Partyflock

Forumonderwerp · 722593

G*dver, Ik had 3 dagen geleden een nieuwe Alfa 156 1.9 JTD gekocht en hem laten tunen tot 140pk (ipv 105pk), met parelmoer lak, leren bekleding, stoelverwarming, climate control, een sportonderstel, etc..

Rij ik op de snelweg, klapt die ### motorkap open, zowat dwars door mijn voorruit en dak.

Gelukkig ben ik All-risk verzekerd maar ik baal er wel goed van. Iemand hier ervaring mee?

Artiest Balbasaur
O ja joh?

Nee
Sjezus Wouter!!
Dat schiet lekker nie op duzz....Wel een vet autootje trouwens!!
Is ie de 26ste wel weer klaar dan?? ;)

(K) voor jou!

Ik hoop het wel, vandaag beginnen ze met de reparatie. Anders gaan we gewoon met de audi. Die heb ik ook nog :D.

(k) Terug

mijn vriend had ook net een nieuwe auto... zouden we naar beverwijk toe gaan.... vliegt er een hond voor de auto langs.. gleed de auto weg zo tegen de boom aan.. bij myn stoel.. whoah echte klap was dat.. naja en dan ook nog met je domme kop doorrijden... hahah de hele zijdeur ingedeukt voor raam helemaal stuk.. en de 8terkand van de auto was verzet.. totall loss verklaard.. kutzooi
en de verzekering betaal niks.. stomme klootzakken

Vandaar ook die "hahah" in je verhaal??
Tja dat krijg je hè met Alfa Romeo...
Ik wilde het al niet zeggen :P

vw rijden ;) ! had me motorkap ook een keer niet goed dicht ..maar bij vw blijkt de turbo dan niet te werken dus je komt dan al niet vooruit en dan ga je automatisch kijken wat er aan de hand is en dan doe je em wel weer goed dicht

Hij is weer gemaakt. Het heeft even geduurt maar alles is gerepareerd B)