zo grappig he hoe jullie reageren... altijd commentaar over de nieuwe garde dit en dat.... maar kijk hoe jullie zelf allemaal doen... jullie accepteren ook alleen maar wat jullie zelf willen....en iemand die wil pogo-en is gelijk n wazi of ken niet hakkuh! TRIEST! dat zijn jullie
en hakkuh ken ik ook wel hoor, denk je soms dat ik pogo omdat ik niet kan hakkuh??? gelul!ik vind het gewoon vet ....
maare....ik weet zelf toch wel dat ik gelijk heb en jullie zijn gewoon zo zielig om allemaal er tegen in te gaan alleen omdat je bij de o zo geweldige "anti pogo club" zit!
hahahah stumperds zijn jullie eigenlijk.
nogmaals: iedereen moet zelf weten hoe hij los gaat en elke ECHTE gabber zal het daarmee eens zijn! dus vanaf nu noem ik jullie WABBERS : wanna-be gabbers!

en sanne je mag mij best n wazi noemen hoor intereseert me geen reet...dat is namelijk het enige wat je ken verzinnen he.....
gewoon jaloezie

ik ben geen nazi en geen wazi en dat weetje zelf ook heus wel of denk je serieus dat ik graag n nazi wil zijn??

ik zal dat gelul gelijk ff de wereld uit helpen: mijn beste vriendin is half arubaans en is dus niet blank!

toch niet zo nazi als je dacht he!!!
en waarom reageer je pas als ik weg ben???? en je zegt wel dat er uit mij niks zinnigs komt maar het enige wat jij ken roepen is "wazi" en je ken plaatjes neerzetten....nee dat is n lekkere discussie

oh en dan nog ff wat: hier op partyflock durven jullie wel met ze allen he... 1 grote kliek die allemaal veilig achter hun computertje zit en dan n beetje lopen zeiken!!
maar waarom zie ik jullie op n feest dan nooit zo reageren??? als je echt zo anti pogo ben laat dat dan maar eens zien! :[:[