Ik ga zo hard dat ik alle bomen in de omtrek omhak!!
maarja, pogo is toch gewoon zo hard mogelijk tegen me kaar aan beuken?
daar krijg je blauwe plekken van.
Hoewel ik eerlijk moet zeggen dat ik het ook wel is doe, bij ons in de discohteek, maar dat is meer om van de vervelende mensen weg te krijgen. Die denken dat je tegen hun bend als je van hardcore houd e.d.
t valt mij ook op dat er steeds meer wordt gehakt.
Kan je meteen zien wie er van de ''oude stempel'' is!
Pogoen kan iedereen maar het echte voetenwerk moet je aan de profs overlaten
en toch zou t wel grappig zijn als er eens een wedstijdje wordt georganiseerd, een soort van extra op een feest of zo.
Kan je je bij binnenkomst inschrijven en als prijs kan je gratis naar 10 feesten met een vriend of vriendin!
Ik schrijf me meteen in dan.
sjaah heb t wel vaken gehoord hoor, heey iloon wat kan jij mooi dansen haha (8tjes hakken met kan je mooi bij draaien en zwieren zwaaien enz heeeelijkkk!!)! sjaaaaaahhhh er zijn nou eenmaal goede oude nummers waarop je echt hoor te hakkuh!
maar ik sta ook wel eens te stampen hoor kan het allebij haha!maar aan pogo doe ik NIET.stront irritant!
laatste aanpassing
Rotterdam hakkeeeeeeeee gvd!!!!!rennen zonder vooruit te komen dé echte style begin jaren 90
ja fijn dat iedereen weer hakt. Jammer dat dan nog de halve zaal stil staat.
ook dat ja,luie donders tegenwoordig,alsof het alleen maar een sociale aangelegehied is
Dat is zeker jammer
Gewoon keihard hakke
Gas met die zooi
maar vergeet niet er moeten leden geworven worden voor het 'storm-front' dus we komen eigenlijk niet om te feesten alleen maar om de wazi uit te hangen
opzouten,optyfen tering wazi's