Partyflock

Forumonderwerp · 721114
word ik vanmorgen toch wakker met n mooi voorgevoel.........
Je gevoel is goed gozer!! en ajax haalt geen uefa hahaha

:P..
Als je dat lukt..
Ze stunten het hele jaar al...

Komt niks uit hoor!

wehehehe johnnyke (Y)

we zullen zien :jaja:

maar een ding is zeker!

vanavond in de matrixx gaan we los!!!:P
hehe hoop dat je voorgevoel goed is ;)

minamilly: hoe bedoel je gefrustreerd :D

He Ashaman, jij ook weer een keer hier!!!!
ja ben verdwaald

Tja, broodkruimels blijven toch het beste he ;)

:gaap:

:Z

Haha, ja man! :bier:

zou leuk zijn...maar ja...hoe zong die populaire nederlandse zanger het ook alweer?
leve de lol...was t toch.........en das geen bedrog ...............
Als ze ook maar gelijk spelen, feest feest feest maar eerst maar eens de poardenmert overleven. Tot diep in de nacht, blijven we dan nog lekker lallen!!!!!!

Wij gaan echt geen 2 weken achter elkaar punten verliezen... En we hebben nou geen europacupwedstrijd in het vooruitzicht itt vorige week tegen Utrecht... En dinsdag is allang uit de benen :yes:

al 7 wedstrijden geen goal tegen dus al helemaal niet tegen den bosch

Nog even douchen en een hap vreten en dan op weg! :jaja:

En toen ging de wekker..;)

Volgend jaar weer lekker naar Oss...
Voorspelling Fcdb-PSV 0-5
jajaja ........nu lekker naar t stadion ........we zullen zien !!!!!!!!!!!!!
En toen werd je wakker met een vinger in je kont :gaap:
Klinkt kinderachtig en clichè maar ben er geweest, heb het gezien, en moet dit concluderen :

Luinge is de hoer van PSV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Als je zo kampioen moet worden.......wel effectief maar zo.......triest triest triest!!!!

:respect: FCDB :respect:

Dan zal ik wel iets niet gezien hebben. Dat Luinge voor geen meter kan fluiten is iets waar ik het onomstreden over eens met je kan zijn. Maar hij heeft echt niet in ons voordeel gefloten ofzo.

Verder was het een klotewedstrijd en heb ik er verdomme een stel bevroren poten en een verspilde zondag aan overgehouden.. :[

Het enige hoogtepunt was dat ene kontje onder die chinese draak tijdens de rust... (*ahum*)

Nou ja, de goal van Alex was eigenlijk ook wel.. :9

Als je zo kampioen moet worden.......wel effectief maar zo.......triest triest triest!!!!

Wat ben jij triest zeg! Hoezo zo kampioen moet worden? Jullie spelen thuis jullie moeten het spel maken! Weet je hoe al die frotclubjes naar Eindhoven komen verdedigen met z'n allen op eigen helft...

0-3 zegt genoeg: Kansloos
laatste aanpassing
dat wordt een koude editie van het kampioensfeest zo begin maart... maar niet minder gezellig. :respect:
Het enige hoogtepunt was dat ene kontje onder die chinese draak tijdens de rust... (*ahum*)

Die ortlep met da gele petje von ik ook punten scoren vandaag, helemaal omdat ie n niet nader te noemen persoon wel 3 keer met de dood wist te bedreigen. Dan ben je als voetballiefhebber toch blij dat r n hek tussenzit...
ik vond dat t nog helemaal niet zo heel slecht was..
Of althans... 41 minuten wachten op de eerste goal vond ik nogal wat...
41 minuten wachten op de eerste goal vond ik nogal wat.

Nou, gelukkig was r n heerlijk zonnetje, dat scheelt weer he...

Mooie stunt van den bosch :d

Zo wat een stunt zeg!
Stunten krijgt zo een hele verkeerde betekenis........:D :D

Of je moet onder stunten, gratis punten weggeven, bedoelen!!!

:D :D
[cite]Wat ben jij triest zeg! Hoezo zo kampioen moet worden? Jullie spelen thuis jullie moeten het spel maken! Weet je hoe al die frotclubjes naar Eindhoven komen verdedigen met z'n allen op eigen helft...[cite]

Mannetje......jij zat zeker thuis zielig te zijn en teletekst te kijken, want het lijkt me duidelijk dat je de wedstrijd niet gezien hebt na dit commentaar!

PSV is/was beter, toegegeven, maar wat jij schrijft is verre van de waarheid!!!

Fuck it.....het motto blijft onveranderd :

er is maar 1 ECHTE club in brabant------> FC Den Bosch

er is maar 1 ECHTE club in brabant------> FC Den Bosch

:nee:

Wannabe Joden zijn het in Den Bosch...

Mannetje......jij zat zeker thuis zielig te zijn en teletekst te kijken, want het lijkt me duidelijk dat je de wedstrijd niet gezien hebt na dit commentaar!

Nee ik kijk niet naar teletekst, was zelf aan het voetballen, en ik ga sowieso met mijn studentensalaris m'n geld niet uitgeven om naar Den Bosch te gaan, haha, jullie zijn bij voorbaat toch kansloos :D, dat weten de spelers ook, en winnen ze op hun sloffen met 0-3 van dat zielige clubje van je.
Sterf met je studentensalaris van je! Er zijn mensen die gaan naar het voetbal terwijl zij ook geen rooie cent om te makken hebben dus......

Sterf met je studentensalaris van je! Er zijn mensen die gaan naar het voetbal terwijl zij ook geen rooie cent om te makken hebben dus......

:D ik niet

PSV heeft gewoon compact vanuit een super goede organisatie gespeeld. Ik bedoel 1 schot over goal was alles wat jullie konden tegen ons, voor de rest was het weer laf gouden gids divisie voetbal, lekker met zn allen achterin hangen en hopen dat we de nacompetitie halen voetbal. We hebben niet voor niks al 8 wedstrijden de 0 gehouden.
Dus zoals ik al zei, volgend jaar weer naar Oss.

'Succes, tegen Heracles!'

'Het is altijd feest, in de toto divisie...
Den Bosch kan het weten, ze zijn er...geweest!'

:jaja: :devil:
toto divisie de gekste

jammer dat we promoveren dit seizoen
laatste aanpassing

Speelt Boogers nog steeds bij jullie dan...??!! ;P
boogers onze leider
We zullen zien mensen, maar een ding was zondag wel heel duidelijk :

Als PSV de kampioen van ons land moet worden zegt dat meer over het niveau van de Nederlandse competitie als over de zogenaamde 'klasse' van PSV!!!!!

En in het bijzonder over Den Bosch, want je denkt toch niet dat PSV zondag voluit is gegaan?

PSV staat in de CL-poule boven Arsenal... o:)

:yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:
helemaal met Fritz eens, PSV speelde duidelijk met de rem erop en toen ze even aanzetten om voor rust er nog een goaltje in te tikken was DB gelijk nergens meer...

Dus ga nou niet lopen lullen over de
'klasse' van PSV!!!!!
want die is er wel degelijk.

:bier:

8 wedstrijden de 0 zegt al genoeg...

wat heb je gerookt?