Partyflock

Forumonderwerp · 721920
1 volger · 50985x bekeken
Waarschuw beheerder
Voor al die onzin die dus niet in het Intensive topic hoort te komen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *N@OMI* op donderdag 11 mei 2006 om 14:26:
Ik heb geloof ik nog wel een zwarte en
een paarse boa Yas!

ik heb ook een witte en een rode, maar moet eerst iets voor op mijn hoofd hebben voordat ik weet wat voor kleur boa ik omdoe...
maar die zwarte kan natuurlijk overal bij

... ik laat je nog wel weten of ik die kan gebruiken! in elk geval bedankt (f)
Waarschuw beheerder
donateur
Oeh ik heb er zo'n zin in :bounce:

Zometeen eerst met Kif, Nies en Tinus naar jan Smit (Zijn de keeltjes gesmeerd dames O:) ) en morgen met de hele bende gek doen 8) Woehoe :cheer:
Ik ga me vanavond mentaal en fysiek voorbereiden op dit weekend B) Wordt denk een wild weekend!! :cheer:
Ben ook zo zenuwappig voor de uitslag van school :bloos:
Duim a.u.b. allemaal voor mij!! (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pien :cheer: op vrijdag 12 mei 2006 om 18:20:
Zometeen eerst met Kif, Nies en Tinus naar jan Smit (Zijn de keeltjes gesmeerd dames )

ja ja die is gesmeerd.

ik ben zelfs lekker in de zon gaan liggen vanmiddag dat ik er op en top uit zie voor jan:cheer:
Uitspraak van Lucypussy a.k.a. Lucylicious :cheer: op vrijdag 12 mei 2006 om 19:27:
Duim a.u.b. allemaal voor mij!!

doe ik :jaja:

Waarschuw beheerder
Ow ow ow, wat was het gezellie!!!

Ik stond vooraan :D ,keb ruim twee uur mijn sanca en ellebogen in de strijd moeten gooien, maar het was het waard :yes:

[img width=480 height=640 cacheid=00000036002386abce7cb8841a0166654d]http://i3.tinypic.com/zkgvh1.jpg[/img]

Ik was de BOB, maar de rest zag er zo uit: :zuipen:

[img width=640 height=480 cacheid=00000036002386ada23b3cd81a0166654d]http://i2.tinypic.com/zkgwgn.jpg[/img]
Mooi he, vooral de mascara van Nies :| Nadeel is nu alleen dat ik om 07.15 wakker werd en de rest tot 9 uur lekker in katzwijn liggen :s

Maarrrr, over 2 uurtjes -> Op naar Volendam :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben echt helemaaaaaaaaaal kapot :gaap: :z Maar wat een gaaf weekend was het, ow meiden ik heb het zooo leuk gehad :cheer: (L) (Behalve het deel met de reiger dan O:))

Ik zit nu maar een beetje op pf, val bijna staand in slaap maar moet Pascal zo ophalen dus kan niet in slaap vallen :$ Oma is het niet meer gewend zo twee nachten los haha :D

Ps: Ik ben zoooo blij dat ik er hietboven niet opsta, ik was er zo mogelijk nog viel erger aan toe, maar we zijn nog grotere Jan fans geworden na vrijdag (L) (Behalve Martine, die van Bon Jovi O:))
Oooh wat was het gezellig!! :D Ik ben verliefd op Volendam :lief: Lieve huisjes enzo, maar niet hiel viel lieve mensen :/ Behalve onze geweldige barman Jelle! :respect: 2 Jelle vanmorgen 8) Ik had zo nog een nachtje gebleven!! Ben zo benieuwd naar alle foto's :o Zag vanmorgen al een paar foto's op Mona dr telefoon voorbij flitsen waarvoor ik me diep moet schamen :bloos:

Ik vind het wel jammer dat we niet tussen 1 en 3 naar J-style zijn gegaan :[ Jullie durfden Jan gewoon niet van zo dichtbij te zien! * denkt aan de winkel waar Simon zogenaamd in stond *

Zo.. nu gezellig moederdag vieren, en natuurlijk alle Volendamse smartlappen muziek downloaden 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
FF snel een fototje dan!

Tha chica's @ J-Style

[img width=480 height=640 cacheid=0000003600238affd8e30cc71a0166fe62]http://i2.tinypic.com/znv3vc.jpg[/img]

Tot de 24e!!!

(k) (k)
laatste aanpassing
Woehoehahaha!! :respect: to tha chickies 8)

Wat staan we er toch allemaal weer héérlijk op!!

Hiel viel plezier op je 'studiereis' :p (F)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
echt eeen heerlijk gezellig weekend:cheer:

Uitspraak van Lucypussy a.k.a. Lucylicious :cheer: op zondag 14 mei 2006 om 23:11:
Woehoehahaha!! to tha chickies

echt wel:jaja:

Uitspraak van Lucypussy a.k.a. Lucylicious :cheer: op zondag 14 mei 2006 om 16:23:
Zo.. nu gezellig moederdag vieren, en natuurlijk alle Volendamse smartlappen muziek downloaden

kunnen we volgende keer uit volle borst mee zingen :jaja:

ben nu wel echt een beetje gaar maar komt allemaal wel weer goed:cheer:
Waarschuw beheerder
Het was echt een SUPER SUPER GEZELLIG WEEKEND! :cheer:

Zelfs die lugubere Sjaak's corner tent ofzo
vergeet ik niet :no: haha!

Ik heb ONZE klederdracht foto op het als de
nacht verdwijnt
forum gepost! :respect:
kunnen we volgende keer uit volle borst mee zingen
Moeten we alleen dat Volendamse accentje leren :jaja:
Ik vond ons weekend ook echt haute couture B) Echt supah dupah gezellie! :cheer:
Wanneer gaan we weer?! :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wanneer gaan we weer?!

Morgen O:)
Dat is dus vandaag :D Lijkt me hiel gezellig maar ben gewoon weer aan de arbeid :@ Jakkie!
Zijn er mensen die serieus mee willen naar de Volendamse kermis? Das van 8 t/m 11 september :cheer:
Waarschuw beheerder
Zijn er mensen die serieus mee willen naar de Volendamse kermis? Das van 8 t/m 11 september

IK wil wel mee hoor! :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk niet dat ik daar geld voor heb als ik net in mijn huisje zit :no: En volgens Jelle wordt er op de kermis ook niet gedanst :( We kunnen beter gewoon weer naar een andere stad gaan 8) We hebben nu Eindhovuh en Volendam gehad, nu op naar uhm... Texel ofzo ;)

Zo even op pf en zo weer aan de studie :( Ik mag nu al zagen :$ Moet morgen nog 1 dagje werken, dan donderdag een hele dag cursus en vrijdag vrij om te leren :)
Das jammer Pienus :( Mja je eigen huisje is natuurlijk ook tha bomb B)

Texel schijnt net als Volendam te zijn qua incest etc. :)

Woehoe!! Morgenavond ff naar Amsterdam, Ley draait op de kwartfinale van een DJ-contest.. Het uiteindelijke doel ervan is dat je mag draaien op DANCE VALLEY!!! Dát is gezellig! :cheer:
Van 9 tot half 10 in studio 80 :)
Gaat er iemand gezellig mee? 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lucypussy a.k.a. Lucylicious :cheer: op dinsdag 16 mei 2006 om 19:44:
Texel schijnt net als Volendam te zijn qua incest etc.

oja joh wist ik niet!!

ja ja ik zat even met de jelle op msn was even gezellig ik had even een foto naar hem gemaild waar die natuurlijk op stond:cheer:
Uitspraak van Pien :cheer: op dinsdag 16 mei 2006 om 18:17:
Zo even op pf en zo weer aan de studie

ik doe met je mee pien ben ook echt heel veel an het leren:jaaj:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van m@rtine op dinsdag 16 mei 2006 om 20:03:
ja ja ik zat even met de jelle op msn

Hoe kom je dan aan zijn mailadres?

Uitspraak van Pien :cheer: op dinsdag 16 mei 2006 om 18:17:
We kunnen beter gewoon weer naar een andere stad gaan

Antwerpen is ook hiel leuk..
Waarschuw beheerder
donateur
Nope, ga niet mee maar bedankt (F)

zal ik deze week maar weer eens?

[img width=300 height=223 cacheid=00007f1600038d257fcf10fa1a0168427a]http://images.amazon.com/images/P/B0000302Q7.01.LZZZZZZZ.gif[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mona Boordevol op dinsdag 16 mei 2006 om 22:07:
Hoe kom je dan aan zijn mailadres?

van luus die smste jelle even voor zijn email adres:jaja:
:( Mn auto is kapot :@

Mja, gelukkig heb ik een automonteur als man :lief:
Morgen istie dus alweer klaar :)

Woehoe! Ik werd vanmiddag gebeld voor een baan bij L'oreal B) Dát is leuk! Alleen een beetje jammer dat ik het nu zo naar mn zin heb bij mn nieuwe werk, en dat ik dan waarschijnlijk ga switchen van job :/ Vrijdag een gesprek bij L'oreal, eerst maar eens zien wat ze me te bieden hebben :[
Waarschuw beheerder
donateur
Zoooo, morgen een dagje cursus in Arnhem en dan weekend :D Alleen maar leren dit weekend maar toch lekker :)

Oeh Luus, ik zal idd wel eerst goed info vragen, niet dat je weer zo'n baan krijgt als vorige keer, met 2 uur werken in de week :[

Dus nee ik ga ook niet mee Loes ;) Oma moet leren, en mede-oma Martientje ook las ik, succes liefje (L)
Waarschuw beheerder
Ik hoef niet te leren, maar moet me vandaag
wel even vast timmeren aan me compu :yes: voor
een paar opdrachten! :cry:

Of Maastricht... :D :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mona Boordevol op dinsdag 16 mei 2006 om 22:07:

ja moon wij hebben 13081240 jaar gelden toch ook een keer plannen gemaakt voor Antwerpen? 8)
Moeten we gewoon nog een keer doen :jaja:

Ik zou dit weekend naar de Ardennen gaan maar het is allemaal nog erg onzeker...
Mijn oom heeft een longontsteking, een vriendin van ons heeft twee gescheurde enkelbanden, mijn tante een tennisarm en ik heb gister met Peter de hele ochtend op de EHBO gezeten omdat hij zijn enkel verzwikt heeft tijdens voetbal :s
Dus als we nog gaan wordt het een rolstoel/krukken weekend

wat een pech allemaal
Oh dat klinkt allemaal niet zo mooi Yas :no: Wat een pech allemaal :/

Ley is door naar de halve finale voor DEFQON!! Was een misverstand dat van Dance Valley, werd mij toch echt verteld :/ Maar Defqon is ook wel gezellig 8) De jury was erg over hem te spreken. 'een super strakke set' zeiden ze nog :cheer: Cool man!

Ik werk vandaag lekker tot twee uur, vanmiddag ff al mn soapies kijken :) Heerlijk!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lucypussy a.k.a. Lucylicious :cheer: op donderdag 18 mei 2006 om 12:35:
Ik werk vandaag lekker tot twee uur, vanmiddag ff al mn soapies kijken Heerlijk!

dat is lekker ik zat ook tot 13.00 op school we mochten eerder wer om te gaan leren:jaja:

maar ik heb net eerst even mijn huisie gedaan:cheer:
Ik ga nu proberen om te gaan leren
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Yassie op donderdag 18 mei 2006 om 10:31:
wat een pech allemaal

Zeker klote Yassie!!

Uitspraak van Yassie op donderdag 18 mei 2006 om 10:31:
ja moon wij hebben 13081240 jaar gelden toch ook een keer plannen gemaakt voor Antwerpen

Gaan we ook nog steeds een keer doen!! Ergens in het najaar of zo :)

Uitspraak van Lucypussy a.k.a. Lucylicious :cheer: op donderdag 18 mei 2006 om 12:35:
Ley is door naar de halve finale voor DEFQON!!

Doet 'ie goed! (Y)
:jaja: Hij draait 10 juni in de Hemkade in Zaandam. Komen jullie hem dan ook supporten? Zou erg gezellig zijn :)

Vanochtend gewerkt, om kwart over drie naar mn sollicitatie bij L'Oréal :bloos: Spannend!!
Waarschuw beheerder
donateur
Luus er staat dat hij de finale in Studio 80 draait :vaag: Das hiel wat anders dan de hemkade ;)

Ik ga vanaaf trouwens wijntjes drinken in de kroeg met Stefanie (mijn mede-huisvrouw haha) Zin om mee te gaan?? Gewoon ff gezellie (L)

Succes zometeen :cheer:
Waarschuw beheerder
hmmm.. tegenwoordig is de kroeg in utoop gezelliger dan landzicht op vrijdag.. Maar wie weet..

Ik ga eerst ff naar Manon d'r stulpje kijken op de Breestraat, die woont daar sinds kort.

Maybe tot vanavond

Hoest gegaan Luus?
Weet niet hoe t ging :/ Weet wel dat sommige mensen daar denken: ' ik werk bij L'oréal ' Snap u? 8)

Hihi oops :bloos: Wéér een foutje van Lucy :o
Nja, gewoon met zn allen naar studio 80 dus :jaja:

Pien, we hebben net onze date besproken voor vanavond (Y)

Fijn weekend allemaal!!
Waarschuw beheerder
Ow Pien, je bedoelde de kroeg in Hazerswoude natuurlijk!!

dom dom dom
Jaaaa dat was best gezellig he Pien?
Al haakte ik alweer vrij vroeg af omdat ik naar manlief ging :lief: Pien is zelfs nog naar de afzakkroeg gegaan 8) Dan moet je wel heel wat hebben gedronken om het gezellig te vinden!
Ik ben gister naar het eerste schuurfeest van dit seizoen geweest. Dat was ook weer hiel gezellig :jaja: Beetje jammer dat t weekend weer zo snel voorbij is :( Mja, tis maar een kort werkweekje, donderdag en vrijdag vrij!! :woeptiedoep:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lucypussy a.k.a. Lucylicious :cheer: op zondag 21 mei 2006 om 14:05:
donderdag en vrijdag vrij!! :woeptiedoep:

dat is lekker ik ben ook lekker vrij ik hoef alleen woensdag naar school toe:jaja:

Heb net mijn laatste toets gehad en ging wel goed ben benieuwd.
Waarschuw beheerder
donateur
Jeetje zeg wat een ti-ta-takkenweer :[ :@ Daar word je toch sacho van :O

Hier voor de rest alles goed, ook lekker donderdag en vrijdag vrij :cheer: Voor de rest ben ik alleen nog maar aan het studeren, en tussendoor zie ik mijn vriendje nog wel is ;)

Luus, was zeker even gezellig, maar de mug was geen zak aan (N) Moon: Je had best mogen komen hoor ;) :D En owja Luus, Pas en ik gaan waarschijnlijk mee bij Leon kijken :yes:

Nou ik ga weer aan de studie, vanaaf ff paps en mams uitzwaaien, die vertrekken voor 12 dagen naar Mallorca B) :[
Luus, was zeker even gezellig, maar de mug was geen zak aan
Duh, ik was er niet 8) Ik hoorde juist dat je het wél naar je zin had gehad :x

En owja Luus, Pas en ik gaan waarschijnlijk mee bij Leon kijken
Dát is hiel gezellig (Y) :cheer:

vanaaf ff paps en mams uitzwaaien, die vertrekken voor 12 dagen naar Mallorca
Toe maar!! :[

Vrijdag Naoom dr b-day he? :)
Waarschuw beheerder
haai 8)

ben weer terug uit ht verre Ardennen, weekend was erg cool b)
fototjes komen nog :jaja: nu eerst spullen uitpakken en dan snel de deur uit want de zon schijnt :cheer: (waarschijnlijk niet voor lang)

(k)
Waarschuw beheerder
donateur
Joe :)

Ik kom even gedag zeggen: Dag 8)

Nu ga ik weer leren :(

Doei (K)
Dag Pien 8)

Dag Yas! Terug van weg geweest? Hoogstwaarschijnlijk onwijs boutweer gehad..? :o

Oooh echt zielig :( Er is zondagavond net buiten ons dorp een meisje van 20 verongelukt met dr auto. Ze heet hier op pf (k)CHICA(k) Echt té zielig :/

Morgen mn herkansing voor dat takke tentamen :[
Waarschuw beheerder
donateur
Ow dus dat hoorden we zondagavond :O Vet veel politie en brandweer en ambulances enzo, dacht echt dat de wereld verging :vaag: Maar jeetje zeg, ik kende haar niet maar het is idd echt zielig *koude rillingen* :(

Luus, hiel viel succes vandaag (Y) Dit keer ga je het wel halen :yes: Wanneer krijg je de uitslag? (F)

Laatste dagje alweer voor deze week :O De tijd vliegt, het is alweer bijna juni :O :O En dan is de bruiloft :cheer: :cheer: :cheer:
Waarschuw beheerder
hai hai

ik hoor net dat ik mijn laatste toets heb gehaald:cheer::cheer::cheer:

Uitspraak van Pien :cheer: op woensdag 24 mei 2006 om 07:51:
En dan is de bruiloft

pien ik heb ook voor alles vrij gekregen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lucypussy a.k.a. Lucylicious :cheer: op dinsdag 23 mei 2006 om 19:23:
Dag Yas! Terug van weg geweest? Hoogstwaarschijnlijk onwijs boutweer gehad..?

klopt :jaja: maar ondanks dat toch een super weekend gehad hoor!

*koude rillingen*

indd :/

De tijd vliegt, het is alweer bijna juni En dan is de bruiloft

mijn zus gaat "partneren" 21 Juni :)
Bijna hetzelfde als trouwen.. ze gaat ook een trouwjurk dragen :lief: en we gaan met zijn allen naar het stadhuis en daarna met de boot naar de Grote Beer voor een lunch

Waarschuw beheerder
Hello my dears, ben weer terug uit de Sunshine State B)

Heb het echt tof gehad, hiel veel gezien, leuke groep en op 1 dag na steeds boven de 30C geweest 8) Het is hier dus best koud nu.. scheelt zo'n 20 graden :frusty:

Zal snel ff een fototje plaatsen..

(k) (k)
Waarschuw beheerder
donateur
Woehoe Martientje gefeliciteerd (F) :cheer:

Maar Yas, waarom gaan ze dan niet trouwen?? Als je toch alles in het eggie doet ;) Maar blijft leuk natuurlijk :D Ik heb een samenlevingscontract, tenminste die gaan we tekeken over een paar weken, ik zeg: Goeie reden voor groot feest O:) ;p

Tis vroeg man :gaap: Ik ga lekker broodje uit de oven eten en dan aan de studie :) Vanmiddag moeten we gordijnen, een telefoon en een magnetron gaan kopen :) Dus Moontje: Wederom tot vanmiddag, kan de Trendhopper toch niet weerstaan 8) Al heb ik mijn hele inboedel daar al vandaag :vaag:
Waarschuw beheerder
Martien GEFELICITEERD! :flower:

Ik heb trouwens WEEKEND! :woop:

kan de Trendhopper toch niet weerstaan Al heb ik mijn hele inboedel daar al vandaag

Krijg jij zo onderhand niet korting daar? :p
Of...ga er wonen, lekker cheap! ;)