Partyflock

Forumonderwerp · 721114
word ik vanmorgen toch wakker met n mooi voorgevoel.........
de klasse van psv .........mens waar heb je t over....de knaken van psv zal je bedoelen...........mooi stadion ok.....supp.kunnen er mee door .......psv is geen club maar n product........stelletje glory hunters.........
bereiken nee dat doen we idd niet veel ...........om de twee jaar kampioen ,,,,,,,,maar dat is ook niet echt iets om trots op te zijn........nee wij zijn gewoon trots op ons cluppie ........maakt niet uit wat ze doen ......
we zullen samen winnen en verliezen ............
Clubliefde is blijkbaar ver te zoeken bij onze boerkes uit EIhoven. Als het slecht gaat waar zijn ze dan, thuis of teletekst maar bij Den Bosch blijven ze altijd komen. En ja natuurlijk trekt de HCE meer bezoekers dan de Gouden gids divisie.

Pardon...??? Afgelopen zondag was er in die kot van jullie meer PSV aanhang dan heel het den Bosch publiek. Alleen jullie korte zijde zat vol, beide lange zijdes waren half leeg en een een kwartier voor tijd liepen die ook nog eens helemaal leeg.. :frusty:

Houdoe en bedankt! :bier:

Volgens mij staat PSV toch echt wel bekend om zijn trouwe supporters... Natuurlijk kopen er minder mensen losse kaartjes als het wat minder gaat.

En persoonlijk vind ik het af en toe nog 'leuker' als het niet zo goed gaat een tijdje (in de Nederlandse competitie in ieder geval), dan ben je tenminste echt blij als je wint, nu is het een gewoonte. Ik ben nog nooit naar zoveel uitwedstrijden geweest als in het tussenjaar onder Robson 98/99 of zo? Toen stonden we op een gegeven moment 12e. vond ik een van de mooiste seizoenen. Kon je echt supporten. Nu hebben wij dat alleen bij Feyenoord/Ajax/Az/Heerenveen/Utrecht/Roda... En Europacup uiteraard...
das waar Fritz, beide kanten heeft iets moois.

Toch vind ik de huidige situatie ook prima hoor...

Hehe, ja de championsleague winnen is ook niet verkeerd o:)