Partyflock

Forumonderwerp · 721585
Waarschuw beheerder
donateur
Een stapvriendin van mij van vroeger zit sinds een week in iraq. Ik vind het persoonlijk al heel veel stijl hebben dat een vrouw in dienst zit en vooral nu in Iraq. Leonie "rambistyle" op partyflock, is sergeant administratie.En ze blijft daar ongeveer voor 5 maanden.
Het leek mij leuk om hier op partyflock leonie kontakt te laten houden met alle partypeople hiero.
En leonie zal eens in de zoveel tijd ons vertellen hoe het daar eraan toe gaat en hoe zij het daar ervaart.
Leek mij een leuke manier om 1 van nederlands grootste partyganger te steunen!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Zijn dr nog een beetje lekkere mannen in uniform daar? :kwijl: :9

Waarschuw beheerder
idd :respect: zeker goeie uitspraken haha maar ik moet nu gaan werken even een paar verdachten naar huis brengen vanuit irak MP-powerrrr haha ;p

(K) voor Rambi (K)
Waarschuw beheerder
he stoeipoes denk dat de mooiste mannen in nederland zijn hoor
Waarschuw beheerder
Hee kijk nou :D

Een leonie topic :respect:

Alles goed daaro?? Wordt je niet gek van al dat zand in je oren? :p

Zodra je terug ben weer ff een feessie pakken :jaja:

(k)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
klossie alles goed??? haha volgens mij ben ik allergisch voor zand haha heb hele dikke ogen, of ik wordt gewoon oud da kan ook :yes:
Hebbie al bij mijn eigen tekst gekeken, heb onze foto geplaatst

(k) en ook 1 voor je meissie (k)
Waarschuw beheerder
Hahaha die foto is cool ja :D

K hoop dat we volgende week de foto's van hard bass hebben (sorry dat het zo lang duurt :p) en dan gooien we die ook gelijk ff op internet

(k)
nou volgende week gaat niet lukkuh hoor :no: heb dan me geld nog niet dus kan ze dan nog niet ontwikkelen maar as soon as posseble :yes::yes:

(K)
Waarschuw beheerder
he luitjes
drukke week gehad hier, aanslagje geweest en vanmorgen een oefenalarm gehad, weer is weer behoorlijk lekker gelukkig,
knijn zie ze vanzelf hoor, loop iet weg hier hahaha, probeer de andere foto's ook te krijgen via hotmail, kan ik ze ook plaatsen

xxxx
Waarschuw beheerder
donateur
Jaja, heej leo... alles goe.. long time no see...
weet je nog wie ik ben?

oja nog suc6 in het verre oosten...

ps. wow jij in het leger vet... (vind ik echt wel iets voor jou)..

mzl...

Waarschuw beheerder
he leo

alles goed daaro met je,niet zo mooi dat je last van je ogen heb,misschien komt het inderdaad door het opstuivende zand.
je heb ook weer beter weeer dan van de week geen truien meer dus.
he gr en dikke knuffel voor jou gr mel
Waarschuw beheerder
heeeeeee dj d-flxz
maar natuurlijk ken ik je nog vanuit de goeie oude kadanz tijd, hoe is ie verder met je??? heb je inderdaad echt al super lang niet gezien

doe je nog veel draaien????

greetzzzzzzz leo
Waarschuw beheerder
heeeeeeeee melllllllllll
nou mijn ogen zijn al weer redelijk bij getrokken hoor hahaha, was ff bang dat ik echt op een oude doos bleef lijken hahaha

xxx

Waarschuw beheerder
eeey je eigen topic :yes:
ben blij dat die oogjes wat bijgetrokken zijn :p

veel succes nog de komende tijd :yes:

in die vage zandbak daaro

(k)
flop
Waarschuw beheerder
he flop alles oke met je???
haha flinke zandstorm hier weer dus de ogen zullen wel weer terug komen

groetjes leo
blij dat je oogjes bij getrokken zijn!! ennuh die foto's als ik ze heb stuur ik ze gelijk naar je door ken je ons te minste niet missen :P:P

(K)knijn
Waarschuw beheerder
donateur
Ja goed he, heb sinds sept mijn eigen platenzaak geopend, en eh ik draai nog steeds.. maar op het moment scratch ik meer dan dat ik draai, ik nl bij 2 bands en daar gaat een hoop tijd in zitten..

damn ik mis de fijne Kadance tijd..

maaruh suc6 in iraki...

spreek je laters..
Waarschuw beheerder
donateur
hey leo, ik ben weer terug uit euro disney en voelde me echt stukken dichter bij je zitten!

En damn ik mis kadance ook!

Maar zo zie je maar weer je vind iedereen weer terug en de music will never die!!!!

En Leo keep your head up!!(K)

GIRLPOW(D)ER!!!!!!
Waarschuw beheerder
jaaaaa wie mist kadance niet hahaha,

Lynssssss komt goed hoor hier,
maar mis lars zooooooooooooo
ben blij als ik weer in nederland ben hoor hahah,
tof dat je het zo naar je zin heb gehad daar,
ga er ook maar ffies uit als ik terug ben,
wie weet nog wel een kadance feessie

(k)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja en dan een echte reunie, misschien wel op je thuiskomst feestje met lars???

Ze zeggen hardcore will never die , maar kadance ook niet!!!
Waarschuw beheerder
hahaha vind het wel grappig dat ik steeds meer mensen van die tijd tegen kom, was op hard bass kwam ik arianne tegen ken je die nog??? gaat met jorit???
Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha, Arianne en Jorit, wow die heb ik ook al lang niet meer gezien..

é Leo heb jij Melvin uit den bosch nog wel eens gezien..

Artiest {SHOWLIST artist 30715, 105, 2650}
Waarschuw beheerder
Mis jou ook kleine zandhaas van me!!

Alles komt goed, als je terug bent is het feest... en dan mag je nooit meer weg!! (en geloof me, ik bind je lachend vast)

:-)
Waarschuw beheerder
Ga ook echt niet meer weg hoor, alleen op vakantie met jou!!!!!!!!!

(k)
Waarschuw beheerder
heee rambi hoest??

Wanneer ben je eigenlijk weer terug?

Groetjes klossie en knijn:bounce:
(k)

Waarschuw beheerder
Ja, en da's ook het eerste wat we gaan doen als je thuis bent :-)

(k)
Waarschuw beheerder
ik bind je lachend vast

Pardon?? Zo ben jij toch helemaal niet zus?? ;)
Waarschuw beheerder
Hee ouwe alcohol-distributeur, me broer is helemaal kapot man.

Goeie zaak :D:D
Waarschuw beheerder
hehe had hij maar niet aan de tequilla moeten gaan. Ik voel me anders prima hoor.
Waarschuw beheerder
BROERTJE

Ten eerste ziet je lieve zusje er zo uit???? hahaha ja dus, jij wil ook niet dat ik nog wegga toch??? :no: je nieuwe tequilla maatje bakt er toch niets van hahaha

KLOS
Hee ouwe alcohol-distributeur, me broer is helemaal kapot man :respect:
Mijn broer helpt jou broer naar de klote haha das ook wel weer een grap natuurlijk en dat maak ik natuurlijk weer niet mee, en de vermoedelijke terug keerdatum is 15 april pas, weer twee weken langer :(

Dr Greenthump

Mocht je dit nog lezen hahaha, je kan geen tequilla drinken zoals mijn broertje dat met mij gewenst is hahaha, Wacht maar tot ik terug ben zal ik het je wel leren hoor hahaha
Waarschuw beheerder
Laafie ik wil nu op vakantie :yes:

love you (k)
Waarschuw beheerder
Mocht je dit nog lezen hahaha, je kan geen tequilla drinken zoals mijn broertje dat met mij gewenst is hahaha, Wacht maar tot ik terug ben zal ik het je wel leren hoor hahaha

Nee!! Neee!! dank je ik ben weer effe genezen van de tequilla :S
Waarschuw beheerder
Haha ben over 4maanden pas terug hoor, kennie je zelf voorbereiden
Waarschuw beheerder
Ten eerste ziet je lieve zusje er zo uit???? hahaha ja dus, jij wil ook niet dat ik nog wegga toch??? je nieuwe tequilla maatje bakt er toch niets van hahaha

Mijn hele beeld van je als onschuldig zusje aan diggelen. Ik wil niet dat je nog een keer weg gaat! Die vakantie moet dus maar naar de Veluwe gaan?? Lekker veilig.
Waarschuw beheerder
donateur
Zit ze weer tussen de zandheuvels hahahah arme leonie

Waarschuw beheerder
he leo, alles goed daar in de zandheuvels, enne lyn das wel een leuk idee om een feessie te regelen en dat kan jij erg goed feessies regelen x m
Waarschuw beheerder
nou luitjes

zit hier nou precies een maand en wat heb ik eigenlijk meegemaakt, 1 aanslag op het kamp, dus kunnen zeggen dat het nog vrij rustig is.. zware tijden gaan nu wel komen hoor, feestmaand he, best sip hier dan, ga je iedereen toch wel heel erg missen, mijn schatje, familie, vrienden... hahaha volgend jaar dan maar dubbel

(k) rambi
zo een maand alweer?! gaat dat hard zeg :/. Hoop dat je het een btje trekt met de feestdagen, we zullen aan je denken. ennuh we zullen een kaarsje voor je branden met kerstavond ;) :yes: heel veel succes (K) knijn en klossie
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind het wel vet dat ze als vrouw daar zit, maar wtf is er nou weer stylish aan? :vaag:

Waarschuw beheerder
snap niet wat nederlanders daar te zoeken hebben maarja...
Waarschuw beheerder
donateur
knijn :bounce:

Lees de openingspost!
Waarschuw beheerder
Chris P, als je mijn naam bedoelde, dat was mijn naam al voor dat ik wegging hoor, had niets met irak te maken,
alleen nu is ie veranderd

Waarschuw beheerder
hey leo alles goed met je.
we hebben vrijdag een feessie van lyn gehad was erg gezellig, als je terug komt moet je zekers een keertje komen als ze feesie geeft
liefs melxxx
Waarschuw beheerder
He mel
dus feessie was top??? heb ik weer gemist..
zeker als ik terug ben weer een keer afspreken, hoelang is het eigenlijk wel niet geleden, kan maar zo 8jaar zijn ofzo

hoop bij te kletsen hahaha
(k)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het persoonlijk al heel veel stijl hebben dat een vrouw in dienst zit en vooral nu in Iraq

dit bedoelde ik!

Waarschuw beheerder
hey leo,
ja was echt top feessie, daarna nog ff doorgegaan bij lyn thuis ballonnen lekkerrrrrr ja was echt gezellie,he leo kijk je uit daar groetjes mel

Waarschuw beheerder
rambi tindy nog lui van luchtmobiel gezien daar?
doe ze anders de groeten als je ze tegen komt :)
ex-KpL valentijn 11 lumbl b-cie / bevo-cie

jij nog veel suc6 daaro enneh een veilige thuiskomst toegewenst :)
Waarschuw beheerder
nou morevalentinde

zit zelf bij de A-cie van het 11e, dus luchtmobielers zat hier, hebbie nog bepaalde personen die ik de groeten moet doen????

groetjes