Partyflock

Forumonderwerp · 721585
Waarschuw beheerder
donateur
Een stapvriendin van mij van vroeger zit sinds een week in iraq. Ik vind het persoonlijk al heel veel stijl hebben dat een vrouw in dienst zit en vooral nu in Iraq. Leonie "rambistyle" op partyflock, is sergeant administratie.En ze blijft daar ongeveer voor 5 maanden.
Het leek mij leuk om hier op partyflock leonie kontakt te laten houden met alle partypeople hiero.
En leonie zal eens in de zoveel tijd ons vertellen hoe het daar eraan toe gaat en hoe zij het daar ervaart.
Leek mij een leuke manier om 1 van nederlands grootste partyganger te steunen!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
leuk initatief :)

Waarschuw beheerder
nou zeker leuk. leuk om daar te zitten jah pfff mij niet gezien maar , vind het wel vet oke dat je dat aandurft/wil/kan/ enz enz...

Waarschuw beheerder
donateur
Goed idee (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja klapstoel klopt!!
Maar dat was voordat ze ging, deze gaat er nu over dat ze er zit en ze zal zelf ook reageren op deze topic!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
he luitjes
mijn eerste week zit er op in de grote zandbak, tot nu toe erg rustig in de omgeving, hopen dat het zo blijft natuurlijk,vermaak me prima hier rn probeer zo vaak mogelijk jullie op de hoogte te houden hoe het hier is, wil ik natuurlijk wel alle actuele feessies horen

xxx rambi
Waarschuw beheerder
:o jij durft. (y)

Succes en sterkte daar.
Waarschuw beheerder
bedankt, gaat zeker goed komen hoor
Waarschuw beheerder
Ha zusje,

Ga eens werken joh ;) Zit een beetje daar te verlangen naar alle feestjes hier in Nederland. haha toch wel makkelijk dat je daar internet hebt. Ik mis je wel hoor hier. Heb helemaal niets te doen in het weekend.

Veel liefs en je pakketje komt eraan.

je broertje
Waarschuw beheerder
he big brother
mis jou ook hoor, heb ffies vrij nu en gelijk internetten he, hoe bedoel je sociaal wrak haha, als je naar break ga doe je ze de groeten en drink een paar tequillas voor me

greetz je zussie

Waarschuw beheerder
he leonie
alles goed met je daar,hoop het wel, leuk idee van lyn he om dit te doen echt weer wat voor haar,nou hou je taai daarzo groetjes mel.

Waarschuw beheerder
Good luck :)

Vriend van mij is er Donderdag ook heen gevlogen :/
Waarschuw beheerder
he mel,
grappig he zo, hou je zeker op de hoogte hoe het hier allemaal gaat hoor, tot nu toe helemaal prima

xxx

Waarschuw beheerder
ja is goed spreek je wel weer op msn xxx-jes
Waarschuw beheerder
Ik zal ze allemaal de groeten van je doen. En ik zal jou aandeel in de tequillas ook wel opdrinken. Ik geloof namelijk heilig dat je tequilla niet te lang moet laten staan omdat het dan bederft.

Jammer voor je joh dat je daar geen alcohol hebt haha. verplicht afkicken!! Als je handen maar niet gaat trillen als je je wapen op iemand gericht houdt, voor je weet ben je dan weer terug samen met een paar MP's. Ik wil wel dat je terug komt maar niet als verdachte.

Waarschuw beheerder
je pakketje komt eraan.

zou ik mee uitkijken in Irak:P
Waarschuw beheerder
zou ik mee uitkijken in Irak

Hmmm nu je het zegt? Toch nog even nadenken wat ik erin stop. Ach het is militaire post toch? Dus de Irakezen zullen dat toch niet controleren??? Anders moet ik die feministische tijdschriften er maar uit halen. En natuurlijk geen afzender erop schrijven.
Waarschuw beheerder
donateur
Je bent me vergeten :@
Waarschuw beheerder
donateur
We zouden toch samen in een tent gaan? :'(

Je bent me gewoon vergeten mee te nemen :[

;p
Waarschuw beheerder
Leo ik heb me geprobeert in het paketje van RT3067 te proppen maar toen koste het teveel aan postzegels dus je moet het maar zonder me doen ;p

Vergeet je me foto niet ;)
Waarschuw beheerder
stoeipoes heb nog op je gewacht op het vliegveld maar konden de vlucht niet langer uitstellen
Waarschuw beheerder
greenthump, ben een mooie locatie aan het zoeken voor de foto hoor
Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
Heyhey Lynsey..zeer netjes..deze topic!! :p
Hoe is het met Leonie??(f) Alles nog een beetje relaxed!
Denk eraan..uitkijken met oversteken !!
Groetjes uit een snel kouder wordend Nederland.
(k) Mikey
Waarschuw beheerder
he mikey alles goed met mij hoor erg warm, ff wennen natuurlijk.. kom mijn tijd wel door hoor hier
Waarschuw beheerder
Jezus zeg, dat zou ik je niet nadoen... LEF heb je wel!! Heel veel succes in ieder geval... een vriend van me heeft ook een flinke tijd in Irak gezeten, die is gelukkig alweer heelhuids terug in ons kikkerlandje. Hou ons op de hoogte!!

(leuk initiatief Lynsey!)
Waarschuw beheerder
he knijn

kan nie wachten tot we weer een feessie hebben, groeten aan klossie

(k)

Waarschuw beheerder
Heeeeeeeeeee Lee...

Hoe is t nou ?!?!?!
Nog een beetje gelachen vandaag ??

Ik heb me laten vertellen dat ze in Irak hele lekkere
Sputnic(Hasj) hebben...

Ken je niet een plakkie regelen voor voor me ;-)

(K)
Waarschuw beheerder
Leo ik ga dat leuke pretpakketje voor je regelen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Als dat zo is, leonie neem voor mij ook een plak mee :smoke:
Waarschuw beheerder
donateur
heb je die pijp nog classic?
Waarschuw beheerder
he luitjes
gisteren op het amerikaanse kamp geweest was wel tof hoor daar, en meiden daar kennie echt alle prul dingen van de wereld kopen haha, sorry lyns kan daarin niets betekenen hahaha
xxx
Waarschuw beheerder
donateur
sssssssssssssssssssssssssssst

is slecht voor mijn image

Maar ja ik heb die pijp nog die ik van mijn opa heb geerfd!
O:)

En leonie je houdt toch niet alles voor jezelf he??(K)

Waarschuw beheerder
Hey,

Dit is echt geweldig zeg!

:flower: :-) :-)

Waarschuw beheerder
Ik zou zeggen veel succes daar!

Mijn zus zit bij SFIR 4 en is sergeant bij transport divisie, ze komt volgende week donderdag eindelijk terug.
Ik weet niet of je op Camp Smithy zit, maar daar schijnt het nogal gezellig te zijn !

Veel plezier met de Camel Spiders !!!

Waarschuw beheerder
je een maat van mij uit nederweert
zit ook bij de sfir 4
komt ook volgende week trug
relax kunnen we weer samen een :bier: pakken pascal
Waarschuw beheerder
Een hele goede avond..alles nog een beetje flex daaro.
Hier gelukkig weekend. Wat doen jullie eigenlijk met nieuwjaar daar, behalve wat vuurpijlen schieten op Irakiez??
Groetjes uit de dirty south (f)
MzzL

Lynns...tot de 4e dec. Cyaa
Waarschuw beheerder
mensen, hai

Weer ff een klein berichtje uit het oosten, nou het kleurtje kan ik wel gaan vergeten, begint steeds koeler te worden hier en je gelooft het niet!!!! heb een zandstorm en een regenbui over me heen gehad gister.. nou origin zit inderdaad op smitty en verveel me inderdaad nog niet,

max doe je een beetje feesten voor mij nog?????

xxx
Waarschuw beheerder
donateur
heyy

maximumm ik ben 4 dec jarig mar mijn feestje is op 3 dec hoor zie agenda!

en leonie dat feesten is gisteren lekker gegaan, ben nar feestje gewest in westkapelle in zeeland en daar werd flink geknald, zou je nie zeggen van die zeeuwen, maar festje bouwen kunnen ze!

(K)
Waarschuw beheerder
donateur
stoeipoes heb nog op je gewacht op het vliegveld maar konden de vlucht niet langer uitstellen

Jajajajaja

Ik kom er aan ;)
Waarschuw beheerder
max doe je een beetje feesten voor mij nog?????

Sekerwete meissie :yes:
Maar d8 meer aan een welkom terug Rambi-party met alle deelnemers van dit forum en de rest van je fanclub !!

Groetjez&Kussies Mikey
Waarschuw beheerder
donateur
ssssssssssssssssssssssssst mikey

Je verraad alles zo, hihi

Waarschuw beheerder
voor je weet ben je dan weer terug samen met een paar MP's. Ik wil wel dat je terug komt maar niet als verdachte

laat mij dan die MP zijn ;p
Waarschuw beheerder
he stif, mijn broertje heeft altijd de goeie uitspraken ha :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Zijn dr nog een beetje lekkere mannen in uniform daar? :kwijl: :9

Waarschuw beheerder
idd :respect: zeker goeie uitspraken haha maar ik moet nu gaan werken even een paar verdachten naar huis brengen vanuit irak MP-powerrrr haha ;p

(K) voor Rambi (K)
Waarschuw beheerder
he stoeipoes denk dat de mooiste mannen in nederland zijn hoor
Waarschuw beheerder
Hee kijk nou :D

Een leonie topic :respect:

Alles goed daaro?? Wordt je niet gek van al dat zand in je oren? :p

Zodra je terug ben weer ff een feessie pakken :jaja:

(k)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
klossie alles goed??? haha volgens mij ben ik allergisch voor zand haha heb hele dikke ogen, of ik wordt gewoon oud da kan ook :yes:
Hebbie al bij mijn eigen tekst gekeken, heb onze foto geplaatst

(k) en ook 1 voor je meissie (k)
Waarschuw beheerder
Hahaha die foto is cool ja :D

K hoop dat we volgende week de foto's van hard bass hebben (sorry dat het zo lang duurt :p) en dan gooien we die ook gelijk ff op internet

(k)
nou volgende week gaat niet lukkuh hoor :no: heb dan me geld nog niet dus kan ze dan nog niet ontwikkelen maar as soon as posseble :yes::yes:

(K)
Waarschuw beheerder
he luitjes
drukke week gehad hier, aanslagje geweest en vanmorgen een oefenalarm gehad, weer is weer behoorlijk lekker gelukkig,
knijn zie ze vanzelf hoor, loop iet weg hier hahaha, probeer de andere foto's ook te krijgen via hotmail, kan ik ze ook plaatsen

xxxx
Waarschuw beheerder
donateur
Jaja, heej leo... alles goe.. long time no see...
weet je nog wie ik ben?

oja nog suc6 in het verre oosten...

ps. wow jij in het leger vet... (vind ik echt wel iets voor jou)..

mzl...

Waarschuw beheerder
he leo

alles goed daaro met je,niet zo mooi dat je last van je ogen heb,misschien komt het inderdaad door het opstuivende zand.
je heb ook weer beter weeer dan van de week geen truien meer dus.
he gr en dikke knuffel voor jou gr mel
Waarschuw beheerder
heeeeeee dj d-flxz
maar natuurlijk ken ik je nog vanuit de goeie oude kadanz tijd, hoe is ie verder met je??? heb je inderdaad echt al super lang niet gezien

doe je nog veel draaien????

greetzzzzzzz leo
Waarschuw beheerder
heeeeeeeee melllllllllll
nou mijn ogen zijn al weer redelijk bij getrokken hoor hahaha, was ff bang dat ik echt op een oude doos bleef lijken hahaha

xxx

Waarschuw beheerder
eeey je eigen topic :yes:
ben blij dat die oogjes wat bijgetrokken zijn :p

veel succes nog de komende tijd :yes:

in die vage zandbak daaro

(k)
flop
Waarschuw beheerder
he flop alles oke met je???
haha flinke zandstorm hier weer dus de ogen zullen wel weer terug komen

groetjes leo
blij dat je oogjes bij getrokken zijn!! ennuh die foto's als ik ze heb stuur ik ze gelijk naar je door ken je ons te minste niet missen :P:P

(K)knijn
Waarschuw beheerder
donateur
Ja goed he, heb sinds sept mijn eigen platenzaak geopend, en eh ik draai nog steeds.. maar op het moment scratch ik meer dan dat ik draai, ik nl bij 2 bands en daar gaat een hoop tijd in zitten..

damn ik mis de fijne Kadance tijd..

maaruh suc6 in iraki...

spreek je laters..
Waarschuw beheerder
donateur
hey leo, ik ben weer terug uit euro disney en voelde me echt stukken dichter bij je zitten!

En damn ik mis kadance ook!

Maar zo zie je maar weer je vind iedereen weer terug en de music will never die!!!!

En Leo keep your head up!!(K)

GIRLPOW(D)ER!!!!!!
Waarschuw beheerder
jaaaaa wie mist kadance niet hahaha,

Lynssssss komt goed hoor hier,
maar mis lars zooooooooooooo
ben blij als ik weer in nederland ben hoor hahah,
tof dat je het zo naar je zin heb gehad daar,
ga er ook maar ffies uit als ik terug ben,
wie weet nog wel een kadance feessie

(k)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja en dan een echte reunie, misschien wel op je thuiskomst feestje met lars???

Ze zeggen hardcore will never die , maar kadance ook niet!!!
Waarschuw beheerder
hahaha vind het wel grappig dat ik steeds meer mensen van die tijd tegen kom, was op hard bass kwam ik arianne tegen ken je die nog??? gaat met jorit???
Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha, Arianne en Jorit, wow die heb ik ook al lang niet meer gezien..

é Leo heb jij Melvin uit den bosch nog wel eens gezien..

Artiest {SHOWLIST artist 30715, 105, 2650}
Waarschuw beheerder
Mis jou ook kleine zandhaas van me!!

Alles komt goed, als je terug bent is het feest... en dan mag je nooit meer weg!! (en geloof me, ik bind je lachend vast)

:-)
Waarschuw beheerder
Ga ook echt niet meer weg hoor, alleen op vakantie met jou!!!!!!!!!

(k)
Waarschuw beheerder
heee rambi hoest??

Wanneer ben je eigenlijk weer terug?

Groetjes klossie en knijn:bounce:
(k)

Waarschuw beheerder
Ja, en da's ook het eerste wat we gaan doen als je thuis bent :-)

(k)
Waarschuw beheerder
ik bind je lachend vast

Pardon?? Zo ben jij toch helemaal niet zus?? ;)
Waarschuw beheerder
Hee ouwe alcohol-distributeur, me broer is helemaal kapot man.

Goeie zaak :D:D
Waarschuw beheerder
hehe had hij maar niet aan de tequilla moeten gaan. Ik voel me anders prima hoor.
Waarschuw beheerder
BROERTJE

Ten eerste ziet je lieve zusje er zo uit???? hahaha ja dus, jij wil ook niet dat ik nog wegga toch??? :no: je nieuwe tequilla maatje bakt er toch niets van hahaha

KLOS
Hee ouwe alcohol-distributeur, me broer is helemaal kapot man :respect:
Mijn broer helpt jou broer naar de klote haha das ook wel weer een grap natuurlijk en dat maak ik natuurlijk weer niet mee, en de vermoedelijke terug keerdatum is 15 april pas, weer twee weken langer :(

Dr Greenthump

Mocht je dit nog lezen hahaha, je kan geen tequilla drinken zoals mijn broertje dat met mij gewenst is hahaha, Wacht maar tot ik terug ben zal ik het je wel leren hoor hahaha
Waarschuw beheerder
Laafie ik wil nu op vakantie :yes:

love you (k)
Waarschuw beheerder
Mocht je dit nog lezen hahaha, je kan geen tequilla drinken zoals mijn broertje dat met mij gewenst is hahaha, Wacht maar tot ik terug ben zal ik het je wel leren hoor hahaha

Nee!! Neee!! dank je ik ben weer effe genezen van de tequilla :S
Waarschuw beheerder
Haha ben over 4maanden pas terug hoor, kennie je zelf voorbereiden
Waarschuw beheerder
Ten eerste ziet je lieve zusje er zo uit???? hahaha ja dus, jij wil ook niet dat ik nog wegga toch??? je nieuwe tequilla maatje bakt er toch niets van hahaha

Mijn hele beeld van je als onschuldig zusje aan diggelen. Ik wil niet dat je nog een keer weg gaat! Die vakantie moet dus maar naar de Veluwe gaan?? Lekker veilig.
Waarschuw beheerder
donateur
Zit ze weer tussen de zandheuvels hahahah arme leonie

Waarschuw beheerder
he leo, alles goed daar in de zandheuvels, enne lyn das wel een leuk idee om een feessie te regelen en dat kan jij erg goed feessies regelen x m
Waarschuw beheerder
nou luitjes

zit hier nou precies een maand en wat heb ik eigenlijk meegemaakt, 1 aanslag op het kamp, dus kunnen zeggen dat het nog vrij rustig is.. zware tijden gaan nu wel komen hoor, feestmaand he, best sip hier dan, ga je iedereen toch wel heel erg missen, mijn schatje, familie, vrienden... hahaha volgend jaar dan maar dubbel

(k) rambi
zo een maand alweer?! gaat dat hard zeg :/. Hoop dat je het een btje trekt met de feestdagen, we zullen aan je denken. ennuh we zullen een kaarsje voor je branden met kerstavond ;) :yes: heel veel succes (K) knijn en klossie
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind het wel vet dat ze als vrouw daar zit, maar wtf is er nou weer stylish aan? :vaag:

Waarschuw beheerder
snap niet wat nederlanders daar te zoeken hebben maarja...
Waarschuw beheerder
donateur
knijn :bounce:

Lees de openingspost!
Waarschuw beheerder
Chris P, als je mijn naam bedoelde, dat was mijn naam al voor dat ik wegging hoor, had niets met irak te maken,
alleen nu is ie veranderd

Waarschuw beheerder
hey leo alles goed met je.
we hebben vrijdag een feessie van lyn gehad was erg gezellig, als je terug komt moet je zekers een keertje komen als ze feesie geeft
liefs melxxx
Waarschuw beheerder
He mel
dus feessie was top??? heb ik weer gemist..
zeker als ik terug ben weer een keer afspreken, hoelang is het eigenlijk wel niet geleden, kan maar zo 8jaar zijn ofzo

hoop bij te kletsen hahaha
(k)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het persoonlijk al heel veel stijl hebben dat een vrouw in dienst zit en vooral nu in Iraq

dit bedoelde ik!

Waarschuw beheerder
hey leo,
ja was echt top feessie, daarna nog ff doorgegaan bij lyn thuis ballonnen lekkerrrrrr ja was echt gezellie,he leo kijk je uit daar groetjes mel

Waarschuw beheerder
rambi tindy nog lui van luchtmobiel gezien daar?
doe ze anders de groeten als je ze tegen komt :)
ex-KpL valentijn 11 lumbl b-cie / bevo-cie

jij nog veel suc6 daaro enneh een veilige thuiskomst toegewenst :)
Waarschuw beheerder
nou morevalentinde

zit zelf bij de A-cie van het 11e, dus luchtmobielers zat hier, hebbie nog bepaalde personen die ik de groeten moet doen????

groetjes
Artiest KDT
Waarschuw beheerder
Hey Leonie,

Zit je ook op partyflock kwam deze topic toevallig tegen.
Hoe is het daar in Irak. En hoe is het met jou.
Ken Lars niet wat platen voor me regelen (slijm slijm)nee geintje.
Groeten,
Peter uit Rhenen(ik hoop dat je me nog kent).
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Er gaan wel meer mensen naar Irak hoor ;)

Hier staan foto's van Abi in Irak. Best geinig daar, maar lijkt op een vakantie ;)
Waarschuw beheerder
He confuzer

net ff je site bekeken, echt super cool
Waarschuw beheerder
he KDT

alles goed hoor met mij, check ff je mail

groetjes leonie
Waarschuw beheerder
Hee Rambi, alles nog goed daarzo??

K heb de foto's van hard bass gezien :jaja:
je staat er weer goed op ;p

Zodra het kan worden ze ingescand en doorgestuurd :D

(k) Klossie
Waarschuw beheerder
donateur
Confuzer (y) leuk gedaan zeg

En Leonie wilt het nog een beetje lukken?
Ik ben gisteren marieke tegen gekomen ken je die nog? (K)
Waarschuw beheerder
heeeeeeeee klos

kannie wachten op de foto's natuurlijk, spannend haha
Hou me een beetje op de hoogte van de feestjes die gaan komen, rond april, dan i'm back natuurlijk

groetjes aan iedereen en knijn natuurlijk

(K)(K)(K) rambi
Waarschuw beheerder
he classic

meissie alles goed??????????
Hier wel hoor zonnetje schijnt vandaag echt beter hoor, zo ff lekker zweten in de fithness en dan zit de dag er alweer bijna op.. volgende week 4daagies weg, maar dat vertel ik allemaal nog wel... Marieke die ken ik nog wel volgens mij, is toch dat meisje met die lange bruine haren???? heel iel meisje was het toen, ging met jongen die een tijdje vast zat..

jezus moet echt een keer die kant op hoor hahahaha

(K)(K)(K)
Waarschuw beheerder
donateur
Hahahahah ja dat is ze ja en ze had toen met Ino.

Ik ben weer bezig met feestje ( zoals je weet ) dan komt iedereen weer bij elkaar en daar moet jij ook bij zijn!!!

Heb veel mensen horen zeggen dat ze jouw gehak toch wel missen hoor!!!!(K)
Waarschuw beheerder
hahahaha is dan maar goed dat ik dat nog niet ben afgeleerd he, kan echt niet wachten om iedereen weer eens te zien, echt lang geleden allemaal,
Toen waren we nog jong en onschuldig hahahaha
nu ook nog natuurlijk :YES:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan me je 17e verjaardag herinneren leonie!!!!hahahaha
Waarschuw beheerder
hahahaha,is alweer 10jaar geleden, jezus wat gaat de tijd hart wenn youre having fun :YES: volgens mijn ging ik toen nog met jano, :RESPECT: ook allang niet meer gezien hoor, kwam hem ooit nog eens in breda tegen ging ie solliciteren bij de mariniers :NO:
Was toen wel een heel apart feestje maar das ook bijna nog het enige wat ik er nog van weet,,,,

Goeie oude kadanz tijd, volgens mij is er nooit meer zo'n sfeer ergens geweest..

Lyns had ik al verteld dat martine weer zwanger is ahahaha

Waarschuw beheerder
hee leo
alles goed met je i hope so.
Ja jou dansstyle zijn we niet vergeten, en en martine ook niet, joh en ze is zwanger voor de tweede keer leuk om te horen,zit ze niet op pf zal wel leuk zijn gr mel
Waarschuw beheerder
heeeeeeeee luitjesssss
Ben weer terug op het kamp na een weekie cursus bij de engelsen, heb heel veel geleerd en ben ook mee geweest op patrouille, is erg spannend moet ik zeggen,

Heb natuurlijk wel weer wat, heb bronchites, dacht dat het een simpel verkoudheidje was maar helaas, zit aan de inhaler, kan ook niet van de poedertjes afblijven he

(K)(K)(K) rambi
Waarschuw beheerder
Hee leonie hoest??

K heb net ff op weeronline.nl/irak zitten kijken maar een witte kerst zit er daar dus ook niet in.

Fijne kerstdagen en, als ik je voor die tijd niet meer spreek, een heel gelukkig nieuwjaar toegewenst van mij en knijn.

See ya in April :jaja:

(k)
Waarschuw beheerder
he kanjer hahaha inderdaad geen witte kerst hoor inderddaad en weer alleen door het leven , ff max zin in een feessie hoor

ook jij en knijn hele goede dagen

(K)
en zijnde fotos al klaar hahahaha

Waarschuw beheerder
HEY RAMBISTYLE!!!!

kwam deze topic tegen! en dacht laat ff een berichtje achter laten!!
ik hoop dat je het een beetje naar je zin hebt daar in irak.
ik heb der zelf ook gezeten met sfir3 was wel een mooi..

in ieder geval toch nog een fijne kerst en een goed en veillig uiteinde!!!

p.s. het feesten haal je zoweer in als je terug bent!!;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hmm de groeten doen :/ ik ken niemand meer die nog op de zelfde plek zit uit die tijd denk ik :( maareh dat was ook van 96' tot en met 99' dat ik bij de 11e bravo stier company heb gezeten, dus da's al een tijdtje geleden :/
daarna 11bevo en daarna als voorlichter (voor luchtmobiel) in de banenwinkel in amsterdam :)

maareh als sgeres er nog bij zit (die is nu geloof ik sergeant toen nog soldaat) doe hem dan ff de groeten van valentijn :) en sgt.borsje (nu sergeant majoor geloof ik) als die er nog is ook mijn oude groepscmdt. mortiergroep 81mm :)
en voor de rest die ik ben vergetenben en / of niet ken daaro een fijne kerst toegewenst en ene gelukkig nieuw jaar.. greetz
Waarschuw beheerder
He wat is dat nou? Ik heb je al een maand niet meer gezien op de webcam loop je ineens door het beeld van het NOS journaal met een bak spruitjes tijdens het kerstdiner???
Waarschuw beheerder
Leonie heb je mijn neefje al gezien daar?

Karel uit Schiedam een schatje!

Waarschuw beheerder
hee meissie

ik wou je ff een fijne kerst wensen,dus bij deze leo fijne dagen he.

liefs mel
hey rambi!

heb je de kerst een btje overleeft? ikkuh wel hoor:yes: eerst bij klos zijn fam weze eten was reuze gezellig en de tweede kerstdag bij moi :yes: tja dt was ook wel gezellie..

ohw je vroeg of de foto's klaar waren ja:yes: maar heb nog geen tijd gehad ze op internet te zetten maar doe ik zo snel mogelijk voor je!!

al vast een fijne jaarwisseling en see you next year. gossie wat klinkt dat dan nog zo lang zeg :/...... ik zeg wel gewoon see you in april klinkt minder ver..

(K)
Waarschuw beheerder
He party tukker
thanks for the message, heb het hier nu ook prima naar mijn zin hoor, tijd vliegt echt voorbij hier, zitten alweer op de helft
Waarschuw beheerder
he broertje alles goed???

wou nog ff snel bellen dat ik op het nieuws kwam hahahha, maar moest ook weer werken en waren 10 wachtende voor me, was wel grappig he, hadden ook een interview gedaan, hebben ze niet uitgezonden vonden het belangrijker om de baas uit te zenden :NO:
Waarschuw beheerder
he punk drol

weet zeker wel wie je neefje is hoor, zit op ander kamp heb hem nog niet gezien

greetzzzzzzzzz
Waarschuw beheerder
mel jij ook een heel goed jaar!!!!! hoop dat ie van mij ook wat beter wordt, aangezien ik hem alleen ga beginnen,

(K)
Waarschuw beheerder
knijn

jullie allemaal goed uiteinde en stamp een beetje voor mij!!!!!!!!

(K)

Waarschuw beheerder
kijk eens aan het schiet alweer op dus
nog ff en je kunt weer volop feesten!!!!

nou maak er nog ff een toffe tijd van daar in irak en als hem misschien kent sjon berends doe hem dan maar de groeten van arjan.. hij zit bij het hrst det op smitty
hij is sgt en zit op de ybz!!!

greetzz party tukker (arjan)
Waarschuw beheerder
hoi leonie...

hoe gaat daar in irak?
mijn vriend zit sinds een paar maanden ook in irak...ik heb het idee dat onze relatie alleen maar sterker is geworden..
hoe ga jij ermee om dat je vriend in nld zit?
groetjes
Waarschuw beheerder
He crazy bitch

Vind het echt heel super dat jullie relatie er sterkker door is geworden, betekend dat het tussen jullie echt goed zit, mijn relatie heeft het helaas niet overleefd.. dus niet sterk genoeg, waar zit je vriend bij dan??? komt ie ook alweer bijna naar huis toch??

(K)(K) leonie
Waarschuw beheerder
ja ik ben ook blij dat het zo goed tussen ons gaat :)
k vind het echt jammer voor je dat jouw relatie het niet heeft overleefd...is wel klote dat het uit moet gaan als je daarzo zit :(
maar er lopen daar toch genoeg leuke kerels rond of niet?of zijn die allemaal bezet...
mijn vriend zit in as samawah en hij komt pas in maart thuis...snik...hij is pas 2 maandjes weg :(
groetjes Dennie

Artiest {SHOWLIST artist 48729, 12583}
Waarschuw beheerder
Ik dacht laat ik ook maar eens een berichie schrijven (Schiedammers weten elkaar immers overal te vinden.)

Ik hoop dat alles goed gaat... Vind het jammer dat het tussen jou en L.T. over is (ken em namelijk persoonlijk, maar weet niets over jullie breuk, aangezien we rond de feestdagen weer on speaking terms zijn)

Hier gaat alles goed, beetje een storm gehad ,maar nix erstigs, t is hier zo warm voor dit tijd van het jaar, dat je bijna in korte broek en t shirt buiten kunt lopen.

Hoop dat je verder geen problemen ondervind (zowiezo want een neeffie van me komt deze maand ook jullie kant op)

En ik ben toch wel blij dat in dat onderontwikkeld land daar je kan i. netten (betekent dat wij ons werk goed doen, k werk namelijk bijhet onderdeel dat er voor zorgt dat jij dus kunt netten e.d.)

Veel sucses nog en een veilige terugkeer

Daniel (oud schiedammer.... Jeneverneuzen 4 life!!! :-))
Waarschuw beheerder
sorry maar heb voor haar niet meer respect dan voor de rest

er zitten van mij ook veel vrienden en collega's...
wou dat ik er ook bij zat..maja...tis niet zo...

maar mogen ze maar levend terug komen...en niet zoals wmr1 Severs R.I.P
Waarschuw beheerder
He obliviator

alles goed hoor hier, kom over 4weekies alweer naar huis toe. kan nie wachten hoor, heb wel zin in een feestje :YES:
En wat mij en L.T. betrefd we hebben geen ruzie hoor ook nog gewoon op speaking terms,

jeneverneuzen VOORAAN
groetjes leonie

Waarschuw beheerder
hee typgeit in irak :S

Waarschuw beheerder
hee leo,
o als je over 4 weken alweet thuis komt moet je 25 feb komen naar positive/negative van lyn in waalijk wordt gezellig

Waarschuw beheerder
(Even offtopic voor 1 vraagje)He Leonie!! Kwam jij vroeger wel eens in de winkel van Mejo Merchandise, Cyberzone op de hoogstraat?,Je komt me zo bekend voor....
Waarschuw beheerder
daar kwam ik inderdaad weleens, kan zelfs nog wel zijn dat ik met mijn opgeschoren koppie daar liep hahahaha

Waarschuw beheerder
Hey leonie herken jij mij nog., van de Kadance??
Alles goed?
Waarschuw beheerder
he jason,
hahaha grappig stuur net naar je van ken ik jou niet uit kadans???? hoe is het met je??

Waarschuw beheerder
Jaaa nou weet ik het weer.. Jij bent ook wel eens voor tv geintervieuwd geloof ik, in Maddox of x645 in Vlaardingen..

Alleen was je daar een beetje.. zeg maar wappie!!!!....

En ik heb je naast de e-hal feesten een keer gezien in de oude club x in 97....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hahaha het beruchte interview inderdaad, was ff pittig toen hahaha, ben je al eens in de nieuwe club x geweest, schijnt niet zo tof te zijn als de oude
Waarschuw beheerder
lui IK KOM NAAR HUIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Hey leo

Club X is anders als vroeger, tja de mensen en de sfeer alleen al he.
Ik zag dat je ook naar ons feest komt de 25ste??
Zou wel tof zijn, kan het alleen niet meer aanpassen als je welcom back party, maar die houden we dan maar in de 013 okeee(K)
Waarschuw beheerder
he lyns,

zoals het er nu uitziet ben ik inderdaad weer terug dan dus ben ik zeker van de partij natuurlijk, kan echt niet wachten hoor tot ik er weer ben heb mega veel te vertellen en nog meer stoere foto's

(K)

Waarschuw beheerder
hahaha het beruchte interview inderdaad, was ff pittig toen hahaha, ben je al eens in de nieuwe club x geweest, schijnt niet zo tof te zijn als de oude

Ja zeker, vind t een mooi pand maar lang niet zo groot en sfeervol als het "orgineel" (ben toen trouwens toen met je recente ex geweest)

lui IK KOM NAAR HUIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mooi!!!! Alleen betekend dat m'n neeffie er binnekort heen gaat....:cry:

Je houd wel contact he!!!!
Waarschuw beheerder
tuurlijk hou ik contact

ben er nog niet geweest nieuwe club dan, toch maar eens gaan kijken...

heb net gehoord dat ik 22 feb naar huis kom echt beter hoor, ben wel toe aan een feestje
Waarschuw beheerder
Beetje uit te houden in Irak? Ik heb het hier in Bosnie wel naar mijn zin.
Waarschuw beheerder
He saber,
het is inderdaad wel goed uit te houden hoor hier, mag gelukkig al weer bijna naar huis toe. hoor deze week wanneer ik vertrek dus het gaat al aardig opschieten nu..
moet je nog lang daar???
Waarschuw beheerder
Moet tot 28 maart. Over 3 weken ga ik 4 dagen ski-en en over een maandje heb ik nog anderhalve week verlof. Dus zo lang duurt het allemaal niet meer.
Waarschuw beheerder
Nou gaat toch weer wat langer duren voor ik terug ben, mag natuurlijk niet te veel vertellen maar heb een paar leuke foto'tjes geplaatst op mijn profiel

(K)
Waarschuw beheerder
knijn

maar hopen dat er geen sfir 6 komt ben ik begin maart alweer terug

(K)
khoop dat je zo snel mogelijk weer terug ben!!! wat een sfir 6 tja dat weet ik niet hoor :/ ben maar een domme bloemist hoor ;) hhaha

(K)

Waarschuw beheerder
donateur
ik hoop juist dat sfir6 niet door gaat haha
extra geld verdienen hier,dat ene maandje extra kan ik er dan ook wel bij hebben
Waarschuw beheerder
als sfir 6 niet doorgaat ben ik eerder thuis hoor, kan ik over drie weekies al terug denk ik :YES:
Waarschuw beheerder
Vertrek uit Irak half maart nu definitief
DEN HAAG - De Nederlandse militairen vertrekken half maart uit Irak. Dat is nu definitief, hebben premier Balkenende, minister Bot (Buitenlandse Zaken) en minister Kamp (Defensie) maandag besloten, aldus de woordvoerder van premier Balkenende maandag. De voltallige ministerraad zal het besluit van de drie naar verwachting komende vrijdag bevestigen.

Half maart wordt de verantwoordelijkheid voor de 'Nederlandse' provincie Al Muthanna overgedragen aan de Britten. De hoofdmacht van de 1350 Nederlandse militairen gaat dan terug naar Nederland, er komt een kleinere ploeg van enkele honderden militairen die gedurende zes tot acht weken Nederlandse kampen ontmantelt.

Premier Balkenende benadrukte na afloop van het korte beraad dat hij had met Bot en Kamp dat Nederland gedurende twintig maanden een belangrijke bijdrage heeft geleverd aan de stabilisatie van Irak. De laatste van de vijf lichtingen bestonden uit ruim 1350 militairen. In totaal hebben ruim 6000 Nederlandse militairen in Irak gediend.

Afgelopen vrijdag hakte het kabinet nog geen knoop door. Premier Balkenende zei toen dat het kabinet niet van standpunt was veranderd en nog altijd van plan was om de militairen half maart terug te trekken, zoals vorige zomer al besloten. Maar ook zei hij dat het kabinet niet doof is voor internationale ontwikkelingen en wensen vanuit de Tweede Kamer.

Vooral de Britten, maar ook de Amerikanen en Japanners, drongen er de afgelopen periode bij Nederland op aan om langer in Irak te blijven. In de Tweede Kamer is de VVD daarvan de felste voorstander. Maar sinds kort pleit ook het CDA voor een langer verblijf, een "gefaseerde afbouw gedurende enkele maanden". Met ook de LPF en de SGP is er een kleine Kamermeerderheid voor een verlenging.

Maar minister Kamp van Defensie bleef vasthouden aan zijn belofte aan de militairen om ze half maart terug te trekken, omdat er wat hem betreft geen wezenlijk andere situatie is in Irak dan ten tijde van het kabinetsbesluit afgelopen zomer. Minister Bot zei eerder dat het kabinetsbesluit alleen bij " onvoorziene omstandigheden" zou worden aangepast. Daaronder vielen volgens hem en volgens Balkenende een uitstel van de verkiezingen op 30 januari.

Waarschuw beheerder
donateur
en toch blijf ik tot april
verbindingen moeten blijven
ik ga half april weg
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hey leonie
wie is die mooie man op de foto bij je persoonlijke tekst?
ik ken zijn koppie ergens van maar is niet echt duidelijk..
groetjes
Waarschuw beheerder
Welke bedoel je???

die met de hamer? heet mattijn zit ook hier in irak, is gemaakt met de highlandgames. Zit bij luchtmobiel,
weet niet waar jou vriend bij zit???

greetzzzz
Waarschuw beheerder
haha ja die ken ik wel...dat is een vriend van mijn schatje..die slaapt bij hem op de kamer...
is dat je nieuwe vriendje ja?
Waarschuw beheerder
ja in schaarsbergen slapen ze samen bedoel ik dan he..
Waarschuw beheerder
hahaha echt waar joh? wie is jou vriendje dan?? dan ken ik hem ook vast wel. ja is mijn nieuwe vriendje, konden elkaar al en hier is het opgelaaid zeg maar. Ben er heel gelukkig mee en weet zeker dat het na de uitzending ook helemaal goed gaat komen
Waarschuw beheerder
kijk maar op me site dan zul je hem vast wel herkennen...
mattijn heeft toch net een hele lange relatie achter de rug of niet..?dat is toch pas uitgegaan in irak?
is het niet moeilijk voor jullie om dan meteen weer een relatie te beginnen?
Waarschuw beheerder
ja klopt 7jaar heeft ie een relatie gehad en net als mij hier uitgegaan, bij hem ging het al heel lang niet meer goed. Het grappige is dat we mekaar altijd wel heel leuk hebben gevonden maar dat het toen gewoon niet kon, nu leren we mekaar hier steeds beter kennnen en klikt gewoon heel erg goed. Moet natuurlijk nog gaan blijken als we straks weer terug zijn. Komt wel goed denk ik, zo voelt het wel tenminste..

Had het gisteren nog tegen hem gezegd van jou, hij wist wel wie je was hahaha
Waarschuw beheerder
haha dat is toevallig zeg..
weet je al hoe lang je nog moet blijven?
zit je ook in schaarsbergen?
Waarschuw beheerder
ja ik zit bij de Alfa cie, in schaarsbergen, als het goed is ga ik eind februari naar huis, iets eerder als mijn eigen jongens omdat ik de administratieve zaken nog moet regelen daar

blijft onzeker maar we horen het wel
Waarschuw beheerder
eind februari...zou wel fijn zijn he...dat is al snel!
Waarschuw beheerder
Hahahaha vriendjes en vriendinnetjes heb vandaag gehooord hou rekening met half februari

op naar versie 300zie ik je nog een keer :RESPECT:

(K)
Waarschuw beheerder
:) :) :)
Waarschuw beheerder
Luitjes sta hier gewoon tot aan mijn enkels in het water, gaat echt helemaal nergens meer over, wordt echt tijd om naar huis toe te gaan

(K)
Waarschuw beheerder
Mensen ik kom echt naar huis, hoor vanavond of het 4 of 10 februari is, moet eerlijk zeggen dat ik met gemixte gevoelens naar huis toe kom, leg ik jullie allemaal uit als ik er weer ben. NEE IK KOM NIET MET EEN IRAKEES thuis hoor

dikke (K)
Waarschuw beheerder
gemixte gevoelens?
het gaat toch wel goed tussen jou en mattijn neem ik aan?
fijn dat je zo snel naar huis mag!

Waarschuw beheerder
Fijn om te horen.. Hoop dat t voor me neef het ook niet al te lang duurt....

K heb wel respect voor jullie dat jullie er zitten en wat jullie daar doen....

Alles is beter natuurlijk dan daar zitten...

Hoewel ik er wel achter de reden sta waarom er Nederlanders zitten, t blijft een achterlijke regio daaro.. waar ze duizend jaar terug in de tijd zijn..

Maar nogmaals Voor Leonie en me neefie (Michael) :respect: voor jullie beiden.....
Waarschuw beheerder
Het is flink aan het sneeuwen hier in Bosnie. Volgende week lekker 4 dagen skiën bij Sarajevo in de buurt.
Waarschuw beheerder
he crazy bitch

Ja gaat echt super tussen ons, kan niet beter, maar hadden een hoop plannen, lekker op vakantie in ons verlof. maar ons verlof is nu niet samen, hebben het er gisteren wel over gehad en het komt wel goed. tuurlijk ben ik blij dat ik naar huis ga, had alleen liever gehad dat we samen terug gingen. Weet jij al iets wanneer je schatje terug komt
Waarschuw beheerder
he obli wie iis je neef eigenlijk? ook schiedammer?
Waarschuw beheerder
ja als het goed is komt hij de eerste week van maart terug..
maar jij zei dat het al een tijdje slecht ging tussen mattijn en zijn ex he...maar ik had gehoord dat dat helemaal niet zo is en dat ze samen zouden gaan wonen...
wel raar dat het tussen jullie dan ineens zo serieus is..die 7 jaar kan hij toch niet zomaar aan de kant zetten?

Waarschuw beheerder
Van oorsrong wel, maar denk niet dat je em kent...Hij's met z;n ouwe lui een paar jaar geleden verhuisd naar veendam geloof ik omdat z'n stief vader daar ging werken..

Hij heet Michael Westhuis

Mar denk niet dat je em kent...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
soms klikt het in 1x
Waarschuw beheerder
dat klopt..

Waarschuw beheerder
hee meissie

ik las dat je naar huis komt helemaal goed natuurlijk...
en je kan nu ook 25 feb naar het feessie komen wel doen he :yes:

gr mel (k)
Waarschuw beheerder
Kom inderdaad naar huis, vrijdag half 9savonds land ik in eindhoven!!! ga wel stappen hoor, maar feestje 25e ligt er een beetje aan wanneer mijn vriendje terug komt. moeten ff tijd inhalen dan samen

(K)
Waarschuw beheerder
tijd inhalen?
neem aan dat je toch ook bij je vrienden wil zijn als je terugkomt of niet dan?
Waarschuw beheerder
ow ja dan gaan jullie natuurlijk ook niet samen naar cyprus... :(
Waarschuw beheerder
nee helaas maar alles komt goed, neem als ik terug ben 1week verlof en dan ga ik gelijk weer werken, mag ik het opnemen als ie terug is :YES:
Waarschuw beheerder
en ben dan alweer een maand thuis zal ik vast wel iedereen al 4x gezien hebben
Waarschuw beheerder
donateur
Hey Leo

Ik houdt je aan je woord he!!!
En hetzelfde kaliber he, hihi

(K)

Lynsey

Feesten als je terugkomt!:D:YES:
Waarschuw beheerder
dat is mooi :)
hoe reageren ze daar in irak eigenlijk op jullie relatie?
lijkt me echt heel vreemd om een relatie te krijgen terwijl je daar zit..
Waarschuw beheerder
Heb vandaag gesprek gehad met mijn commandant en hij hoopt dat we gelukkig worden, eigenlijk reageert iedereen wel heel normaal. als je er niet stiekem over doet wordt er ook niet over gelult
Waarschuw beheerder
inderdaad...eerlijkheid is het belangrijkste!

Waarschuw beheerder
Leo nog maar een paar daagies he!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Hey Leo
29 april een feestje in de 013 dan MOET jij gewoon komen!!!

wordt je ons eregast:D:YES:

(K)
Waarschuw beheerder
Obli ben inderdaad weer thuis ole ole

Lyns mag mijn schatje ook mee komen dan? zijn we zeker van de \Party

dikke kus voor iedereen en mijn mick name wordt weer gewoon rambistyle
Waarschuw beheerder
donateur
Hey lieverd

ben blij dat je weer terug bent en je schatje moet gewoon meekomen wat dacht jij dan :D

(K)
Waarschuw beheerder
BETER dan zijn we zeker van de partij

kan niet wachten

Dikke kus

Waarschuw beheerder
Dus je bent weer in town??

Nou ik binnenkort ook weer na bijna 3 jaar omdat m'n (tegenwoordig ex) vriendin zo graag naar dit ####]]]}##]]ge hucht wilde....
Waarschuw beheerder
ja ben er weer obli, moet zeggen dat ik ff goed moet wennen hoor hier, doe het allemaal eerst ff lekker rustig aan, langzaam indribbelen en dan weer max leven als mijn schatje ook weer terug is
Waarschuw beheerder
Welcome back!

en hoe bevalt het om weer terug te zijn in ons kouwe kikkerlandje?
Waarschuw beheerder
He klos He knijn

Tis echt fucking koud hier in het land hoor, heb het nog ff rustig aan gedaan, moet nog ff heel goed wennen, maar gaat helemaal goed komen hoor,

snel feessie pakken