Partyflock

Forumonderwerp · 721920
1 volger · 48188x bekeken
Waarschuw beheerder
Voor al die onzin die dus niet in het Intensive topic hoort te komen ;)
Artiest {SHOWLIST artist 26741, 4822}
Waarschuw beheerder
heroes of techno of only techno
:bounce: Cari en remy of amok en stephan en vincent de wit hmmmmmmmmmmmmmm lastige keuze
Waarschuw beheerder
das stukken beter als de LVC maja, niet zo lekker dichtbij hé? Vind het echt relax dat ik binnen 10 minuten na vertrek in mn bedje kan liggen :Z
helemaal vanavond is dat een erg aantrekkelijk idee
kom net mn bed uit, maar ben nog steeds naar de klote :gaap:
had vanmorgen zo'n koppijn dat ik niet meer kon slapen :/
Waarschuw beheerder
ik woon 5 min van p60 ;) en heb ook vervoer hehehehehe maak ik ook nog ontbijtje voor je ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hmmmm :/ *denk denk denk*
nee dat zou te lullig zijn, krijg al een logé :d

Veel plezier vanavond!
Waarschuw beheerder
Morning! :gaap:
En hoe was jullie weekend? (Qlimax!?)Die van mij krijgt een 7
vrijdag Loco was gezellig, maar niet mijn muziek, zaterdag LVC was minder gezellig, maar wel mijn muziek.
Waarschuw beheerder
Qlimax. :kwijl:.
Geweldig feest, met een prachtige aankleding. Zo'n mooi decor ben ik in het verleden op feesten nog niet tegengekomen.

[img]http://mrviper.student.utwente.nl/bikini2990/photos/2004-11-27_1/images/20041128010234_alex242.jpg[/img]

[img]http://mrviper.student.utwente.nl/bikini2990/photos/2004-11-27_1/images/20041128010854_alex265.jpg[/img]

[img]http://mrviper.student.utwente.nl/bikini2990/photos/2004-11-27_1/images/20041128030442_alex484.jpg[/img].

:9.

De muziek viel me een beetje tegen, zover ik het nog redelijk kan herinneren. Het geluid viel me zeker niet tegen en de sfeer was ook top. Geweldig avondje gehad. (Y).
Waarschuw beheerder
dat ziet er zeker top uit!
Blij te horen dat het is bevallen :d
Waarschuw beheerder
Heroes of Techno was ook top ondanks dat het rustiger was dan normaal ;) Lekebusch :respect: en remy net zoals de ouw awakenings ;)
Hello :)
Wat is het hier vandaag weer rustig zeg! :/
Ik heb denk de gezelligste avond gehad zaterdag :vaag:
Nja, was wel gezellig mn kinderdisco :jaja:

11 december Michel de Hey? Wie gaat er mee??
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn weekend was best leuk :D Ik vond Deaz D vrijdag nix, maar was dan ook lekker vroeg thuis :z

Zaterdag Qlimax viel me onverwachts 100 % mee :D Heb het best naar mijn zin gehad, met dank aan mr. Smirnoff :$ Heb zelfs nog de hardstyle huppel gedaan 8) Maar voetballen om 11 s'morgens na Qlimax valt best tegen :( En gisteraaf Utoop, das natuurlijk altijd gezellig ;)

Nu weer op werk :gaap: Moet ook gebeuren he ;) Luus waar 11 december? En ga je dit keer dan wel :[

(K)
In LVC :jaja:
Begint pas om 00.30 uur dus kunnen we daarvoor mooi nog ff wat gaan :cocktail: :D

Nu ga ik ff lekker mn bedje in :gaap: Heb vannacht niet zo goed geslapen :(

Lekker aant werk allemaal? Tis hier nog steeds zo rustig :[
Waarschuw beheerder
donateur
Nee Loes ik ben er :D Heel ff maar, maar ik ben er wel 8)

Hmm het is een optie, maar ik ben niet zo weg van die drukte bij het lvc, en van die late openingstijd :s Moet ook nog gevoetbald worden op zondag en ik wil niet elke week als een zombie op dat veld staan ;) Maar ik zal kijken of ik meega :yes:

Ik ga vanaaf ook vroeg mijn bedje in denk, toch wel een zwaar weekend geweest :9

(K)
Waarschuw beheerder
ik heb ook echt Qut geslapen vannacht, ga zo ff languit op de bank liggen :gaap:
tja 11 December MdH in de LVC, maar ik kan niet mee!
Zit dan een weekendje in de Efteling.... er is nog een plaatsje over wie gaat er mee? (Stalkers zijn niet uitgenodigd ;) )
En aankomend weekend heb ik een druk Sinterklaas weekend :jaja: Dat wordt dus twee weken niet stappen voor Yassie, zal ik het volhouden?
Mijn portemonnee houd het in elk geval weleen stuk langer uit op deze manier ;)
Waarschuw beheerder
ahhhhhhhhhhh wat jammer nou, wat toevallig dat ik dan daar ook ben ;) en Yassie, kan altijd wel gratis feesies voor je regelen, maar jij vind me maar een stalker ;)
:p
Waarschuw beheerder
donateur
Hmm ik ga as vrijdag met een paar vriendinnen naar Eindhoven, uit eten, en stappen op vrijdag, en zaterdag de hele dag shoppen :D Dus zaterdagaaf nix denk O:) Al wil ik opzich wel naar Thunderdome :/

En die week daarop is Nightmare ;d Maar weet ook nog niet of ik daarheen ga :s Iig Innercity :D Mona gaat niet he, moet werken :'(

Heb je weer vrij genomen vandaag Yas :[

(K)
Pfff... Waar halen jullie al het geld vandaan?? Tja ok, ik ben maar een arme student natuurlijk :/ Maar ik ga voorlopig ook echt nog niet werken, moet ik de rest van mn leven nog doen! ;p
Volgend jaar weer een nieuwe opleiding, kheb dr zin an :jaja:

Ik heb volgend weekend ook heel het weekend Sinterklaas :D Joepie! Veel cadeautjes :D Beetje jammer dat ik een engels gedicht moet maken :[

Oh ja, ben bijna jarig, vier ik de 18e bij het hoeren en pooier feest hier int dorp :D Beetje jammer dat iedereen naar Innercity is! :[
Waarschuw beheerder
Mona gaat niet he, moet werken

ja jammer, denk ook niet dat ik ga dan, volgens mij gaan er niet zoveel mensen :no:

Heb geen vrij genomen maar moest ff langs de dokter!
Heb het ook errug druk op werk dus zal wel iets minder online zijn komende dagen :/

Pfff... Waar halen jullie al het geld vandaan??

[img cacheid=00003455000101d0956942691a007a7b67]http://images.sugababes.nl/smiles/icon_loser.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Goedemorgen allemaal!

het gaat nog niet goed, maar wel iets beter
met autorijden heb ik er nog wel last van :s
de dokter zei dat ik rust moest houden en als het dan nog niet over gaat moet ik maar weer langskomen.....
komende twee weken kan ik in elk geval rust houden, want dan ga ik niet stappen
komt goed uit dus
Waarschuw beheerder
donateur
Goeiemorgen :gaap: Pff ben ik verrot :O Dat heb ik te danken aan een zeker persoon die vandaag niet in dit topic verschijnt :[ :@ ;p

ja jammer, denk ook niet dat ik ga dan, volgens mij gaan er niet zoveel mensen

Ik ga wel :yes: Met Pascal :) Maar echt veel gaan er niet nee volgens mij :/

Loessie (L) Ja ik kan niet naar je verjaardagfeestje komen :( Maar wanneer vier je het in het echie dan? Dan kom ik wel een bakkie doen :mixje: We gingen trouwens nog wat drinken binnenkort, prik is een datum? As zondag?

(K)

Edit* Typtievus :[
laatste aanpassing
Hey Polla :lief:
We zouden idd nog voor jouw verjaardag gaan zuipen :jaja: A.s. zondag gaat niet lukken, heb dan familie uit Schotland over :) En ik krijg zondag allemaal mooie cadeaus van die lieve Sinterklaas en zn niggers :D Sinterklaasje en zn pietjes komen ook nog even langs bij mij thuis, misschien mag ik wel op schoot :bloos: ;p

Ben de 14e echt jarig, maggie dan ff een bakkie komen doen (Y)
Waarschuw beheerder
Goedemorgen!

Wordt er nog een beetje Sinterklaas gevierd dit weekend? [img cacheid=0000ff6b00155bcaefc4c6cf1a007aef39]http://users.pandora.be/monkeytail/fok/cheer/cheer_sint.gif[/img]
Door mij wel hoor! Ben al druk bezig met mn surprise :d

Was weer veel te laat op werk vandaag en heb nog een hoop te doen dus ga maar weer snel aan de slag!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga geen Sinterklaas vieren :'(
Maar ja ik ga vrijdag al met een zooi meiden naar Eindhoven, ff gek doen daar, dus heb errug veel zin in dit weekend :yes:

En Loes (L) Das goed (denk ik) Beloof niks maar denk dat ik wel ff kom :)

(K)
Waarschuw beheerder
Eindhoven? ben benieuwd, laat me weten hoe het was! :d
Volgend weekend ga ik naar de winter Efteling :lief:
das heel romantisch :jaja: in je eentje ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja heel cool, heb er erg veel zin in :D Ga met 5 meiden, die bijna nooit meer gaan stappen en met hun vent thuis zitten (hoe burgerlijk) ;) En nu gaan we dus daar stappen en ze hebben het over verschrikkelijk dronken worden weer een keer dus dat wordt wat :S :D

De winter efteling :O Laat mij dat dan ff weten hoe het was, want daar ga ik ook heen binnenkort, maar dan niet in mijn eentje ;) (L)

(K)
Waarschuw beheerder
verschrikkelijk dronken worden

wihiiiiiiieeeeéééé :mixje: *burp* :bier: *hik*

Tuurlijk laat ik weten hoe het was, zal ook een fotowtje hier neer zetten :jaja:
ow wat romantisch :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
wihiiiiiiieeeeéééé *burp* *hik*

Zo zal het idd wel gaan ja, en dan kan ik niet achter blijven natuurlijk he Yas ;) Ik denk dat ik na dit weekend echt geen lever meer heb :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Ben ik dan werkelijk de enige die het hele weekend niet kan drinken? :( :@
Waarschuw beheerder
donateur
Ben ik dan werkelijk de enige die het hele weekend niet kan drinken?

Ach zeur niet, alcoholist :[ Haha :D
Waarschuw beheerder
donateur
alcoholist :[

Ik? :$

Afgelopen weekend heb ik ook maar een paar :bier: gedronken hoor! De komende twee weken moet ik werken, dus dat wordt ook weinig nuttigen :(

Conclusie: op InnerCity gaan we dronken worden Pien ;p
*denkt terug aan de manier waarop Paula op Qlimax aan zijn bar verscheen* 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Conclusie: op InnerCity gaan we dronken worden Pien
*denkt terug aan de manier waarop Paula op Qlimax aan zijn bar verscheen*

Wie ben ik om dat te weigeren O:) HEY :[ Ik viel best mee op Qlimax O:) Behalve om een uur of 3, toen had ik het: Oei lopen is moeilijk moment 8)
Waarschuw beheerder
Komende twee weken ga ik ook niet stappen maar zeker wel :bier:

Behalve om een uur of 3, toen had ik het: Oei lopen is moeilijk moment

als je op dat moment iemand hebt om dat gevoel mee te delen, zijn dat de leukste momenten ;)
Ik was net zo op Complexed.....Nanne heeft zich rot gelachen....
Waarschuw beheerder
donateur
Je leest het: De barman heeft lol om mij gehad 8) :[ En Naomi, maar die lag zelf ook op de grond O:)
Waarschuw beheerder
En Naomi, maar die lag zelf ook op de grond

das het leukst! :d
Waarschuw beheerder
donateur
Behalve als je Naomi bent ;) (heb je de grond wel eens gezien aan het eind van de nacht?) :s
Waarschuw beheerder
op dat moment kan het je niets schelen :)
Weet niet waar ik allemaal gezeten heb met ILT maar mn rokje moest goed gedesinfecteerd worden de dag erna :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Dat kwam omdat je waarschijnlijk in de kots van 4 verschillende mensen heb gezeten ;)

Woei tis alweer donderdag :D

(K)
Waarschuw beheerder
donateur
Woei tis alweer donderdag

Gelukkig wel, opa is echt toe aan weekend ;)
Waarschuw beheerder
Goe :) de :) morgen :) !!!! :)

Allemaal gecondoleerd met de prins [img]http://www.aisja.demon.nl/smilies/abschied.gif[/img]

Donderdag! Dat betekend dat ik nog maar 2 avondjes heb om mn surprise af te maken een gedicht te schrijven en kado's te kopen [img]http://www.aisja.demon.nl/smilies/flauwvallen.gif[/img]

Verder gaat alles goed hoor :) ben vrolijk vandaag :jaja:

Waarschuw beheerder
Donderdag! Dat betekend dat ik nog maar 2 avondjes heb om mn surprise af te maken een gedicht te schrijven en kado's te kopen

Je bent niet de enige. Ik moet ook nog een gedicht en een surprise maken en een kado kopen voor mijn kleine broertje.

Leuk, Sinterklaas. :[

Waarschuw beheerder
tip voor je cadeau yas: ik wil graag een peugeot 206 cc
maar omdat je niet al te rijk bent mag je de cc ook wel weglaten hoor ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Ben ik blij dat ik niet aan sinterklaas doe O:)
Ik hoef alleen maar te gourmetten zaterdagaaf, nou ja dat hou ik wel vol ;)

Ja gecondoleerd (F) Vinnut wel btje sielug hoor :(
Waarschuw beheerder
Leuk, Sinterklaas.

<<-------- :jaja:

tip voor je cadeau yas: ik wil graag een peugeot 206 cc

<<-------- moet je bij hem zijn ;)

lekker gourmetten :p

Vinnut wel btje sielug hoor

Ach.... het was een oude man en hij heeft een goed leven gehad en veel goede dingen gedaan :)

Waarschuw beheerder
en veel goede dingen gedaan

Vooral in zijn NSB-periode ja. :P.
Goodmorning sweeties :)

Ik mocht van de week mn schoen op school zetten :) Weet je wat ik erin kreeg?? Een pakje chocomel en een zakje kruidnoten + schuimpjes enzo :jaja:
1 probleem :@ IK MAG DAT NIET ETEN EN DRINKEN :@

Pfff.. Wat ben ik gaar zeg :s Ben toch een beetje te laat naar bed gegaan gisteravond :gaap: En door welke kletskont komt dat?? --> HAK! Wahaha, was gezellig hoor gisteravond, weer ff lekker bij geroddeld met je :jaja:

Jakkie, moet nu gaan werken :/ Van 1 tot 4 maar 8)
Spreek jullie strakkies weer!
Waarschuw beheerder
donateur
Luus ik offer me wel op om dat dan maar op te eten O:) Ik ben echt de rotste niet :no:

Oooooh vandaar dat ik geen smsje meer kreeg :[ Jullie hebben toch niet over mij geroddeld he :[ ;p

Werken van 1 tot 4? Asociaal :@ Ik heb ook geen zin meer maar ja moet toch echt tot 5 :frusty:

Luus nog wilde plannen dit weekend?

(K)
Waarschuw beheerder
donateur
En door welke kletskont komt dat?? --> HAK
Doe nou maar niet alsof jij niet even wilde bijkletsen :[

Oooooh vandaar dat ik geen smsje meer kreeg :[
NERD!!! Die heb je wel gehad, maar toen sliep je waarschijnlijk al ;p

Natuurlijk hebben we niet over jou geroddeld o:)

Pfff, hier nog 1 die tot half 6 moet en nu al geen zin meer heeft :( Wie helpt Hak de middag door?