Partyflock

Forumonderwerp · 723978
Artiest DjAngo
Waarschuw beheerder
Afgelopen zaterdag was het I love techno. Degene die er waren hebben zich net als ik mateloos geergerd aan de slechte organisatie. Veel te druk, zalen waren volzet, dranghekken voor de zalen, slecht geluid.

Wat is voor jou het slechts (georganiseerde) feest?
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 182, 681, 1669}
Artiest Dynamike
Waarschuw beheerder
donateur
Lucky you ;)
Waarschuw beheerder
ik vond Q-Base fucking slecht geregeld!!!

Jammer :no:
Waarschuw beheerder
Q-Base
Waarschuw beheerder
ja duidelijk Q- base ja --> wat een puinhoop

Waarschuw beheerder
Q-BASE was sucks!!!!!!!!kutweer...tenten veel te vol....en die klote pendelbussen wat denk je zelf duizend man in een bus haha dat terrein had veel dichter bij moeten zijn schilt weer een paar kilometer lopendoor die regen!!!!!!
Waarschuw beheerder
Q-base en InQontrol, zo'n duur kaartje en dan 2 euro om je jas op te hangen.

Moest je het ook nog zelf doen........
Waarschuw beheerder
donateur
Ik sluit me er ook helemaal bij aan --> Q-base, commentaar lijkt me overbodig...

Waarschuw beheerder
Ik ga natuurlijk ook voor Q-base..
Waarschuw beheerder
Masters of Hardcore in t Thialf :frusty:

Waarschuw beheerder
meestal zijn de feesten van q-dance wel goed ja, maar q-base vond ik toch wel het beroerste feest kwa organisatie
Waarschuw beheerder
Zeker Q-base...
Niks gemaar, ze hadden kunnen weten dat het ging regenen, dus ze hadden het wel ff wat beter kunnen regelen.
Was gewoon dikke shit!

Waarschuw beheerder
yep

Waarschuw beheerder
Q-Base
Waarschuw beheerder
donateur
Qut-Base!
Waarschuw beheerder
donateur
moh<<<<< voor mij het slechtse geregelde feest

Waarschuw beheerder
donateur
In Qontrol met stip op 1!! Kunnen ze dan nix leren van feesten als Innercity?!!!

MoH was inderdaad ook niet echt denderend.. het geluid dan.

Waarschuw beheerder
moh
Waarschuw beheerder
bij mij is alles nog goed gegaan dit jaar

ja zelfs bij Q-Base ging bij mij alles goed
de bus was er voor mij zo op de heen weg als de terug weg :D
Waarschuw beheerder
navigator vond ik niet echt top
Waarschuw beheerder
donateur
navigator vond ik niet echt top

:vaag:

Wáát?? :S

was 1 van de vetste feesjes in de Fun dit jaar!!!
Nix op aan te merken! Was een beetje rustig that's all...

Waarschuw beheerder
donateur
Legalize Streetparade...

te triest voor woorden gewoon.......... :S
Waarschuw beheerder
I love techno was kut ja:@

Waarschuw beheerder
donateur
Q-Base!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Het wordt zwaar eentonig,maar idd Q-Base baggerfees...

Waarschuw beheerder
MOH in Thialf en als 't over de afgelopen jaren ging had ie ook gewonnen:@
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik weet niet of het al gezegd is;) maar voor mij toch echt Q-Base
Waarschuw beheerder
Q-Base!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb er 3 uur over gedaan om thuis te komen waarvan 2 uur op de parkeerplaats doorgebracht :@
laatste aanpassing

Artiest Soco
Waarschuw beheerder
Q-base... we wilden om 7 uur naar huis....kwart voor 9 reden wij het terrein af....Q-base...suckssss
Waarschuw beheerder
Wordt wel eentonig, maar toch echt q-base.

Waarschuw beheerder
nou laat ik dan als eerste maar orgineel zijn:

Q-Base duidelijk!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
i love techno, nog nooit zo geirriteerd aan een feest. Er werd echt supervet gedraaid maar als 5 van de 6 zalen driekwart dicht en vol zijn dan gaat een normaal mens zich daaraan irriteren als ie voor zoiets 40 euro betaald heeft

Waarschuw beheerder
orgineel : q-base
Waarschuw beheerder
Q-base, leukermeer weekendje was 10 keer heftager!!!!
Waarschuw beheerder
iedereen denkt maar dat er hele snelwegen naar die verlaten 'geheime' militaire basis liepen. En als er dan 1 pendelbus sneuvelt op zn zandweggetje richting het terrein kan de rest er niet meer door. Snapte inderdaad niet dat Nederland#01 in zo'n kleine bunker werd gehouden. Die had in de Hangar gemoeten.

Maar ik denk toch dat ik q-base moet nomineren.
Waarschuw beheerder
Zeker Q-Base na al die jaren ervaring nog steeds zulke trieste beginnersfouten maken. Echt diep en diep triest
Waarschuw beheerder
bla bla bla
Waarschuw beheerder
donateur
tis wat.......
Waarschuw beheerder
irreversible ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Haha ja idd, dat zijn ook kut feesten :p....... kheb je daar alleen nog nooit gezien, maar dat heb je vast her en der gehoord.......
Waarschuw beheerder
MOH !!!

Heb me wel prima vermaakt maar alles was echt vet slecht geregeld ! De rij auto's om te parkeren was echt gigantisch, dan was je er eindelijk sta je een uur in de rij denk je beter ben binnen. kan je alleen je jas in een kluisje doen om vervolgens nog 3 kwartier te wachten. ze hadden beloofd dat de wacht rij dit jaar kort zou zijn maarja loze beloftes.

dan nog al die kut bonnen waar je een half uur voor moet wachten voor je ze kan kopen. wil je daar de plee moet je eerst een bon kopen :S

en dan over de muziek nog niet te spreken die was echt waardeloos !
Waarschuw beheerder
Klopt heb gehoord, dus dan moet je er niet heen gaan ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Heel verstandig....... maar goed, voor mij is het om de hoek dus ga ik altijd wel ff kijken.......vanuit Uitgeest is ook zowat....... die organisator is ook zo´n hufter, echt waardeloze gast:x:p
Waarschuw beheerder
Ik ken die organisator niet maar volgens mij is het een een lulhoofd, kan niet anders als je zulke feesten organiseerd :D Kan je beter een programma doen als cash en bart :P
Waarschuw beheerder
donateur
Whehehe, heb ik hem ook al gezegt...... maar hij was bang dat ie door Carlo in zun reet werd geneukt..... kan hem ook geen ongelijk geven trouwens:x
Waarschuw beheerder
Reet neuken zal jou carlo wel dol op zijn ;) Het is niet vreemd dat als je uit het oosten komt dat je niet wijzzzzzzz bent :P
Artiest Thozaa
Waarschuw beheerder
Hmz.. ik heb op Q-base weinig problemen gehad.. bussen reden toen ik er was gewoon na en van de parkeerplaats.. Was gewoon klote dat het regende en hierdoor de bunkers bomvol waren:( Verder wel echt een superfeest:yes::bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Haha, wat steken he die gast........maar jij bent ook niet vies van een dikke butt plug, snowy:p

maar je hebt gelijk........

lui uit het oosten zijn idd nie altijd even wijzzzz.........;)
Waarschuw beheerder
thozaa jij verteld alleen jou super feest , maar waarschijnlijk ook jou enige feest :S meer heb je niet gehad :S