Waarom jezelf inhouden als je het het liefste uit wilt schreeuwen
heb een keer een briefje in de bus gehad van de onderburen dat vooral de oergeluiden van de vrouw (zoals ze dat noemden) errug ver droegen en hen uit hun slaap haalden.
Me ex begon eerst te hijgen en op moment dat ze ging komen begon ze met hele lichaam te kronkelen en zachtjes te kreunen was helemaal top als ze me aankeek en zei dat ze bijna ging klaarkomen
laatste aanpassing
Tuurlijk ben ik er blij mee als mijn geile vriendje keihard kreunt en daarna zijn heerlijke warme zaad eruit spuit
Is tog logish ?
ik vind het minder leuk als we bezig zijn en me ouders zitten beneden en ik wil het uitschreeuwen. Soms gebeurd het wel dat ik mezelf iets laat gaan. Maarja, beter dan als een houte en stijve plank liggen en je bek houden. Vind ik zo onpersoonlijk.
donateur
Ligt eraan hoe ik m'n best doe.. Maar meestal kreunt (en schreeuwt) Rox de hele buurt bij elkaar
Opzich wel geil, maar we zijn al 2x bijna ons huis uit gezet wegens overlast
i know,maar was wel ernstig hoe hij deed,een echte afknapper
heb je hem terug z'n mand in gestuurd...met de staart tussen de poten...
nee joh,heb gewoon wel een relatie met die jongen gehad,hij was verder heel lief,maar als we gingen sexen wilde ik zeker weten dat er niemand in huis was
damn dat was geen gehoor
maar als we gingen sexen wilde ik zeker weten dat er niemand in huis was
dat zijn nog 's ideale omstandigheden...
zijn jullie vast nooit wezen kamperen.
uhm idd ja,nog nooit
heheheeh..
Aan jou ligt het niet???
Moet je 's proberen op een camping,
voor een vrouw wel moeilijk om da helemaal stil te blijven...haha
wil wel proberen,maar heb geen manneke op t moment
en is ook een beeetje koud nu
Aan de kou valt wat te doen als je het goed doet,
aan een manneke ook natuurlijk...
maar ut kan altijd beter
sja.....geen zin om te zoeken,ze komen maar naar mij
ze moet heel stil zijn,zachtjes kreune en me geil aan kijken en zeggen dat ze dol op me is.
Vrijgezel, maaruh: Kreun maar zoveel je wilt!!! Maak me gek!!! Echt!!! tering de pering!!! kreunen geeft je extra energie, als ze stil blijft heb je zoiets van: "hey gaat ie nog?? Alles ok???? Niet??? wat zeg je???O ja natuurlijk, vijl jij je nagels maar intussen..." Snappie??? Goeie bevestiging en het klinkt gewoon bloedgeil, vooral als ze vlak in je oor kreunt!!!
Wat is nou lekkerder als je vriendinje hijgend aankijkt en steeds heviger begint te kreuen terwijl ze je aan blijft kijkuh
Maar waarom maken Aziatische en Zuid-Amerikaanse meiden meer geluid dan de meestte anderen
het is een beetje jammer dat ie ook altijd op zijn hoofd begint te krabben..
heb altijd oor dopjes in slecht voor je oren dat gescheuw
Zielig man die mensen die die dingen gaan vertellen over hun vriendin slaat nergens op man ik wil ze niet eens weten.
Zolang niemand er last van heeft, is alles goed!
Als de buurman mij de dag kan vertellen hoe laat ed. krijgt ze de volgende x een prop in de mond... hahahahaha
Weet je wat pas zielig is... die aap met die rooie kont..
nohhh ik had een sma brada je wil niet weten die schreeuwde echt, dan zei ze van nohh harder met die biggie bana harder harder en ook schelden alles altijd ze zegt tijdens sex nohhhh je bent toch geen bakra ga dieper en harder harder kk boeler! Was echt lauwe sex met die tanga ze ging zo ommin hard tekeer weetje!
$ Romano $ 6 februari 2005 13:32
nohhh ik had een sma brada je wil niet weten die schreeuwde echt, dan zei ze van nohh harder met die biggie bana harder harder en ook schelden alles altijd ze zegt tijdens sex nohhhh je bent toch geen bakra ga dieper en harder harder kk boeler! Was echt lauwe sex met die tanga ze ging zo ommin hard tekeer weetje!
Mooi praat is Nederlands he damn Ni**A
overdrijven ben je zeker goed in