zelfs, is ook wel weer 6 jaar geleden dat ik die gezet heb
Waarschijnlijk kwam dat ook omdat het zo bloedheet was
Mooie tatoo's trouwens
Die Nimal zit wel altijd met zijn handen op leuke plaatsen
ma wat k gehjoord heb is t de pijnlijkste plaats voor n tatoo te zetten
Heb m'n tong, tepel en clith eruit gehaald, vraag me niet waarom want ik ben ze nu weer opnieuw aan het zetten en ben begonnen bij m'n tepels.
misschien is het onbewust omdat ik die kick zo lekker vind
Was net weer ff in de shop en de jongen die mij tattoeerd die wil m'n lichaam wel ff lenen om zijn creatie op uit te oefenen aangezien ik 1.87 ben.
We hebben het plan om op de zijkant van m'n lichaam een tribal te zetten wat begint bij m'n borst en eindigd op m'n bovenbeen.
Mij was Sperti aangeraden, dat is eigenlijk aambeienzalf hahaha.. Maarja het blijkt te werken
Het zit natuurlijk op een dichte, broeierige plek dus smeer me een ongeluk, hij geeft alleen zo ontzettend af!!
Stoer hoor.
Mijn tattoo staat op de zijkant van mijn bovenbeen.
In eerste instantie wou ik hem ook in mijn lies en dat werd mij afgeraden, omdat ze niet goed weten hoe diep ze moeten i.v.m. het vetpercentage dat daar hoger is, en na een zwangerschap zou hij behoorlijk lelijk worden.
jaaaa dat afgeven dat had ik ook als een tierelier, irri he!!!
Afgeven is normaal, die van mij deed dat ook behoorlijk.
(het is dat dat erbij gezegd werd hoor )
Ben je er nog steeds zo blij mee?
Net stukje hoger (richting je heupbotje) vind ik mooier.