Uitspraak van Dj G-Stylez op woensdag 21 juni 2006 om 07:55:Jij wel mop...als je het maar langzaam doet
jeuj
Uitspraak van Dr. West - Dutch connection op woensdag 28 juni 2006 om 10:48:Allemaal leuk dat opeten van elkaar!! maar wat heb ik eraan, hahaha
uhm.... weinig?
maarruh moet dat dan?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 juni 2006 om 09:18:maarruh moet dat dan?
ging toch over vrijgezelle dit?! ben je niet
Uitspraak van Dr. West - Dutch connection op zondag 2 juli 2006 om 05:08:ging toch over vrijgezelle dit?! ben je niet
niet meer nee
mede dankzij dit forum
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 november 2004 om 12:37:zijn r nog mensen die vrijgezel zijn..en ook lekker?
vrijgezel => JA
lekker? => euhm.. NEEEEN !!
Uitspraak van .:: x_Manuki ::.NEEEENop maandag 3 juli 2006 om 00:12:
Zo erg dan?! denk dat het allemaal wel meevalt
Zijn jullie er nog steeds niet uit...
Dit word een tien jaren plan als het zo doorgaat..
Ik stel voor om voor September 20 man te hebben..en dan einde van September er nog 4 over te hebben waaronder 2 dames en 2 heren..en daaruit 2 winnaars..
1 dame en 1 mannetje..
Lijkt het jullie wat?
Dan schiet het tenminste op...

Hoop wel dat wat vriednelijker gaat dan het WK..wat we trouwens gewonnen hebben..
Viva Italia..
Dit word een tien jaren plan als het zo doorgaat..
Ik stel voor om voor September 20 man te hebben..en dan einde van September er nog 4 over te hebben waaronder 2 dames en 2 heren..en daaruit 2 winnaars..
1 dame en 1 mannetje..
Lijkt het jullie wat?
Dan schiet het tenminste op...
Hoop wel dat wat vriednelijker gaat dan het WK..wat we trouwens gewonnen hebben..
laatste aanpassing
Uitspraak van Dj G-Stylez op vrijdag 14 juli 2006 om 01:38:Hoop wel dat wat vriednelijker gaat dan het WK..wat we trouwens gewonnen hebben.. Viva Italia..
Als we zo gaan beginnen hoeft het van mij niet meer
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 23:27:ja en de mannen dan
eerst de vrouwen en je heb al een vriend joh!
Uitspraak van miss crazy psycho op donderdag 20 juli 2006 om 08:38:is weer vrijgezel... lang leven de lol en de zomer
hoppa!! das al 1 lekker ding
Uitspraak vanlekker vrijgezel ook goedsilence is the enemy©
op donderdag 20 juli 2006 om 18:13:
das 2!
laatste aanpassing
Uitspraak van Dr. West - Dutch connection op donderdag 20 juli 2006 om 18:09:hoppa!! das al 1 lekker ding
Uitspraak van Dr. West - Dutch connection op donderdag 20 juli 2006 om 18:48:vriendin van esra?
denk dat k wel weet wie je bedoelt ..
alleen vriendin/kennen groot woord
Uitspraak van miss crazy psycho op donderdag 20 juli 2006 om 19:59:
ja vind ik wel!!
Uitspraak vandenk dat k wel weet wie je bedoelt ..silence is the enemy©
op vrijdag 21 juli 2006 om 10:48:
alleen vriendin/kennen groot woord
omdat je promotie doet voor P.O.R.N.
Uitspraak van Dr. West - Dutch connection op vrijdag 21 juli 2006 om 19:53:omdat je promotie doet voor P.O.R.N.
ja aankomend ..
toevallig net een mail gehad
Uitspraak vanja aankomend ..silence is the enemy©
op woensdag 26 juli 2006 om 08:03:
toevallig net een mail gehad
OW..oke
Uitspraak van miss crazy psycho op donderdag 20 juli 2006 om 08:38:is weer vrijgezel... lang leven de lol en de zomer
ik doe met je mee meid
Uitspraak van Dr. West - Dutch connection op woensdag 19 juli 2006 om 16:11:eerst de vrouwen en je heb al een vriend joh!
nee eerst de mannen en neej heb geen vriend meer
en al zou ik die hebben... kijkuh mag tog?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 02:05:nee eerst de mannen en neej heb geen vriend meer
en al zou ik die hebben... kijkuh mag tog?
ja maar het gaat over wie is lekker en vrijgezel.. jij ben dan niet!! Eerst andere mensen die wel onder dit profiel onder doen
Uitspraak van Dr. West - Dutch connection op zaterdag 29 juli 2006 om 11:41:ja maar het gaat over wie is lekker en vrijgezel.. jij ben dan niet!! Eerst andere mensen die wel onder dit profiel onder doen
en waarom val ik nie onder dit profiel dan???
zoals ik al zei ben ik wel vrijgezel
Uitspraak van Dj G-Stylez op vrijdag 14 juli 2006 om 01:38:Ik stel voor om voor September 20 man te hebben..en dan einde van September er nog 4 over te hebben waaronder 2 dames en 2 heren..en daaruit 2 winnaars..
1 dame en 1 mannetje..
Komt er dan ook een feestje??
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 02:05:ik doe met je mee meid
ja toch vrijgezel zijn hoef nie altijd kut te zijn..
whaha ik heb er flink van genoten tijdens mijn vakantie
Uitspraak van miss crazy psycho op donderdag 10 augustus 2006 om 09:32:whaha ik heb er flink van genoten tijdens mijn vakantie
oooooOOOOOW vieze SLE...
pende relaties zijn ook niks
laatste aanpassing
Uitspraak van Dr. West - Dutch connection op zaterdag 12 augustus 2006 om 09:02:oooooOOOOOW vieze SLE...
whahah je ken ook weer over drijven he
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 november 2004 om 12:37:zijn r nog mensen die vrijgezel zijn..en ook lekker?
me oma
Uitspraak van Dr. West - Dutch connection op donderdag 13 juli 2006 om 11:51:nu de vrouwen graag
Nou zal ik er ook maar ff bijkomen dan
want ook ik ben vrijgezellig en ga zker
niet zeggen dat ik lekker ben want dan lieg ik!
Uitspraak van miss crazy psycho op donderdag 10 augustus 2006 om 09:32:ja toch vrijgezel zijn hoef nie altijd kut te zijn..
CKER is vrijgezel zijn niet kut
ik vermaak me prima
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 november 2004 om 12:37:zijn r nog mensen die vrijgezel zijn..
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 november 2004 om 12:37:en ook lekker?
mag je zelf bepalen
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 november 2004 om 12:37:maar was nog nieuwsgierig of r op deze wereld..
nog wel vrijgezelle & lekkere mensen bestonden...
als je niet op zoek bent....
waarom wil je dan weten of er nog lekkere vrijgezellen zijn???
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 augustus 2006 om 23:01:waar blijven die vrijgezelle dames??
ander topic???
Uitspraak van SweetyBrunette op vrijdag 15 september 2006 om 12:21:Vrijgezellig
Loopt niks rond dat me bij kan houden ..
loopt genoeg rond
maar dat woont te ver weg voor jou
Uitspraak van SweetyBrunette op vrijdag 15 september 2006 om 12:21:Loopt niks rond dat me bij kan houden
kan of wil ....?

![Jœy [Blames]](/images/user/369791_2628365.jpg)