Partyflock

Forumonderwerp · 723245
Waarschuw beheerder
Zijn er hier ook mensen die niet zo goed kunnen opschieten met hun schoonmoeder????
De moeder van mijn vriend is absoluut niet mijn beste vriendin. Als ik daar thuis ben ben ik onbewust toch altijd een beetje terughoudend. Ik heb al meerdere aanvaringen met haar gehad en elke keer probeer ik (voor mijn vriend) om weer normaal te doen. Maar telkens weet ze me te kwetsen met dingen die ze beslist, zoals bv de verjaardag van mijn vriend vieren op een dag waar ik tot 12 uur 's avonds moet werken. Waarom kan dit niet op een andere dag??? Het lijkt wel of ze dit expres doet. Vanochtend hadden we hierover een aanvaring en mijn vriend kiest dan toch partij voor zijn moeder.. Wat moet ik hier nou mee?
Waarschuw beheerder
ik heb een top schoonmoeder...
ze heeft het niet zo makkelijk,
maar zet toch door
het is een topwijffie!!

Waarschuw beheerder
Is idd erg lastig...maarja nix aan te doen verder!

ik heb gelukkig geen problemen met me schoonmoeder..
Waarschuw beheerder
donateur
tja....mijn moeder heeft een lelijk schepsel uit de hel als schoonzoon,dus zij heeft redenen om vervelend te zijn :)(vriend van me zus trouwens)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:O wat erg als je vriend niet achter je staat..

probeer niet al te veel te laten merken dat je bijvoorbeeld van die verjaardag erg vind.. dat vind ze waarschijnlijk leuk, om jou iets lulligs aan te doen :/

ga zelfs iets leuks met je vriend doen, zodat zij zich eens buitengesloten voelt :) (Y)

Waarschuw beheerder
mijn schoonouders kunnen geen kinderen krijgen :p

Waarschuw beheerder
wat n mietje dat hij t opneemt voor je moeder..
cker in dit geval nu jij toch echt wel gelijk hebt...:S

nou suc6 iig!

Waarschuw beheerder
donateur
mijn schoonmoeder is helaas ook kinderloos :'(

Waarschuw beheerder
echt zo'n moedertje die haar zoon niet wil verliezen aan een meid ;) mama's kindje :@ pff dat hoor ik vaker, ik gelukkkig nog nooit meegemaakt dat lijkt me echt erg! kan gelukkig super goed met mn schoonmams overweg :D

Waarschuw beheerder
Mijne s egt n lieverddd
Waarschuw beheerder
Mijn schoonmoeder is echt een schat ik kan het heel erg goed met haar vinden en ga ook vaak leuken dingen met haar doen..Zou haar voor geen goud kwijt willen..(L)
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn ex schoonmoeder was echt een schat van een mens

Waarschuw beheerder
Stom stom en nog eens stom
Gelukkig staat mijn vriend altijd achter me en niet achter haar
anders zou ik hem ook niet lief vinden denk ik ;)
Maja ik woon al 3 jaar op mezelf dat zal ook wel meespelen
heb toch een aardig eigen willetje en doe altijd overal net alsof ik thuis ben dat zal ook wel meespelen ;)
en ik ben ook niet van regels en aanpassen dus dat werkt ook al niet mee
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik ben het (zoals wel vaker ;)) helemaal met stampertje eens
wel triest dat je vriend het gewoon door laat gaan als jij niet kan komen :S hoe belangrijk ben je dan voor hem? Of is voor hem wat zn moeder zegt belangrijker dan wat jij zegt?

En het argument dat je toch bij hem op bezoek bent en je dus aan moet passen en 'visite' bent vind ik echt bullshit! Wat nou visite het is toch haar vriend?? :S dan ben je toch gelijk aan elkaar en is toch het belangrijkste dat jij en je vriend het samen leuk hebben

Waarschuw beheerder
Als ik daar thuis ben

Hahaha wees blij dat je nog binnen mag komen ik mag niet eens in de straat komen dan worden ze al gek en gaan ze flippen. :P :yes:

En vraag me niet waarom want er is nooit wat gebeurd maar ze vinden het maar niks allemaal :S

Waarschuw beheerder
Mijn schoonmoeder is liev :) En me schoonvader ook en me schoonzusje al helemaal! (maar me vriend is natuurlijk wel de liefste :))
Waarschuw beheerder
kheb geen schoonouders meer :)

Waarschuw beheerder
de mijne is ook wel lief
Waarschuw beheerder
Weet je hoe ze 'schoonmoeder' in België noemen?

Trouw-ma
Waarschuw beheerder
totaal geen problemen mee :)
Waarschuw beheerder
kheb geen schoonouders meer

Mijn mama vind je wel lief :yes:

Waarschuw beheerder
kon ik d'r maar uit het raam gooien' *zucht*

Waarschuw beheerder
kom ik er toch net achter, dat ik ook opeens schoonmoeder ben van iemand :bloos: :bloos:

Waarschuw beheerder
Mijn (L)schoonouders(L) zijn echt SuPeR LieVe Mensen, kan niet beter(F)En mijn schoonzussie is ook een schatje, kan ook niet beter(L)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 november 2004 om 23:58:
de mijne is ook wel lief

TOEN..

Nu is ze een %^&*&%$#@@%$

Waarschuw beheerder
jaloerse kuthoeren zijn het :P