Partyflock

Forumonderwerp · 724069
1246x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
jij dan?

Waarschuw beheerder
:gaap:
Waarschuw beheerder
Echt tuig van de richel....

wat wil je nou horen eigenlijk? :[
Waarschuw beheerder
Gewoon ook mensen.. net als jij en ik

Waarschuw beheerder
vind sommige erg grappig:yes:
Waarschuw beheerder
ik woon op het kamp dussss

maar aangezien de meeste al een vooroordeel hebben zou ik het graag eens van de mensen hier willen horen
Waarschuw beheerder

wat wil je nou horen eigenlijk?

vind je dat echt zo of zeg je nou maar wat?????????

Waarschuw beheerder
donateur
Tsjaaa uuh sommigen zijn wel oke, maar je hebt dr ook beste bij zitte :S

Waarschuw beheerder
*zucht* er wordt namelijk hier op pf nogal vaak gevraagd wat we van kampers vinden, daarom vragen wij ons af wat jij van ons wil horen.
Waarschuw beheerder
donateur
het er weinig mee
Waarschuw beheerder
Ik ook...
Waarschuw beheerder
altijd lekkere wijfuh op kamp:$
Waarschuw beheerder
donateur
dat vaak dan weer wel :D
Waarschuw beheerder
*zucht* er wordt namelijk hier op pf nogal vaak gevraagd wat we van kampers vinden, daarom vragen wij ons af wat jij van ons wil horen.

ff voor alle duidelijkheid je hoort ons geen KAMPERS te noeme

Waarschuw beheerder
ff voor de duidelijkheid....wat is het verschil ?? want je woont toch op het kamp! woonwagenKAMP
Waarschuw beheerder
maar zigeuners jajajaja weten we pffff
Waarschuw beheerder
donateur
ff voor de duidelijkheid....wat is het verschil ?? want je woont toch op het kamp! woonwagenKAMP

idd :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dubbel :[

Idd :s

Ik vind het ook tuig :[
Waarschuw beheerder

nee het is geen kamper maar woonwagenbewoner en het is geen woonwagenkamp maar woonwagencentrum

moeilijk he

de woonwagenbewoners van vroeger werden door de burgers als uitschot gezien wat vaak nog zo is en kregen ze als scheldnaam kampers
Waarschuw beheerder
donateur
nou de meeste lopen er alleen maar mee te koop :/
Waarschuw beheerder
maar goed ik ben er niet over begonnen om ruzie te maken ik vraag heel normaal wat jullie er van vinden

en als het je niet zint dat ik zoiets vraag reageer dan lekker helemaal niet

Waarschuw beheerder
donateur
tot je er 1 op je dak krijg hahahaha dan piep je wel anders denk ik

Dat ze alles verhandelen wat bij de wet verboden is dat wist ik wel maar dat ze ook al voor Zwarte Piet spelen is nieuw voor me.

Waarschuw beheerder
als je er 1 tegenkomt ise de kans groter dat het tuig is dan als je iemand anders tegen komt:o
Waarschuw beheerder
nou de meeste lopen er alleen maar mee te koop

ja je heb ze erbij die dat doen ja en dat slaat ook nergens op maar tussen de gewone burgers zit ook heel wat uitschot hoor niet alleen bij ons

Waarschuw beheerder
Nou ja voor mij is het allemaal een pot nat :D

Ik wil je er niet op aan vallen hoor maar hier in Geldrop hebben ze weer het hele "woonwagencentrum" leeggetrokken en je kan mij niet vertellen dat het allemaal lieverdjes zijn ze staan er om bekend en lopen er mee te koop.

Waarschuw beheerder
tot je er 1 op je dak krijg hahahaha dan piep je wel anders denk ik

Pfff,waarom zou ik bang voor kampers moeten zijn :gaap:
Dat word altijd gezegd :s

Ben voor niemand bang :)

Waarschuw beheerder
ze hebben meestal de negativiteit aan zich zelf te denken

lees: MEESTAL.. maar niet altijd
Waarschuw beheerder
nee okee ze zullen niet allemaal van die lieverdjes zijn nee maar er zijn er een paar die al die dure auto's kunnen verantwoorden wegens een erfenis

kijk en er wordt nu gelijk gedacht dat al die dure dingen opgelicht zijn of weet ik het wat maar dat is ook niet altijd zo
Waarschuw beheerder
donateur
ja je heb ze erbij die dat doen ja en dat slaat ook nergens op maar tussen de gewone burgers zit ook heel wat uitschot hoor niet alleen bij ons

Nee okey daar het je gelijk in, maarja hier in soesterberg altijd de mooiste autootjes en alles enzo weetjewel met alles krijgen hun voorrang enw eet ik veel wat allemaal maarja kep der verder geen last van ofzo maarja het valt allemaal wel op

Waarschuw beheerder
het zinnetje van : "ik kom van het kamp hoor" heb ik net iets te vaak gehoord, brrr om bang van te worden whahahaha

nee okee ze zullen niet allemaal van die lieverdjes zijn nee maar er zijn er een paar die al die dure auto's kunnen verantwoorden wegens een erfenis

Yeah right :/

En de wietplantages die heeft de paashaas daar neergezet !!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wat vind jij van rijtjeshuis, flat, woonboot, villa, blokhut, bos, of straat bewoners?
Waarschuw beheerder
Nee okey daar het je gelijk in, maarja hier in soesterberg altijd de mooiste autootjes en alles enzo weetjewel met alles krijgen hun voorrang enw eet ik veel wat allemaal maarja kep der verder geen last van ofzo maarja het valt allemaal wel op

maar dat is dus ook niet altijd zo want waar ik woon waren eerst helemaal geen huizen in de buurt en nu staat er een complete wijk en dan gaan ze ook acties houden om ons weg te krijgen

Waarschuw beheerder
Dat doen we ook niet, maar grotendeels zijn het geen zuivere !!-

Waarschuw beheerder
Qarian 16 november 2004 19:28

Bovenste richel he!
Waarschuw beheerder
Wat vind jij van rijtjeshuis, flat, woonboot, villa, blokhut, bos, of straat bewoners?

ik zal je vertellen ik heb vroeger ook zelfs nog in een huis gewoont en ik heb niks tegen die mensen

Waarschuw beheerder
hehehehehe 8)

Bins :lief: Woonwagerbewoners :yes:

Waarschuw beheerder
ik zal je vertellen ik heb vroeger ook zelfs nog in een huis gewoont en ik heb niks tegen die mensen

Is je geraden ook :[
Waarschuw beheerder
En de wietplantages die heeft de paashaas daar neergezet !!laatste aanpassing: 16 november 2004 19:52

en wat is er mis met een wiet plantage dan???

mensen in een huis doen het ook en waarom niet als je er goed geld mee kan verdienen???

je doet er niemand geen pijn mee ofzo

iemand oplichten vind ik weer heel iets anders

Waarschuw beheerder
of straat bewoners?

Net zo erg als woonwagerbewoners:[

Allemaal tuig, en elk woonwagenkamp daar mag van mij een bom op:yes:

Waarschuw beheerder
het zinnetje van : "ik kom van het kamp hoor" heb ik net iets te vaak gehoord, brrr om bang van te worden whahahaha

ja idd
dan denk ik: JA EN????
Waarschuw beheerder
Bins Woonwagerbewoners

kijk jij bent iemand waar ik mee kan praten als je een discussie over dit aangaat met iemand komen ze bijna alleen maar met negatieve dingen over ons

Waarschuw beheerder

:frusty:

Waarschuw beheerder
Ik kan ook niet echt positief blijven over kampbewoners hoor:S

Waarschuw beheerder
Bins jij vuile overloper :[

Ik heb hier trouwens ook geen zin meer in

ciao....woonwagenbewoner
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
vogeltje en pluis 16 november 2004 19:51
je moet ons niet allemaal over 1 kam scheren natuurlijk

Je vraagt er zelf om dat we over 1 groep oordelen...

vogeltje en pluis 16 november 2004 19:27
okee wat vinden jullie van woonwagenbewoners???????

Waarschuw beheerder
vogeltje en pluis 16 november 2004 19:51
je moet ons niet allemaal over 1 kam scheren natuurlijk

Moet je maar in een rijtjeshuis gaan wonen :[

Waarschuw beheerder
Aardig :yes:

Waarschuw beheerder
sjeeeeeeeeees :/

Waarschuw beheerder
Als je een dom topic opent maakt het qua reacties niet echt uit of je van het kamp komt of niet.

Zo beter :flower:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Aardig

toch wel?

:yes:
Waarschuw beheerder
hoezo dom ik heb zo veel domme topics gezien!!!!!!!!!
op pf

maar ja maak niet uit ik ga nu weer want gtst is er op

(K)
Waarschuw beheerder
de woonwagenbewoners van vroeger werden door de burgers als uitschot gezien wat vaak nog zo is en kregen ze als scheldnaam kampers

en zo is het nog steeds!
Waarschuw beheerder
donateur
Doordat kampers eigenlijk altijd slecht in het nieuws staan (politie, bedreigingen, belastingontduiking, snelweg afzetten, opgerolde weedplantage, stroom aftappen etc etc...) krijgen mensen nooit een goede indruk van kampers.

Zullen vast wel goede tussen zitten maar die moeten dan maar de slechte in elkaar meppen zodat ze niet meer in een verkeerd daglicht worden geplaatst.
Waarschuw beheerder
in het nieuws worden ook altijd de slechte dingen getoont over alles en als mensen dat zien gaan ze inderdaad zo doen ja

maar burgers doen zulke dingen ook wqel hoor niet allen wij

Waarschuw beheerder
Reclame?? :d
Waarschuw beheerder
donateur
ja maar het valt bij kampers te veel op omdat het in 1 keer met heel veel media aandacht gebeurd.

Om eerlijk te zijn kan ik me niet herinneren dat er wel eens 100 man ME/politie bij iemand voor de deur heeft gestaan? Volgens mij zie je dat alleen bij kampers en bij terroristen.

Waarschuw beheerder
Zal ik dan toch even de tijd nemen om uit te leggen wat ik bedoel want je begrijpt me schijnbaar niet, ik vind de vraag gewoon stom, ten eerste om wat hierboven al gezegd werd je vraagt er door dit topic zelf al om, je plaatst jezelf al in een bepaalde categorie waarvan je denkt dat mensen een negatief beeld hebben, maar denk dat de gemiddeld normaal denkend mens ook wel weet dat je niks over 1 kam kan scheren. Kampers hebben een bepaald imago dat is algemeen bekend, maar zo heb je ook geiten wollen sokken, marokanen, kantoorpikkie's, negers etc. etc. etc.
Dus het maakt mij geen reet uit waar je vandaan komt.
Tuig heb je overal.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nee sinds kort kijk ik nooit meer :no:

Het was een gewoonte

Waarschuw beheerder
donateur

mensen in een huis doen het ook en waarom niet als je er goed geld mee kan verdienen???

je doet er niemand geen pijn mee ofzo
==================================================­=====================
Klopt, maar mijn bankrekening wel.
Wij betalen maandelijks tig Euro voor al dat aftappen!

En op je vraag wat ik van jullie vindt, vindt de generatie van mijn leeftijd veel relaxter dan die nieuwe generatie.

Waarschuw beheerder
donateur
Doordat kampers eigenlijk altijd slecht in het nieuws staan (politie, bedreigingen, belastingontduiking, snelweg afzetten, opgerolde weedplantage, stroom aftappen etc etc...) krijgen mensen nooit een goede indruk van kampers.

Zullen vast wel goede tussen zitten maar die moeten dan maar de slechte in elkaar meppen zodat ze niet meer in een verkeerd daglicht worden geplaatst.

:yes:

Waarschuw beheerder
meisje dat ik ken woont naast woonwagenkamp en schijnen hele aardige mensen te zijn hoor :jaja:

Waarschuw beheerder
[IMG]http://img70.exs.cx/img70/4224/haar.jpg[/IMG]

Je hebt haar onder je oksel :/ B)

Waarschuw beheerder
heb totaal geen problemen met woonwagen bewoners... :no: heb er vrienden wonen en ik kan me geen hartelijkere mensen bedenken dan zij :respect: voor hun! ook hun tantes, ooms, neven, nichten, opa's en oma's... stuk voor stuk mensen die alles voor je zouden doen! maar zoals eerder al is gezegd zijn er overal rotte appels tussen, die een slechte naam veroorzaken voor hun.. maar diegene die ik ken zijn echt super!
Waarschuw beheerder
precies jij heb contact met deze mensen je weet hoe ze zijn maar dan bedoel ik ook echt hoe ze zijn en niet van horen en zien

er moeten meer mensen zo praten als jou als die mensen eens allemaal hun mening geven wordt er misschien ook heel anders tegen ons aan gekeken

vaak zijn wij zelfs nog meer begaan met ander mans problemen als burgers die zijn niet zo close echt niet

Waarschuw beheerder
eerst zeg je dit

ik woon op het kamp dussss

en dan ineens zeg je dit :/

nee het is geen kamper maar woonwagenbewoner en het is geen woonwagenkamp maar woonwagencentrum

moeilijk he

beetje beter opletten dus wat je allemaal brabbelt
Waarschuw beheerder
hahahahaha alsof jullie het begrijpen als ik woonwagencentrum zeg sommige zeggen zelfs camping enals ik het zeg is het ff iets anders als jullie he kan mezelf niet uitschelden

Waarschuw beheerder
hahahahaha alsof jullie het begrijpen

wat bedoel je met jullie?

wwij van de burgermaatschapij?

want JIJ zorgt ervoor dat wij jullie als buitenstaanders gaan zien door dit soort topics te openen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
sodemieter ff lekker op jij joh mafkees met je blablabla

ben je een schaap ofzo?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
blablablabla

Waarschuw beheerder
Echt, wat triest weer:

'Ik kom van het kamp, dus pas op'.

En met kkr gooien ook nog. (n)

Inge

Waarschuw beheerder
doe eens ff rustig

je opent zelf dit topic!
en dan ga je ineens mensen uitschelden!?

lekker onvolwassen!
Waarschuw beheerder
jonge als jij niet normaal tegen mij doet ja dan doe ik dat ook niet tegen jou

en ik vraag wat jullie er van vinden en ik vraag jou niet te herhalen wat ik zei

Waarschuw beheerder
Dat is dan idd weer een beetje jammer..

Waarschuw beheerder
ik doe gewoon normaal....

ik constateer alleen feiten en daar mag ik dan gerust iets van zeggen

en als jij jezelf dan niet kunt gedragen dan is dat jou probleem!
Waarschuw beheerder
ik mag heel veel mensen en doe ook altijd normaal maar als mensen niet normaal tegen mij doen doe ik dat ook zeker niet terug doe jij toch ook niet ??

jij laat toch ook niemand over je heen lopen of kom je niet op voor je zelf????

Waarschuw beheerder
Heb je helemaal gelijk in, maar om dan maar meteen met kanker te gaan schelden...

Waarschuw beheerder
ja t zal wel....

je moet gewoon ff ietsje langer over dingen na denken die je zegt want nu gaat het echt nergens over!
Waarschuw beheerder
je mag best een mening over ons hebben maar zeker niet over mijn persoonlijk want je kent me niet eens

en ga niet de heilige uithangen met schelden als of jullie dat nooit doen ik bepaal zelf wel wat ik zeg

dus omdat ik een woonwagen bewoner ben mag ik niet schelden????(want dan stel ik ons in een kwaad daglicht ?????)

zou niet best zijn he als wij niet mochten schelden dan zouden er heel wat burgers in een kwwad daglicht moeten komen ALSOF DIE NIET SCHELDEN!@!!!
Waarschuw beheerder
hoeveel burgers zeggen het woord kanker niet ???

misschien moet iemand daar eens een topic van openen kan je zien hoeveel het er zijn ik ben heus niet de enigste die dat zegt hoor

Waarschuw beheerder
je betrekt het weer op jezelf, nergens voor nodig

Rectificatie: op de kampers onder ons..

Waarschuw beheerder
Dus dan moet iedereen dat maar leuk vinden?

p.s. zijn al genoeg topics over
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik zeg ook niet dat je het leuk hoef te vinden

als jij uitgescholden wordt voor hoer vind je het ook niet leuk toch??????????
Waarschuw beheerder
donateur
Alweer zo een topic ??

Zijn die mensen anders ofzo dan ?

Waarschuw beheerder
hoeveel burgers zeggen het woord kanker niet ???

Dat het op jouw kamp een stopwoordje is hoeft hier nog niet te zijn. Kwetsend is het, er sterven mensen aan deze ziekte!!!

Inge

Waarschuw beheerder
Je werd toch niet uitgescholden voor hoer :/

Waarschuw beheerder
En dan ondertussen andere mensen wel de kkr wensen. EN dan nog beweren dat ze net zo is als iedereen.

Kruip uit dat kamphol!!! :gaap:

Inge
Waarschuw beheerder
wat loop jij raar te praten dus als je iemand op straat met de woord kanker hoor schelden ga je er dan ook op af????????????

en jij moet niet doen als of ik de enige bent die zoiets zeg

Waarschuw beheerder
donateur
Alleen al het feit dat kampers, gewone mensen 'burgers' noemen vind ik al raar...
Ik hoorde pas een interview op de radio over waarom er onder kampers veel meer analfabetisme voorkomt 'Omdat kampers het gewone onderwijs niet vertrouwen'
What the fuck? Ik hoor van een hoop kampers dat dat echte reizigersgevoel er veel minder is, waarom zou je dan nog zoveel moeite doen om je eigen identiteit te houden en je kinderen niet op een gewone school doen?

Waarschuw beheerder
wat loop jij raar te praten dus als je iemand op straat met de woord kanker hoor schelden ga je er dan ook op af????????????

:yes: Dan vraag ik: al aan de chemo, of had dat al geen zin meer?

Waarschuw beheerder

Eigenlijk hoor ik dat nooit, eerder 'shit' ofzo.

en jij moet niet doen als of ik de enige bent die zoiets zeg

Zeg ik dat dan? Maar als je zo dom ligt te lullen mag ik er best wel wat van zeggen, m'n moeder is pas een paar maanden dood, door kkr ja, dus het moet wel begrijpelijk zijn dat ik me dan eraan erger.

Inge
Waarschuw beheerder
je moet niet alles geloven want er zijn heel veel kinderen die op een woonwagencentrum wonen die naar een gewone school gaan hoor en jullie noemen ons kampers waarom mogen wij julie geen burgers noemen dan?????

wij worden toch ook anders genoemd??

Waarschuw beheerder
m'n moeder is pas een paar maanden dood, door kkr ja, dus het moet wel begrijpelijk zijn dat ik me dan eraan erger.

Hier nog 1 alleen was het bij mij mn vader
Waarschuw beheerder
Zeg ik dat dan? Maar als je zo dom ligt te lullen mag ik er best wel wat van zeggen, m'n moeder is pas een paar maanden dood, door kkr ja, dus het moet wel begrijpelijk zijn dat ik me dan eraan erger.

Inge

ja sorry hoor dat kan ik toch niet weten en ja voor jou komt het dan extra hard aan maar het is heus niet de bedoeling om jou er pijn mee te doen hoor

nog gecondoleerd dan met je moeder

Waarschuw beheerder
Tja, als iemand met dat woord scheld denk je er wel meteen weer aan. Bij tyfus of tering heb je dat niet, want daar sterven geen mensen aan hier. ;)

Waarschuw beheerder
donateur
nog gecondoleerd dan met je moeder

en ga niet de heilige uithangen met schelden als of jullie dat nooit doen ik bepaal zelf wel wat ik zeg

je heb trouwens een ongeloofelijke babyface

sodemieter ff lekker op jij joh mafkees met je blablabla

ben je een schaap ofzo?

kanker mongool dat je bent

zegt genoeg toch :/
Waarschuw beheerder
Tja, als iemand met dat woord scheld denk je er wel meteen weer aan. Bij tyfus of tering heb je dat niet, want daar sterven geen mensen aan hier.

ja ik begrijp het ook wel als je er zo fel op tegen bent en vooral in jou situatie

sorry was niet mijn bedoeling om je er aan te herinneren

:(

Waarschuw beheerder
donateur
en jullie noemen ons kampers waarom mogen wij julie geen burgers noemen dan?????

wij worden toch ook anders genoemd??

Niet om het 1 of ander, maar 'jullie' zijn ook anders, andere cultuur, andere huizen, andere regels, etc.
Ik heb weleens met meisje van het kamp gehad, maar daar werd zo fokking moeilijk over gedaan...

Waarschuw beheerder
donateur
ja maar ik blijf zeggen het is niet overal hetzelfde

iets is nooit hetzelfde :/ maar wel vergelijkbaar

Waarschuw beheerder
donateur
En de wietplantages die heeft de paashaas daar neergezet !!

....

Ik denk (weet zelfs wel zeker) dat er meer mensen zijn in een "gewoon huis" die een wiet plantage hebben dan woonwagen bewoners!

Maar weet je wat t verschil is?

Als er weer een wordt opgedoekt op een woonwagenkamp komt het in de media!
Maar als er een wordt opgedoekt in een villa ergens ver van de stad af of bij een "normaal" gezinnetje in een rijtjes huis hoor je niets in de media!

je moest eens weten hoeveel mensen een eigen kweekje hebben :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
t woord "kanker" als scheldwoord is gewoon "not done" op Pf

punt uit :[

Waarschuw beheerder
Persoonlijk vind ik ze meestal asociaal :)
Waarschuw beheerder
Ik heb familie op het kamp in hoogkerk. Nee ze noemen het zelf ook geen centrum... gewoon kamp. Het feit dat jij jezelf als woonwagenbewoner bestempeld en niet als een normaal persoon zegt toch iets over het feit dat jij je wilt onderscheiden van de rest. Ook open je er een topic over om je te verdedigen want je wist echt wel dat je dit soort reacties kunt krijgen.

Kampers zijn nu eenmaal wat asocialer. Waarom ? Ze sturen kinderen vaak niet naar school. (dit komt mede omdat woonwagenbewoners vroeger ook veel aan het rondreizen waren en de kinderen die dan van school naar school werden gestuurd werden uitgemaakt voor vieze zigeuners e.d. De discriminatie in die tijd maakt het woonwagenkamp tot wat het is vandaag. Dit komt rechtstreeks van mijn vader die tot zijn 23e op het kamp heeft gewoont en vroeger ook heel veel heeft rondgereist. Veelal ongeschoolde jongeren (niet allemaal, ken er ook een paar die studeren omdat ze zich hebben afgezet tegen hun ouders), maar dus ongeschoolde jongeren die niks te doen hebben, een uitkering hebben of daar nog niet oud genoeg voor zijn, niet naar school gaan en zich vervelen. Dat gaat van kwaad tot erger en dan krijg je in de buurt toch al snel een stempel opgedrukt.

Het is mede door de jongeren van vandaag en door dingen uit het verleden wat de betekenis woonwagenbewoner maakt tot wat het is. Ik zal nooit iedereen over 1 kam scheren maar je moet toch toegeven dat in een veelal kleine gemeenschap het sneller opvalt als mensen zich asociaal gedragen. Mensen die in huizen wonen zijn veel meer verspreid en daarom zal het dus ook nooit opvallen waar echte asociale mensen zich begeven omdat het gewoon veel minder opvalt.

(of je moet het net zo leuk maken als de tokkies :x)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik ken ook genoeg kampers en iedereen weet wel dat er normale tussen zitten, maar het meerendeel zijn asociale patsertjes.. het zijn net marokkanen.. die kampers

Waarschuw beheerder
donateur
Een klein mannetje ruzie uit laten lokken op een kermis of in de disco zodat ze met ze allen er bovenop kunnen springen.
Rijden voornamelijk in BMW's en Mercedes en dragen Versace

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hun zusjes dragen witte stretchbroeken met een zwarte string dr onder, houden van een breezer en om hun naam niet te vergeten hebben ze die in goud om hun nek hangen

vogeltje en pluis nep kamper :@

Waarschuw beheerder
donateur
Hebben altijd handeltjes; nep-Carlo Colluci truien, illegaal vuurwerk, DVD spelers, etc.
Waarschuw beheerder
Ben nog geen normale kamper tegengekomen...
Waarschuw beheerder
Ik vind "woonwagenbewoners" geweldige mensen, mensen die dag en nacht voor je klaar staan maakt niet uit voor wat, en mensen die ter alle tijden achter je staan, er bestaat geen hartelijkere welkom ergens thuis als in een wagen

Van deze mensen kun je opaan, ga je naar een feest met je "burgelijke vrienden"en er onstaat ruzie 9 van de 10 keer sta je er dan alleen voor, ben je met een woonwagenbewoner dan zal deze het ter alle tijde voor je opnemen omdat deze je als familie ziet..

Maar doe maar negatief..sgiet je er mee op niks tog?
als je er een leert kenne dan praat je wel anders

Ciao

Waarschuw beheerder
donateur
Dat is helemaal waar!
Waarschuw beheerder
de gewoone burgens die hebben nog meer goud en spul om dan een woonwagenbewooner en willen woonwagenbewooners zijn!!!! maar gedragen zich slecht zo dat de andere burgens gaan zien dat zijn woonwagenbewooners terwijl ze het helemaal niet zijn !

als je begrijpt wat ik bedoel

wij hebben niks tegen burgers maar burgers wat tegen ons

Waarschuw beheerder
donateur
nou in iedergeval bedankt voor de eerlijke antwoorden

dat dan weer wel
Waarschuw beheerder
donateur
Ben nog geen normale kamper tegengekomen...

Whaha tuuurlijk :|
Waarschuw beheerder
Kan wel altijd lachen met die kampers die ik ken en handel uiteraard.
Waarschuw beheerder
donateur
wonen vaak mooie vrouwen op het kamp :p
donker haar.. das mijn type :p
Waarschuw beheerder
Was ook bijna gekoppeld aan iemand z'n dochter maar vond het niet echt een lekker wijf.
Wel een rijke vader maarja.. ben nu eenmaal geen golddigger.

Waarschuw beheerder
nix mis met kampers:D(Y)

Waarschuw beheerder
helemaal niets mis mee met kampers!!!!!

Waarschuw beheerder
precies:D!

het zijn toch gvd geen ander soort mensen ofzo:S
als je zo gaat beginnen kan je over alles en iedereen wel een forum openen:/!

Waarschuw beheerder
Ze willen zich denk ik nog steeds onderscheiden van het volk wat in een huis woont zonder wielen!

Waarschuw beheerder
laat ze hun gang gaan,jah toch:D

:beer: sommige wagens zien er van binnen nog mooier uit dan mijn huis:[
Waarschuw beheerder
That's for sure! Ze weten in ieder geval wel hoe ze geld moeten maken. Wat dat betreft toch wel een boel geleerd van ze.

Waarschuw beheerder
jij snapt het;)

en dan alsnog,wat ik al zei : het zijn mensen zoals jij en ik..
het klinkt soms net alsof ze totaal anders zijn,omdat ze een andere levenswijze hebben,tjah..iedereen leeft anders toch.of je nou in een flat woont of een huis of een woonwagen..of zelf een woonboot..

verschil moet er zijn,en tegenwoordig heeft iedereen maniertjes of even geld te verdienen met ''andere'' dingen..maar daar wordt niet naar gekeken blijkbaar..

net als die eigen teelt en alles...er zijn wel meer mensen en niet alleen kampers die dat hebben,maar daar wordt (alweer) niks over gezegt:)

tjah,is mijn mening;) :beer:
Waarschuw beheerder
Nr. 1 op de kliklijn.... dat zegt wel genoeg over eigen teelt.

Waarschuw beheerder
Voor mij zijn het ook gewone mensen zoals jij en ik,er zitten ook vervelende tussen en criminelen zoals bij elk ander. ik heb ook niet gezegd dat ik er een verschil van maak, maar als ze toch al met een topic komt :wat vinden jullie van woonwagenbewoners, dan is zij toch diegene die zichzelf onderscheid....

Waarschuw beheerder

moeilijk he

bij ons noemen kampers het zelf ook 'het kamp'. en trouwens jullie noemen burgers 'boeren' nou wij hebben ook niet allemaal een varken en een koe in de achtertuin.

en ja, jullie komen overal zo netjes aan. jullie hoeven alleen heeel toevallig geen belasting te betalen vanwege de goeie banden met eh... de koningin ofzo?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
enne over die wietplantages, je zegt mensen in huizen doen het ook. nou dat maakt het echt niet beter en trouwens ik vind ook niet alle mensen in een huis aardig en leuk.

Waarschuw beheerder
het maakt het ook niet beter,maar er wordt gezegt dat''kampers'' meer met dat soort dingen in aanraking komen bla bla en dat ze bekend staan door dat soort dingen...
terwijl andere mensen of je nou in een flat of huis of woonboot woont het net zo goed ook kunnen doen,dat bewijst dus maar weer dat het ook normale mensen zijn zoals jij en ik:)

al die onzin die er bij wordt gehaald,slaat nergens op..iedereen heb tegenwoordig wel iets om een centje te verdienen wat niet op je loonstrookie terechtkomt;)
en vaak worden bepaalde mensen daardoor weer in hokkies gestopt:/

Waarschuw beheerder
dubbel :[

Waarschuw beheerder
en maar zeiken over reizigers :s
zijn ook nog genoeg goede en aardige hoor
maar:

WAT DE BOER NIET KENT EET HIJ NIET !

Waarschuw beheerder
donateur
zie verder:

[topic=718135]{element is niet toegankelijk}